Novinky

Zpět na článek

Lancia Delta Integrale Evo II slavného frontmana míří do aukce. Cena odpovídá stavu

11 komentářů

Avatar - Stejsn
Stejsn
Tak jasně, to auto má koule a jede jako pila, ale prostě je tomu furt něco.
Avatar - praděda7
praděda7
Tož vůz vypadá pořád "mladě" a určitě by se za ním ještě spousta lidí ohlédla. Ale jedna věc je takový vůz vlastnit a druhá je ho udržovat, pokud by se s ním jezdilo.

[odkaz]
Avatar - Stejsn
Stejsn
protože neustálý problémy s motorem, hlavně s volnoběhem a chcípáním, má drtivá většina těch delt. Jezdit s tím je pokaždý o nervy.
Avatar -
info@competizione.cz
Á zase hromada odborníků, co zaručeně ví, že když je to Lancia, tak to musí být poruchové. Co takhle občas alespoň na chvíli zkusit zapojit mozek?
To auto je staré 23 let a mělo problémy s nepravidelným volnoběhem (tedy třeba zaneseným filtrem paliva, špínou ve vstřikovací liště, zanesený volnoběžný ventil, odchylku snímače teploty či tlaku na hodnotách minima a podobně).
Kéž by dneska uměl někdo udělat auto, které po 23 letech bude mít jen tento jediný problém!
Samozřejmě realita je taková, že Delta Integrale patří k tomu nejspolehlivějšímu, co kdy kdo v této kategorii postavil. Jenomže elektronika Marelli IAW.P8 (stejná i pro Sierru/Escort Cosworth a na stejné bázi jako ECI Multi na Lancerech Evo) nemá standardní OBD adaptér a komunikuje výhradně na protokolu Magneti-Marelli, nikoli na standardech ISO. Proto představa, že k tomuhle autu připojím nějakou čtečku paměti závad s ELM 327 za pět Liber a přečtu si, co mám na autě udělat, je zcela mimo realitu.
Spolehlivost toho auta problém není. Jen prostě nebylo určeno do rukou matlů. Toť vše.
Avatar - Machýrek
Machýrek
Pravdepodobnost, ze budouci majitel si henten kus koupi za (treba) milion a pak s nim najede dalsich 200k se blizi nule.
tomas247
My sme mali v rodine Deltu 1.9 TDs. Zavratnych 80 koni!
Ked som do toho presadol z Lady, tak som sa citil ako v lietadle. Mal som mozno 10 rokov. Nekonecne mnozstvo budikov a kontroliek! A to zrychlenie... no proste zazrak. Tusim to otca stalo vtedy 10tis nemeckych mariek. Alebo 20?
Po par rokoch prislo vytriezvenie - drahe nahradne diely a znackovy servis, nevyskoleni mechanici a malo schopnych garazistov.
Postupne to auto umieralo - utrhnute koleso, mensi poziar v motorom priestore, nestartovalo poriadne, stale odchadzali loziska, hrdza... prote talian...
tomas247
A preto ma henten kus skoro 200tis...
Avatar - Machýrek
Machýrek
S tim uz stejne jezdit nikdo nebude, tohle se kupuje na chov, spolehlivost a schopnost nekam dojet bez zavady nejsou podstatne.
Ondris
Problémy s tím mají poladěný varianty.
V Kappách a 164 to bylo OK.
CrankyDude
To auto vypadá jako držák.
Leda tak jako držák šrajtofle, nemá význam ji zase strčit do kapsy, bo se zase bude vytahovat. 8-s Ale vypadá to na fotkách hezky....
CrankyDude
To auto vypadá jako držák.
Leda tak jako držák šrajtofle, nemá význam ji zase strčit do kapsy, bo se zase bude vytahovat.
8-s Ale vypadá to na fotkách hezky....italové to hold umí