Elektromobily
traveldrive
2
Jasne, lebo elektromotory sa vyrábajú len pre pohon áut a sú to stotisíce a milióny kusov, že? Ty si sa skade vynoril ty d€bil? Tri príspevky celkom, z toho dva tu a obidva vymyslené. Zas jeden primitívny chudák, čo prišiel akurát prskať...
Přejít do diskuze
No jelikož Samsung ty baterky vyrábí v Koreji, tak asi těžko poteče ten odpad při výrobě v Číně. Obecně je i3 velmi ekologické vozidlo, naprosto nesrovnatelně i s dalšími elektrovozy, protože BMW si na tom dalo hodně záležet.
Ve článku je ovšem pár překlepů. Verze s prodlužovačem dojezdu je REX, ne RXE. Hodilo by se také uvést, že verzí auta existuje více a liší se kapacitou baterie. A že baterii lze vyměnit a tzv. upgrade je u starších verzí možný, i když pouze u verzí BEV (čistý elektromobil).
Ve článku je ovšem pár překlepů. Verze s prodlužovačem dojezdu je REX, ne RXE. Hodilo by se také uvést, že verzí auta existuje více a liší se kapacitou baterie. A že baterii lze vyměnit a tzv. upgrade je u starších verzí možný, i když pouze u verzí BEV (čistý elektromobil).
Pokud řidič používá generátor jen do kopců, jede pořád slušně rychle a ujede klidně kolem 500 km. Jinak jede auto čistě na proud z generátoru jen 90 km/h. i3 je mezi elektromobily špička, divím se, že ho BMW prodává tak lacino, musí na něm hodně prodělávat. Btw. akcelerace se musí zažít, v nižších rychlostech je tak brutální, že ve městě hrozí přejetí holubů na cestě - nečekají to a nestíhají uletět 😁
Jen poznámka k tomu názvu článku a k brzdám. To platí samozřejmě o všech elektromobilech, ne jen pro i3-ku.
Díky za inteligentní reakci. Již opraveno. Pouze překlep, vzhledem k tomu, že je to zkratka extender range. K těm baterkám. Ano, podobně jako u hybridů lze zjistit, který z článků akumulátoru je vadný a vyměnit je možné pouze ten. Má to tak třeba i hybridní Honda, viz můj článek o ojetém CR-Z.
K tomu, že jsem pokrytec. Myslím, že tohle může říct někdo, kdo mě dobře zná. Rozhodně by takto neměl mluvit diskutující na základě nějakého lánku. To jen tak na okraj.
K tomu, že jsem pokrytec. Myslím, že tohle může říct někdo, kdo mě dobře zná. Rozhodně by takto neměl mluvit diskutující na základě nějakého lánku. To jen tak na okraj.
Nejekologičtější? Jo, jasně. Ten radioaktivní (žádný jenom toxický) odpad při výrobě teče do jezer v Číně, takže to Dusilovi přece nevadí.
Dobře, tak když se místo argumentů slovíčkaří, tak to upřesním "v tom článku prezentujete dost pokrytecký názor". Spokojený?
Chápu, že v Horních Uhrách si všichni tykáte a oslovujete *, ale nebudu se snižovat.
Pokud si myslíte, že i BBC [[odkaz] si vymýšlí, tak sem s nějakým konstruktivním argumentem ..
Pokud si myslíte, že i BBC [[odkaz] si vymýšlí, tak sem s nějakým konstruktivním argumentem ..
BMW rozhodně neudává normovaný dojezd 130 až 160 km (reálný dojezd u slabší verze už ano). Mám silnější verzi a normovaný dojezd v TP mám 380 km. Což je samozřejmě nesmysl. Reálně v tomto počasí ujedu 200 až 250 km. V tuhé zimě jsem byl na 140-160 km.
Myslím, že ťažko popriete klesajúcu úroveň ACZ. S tým ide ruka v ruke pokles úrovne diskutérov a ich vyjadrení. Na hlupákov je možno lepšie nereagovať. Ale častejšie reagovať na vecné pripomienky (napríklad podobným spôsobom ako teraz) by bolo fajn. 😉 :yes: