Nejekologičtější? Jo, jasně. Ten radioaktivní (žádný jenom toxický) odpad při výrobě teče do jezer v Číně, takže to Dusilovi přece nevadí.
Brin
2
No jelikož Samsung ty baterky vyrábí v Koreji, tak asi těžko poteče ten odpad při výrobě v Číně. Obecně je i3 velmi ekologické vozidlo, naprosto nesrovnatelně i s dalšími elektrovozy, protože BMW si na tom dalo hodně záležet.
Ve článku je ovšem pár překlepů. Verze s prodlužovačem dojezdu je REX, ne RXE. Hodilo by se také uvést, že verzí auta existuje více a liší se kapacitou baterie. A že baterii lze vyměnit a tzv. upgrade je u starších verzí možný, i když pouze u verzí BEV (čistý elektromobil).
lazywriter
0
Jako domácí úkol si můžete zjistit, kde a jak se získávají třeba suroviny pro výrobu magnetů do elektromotorů. Nebo do dynam větrných elektráren, když se tu oháníte německou ekologií.
traveldrive
2
Jasne, lebo elektromotory sa vyrábajú len pre pohon áut a sú to stotisíce a milióny kusov, že? Ty si sa skade vynoril ty d€bil? Tri príspevky celkom, z toho dva tu a obidva vymyslené. Zas jeden primitívny chudák, čo prišiel akurát prskať...
lazywriter
0
Chápu, že v Horních Uhrách si všichni tykáte a oslovujete *, ale nebudu se snižovat.
Pokud si myslíte, že i BBC [[odkaz] si vymýšlí, tak sem s nějakým konstruktivním argumentem ..
traveldrive
0
ty úbožiak
Tomas Dusil, auto.cz
1
Díky za inteligentní reakci. Již opraveno. Pouze překlep, vzhledem k tomu, že je to zkratka extender range. K těm baterkám. Ano, podobně jako u hybridů lze zjistit, který z článků akumulátoru je vadný a vyměnit je možné pouze ten. Má to tak třeba i hybridní Honda, viz můj článek o ojetém CR-Z.
K tomu, že jsem pokrytec. Myslím, že tohle může říct někdo, kdo mě dobře zná. Rozhodně by takto neměl mluvit diskutující na základě nějakého lánku. To jen tak na okraj.
traveldrive
0
Myslím, že ťažko popriete klesajúcu úroveň ACZ. S tým ide ruka v ruke pokles úrovne diskutérov a ich vyjadrení. Na hlupákov je možno lepšie nereagovať. Ale častejšie reagovať na vecné pripomienky (napríklad podobným spôsobom ako teraz) by bolo fajn. 😉 :yes:
Flajzi
0
BMW rozhodně neudává normovaný dojezd 130 až 160 km (reálný dojezd u slabší verze už ano). Mám silnější verzi a normovaný dojezd v TP mám 380 km. Což je samozřejmě nesmysl. Reálně v tomto počasí ujedu 200 až 250 km. V tuhé zimě jsem byl na 140-160 km.
lazywriter
0
Dobře, tak když se místo argumentů slovíčkaří, tak to upřesním "v tom článku prezentujete dost pokrytecký názor". Spokojený?
hobit
1
Jen poznámka k tomu názvu článku a k brzdám. To platí samozřejmě o všech elektromobilech, ne jen pro i3-ku.
Ve článku je ovšem pár překlepů. Verze s prodlužovačem dojezdu je REX, ne RXE. Hodilo by se také uvést, že verzí auta existuje více a liší se kapacitou baterie. A že baterii lze vyměnit a tzv. upgrade je u starších verzí možný, i když pouze u verzí BEV (čistý elektromobil).
Pokud si myslíte, že i BBC [[odkaz] si vymýšlí, tak sem s nějakým konstruktivním argumentem ..
K tomu, že jsem pokrytec. Myslím, že tohle může říct někdo, kdo mě dobře zná. Rozhodně by takto neměl mluvit diskutující na základě nějakého lánku. To jen tak na okraj.