Při pohledu do prodejních statistik je až zarážející, jak málo se u nás prodává vozů kupé s šestiválcovými motory. Aktuálně nejlevnější vůz pochází z Japonska.
Pokud Ford nabízí v Mustangu sedadla jen v kůži, tak si ten osmiválec můžou strčit za klobouk. Pak se nelze divit, že kdejakej hothatch je víc prodávanější, když je u nich možnost individualizace mnohem větší.
podla mna si hot hatche a mustang priamo aj tak nekonkuruju... kto raz mustanga chce tak si ho kupi aj keby mal sedacky z molitanu .. obrazne povedane ;-) .. inak zrovna mustang sa u vas predava hodne dobre vzhladom na velkost vasho trhu ... a dovolim si tvrdit ze cz trh je pre mustang jednym z tych najdolezitejsich v eu po nemecku ... a to uz nebude o nahode... mustang u vas proste funguje... a to je chvalihodne ;-)
JJ, přibývá jich. Člověk je už potkává. Ono by přibývalo i v jiných zemích, ale třeba v Holandsku 8 válec vyjde v přepočtu na 3 miliony. Dokud v těch zemích bude vládnout zelenorudá pseudoeco levice, tak si tam Stanga moc lidí nekoupí.
tymto muscle cars v eu podla mna dnes uz kusok nahrava aj odhchod japoncov z tejto triedy .... predsa len kedysi sme od nich mali kusky ako mitsu 3000GT alebo celica .... ci povedzme SVX od subaru... co vsetko boli vcelku solidne a silne kupatka ... s nezamenitelnym vzhladom.... co uz
ja u nas vidim jedno cierne camaro s ceskou znackou .... sranda... jazdi nam tu aj jedna lancia thesis s ceskou znackou... a minule som videl malicky roadster MR2 s ceskou znackou... co exotika na 4 kolesach to cz znacka... pride mi ze to ne je nahoda uz... jednoducho fandite viac exotike... a tym padom aj muscle autam sa u vas dari viacej ako u nas
nemuseli si vlastne az tak vzajomne konkurovat... ale tym ze ista skupina vozov z japonskej a europskej produkcie uz vymizla tak zakaznik sa automaticky preorientoval k tomu co ma ( v sportovej produkcii ) k dispozicii... tym padom sa coraz viac otvaraju u nas dvierka prave pre sportove vozy z ameriky...
Ty predesle slavili uspechy v rally, tam si vydobyli jmeno. Dokonce se predpolsedni celica prodavala jeden cas i v edici Carlos Sainz. Znovu nic co by se nejak prekryvalo se smerem americkeho musclecaru.
Ono japonska skola sla vzdy trosku jinou cestou, beznejsi bylo spis mene valcu (spis 4 nez vic) nebo valce zadne (wankel), vysoke otacky, nizka hmotnost a/anebo 4x4. Vetsich, tezsich, vicevalcovych aut s RWD miricich i na typickeho zakaznika muslecaru bylo poskrovnu.
koza je diskutabilna.... smyka sa v tom .. v pajere som sa s v kozenej sedacke ( asi to bola umela koza neviem ale to je jedno ) klzal jak na smykacke... v zime zase neskutocna kosa do nich sadnut ... a kym sa sedacka vyhriala ( a to aj ta vyhrievana ) tak clovek rovno mohol ist k urologovi s mocovymi cestami .. akoze ja kozu v tomto nemusim ... inak na palubke by sa mi taka jemna cierna nappa urcite pacila . alebo vo dverach ... ale sedacky su podla mna v textilii vzdy lepsie ...
Jediny, co bych si do auta nikdy dobrovolne nepriplatil.
Smekas se v tom(!), v lete je v tom vedro (vylozene to pali... a ze trva, nez clovek auto vyklimatizuje), v zime je v tom zima. Musis se o to starat, jinak je to po trech letech hnus.
Dekuju, nechci. Ted mam stred latkove, bocnice kozene a to mi prijde jako dobry kompromis, ale klidne jen latka/alcantara. Navic vetsinou stoji nesmysl a casto se do nich nenabizi ventilace v nizsi stredni/stredni, takze proste FAIL s velkym F.
V Mustangu jsou výborné základní sedačky s bočním vedením, takže se nikam nesmýkáš, pokud ti není 10 let. V zimě teplé (vyhřívání), v létě svěží (odvětrávání). A nepřiplácíš za kůži, já mám pěkně v přírodní hnědé. Raz za čas ošetřím (Optimum Protectant Plus) a i po dvou letech vypadají jak nové. Navíc bez příplatku elektricky nastavitelné. Za mě bych tedy opravdu nepřiplácel za skořepiny.
Panenko skákavá to jsou mi názory.
Ad jedna BMW má dofukovací bočnice, které tě sevřou jak potřebuješ.
Jestli teda mluvíme o M2.
Ad dvě - černá kůže vypadá i po letech dobře a bez velké údržby. Rozhodně líp, než látka za stejnou dobu.
Ad tři - ventilace - někdo to snese, mně to spolehlivě přinese bolení zad nebo zánět ledvin.
Na koženou sedačku v létě ručník a je to...
Auto vyšší střední je bez kůže skoro neprodejné. Látka vypadá lacině, asi proto se dává jako základní varianta do všech aut...
Já si teda neskromně myslím, že moje látkové sedačky nevypadají vůbec lacině a byl jsem vyloženě rád, že jsem na takový kápnul. A jak koukám v diskuzi, nejsem sám, kdo nepreferuje kůži. A ve vyšší střední teda nepovažuju látku za nijak vzácný a "neprodejný" úkaz.
Tak tam už to opravdu asi bude vzácný úkaz.
Mě se v S-klasse nelíbí sedadla tak jako tak. Co jsem viděl (přes sklo >:-[] ) tak mi přijde, že ani nemají vůbec žádný boční vedení.
Kupodivu sem se nikde nesmýkal, v zimě sem nemrznul protože všechny auta krom Alera měly i vyhřívání těch sedaček a v létě to s tím vedrem není zas tak tragické když je tam klima, navíc moderní auta maj odvětrávání (z mých aut jen CTS).
Spocenou zádel jde mít i na látce když je extrémní vedro, stejně tak záda, neboj.
A péče? 2x do roka to ošetřím přípravkem na kůži a pohoda.
aj to je riesenie :-)
ja osobne s kožou problem nemám a nejak sa v tom ani nepotím. Nejaká na guvno látka je horšia ako koža a človek je potom len z toho orosený. Koža vypada aj po rokoch pekne,len to treba raz za čas niečim natrieť.
To jsi mě překvapil, čekal bych alespoň variantu s alcantarou. Ale v prémii nelovím :-) Už jsem smířenej s tím, že další auto bude asi zase nějaký čtyrkolkový hot hatch/sedan,ikdyž v současné nabídce se mi žádné vyloženě nelíbí. Pěkný kupé bych našel, ale zase žádný nenakonfiguruju dle mého gusta.
BRZ, ale tam bych si výkonově pohoršil. A když už atmosféru, tak radši víceválec. Mustang by taky přicházel v úvahu, ale kožené sedačky prostě nezkousnu.
Nejsem ten typ, který by kupoval nový auto a následně ho ještě musel předělávat ke svému obrazu. Pokud mi automobilka už z výroby nenabídne auto v požadované specifikaci, tak má smůlu ;-)
- výfuková soustava (Ford racing sport by Borla)
- sportovní sání (KN)
- lakované pruhy
- průhledný lak celé auto
- lakovaný kryt motoru
- kapota se sáním
- bočnice
- spoiler
- pneuzvedání kapoty
- interiér - věnec ze Shelby v alcantaře
- na zakázku z alcantary s hnědým prošitím u řadičky, ručky, opěrku...
- chromované kroužky na repro soustavu
- koberečky s logem
- LED svícení v interiéru
- LED denní svícení místo halogenů
A i další věci, porád se dá vymýšlet. Protože s tím cestuju, neměnil jsem tlumiče, nedával vložky pro rozšíření jako kolegové. Na brzdy jsem taky zatím nešahal. Na okruh to není nic moc (v Mostě vydrží tak 4 ostrá kola), ale na běžné ježdění ta Bremba stačí. Zvažuju palivovou mapu. Do kompresoru bych nešel, necelých 500 koní bohatě stačí. S manuálem zvlášť.
K obrazu svému. Díly Ford Racing, Roush. Více výkonu netřeba a ten podvozek je tak dobrý, že na normální vozovce jeho potenciál nevyužiješ. Teda alespoň já ne v provozu. Za nejpovedenější považuju výfukovou soustavu kvůli zvuku a pak Shelby věnec volantu, ten se opravdu o třídu lépe drží (tlustší, lépe tvarovaný a mám rád alcantaru v kombinaci s kůží).
Jo zapomněl jsem napsat vzpěru do motoru kvůli zvýšení torzní tuhosti. Ono je těch změn (drobných) hodně.
Hele, jak jsi psal, že Mustang je "polotovar" a ty jsi z něho tedy asi těmito fantastickými prvky udělal konečně hotový produkt, to byl vtip, nebo to myslíš zcela vážně???
když to nemá pruhy tak to nepojede:)
motor, brzdy, podvozek - beze změn:)
slyšel jsem jednoho človíčka říkat, že nebude investovat do něčeho, co není vidět:)
Výfuková soustava dělá okolo 30 koní a dalších 20 KN sání. Po měření 469 koníků, to bohatě stačí. Nevím, proč bych dělal další. Brzdy brembo do provozu stačí a podvozek oravdu tvrdší nepotřebuji. Co se pruhů týká, na mustang se dávají už více jak 50 let a pasují tam ;-)
Polotovar je. Stejně jako každý Harley a pak si ho dotvoříš k obrazu svému ;-)..to je u evropských aut problém. Hned se to hádá s řídící jednotkou atp. A hlavně té individualizace je méně.
Tak ono mi to samozrejme napadlo, ale nechcel som tomu uverit...Tak snad sudruhovia z Ameriky dostanu rozum v dalsej generacii :-)
Aspon viem, ze aj toto sa rata do "tuningu". Ale zase vzdy lepsie ako 80% z toho indianovho zoznamu vyssie... Vzpery su aspon prakticke, hlavne na takej velkej kapote. Okrem sania, LED svetiel a mozno vyfuku samy tuzing. A samozrejme este rozperna tyc.
Hele, klidně ať si Cherokee dopřeje styling - nic proti tomu. Ale napsat, že Mustangy jsou jen takové polotovary, co si musí majitel dodělat sám - opravdu jsem si představil, že má tedy poladěný motor, podvozek, brzdy - a pak tedy třeba i nějaký ten styling. Ale pruhy na kapotě a led osvětlení interiéru coby stěžejní "úprava"? 8-s
Mustang je koncipován jako polotovar a tak, aby byl levný. Mohl by mít techniku, čidla a blbiny jako BMW, ale stál by dva miliony. V USA v přepočtu vyjde na 700 000. A místo Ochcávky máš za to atmo V8.
To že nemá techniku a čidla a kraviny jako bmw z něj nedělá polotovar ale Ford mustang, auto pro lidi, na svezení, na parádu, když ho poladis tak i závoďák teda ten současnej jezdí hodně dobře už v sérii. Montovat do něj dodatečně nějaký kraviny ala bmw je blbost. O tom mustang není nebyl a nebude... To mě připomíná ty vtipný videa na youtube kde se takhle majitelů mustangu ptají co tam má za motor a jaký úpravy a chlapík jim prvně tvrdí že tam má kompresor pak turbo prvně to má 500 koní pak zase 1000 a kromě rychlejch pruhů a pár dalších nevkusnych serepiticek je to obyč mustang typka kterej o autech ví asi tolik co moje 80ti léta babička
Pak vazne nechapu proc tam bez priplatku nenechali i kombo alcantara/latka. Do takoveho auta (a pri absenci komba kuze/latka) idealni volba.
Navic, nedela se M2 (btw. jako jedine ///M) na stejne lince jako bezne 2er taky v Lipsku? Pokud ano tak to uz nechapu tuplem kdyz ty identicka sedadla maj navic "na miste".
Yup, stupid as fucc... E82 1er M taky měla jen černou kůži, jeden interior trim a tři barvy. Nevím, co jim v tom brání, když se vyrábí na jedny lince jak říkáš. To je stejny jako u M3/4, kde si nemůžeš objednat Individual koženou palubku a dveře v případě, že to chceš zkombinovat se základními sedačkami kůže/látka.
No nevím jak tady, ale v Austrálii by se to vyřešilo lehce. Hadrová nebo alcantrová sedadla by se koupili z vrakáče nebo přes E bay. Ale bojím se, že to tady nebude tak jednoduché. Možná z DE nebo GB...
Nechápu, že tu tak dlouho debatujete o kůži z ojetiny, a neberete v úvahu možnost přečalounění u specializované firmy. Kvalitní řešení, výběr potahů o jakém se při běžné konfiguraci nového auta ani nesní....
Ano, to je také varianta o které jsem uvažoval, když jsem měl F15 X5 se sedadly v kůži a kůže se mnou "nesouhlasila". Ale to byla částečně moje chyba, protože látka s M paketem sice nelze, ale kůže se dala nakonfigurovat s aktivní ventilací. Je ale smutné, že si člověk koupí nové BMW (M2) a měl by uvažovat o přečalounění sedadel, protože nesnáší kůži a BMW jinou možnost než kůži nenabízí... ;-\
Já o tom občas uvažuju při koupi ojetiny. Taky nechci kůži, a když auto jinak ve všem vyhovuje... Tak se holt třeba vymění volant za tříraměnný, přečalouní sicny a vymění kola. Nakonec jsem naštěstí našel vhodnou alternativu. :-)
No, mě v Renocaru prakticky do M2 nutili. Ale tenkrát mě spíš vadilo, že M2 se nenabízí s adaptivním podvozkem. Na sedadla ani nedošlo.... :-) Já jsem taky našel to "moje" auto... ;-)
Kukám cenník u nás a rozdiel medzi 2,3 a 5 litrom je nie zrovna malých 9500€. To je celkom dilema. K tomu je ešte dosť zásadný rozdiel v mestkej spotrebe, takže pokiaľ ktokoľvek uprednostní 2,3, tak sa nie je moc čomu čudovať :-)
Uprimne mi to nedava skoro zadny smysl a to dokonce s tak silenou mezerou. Kdyz uz, tak uz. Mimochodem ten obrovsky rozdil jen dokazuje o jakou variantu je zajem. A resit u tohohle auta ze jezdi za 9 nebo za 12? :-)
Prečo? Štvrtina ceny je dosť a "základný" motor nie je žiadna zdochlina. V pár eu štátoch si ešte hodne priplatíš kdejakých cestných daní a registračných poplatkov podľa výkonu a objemu motora a rozdiel sa ešte viac prehĺbi. Samozrejme tá V8 bude iná liga
Musíš si koupit V8 a musíš si tam dát příplatkový výfuk a jedině tak je to správně a jinak se to ani nesmí!
Zmínka o tříhvězdičkovém Mustangu do každé diskuze:)
Originální je v evropské verzi hodně přitlumený. Proto na Brothers performance, AmericanMuscle nebo CJ Pony Parts dnes na výběr desítky laděných variant. Já dlouho rozhodoval, vybíral asi z 30...poslouchal na youtubku. Je to větší investice, ale oplatí se to. Většina kolegů majitelů do toho nakonec taky jde.
"oplatí se to" - v jakém ohledu? za mně je to 3.14vina na dělání kraválu, která jízdní vlastnosti nijak nezlepší. ale tebe jízdní vlastnosti moc nezajímají, ty seš spíš na tu show kolem:)
Auto má znít a ne být ecoevropsky přitlumené. Ten zvuk za to stojí. Nárůst výkonu asi o 30 koní. A když už nic, tak je o pár kil i lehčí ;-). Jízdní vlastnosti...myslíš udělat to tvrdé jako desku? Snížit to, abych škrtal podvozkem na každém nerovnosti nebo retardéru? Proč, já potřebuju použitelné auto. Na dráze jsem si to zkusil, to co umí v reálném provozu nelze využít.
Neviem, aku ma Mustang vysku, ale zrovna vcera som videl na jednom vyjazde z mimo cesty na asfalt, ako uz brusil prahy tam, kde ostatne bezne (ne-SUV) auta este ako-tak presli.
Inak bol to nejaky cerveny model so sklapacou strechou, celkom pekny.
Mustanga buď chceš a pak neřešíš detaily, nebo nekupovat. Přeplňovaný 4 válec se k němu nehodí, to si jej kup raději ve Focusu RS. Pod tu kapotu bez přehánění vejde totiž 2x, působí to nepatřičně, když sundáš kryty.
Není to tak jednoduché jako řídit prémii. To auto se musí krotit, je neurvalé. Je třeba se na něj soustředit a chvíli trvá, když člověk přesedne z dailly caru než si zvykne na spojku. Pak to ale nadšence odmění. Není to ale auto pro každého. Určitě doporučuju nejdříve projížďku, ideálně půjčit někde na jeden den.
Nepřijde ti tvůj způsob vidění světa trochu černobílý?
Já jsem - dejme tomu hypoteticky - od teď majitelem přeplňované verze Mustangu GT a říkám: 416 koní do muscle caru? To je k smíchu!!! Jedině kompresor, jedině 716 koní je správně a když na to nemáš, tak si kup Passata v tdíčku! Základní V8 je tak akorát na nákupy v neděli do Kauflandu, dyť to vůbec nejede!
Jsou lidi, kteří si to auto koupí o 200 tisíc levněji, s nižší spotřebou a budou ho dva roky jezdit a ušetří 400 tisíc.
A Nismo 370Z si s Mustangem vytře zadnici za stejné peníze a je to skutečně okruhové nářadí, ne bachraté GT...
Já ti to neberu. Koní není nikdy dost..na dráze. Ale já to nemám jako závodní vůz a ani si nepotřebuju s nikým měřit pindíka ;-). Nismo 370Z jsem žádné nepotkal. Napsal jsme svůj názor. Co jezdím k dealerovi, vesměs doporučuje jen V8. Takže v tom černobílém vidění asi nejsem sám. ;-)
Na druhé straně chápu, že jezdec BMW se na věc dívá jinak. Tam ubírají válců a objemu permanentně už delší dobu. Jen číselná označení zůstávají.
Souhlas to je hrozné. Opakovaně jsem psal, že ten jejich 1,0 ecoboost je ho*no motor. Při zatížení nejede a v otáčkách zní jak utrápené zvíře. Manželka ho měla ve Fiestě než jsme vyměnili za 1,6 ecoboost. Mimochodem ve stejném voze rozdíl ve spotřebě litr.
Mustang je legenda, k mustang patří prostě V8, zvuk, zátah, obří motor, obří pneumatiky,... Kdo neslyšel rozdovadenou V8 tak to asi nikdy nepochopí, V6 ok ale čtyřválec turbo ? To si někdo koupil? Já myslel že to nabízí jen jako aby udělali radost ekoteroristum a sami lidi u Fordu nedoufali že si ho někdo objedná. To je takovej wannabe mustang, koukejte mám mustang a jede hustě a žere půlku toho co V8... Nevím co třeba wrx sti s 1.2 biturbo 300 koní? V pohodě? Nebo bmw m3 1.5 kompresor? To by bylo taky cajk... Víc takových lidí a tyhle auta zmizí úplně to co je na těch autech zajímavý tam nebude to čím se tyhle auta proslavili a proto je každej malej kluk chtěl...
Asi tak nějak. Někdy mám pocit, že si obyčejný člověk neumí představit, že když jde kupovat auto za 300 tisíc, že se nedívá na auta za 400, že někdo to má podobně a jde kupovat auto za 900 a ne za 1,2 M....
bavíme se o koupi ojetého vozu nebo nového? u ojetiny samozřejmě musíš vybírat podle stavu, ale u nového auta tohle řešit nemusíš:)
a že někdo "neřeší" 300 tisíc nebo o 30% vyšší cenu to je uvažování stylem no tak si vlastně může koupit M3 za 2.5...
to je přeci úplně jedno, jestli těch 300 tis stojí ojetina nebo nový. Furt jde o to, jestli si zoufalec co má v kešeni jenom těch 300 nebo i další rezervu a jestli si vybereš něco lepšího za 400 nebo ne.
Stejně tak s tím jestli to stojí 900 nebo 1,1 mega atd.
Tam by to bylo o to smutnější mít na káru přesně 900 a dál nemít kačku.....
A co když jsi zoufalec, co má třeba 30 miliónů ale na tohle konkrétní auto si dá rozpočet milión a přes to nejede vlak?
Když jsi vybíral o 90 tisíc dražší tak jsi určitě věděl, že nechceš o 200 tisíc dražší, nebo se pletu?
Když sem vybíral co sem vybíral, tak sem veděl že nechci cestovat po půlce Evropy a že v těch dvou zemích sou na výběr 3 kusy, takže sem vybíral z nich. Jednoduché.
Kdo má rozpočet přesně na kačku je bud šílenec, nebo mu to tak nastavili ve firmě a jde o výběr služebáku. O tom tady nediskutujeme že, bavíme se o tom kdy si to někdo kupuje soukromě.
Přesně na kačku je když ti někdo nebo ty sám si dáš rozpočet že 299 999 je konečná a něco lepšíího co bude za 340 000 Kč si už nemůžeš koupit.
To samý je když budeš mít 30 mega a dáš si rozpočet 899 900 a lepší auto za 1 080 000 už prostě nekoupíš. Protože máš hranici >:D >:D >:D
Když budu vybírat auta za 300, tak mě roztyl 100-150 táců rozhodně finančně nezrujnuje a když budu vybírat auto za mega, tak nebudu mít rozptyl 100 táců ale třeba půl mega.
Samozřejmě je přepoklad že vím, že chci sportovní kupé nebo rodinnej kombajn nebo mpv nebo suv nebo limuzínu.
Nemůžu si určit že mam 500 litrů a zadat si do tipcarsu aby mi to vyhodilo všechny káry za tu cenu, žeee
Na tom ich práve ušetril...Elektroniku kupuje bez dph, autá neprezúva, kruháče dáva lepšie ako ty na letných, brzdové kotúče a doštičky kupuje z íbeju. Korunka ku korunke a máš 100 litrov ani nevieš ako >:-[]
Viac valcov viac Adidas ? :-)
Ano, ak Mustang, tak jedine s tym 5L V8, inak je to len na polceste k muscle car.
Je to asi auto s najlepsim pomerom cena/kW a preto pritahuje ludi, co chcu mat co najvacsi vykon v TP.
Ale vybral by som si opat raz o 200kg lahsieho Japonca pred hrubou silou Mustangu na rovnej ceste. Vyzera na rozdiel od Fordu ako cistokrvne sportove auto. Mustang mi pride ako hruba sila v hrubom kabate.
že f ofiko nabídce je mimo německou trojku těch šestiválcových kupé jak šafránu. Krom zméněného Nissanu mě z ofiky nabídky napadá ještě tak Cadillac ATS-V coupe, ale to nestojí pod milion.
Nabídku českého trhu tak rozšřuje akorát šedý dovoz. Ovšem taky ne za ceny pod milion, ale těsně nad.
pamatam ze aj hyundai genesis coupe bol kedysi u vas v predaji s 3,8 V6 za cenu tiez okolo 900 tisic az milion... co tiez bola na V6 zadokolku super cena
tieto americke muscle cars nemaju chybu ... presne tento typ kupatok nam dnes v eu uz hodne chyba.... proste nieco zivocisne .. vskutku aj hodne mechanicke a zaroven jednoduche nepredrazene...
to camaro je mega .... akoze vyzera brutalne :yes:
juke a soul su zaujimave crossy... obe ponukaju slusne naslapane 1,6 turbo verzie a obe su dnes uz rychlejsie ( teda aspon v pruznosti ) ako nejeden sportovejsie sa tvaraci voz... a este ked sa k nim prida Kona s t-gdi tak tu vidim akusi novu vznikajucu triedu hot-crossov >:D:*)
ved kto by si este pred 10 rokmi vobec pomyslel ze moze mat raz aj 200 koni v 4m dlhej a vyvysenej "kadibudke"
No Juke jede docela sympaticky, ale nijak zazracne. A Soul realne poztracel oproti tabulkove hodnote tak 50 koni a rychly vazne neni. 1.6T kia/hyu jede obecne docela mizerne. I v i30 jeho porjev neodpovidal.tabulce.
je niekde test soulu s tgdi? asi je.. len nejak som ho zatial ani nehladal ...
ale tak juke nismo musi ist pekne .. zrychlenie za 7s hovori jasnou recou... a potom ze preco sa nepredavaju vozy ako GT86... no ked uz crossy su dnes rychlejsie ako skutocne sportove vozy tak sa niet comu divit ze zacinaju byt kupatka druhom odsudenym na vyhynutie
"niet comu divit ze zacinaju byt kupatka druhom odsudenym na vyhynutie", nie, to je tym, ze ludia su uz dnes totalne zblbnuti cislami, tabulkami , nahananim koni turbami, tahom vocpoda a podobne.
A dovolit si spomenut pri BRZ/GT86 Kia Soul, co je skareda krabica, je toho len dokazom.
....kupatka druhom odsudenym na vyhynutie....tak tak, smutné ale pravda. Chtělo by to podrobnou analýzu co všechno za tím je, ale ekofašisté a jejich bruselští přisluhovači v tom dozajista mají své zassrranné prsty... >:-[]
ja viem co je za tym a pisem to dookola... za ustup kupatok mozu paradoxne crossy a SUVecka ;-) .. nie je to ani o cene ani o emisiach... lebo SUV tiez nie su moc ekologicke... ale je to o tom ze ludia dnes uz nechcu dvojmiestne vozy s bruchom na zemi kde nalozis tak maximalne golfovy vak a cestou na green ta budu boliet vsetky zuby .. ludia dnes chcu pohodlie komfort a majestantnost a byt na ceste respektovani neprehliadnutelni a co "najvacsi".. a toto ti da jedine SUVecko
Zapomínáš na to, že EU normy začali tím, že řešily spotřebu a emise. Sportovní vozy a s tím i kupátka měli vždy silnější motory a proto i větší spotřebu i emise. A proto trpěly víc než ostatní vozy. Vidíš to i dnes, kdy takové parádní GT 86 se neprodává, protože má motor udušený zkkurrvennýmí ekofašisty a parazity z Bruselu. SUVéčka se prodávají dobře, protože jezdí na naftu a ekonomicky. Také proto, že se v nich cítí řidič bezpečněji kvůli výhledu a to platí hlavně o ženských.
Řešily jen emise škodlivin. Emise skleníkových plynů se řešily i tehdy, ale dlouho z toho žádná norma pro auta nebyla. Pokuty začaly až v tomhle desetiletí.
To je pravda. Koblihový fenomén působí zvláště u nás a je to k nevíře. A je fuk, co na pana agenta vyjde najevo, voličstvo je jak slepé zfanatizované stádo. Očekávám, že u nás bude mít benzín za chvíli 70 % sraček z řepky...
Znal jsem jednoho, co je sbiral. Kanibalizoval je navzajem, aby alespon jeden kus udrzel pojizdny. Dost se mu sra*y. Jednou me s tim svezl. Moje prvni jizda ve sportovnim aute. Ja mel tehdy Trabant.