Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - fostek
Aha
| 30. 6. 2017 15:08
tak to si ti zoufalci s EcoBoostem teď můžou před dragracem zahřát gumy. Takže určitě vyhrajou. >:D :-!

jenom stáda blbečků budou gumovat po parkovištích. OMG 8-s
Aha
| 30. 6. 2017 16:48
Myslíš jako tenhle ?

[odkaz] >:D
Avatar - fostek
Aha
| 30. 6. 2017 17:26
hehe, to je novinka
narvat tam plnící tlak jako kráva, rajčák a nestarat se vo chlazení. Těch pár vteřin to vydrží.
>:D
Ale jinak dobrý
Aha
| 30. 6. 2017 21:44
Kdybys mi neřek, že je třeba větší IC a mezichladič voleje, tak bych na to stejně jako tuneři v US nepřišel >:D >:D
*, ten svět by byl uplně v *, nebejt chytráků Pepiků z pupku světa 8-s
Avatar - CHerokee
Aha
| 30. 6. 2017 17:51
Těch "blbečků" co chodí driftovat a pálit gumy na parkoviště a jiné volné plochy přibývá. A proč ne.
Jojo
| 30. 6. 2017 16:18
ted ještě jak dlouho je vydrží ten EcoBoost pálit než se vysype >:D
Avatar - fostek
Jojo
| 30. 6. 2017 16:30
Spálí se komplet, na popel!
To budou kšitovkáři čumět!
samej odborník
| 30. 6. 2017 16:50
Tady je to zase samej odborník, kterej má jednu ruku v pr*eli a v druhý drží klíče od svý ochcávky f TDI ;-) >:D

300-400hp (podle naladění) zaručeně vždy spálí tolik gumy, kolik si bude jeho majitel přát ;-)

[odkaz]
Avatar - fostek
samej odborník
| 30. 6. 2017 17:23
Jasně kámo,
každej ví, že já jezdím v octavii TDI
>:D >:D >:D
jinak gumy spálím i s žigulem, jenom si budu připadat jako defo
Avatar - holden2
samej odborník
| 30. 6. 2017 22:24
jedinej spravnej drift je tohle [odkaz]
Avatar - Barrichello
Ecoboost je vo ho*ně
| 30. 6. 2017 17:51
Kdo chce šetřit a chce Mustanga jen protože je Mustang a V8 nepotřebuje, daleko lepší je 3,7 V6.

Pro všechny ostatní GT V8 :-)
Avatar - CHerokee
Ecoboost je vo ho*ně
| 30. 6. 2017 17:53
Myslím si, že to tak je. Mustangů přibývá, dnes jsem potkal 3 nové. Nemohu to tvrdit s jistotou, ale myslím, že vše 8 válce. Atmo V8 je jeden z hlavních důvodů, proč do toho jít....
Avatar - fostek
Ecoboost je vo ho*ně
| 30. 6. 2017 18:16
Nechci vyloženě už jako sr..t, ale proboha vždy´t je to auto nefunkční.
leda snad protože se někomu líbí?
protože poručík Bullit?
proč jinak..
Mě se líbí víc Camaro i Challenger teda, ale to je můj problém.
Prodává se jich hodně, poevadž je to levný. To je jasný.
Avatar - CHerokee
Ecoboost je vo ho*ně
| 30. 6. 2017 19:08
Toyota GT86 je levnější a neprodává se. Stang je nejprodávanějším sporťákem na světě. Nefunkční? On je funkční až až. Nabízí to, co už konkurence ne - manuál, V8, atmo - potřebuje skutečného řidiče. K tomu přidává specifický design, historii, legendu a slušnou cenu. Pro mě je ale jedním z hlavních důvodů opravdu široká možnost individualizace...od továrních dílů po desítky firem, co se specializují (Shelby, Roush, Saleen...).

Navíc je to docela praktické auto. 2+2 a velký kufr.
Avatar - fostek
Ecoboost je vo ho*ně
| 30. 6. 2017 19:30
Jj, za ty prachy je to paráda. O tom žádná. za to, co koupíš nasypanej V8 máš sotva hodně vybavenýho kodiaqa.
Jinak já s tím jezdil. Jakoby nic moc. Příjemný překvapení byla super manuální skříň. A za ty penze je to neskutečný. no a abys měl jak říkáš man+RWD+atmo 400PS+ je to neuvěřitekný. To s tím nefunkčním jsem myslel v nespravedlivém srovnání s jinejma autama, se kterejma jsem na tom okruhu jezdil.
Jinak samozřejmě :yes: :yes: :yes:
Kufr?!?! KOHO TO ZAJÍMÁ!
Avatar - CHerokee
Ecoboost je vo ho*ně
| 30. 6. 2017 22:02
Hej tak kufr mě jo, páč jsem tam narval i rozložený kočárek. >:D ...aspoň nějaký argument pro manželku, že vedle její FieSTy musíme mít Stanga. Jasně není to speciál na dráhu...to musí člověk buď udělat pár úprav, a nebo jít do některého z modelů Shelby. Já těch úprav udělal docela dost, i interiér, ale do žádného snižování jsem nešel, ani tužší tlumiče apod...protože s tím chcu i cestovat.
Avatar - fostek
Ecoboost je vo ho*ně
| 30. 6. 2017 19:35
Vlastně je asi funkční až moc - paka na stránkách českýho Fordu píšou, že generuje boční přetížení 97g. potěš klobás. Kdo to řídí? To nepřežije ani terminátor.
>:-[] >:-[] >:-[]
[odkaz]
Avatar - Barrichello
Ecoboost je vo ho*ně
| 30. 6. 2017 22:53
Camaro se prodává taky velmi dobře. A sem tam se prodá i nějaká Corvette. Ted je na prodej jedno echtovní Camaro v barvách Gulf.
[odkaz]
Ecoboost je vo ho*ně
| 30. 6. 2017 21:48
Co je na V6 lepší ? Když si odmyslím, že do Evropy se ani V6 nedováží a po faceliftu se nedodává ani v USA, kde ho kupovaly už jen půjčovny.
Avatar - CHerokee
Ecoboost je vo ho*ně
| 30. 6. 2017 22:03
V6 vs. V4 ...chce to zkusit. Pak je vše jasné.
Ecoboost je vo ho*ně
| 30. 6. 2017 22:40
Zkusil jsem a je mi to jasné - ATM V6 v Mustangu 2015 je proti ECO uplně v ři*i. Je mi jasné, proč to nikdo nekupoval. Líné, těžké, žravé, bez krouťáku a možnosti s tím cokoli bez dodatečné montáže turba udělat. V6 u Fordu vzkřísí jedině turbo a tedy ECO V6 ;-) Kdo chce plnotučnou verzi, koupí V8, kdo chce ekonomiku, koupí ECO - ATM V6 je v Mustangu dávno pasé. PS: není to V4 ale jde o řadový agregát :-!
Avatar - Barrichello
Ecoboost je vo ho*ně
| 30. 6. 2017 22:59
Jasně, žravé. Mimo město bude rozdíl v průměrné spotřebě tak maximálně litr.

380 Nm je malej točivej moment, aha, jasně. a 304 HP nestačí, tady je zas dneska sranda....
Avatar - CHerokee
Ecoboost je vo ho*ně
| 1. 7. 2017 10:51
Ono to tež chce s atmosférou jiné zacházení. 4 válec ve Stangu působí nepatřičně, zvláště, když otevřeš tu kapotu a vešel by tam bez přehánění 2x. Ale jinak samo, do Stangu patří 8 válec.
Avatar - Barrichello
Ecoboost je vo ho*ně
| 1. 7. 2017 18:05
O tom žádná, V8 je jasný, kor za tu cenu.

Debata byla o tom, že když by ho nechtěl nechtěl, je lepší V6 než Ecoboost.
Avatar - Barrichello
Ecoboost je vo ho*ně
| 30. 6. 2017 22:55
Víc válců, žádné turbo, stejný výkon, lepší zvuk.

Nestačí ti?
Ecoboost je vo ho*ně
| 1. 7. 2017 08:16
Proboha, co to meleš ? ECO má po fabrickým naladění Ford PERFORMANCE (vše v záruce FORD, tuším něco kolem 500 dolarů) 370hp a 510Nm a naprosto plochou křivku krouťáku od 2,5k až do 7k otáček - V6 tahá až někde kolem 5k - nebe a dudy. ECO má lehčí předek - téměř ideální rozložení váhy 49:50. V6 se navíc do EU ofic nedováží, takže je o dost dražší (dále problémy se zápisem vyjímek v TP) a lze i v Us koupit jen v základní výbavě bez PP balíčku (hadrové sedadla, na p*ču brzdy i tlumiče, tvrdý plasty a napodobenina švů na palubce, nemožnost origo infotaimentu, bez přidání turba za 8k dolarů žádná šance na vyšší výkon). Takže vyšší cena, horší výbava, vyšší váha, nižší výkon, vyšší spotřeba, nemožnost ladit - prostě s*ačka ;-) ECO je jízdně i výkonově i co se komfortu týče o několik levelů jinde. Pro méně chápavé opakuji - V6 ATM se od r. 2018 nebude dodávat ani v US, neb to byl obchodní propadák. Pánové, odborníci, vytáhněte hlavu z pr*ele, něco si o těch autech zjistěte, než tady budete omílat ty hospodská klišé a nechte tu V6 zombie spát ;-) PS: S tou starou dýchavičnou V6 bys ty gumy utrh tak maximálně na mokru >:D (osobní zkušenost z půjčenou šunkou V6 při tripu po US) Jo, ještě bych zapoměl 2 roky starou V6 2015 i přes její vyšší pořizovací cenu zde na kontinentu koupím v průměru o 200 tis. levněji, než dva roky starý ECO - tady netřeba nic dodávat :-!
Avatar - Barrichello
Ecoboost je vo ho*ně
| 1. 7. 2017 09:34
Jasně, s 300 HP neutrhneš kola...

O žádných upravách se tu nikdo nebaví, komentuj základní sériové verze - 304 HP, 380 Nm 3,7 V6 vs 314 HP 430 NM Ecoboost.

Fakt rozdíly - 10 HP a 50 Nm pro Ecoboost.....

V6 má navíc kompresní poměr 10,5:1, dost slušný. Rok stará 3,7 V6 je za 850 [odkaz]
Ecoboost je vo ho*ně
| 1. 7. 2017 11:02
Kamaráde, kdybys neznal auta pouze z obrázků a katalogů, tak bys věděl, že je důležitý i průběh krouťáku a taky hmotnost vozu. A proč bych se neměl bavit o úpravách ? Jenom to dokresluje, jak je V6 ATM na ho*no, když ji ECO s originální fabricko příplatkovou úpravou (žádný tuning) za 500 dolarů přechčije na plné čáře a s pořizovací cenou za nový vůz v EU jsem pořád níže, než s V6. A o tom interiéru verze V6 kvalit ubytovny ukrainských dělníků už jsem se zmiňoval a o podvozku asi tobě nemá cenu nic říkat - to už je asi nad tvoje chápání. Můžeš koně přivést k vodě, ale pít ho nedonutíš. Klidně si V6 kup. Já bych šel do V8 pokud by mi šlo o prestiž. Pokud půjdu po provozních nákladech, výkonu a jízních vlastnostech je jasnou volbou ECO. V6 je mrtvá a novou už ani neseženeš. Ford stejně jako zákazníci v US ji na rozdíl od pepiků v česku pohřbili ;-) >:D
Avatar - fostek
Ecoboost je vo ho*ně
| 1. 7. 2017 11:39
Ty jsi jeden z největších klaunů, co tu kdy byl
Mě řekneš, že jezdím v OC TDI, Barykovi že zná ameriky jen z obrázků /teda všechny auta)
...ty krávo, jeď dál, šlapej do toh, je to zábava!
až skončíš, spláchni se
:-! >:D :-! >:D
Avatar - Barrichello
Ecoboost je vo ho*ně
| 1. 7. 2017 18:02
To víš no, se pozná znalec. Já znam ameriky z V6 jen z vobrázků no, škoda že už vlastím 4tou V6 ameriku >:D >:D >:D Pravda, Stratus měl motor Mitusbishi, abych byl poctivý.

Jasně, vůbec to nejede, 300-340 koní měly před pár lety V8 4-5 litry a to nejen v USA, ale i ty evropské. Asi taky nejely. A že měly točivej moment o 150 Nm větší by je nezachránilo, když to často byly 1,7-2 tunové káry. Mustang V6 váží 1,6 tuny.

Jaguar někdy do roku 2009 dělal 4,2 V8 kompresor, co měl cca 410 koní z kompresorvýho 4,2 V8. Tedy výkon o cca 70 Hp větší, než má dnešní atmoséra od GM s menším objemem, bez dvou válců a kompresoru.

:-)

Jinak právě sem přijel šetiválcovým CTS 3,6 311 HP a kupodivu mě cestou žádný oturbený čtyřválce nepředjely, zajímavý - když to přeci nejede, a to má co CTS oproti Mustangu 200 kg navíc >:D
Avatar - Barrichello
Ecoboost je vo ho*ně
| 1. 7. 2017 18:08
Jojo, jasně za 500 USD.

By mě zajímalo jak docílí zázračných hodnot za 12 tis Kč. Tolik nestojí ani pořádné cold air intake sání nebo výfuk. Mimochodem se správným kompletním výfukem vč potrubí a svodů, s cold air intake a přeprogramovanou RJ není problém z té V6 vyrazit cca 340 koní (z té fordí), z GM klidně i 380-390 :-)
Avatar - Barrichello
Ecoboost je vo ho*ně
| 1. 7. 2017 09:38
Ta V6 je moderní motor, lepší z US produkce jen jen 3,6 atmosféra od GM co má 335 HP a 385 Nm.

Naprosto dostačující motor.

Existuje od toho i twin turbo co má 420 Hp a 583 Nm (CTS a XTS) resp 464 HP a 603 Nm (ATS-V)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku