Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Zákaz spalovacích motorů v Německu? Ohrozil by 600.000 pracovních míst!

16 komentářů

Neurotic
Jedna věc je zakázat vjezd do centra měst a druhá věc je úplný zákaz, který se dotkne 99% lidí. Pochybuji, že si dobrovolně zakáží jezdit něčím co denně používají a za co neexistuje náhrada to by totiž znamenalo IQ hluboko pod úrovní šimpanze :-! Takže pokud pár politiků bude chtít zakázat něco s čím 99% lidí nebude souhlasit tak by konečně mohlo dojít k jejich výměně
comper
Tak tak, klasicky bulvarny clanok. Nemci nie su tak pripeceni. Navyse ak by to aj naozaj zakazali, fabriky jednoducho zacnu vyrabat elektromobily a karavana ide dalej...
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ekoanarchisté a ekofašisté mají v Německu silný vliv...
Dokázali zakázat jaderné elektrárny? Dokázali. A přišlo nám to všem šílené.
A kvůli tomu Němci znovuotevřeli uhelné elektrárny.
A kvůli tomu všude hrozí blackouty, protože jsou přetížené těžko regulovatelné sítě pod náporem předražené fotovoltaické energie (když zrovna svítí slunce) a větrné energie (když zrovna fouká vítr)
CrankyDude
Meh... money talks, bullcrap walks. Porovnavas avocado a brambory.
Investoři a lobby v automotive je x-krát silnější než atomkraft.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Na to zapoměň hochu.
Thyssen, Siemens a podobné megafirmy v Německu nemohou stavět elektrrny tak stavějí tisíce větrníků.
Jo jo elektrická, ocelářská, energetická lobby není moc vidět ale je velice silná.
Možná není ještě silnější než ropná lobby ale jsou velice blízko.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ba ne, západní Evropa musí být progresivní ZA KAŽDOU CENU. 600 000? kvalifikované pracovní síly je nedostatek, přesunou se jinam, a stejně Merkelové a spol. jsou ukradení. Zatím tedy ovšem politici nešli proti zájmům velkovýrobců., uvidíme
Avatar - mariov8
mariov8
No jo, ale jak se přesunou? 😉
Avatar - JiVi
JiVi
zpatky na vychod , prece .. presne tak jak se nyni v zapadnich zemich hlasa ... vychod nam bere praci
IPace
jakej je rozdil mezi delnikem co sestavuje na lince auto s fosilnim motorem, a delnikem co sestavuje hybrid, plug-in hybrid a nebo elektroauto? zadnej >😁 o praci ty lidi prijdou tak jak tak, protoze za 13 let bude vyroba zase o kus robotizovanejsi 😉 momentalne ale potrebuje praci par desitek az stovek statistiku na uradech ktere pocitaj tyhle blbosti, a v tuhle chvili si vybrali na pocitani elektroauta ktera berou praci 600 tisicum nemeckych delniku >😁 a to jeste tahle banda statistiku neprispla na to, ze se na ne * autonomni auta ktera vezmou praci mnohem vetsimu poctu lidi >😁 a jednoho dne prijde chvili kdy statistiky budou taky delat roboti, a pak prijdou o praci i tihle statistici co to ted pocitaj a ukazujou lidem jak lidi prijdou o praci :yes:
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
no to uznám i já že elektromobily jsou konstrukčně jednodušší, tedy nebude třeba pracovníků na😒br /> - výrobu motorových komponent
- výrobu turbodmychadel
- výrobu EGR ventilů a elektromanagementu motoru
- výrobu komponent vstřikování (benzín, diesel)
- výrobu převodovek (částečně)
- výrobu některých podvozkových systémů (částečně - 4x4)
- ani startéry elektromobily nepotřebují
- palivové nádrže nebudou zapotřebí, palivová čerpadla
atd atd atd netvrdím že elektromobil není v něčem hodně dobrý, zatím je prostě drahý a má krátký dojezd a na tom nezmění nic ani velkohubá prohlášení Tesly a VW
IPace
vetsina toho co jsi vypsal delaj jiz dnes linky kde stoji max nekdo kdo to kontroluje, uplne stejne bude moct tedy stat u jine linky, automobilky tak jak tak prejdou postupne na mnohem automatictejsi vyroby a to at se bude vyrabet co se bude vyrabet za auta

svet jde dopredu a proste jistej druh prace bude postupne ubejvat, pribejvaj naopak jine typy profesi a z nekterych se po desetiletich zase stavaj extra zadane a extra placene 😄 jedine co se nemeni je fakt, ze lidi jsou liny se ucit nove veci a nebo vetsinove makat manualne

treba kamos co ma stavebni firmu si stezuje ze kvalitni lidi se blbe shanej, "obycejny" zednik si u nej prijde na 35+ tisic, presto ma nedostatek lidi a musi odmitat zakazky, cekacka na rekonstrukce i 5 mesicu
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
no udělají se z nich nezaměstnaní a ty nevhodné přesunou na zpět východ, to co se nesmí udělat migrantům (to by byl rasizmus), to se bílým kůžím udělá raz dva, udělá to Micron a udělá to Makrela (to rasizmus nebude). :no:
IPace
ono se to v mediich extremne nafukuje a prekrucuje, zadny zakaz spalovacich motoru se nechsyta a nebude tedy ani schvalen ci neschvalen, media proste potrebujou senzace, a tak si jednu vyrobili na zaklade prohlaseni par politiku :-!

2030 zminilo par politiku coby dobu mozneho zakazu prodeje novych ciste fosilnich aut, a do te doby (13 let) se beztak bude takovych aut prodavat jen minimum, vetsina budou hybridy, mensi cast plug-in hybridy a nejmensi cast asi elektromobily, je to tedy takove zakazovani neceho co v te dobe stejne moc nebude, asi jako by pred 20 lety nejaci politici prohlasili ze za 20 let by chteli zakazat prodej analogovych telefonu s kulatym vytacecim sifernikem a nebo prodej CRT televizoru >😁

jinak zajimava cisla v tom clanku, jako ze 600 tisic lidi prijde o praci tim, ze misto jednoho typu pohonu aut se bude vyrabet jinej typ pohonu aut? a nebode to spise tim ze za 13 let bude vyroba tak robotizovana, ze ty lidi prijdou o praci v danem oboru tak jak tak?
Avatar - žlababa
žlababa
ty spalovací motory budou něčím nahrazeny, takže v jiném oboru naopak potřeba zaměstnanců vzroste.
CrankyDude
Jo, to už tady taky bylo - dělníci budou montovat VCRs místo Pershing.....peace divident. :-!
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
business šéfové ví o čem mluví
na elektromobil potřebuješ baterky a pár elektromotorů
na to nepotřebuješ zaměstnance vůbec žádné, vše se vyrábí již dnes roboticky