Novinky
My sme mali v rodine Deltu 1.9 TDs. Zavratnych 80 koni!
Ked som do toho presadol z Lady, tak som sa citil ako v lietadle. Mal som mozno 10 rokov. Nekonecne mnozstvo budikov a kontroliek! A to zrychlenie... no proste zazrak. Tusim to otca stalo vtedy 10tis nemeckych mariek. Alebo 20?
Po par rokoch prislo vytriezvenie - drahe nahradne diely a znackovy servis, nevyskoleni mechanici a malo schopnych garazistov.
Postupne to auto umieralo - utrhnute koleso, mensi poziar v motorom priestore, nestartovalo poriadne, stale odchadzali loziska, hrdza... prote talian...
Ked som do toho presadol z Lady, tak som sa citil ako v lietadle. Mal som mozno 10 rokov. Nekonecne mnozstvo budikov a kontroliek! A to zrychlenie... no proste zazrak. Tusim to otca stalo vtedy 10tis nemeckych mariek. Alebo 20?
Po par rokoch prislo vytriezvenie - drahe nahradne diely a znackovy servis, nevyskoleni mechanici a malo schopnych garazistov.
Postupne to auto umieralo - utrhnute koleso, mensi poziar v motorom priestore, nestartovalo poriadne, stale odchadzali loziska, hrdza... prote talian...
Á zase hromada odborníků, co zaručeně ví, že když je to Lancia, tak to musí být poruchové. Co takhle občas alespoň na chvíli zkusit zapojit mozek?
To auto je staré 23 let a mělo problémy s nepravidelným volnoběhem (tedy třeba zaneseným filtrem paliva, špínou ve vstřikovací liště, zanesený volnoběžný ventil, odchylku snímače teploty či tlaku na hodnotách minima a podobně).
Kéž by dneska uměl někdo udělat auto, které po 23 letech bude mít jen tento jediný problém!
Samozřejmě realita je taková, že Delta Integrale patří k tomu nejspolehlivějšímu, co kdy kdo v této kategorii postavil. Jenomže elektronika Marelli IAW.P8 (stejná i pro Sierru/Escort Cosworth a na stejné bázi jako ECI Multi na Lancerech Evo) nemá standardní OBD adaptér a komunikuje výhradně na protokolu Magneti-Marelli, nikoli na standardech ISO. Proto představa, že k tomuhle autu připojím nějakou čtečku paměti závad s ELM 327 za pět Liber a přečtu si, co mám na autě udělat, je zcela mimo realitu.
Spolehlivost toho auta problém není. Jen prostě nebylo určeno do rukou matlů. Toť vše.
To auto je staré 23 let a mělo problémy s nepravidelným volnoběhem (tedy třeba zaneseným filtrem paliva, špínou ve vstřikovací liště, zanesený volnoběžný ventil, odchylku snímače teploty či tlaku na hodnotách minima a podobně).
Kéž by dneska uměl někdo udělat auto, které po 23 letech bude mít jen tento jediný problém!
Samozřejmě realita je taková, že Delta Integrale patří k tomu nejspolehlivějšímu, co kdy kdo v této kategorii postavil. Jenomže elektronika Marelli IAW.P8 (stejná i pro Sierru/Escort Cosworth a na stejné bázi jako ECI Multi na Lancerech Evo) nemá standardní OBD adaptér a komunikuje výhradně na protokolu Magneti-Marelli, nikoli na standardech ISO. Proto představa, že k tomuhle autu připojím nějakou čtečku paměti závad s ELM 327 za pět Liber a přečtu si, co mám na autě udělat, je zcela mimo realitu.
Spolehlivost toho auta problém není. Jen prostě nebylo určeno do rukou matlů. Toť vše.
[odkaz]
Leda tak jako držák šrajtofle, nemá význam ji zase strčit do kapsy, bo se zase bude vytahovat. 8-s Ale vypadá to na fotkách hezky....
Leda tak jako držák šrajtofle, nemá význam ji zase strčit do kapsy, bo se zase bude vytahovat.
8-s Ale vypadá to na fotkách hezky....italové to hold umí
V Kappách a 164 to bylo OK.