Ekonomika
myslim si, ze v tejto triede sa momentalne jediny vydareny VW (tiguan) nema coho obavat... to by musel renault zvolit riadne agresivnu cenovu politiku, aby ho predbehol...
A covece ja si naopak myslim, ze prave ten Tiguan se Koleose bude muset nejvice obavat, pokud nebude levnejsi... 😉
JA nechapem, preco tu vobec niekto Tiguan pletie. PRoste Tiguan nie je konkurencia X-TRAIL a OUTLANDER a ich europskych klonov. Je to konkurencia Kuga a Qasqai a to je vsetko...
Tak to ťa musím sklamať.. Tigu je presne v triede X-trial a Outlander, Freelander, X3 ale aj Kuga Sportage a spol. V AutoTipe bol test kde bolo cca 8 alebo 9 vozidiel SUV vrátane spomýnaných. To že je jedno auto o 20 cm dlhšie neznamená že patrí do inej kategórie. Viď Oktávka ktorá sa hrá na auto o triedu vyššej kategórie ako v skutočnosti je.
tiguan je malé SUV...X-trail a outlander by som skôr zaradil medzi stredne veľké suv-éčka
20cm rozdielu v dĺžke vozidla nevytvára skupinu malých či stredných SUV... Peugeot 207 a Mazda 2 sú v rozidelnych triedach? Tiež je tam rozdiel v dĺžke cca 20 cm. ;-\ Alebo si mal na mysli nejaké tvoje imaginárne delenie vozidiel do akýchsi podkategórií??? :-!
nie, na supermainblbstreamy si nepotrpím...veľké stredné a malé suvéčka SÚ bežne používané kategórie áut..máš s tým problém? Príklady z iných kategórií áut sú zbytočné a nemajú výpovednú hodnotu
Ak je pre teba Audi Q7 a Toyota RAV 4 v jednej triede tak to potom...ehm ;-\
Ak je pre teba Audi Q7 a Toyota RAV 4 v jednej triede tak to potom...ehm ;-\
Nenazval by som to problém, skôr by som povedal že dnešná produkcia sa nedá úplne presne definovať a zaškatuľkovať... Je tu kopec corssoverov ktoré nieje možne definitívne zaradiť do tej či onej kategórie. Príkladov by sa dalo uviesť kopec, napr. MB R-classe, Suzuki SX4, kde by si to zaradil ty? Je v rom proste chaos, hehe 😉
Tak ten stan je super! :yes:
Máš pravdu. Připomíná mi to tu éru DDR obytňáku, co si z něj hodil tu střechu na rybník a měl si lodičku. Jeto roztomilééé 😲
tak pro staré kosti už to není. Ale pro výlety bez přesného cíle je to fajn. Přijedeš zapíchneš, přespíš, jedeš.
Hmmm... tak k tomu nepotřebuju ten stan. To než to postavíš, tak už chrápu v autě >😁
No tak nevím jak si rychle usteleš v autě, ale já mám za 15 minut postavený stan pro tři a komfort spánku na rovném povrchu změkčeném kvalitní karimatkou a v teplým spacáku, je nesrovnatelný s polohou mrtvol popelnicových polí 😉
Sklopením zadních sedadel...asi 2min s oběhnutím auta?... mam plochu 2.20 rovnou a dlouhou. Když prší, tak nemusim vystrčit rypák. Celkem 2400 objem a to nepočítám TV, rádio, el.dveře a kima. Jsem spokojen :-!
Tak to je jiná :yes: :-!
Jen toto se dá aplikovat spíš jako přestávka na služební cestě, protože v případě turistického výletu je kufr plný oblečení, hygieny, často jídla a kdo ví, co si někteří jsou schopni na dovolenou vzít.
Ještě takhle, když zapneš TV, všechny ty el. dveře, klimu, osvětlení atd... nastartuješ pak? >😒] Roztlačovat eRko není asi košér, navíc se to ani nedá. Mimochodem dneska kolem mě jedno projelo. Pěkně v černé. Ten předek se opravdu nepodařil, ale záď a profil vypadají dobře 😄
Jen toto se dá aplikovat spíš jako přestávka na služební cestě, protože v případě turistického výletu je kufr plný oblečení, hygieny, často jídla a kdo ví, co si někteří jsou schopni na dovolenou vzít.
Ještě takhle, když zapneš TV, všechny ty el. dveře, klimu, osvětlení atd... nastartuješ pak? >😒] Roztlačovat eRko není asi košér, navíc se to ani nedá. Mimochodem dneska kolem mě jedno projelo. Pěkně v černé. Ten předek se opravdu nepodařil, ale záď a profil vypadají dobře 😄
No tak ve třech naprosto v pohodě, protože 2.2 m většinou nikdo neměří a jestli si někdy viděl rynářský vybavení s neopren.holinama...no a erko je snad ještě větší... Nezapomeň na přední sedadla, kde je místa spousty. Každopádně je to tak i tak nouzovka na dvě noci.
Navtechu, kam jezdíš nejraději rybařit?
Bosna, Slovinsko a Rakousko. U nás jen Makro.
Řeka Naretva? Sáva? Známej jezdí do španěl na Rio Ebro a nemůže si vynachválit tamější sumce...
Já muškařim. Ty knedlíkový chytání mě neberou.
to ja nejak nechapem, ako niekoho moze vobec napadnut spat v aute. Ked mam na dost dobre a drahe auto, tak ma snad nejaky ten penzion, alebo hotel, alebo nieco nezabije 😲
je to docela dobry ale ve vlastni staji už je osvědčeny Qashqai a ten je tu už přes rok a design je uplne nekde jinde moderni svěži tohle zaspalo tak 4 roky usedlejší a konkurence je velka a cena nic moc kdyby byla o 50 niž bylo by to už na souboj alespon s korejcema
Technika od rendliku, design tvurce kreatur. Zadni dvere odkoukane od Mitsubishi. Tohle si nekdo koupi?
Dneska nic moc, Ádíku... musíš se víc snažit, už jsi uměl i lépe...
To ti spadla celist, co? Zakuckal jsi se a napady na ocernovani Rendla jiz dosly... Nova Laguna se jaksi nesere a nesype, dle tveho ocekavani, stejne na tom bude novy Megane nebo napr. tenhle Koleos. Co ted, ty "sebestrednej koncernovej exote". Co dal? O kom tady budes vlastne plkat dal, co? >😒] :no:
Náhodou mě se tohle autí docela líbí. Je takový nekonfliktní, nenápadný a možná v tom je jeho kouzlo ale i prokletí. Díru do světa asi neudělá, ale své zákazníky si bezpochyb najde. Dotaz na redakci: Ten stan se dodává jako příplatková výbava? A vařič na bhútán se taky dá přiobjednat? 😉
myslím , že co se týká výbavy nabízí tenhle model více než konkurece ve stejné cenové relaci, líbí se mi systém stálého pohonu 4x4 v poměru 50:50 (lock) otázkou je jak často to běžný uživatel tohoto pseudooffroadu použije. Ale na víkendové vyjíždky za město , jednou za rok na chatě pro klestí do lesa na táborák a jednou do alp na lyže, to účel splní. :yes:
může mi prosím někdo objasnit proč se tahle ´´SUV´´ dělají jako primární předokolky s připojením zadní nápravy max.50:50 a ne jako primární 4x4 s přenosem až 0:100 ve prospěch zadku? Děkuji
tož nejsem sice technik, ale jestli to nebude tím, že oni prostě moc nepočítají s tím, že by s nimi jezdili moc mimo asfaltovou silnici, a tam holt je jednoduchší mít přední pohon
To je dost dobrá otázka,jen bych ji doplnil..."...proč se tahle auta vůbec vyráběji". Když 99% z nich nikdy neopustí asfaltku. Aha, byt in. :no:
Je to dáno konstrukcí pohonu, přední kola jsou poháněna vždy. Z předních kol (diferenciálu) je pak výkon odebírán prostřednictvím hnacího hřídele vedoucí k hnané zadní náprave. Zadní diferenciál je pak zapojen do akce prostředníctvím elektronicky řízený spojky viz haldex [odkaz] . To by musel být systém pohonu vyřešen jako u BMW systém x-drive či M-B 4matic, kde jsou výhradně poháněna kola zadní, kdy hned za převodovkou je mezinápravový dif. [odkaz]
no a co ATTESA od sesterského Nissanu/Infiniti? ta má 50:50 a 0:100 ve prospěch zadku? myslím že to by mu slušelo víc 😉
Dizajn mi trochu pripomína korejske SUVečka minulej generácie.
Keby som nevidel na prednej kapote znak renaultu hádal by som na KIU alebo niejaký Sangyong. Renaultu ako jedinému z francúzskej trojky chýbal zatial zástupca v tomto segmente a kedže Peugeot 4007 a Citroen C-Croser sa celkom podarili neviem prečo by sa mal prípadný zákaznik obrátiť na renault. Len treba dúfať ,že kvalita bude lepšia ako bola doterajšia kvalita laguny,ktorá patrila k najporuchovejším autam v európe a možno i na svete.
Keby som nevidel na prednej kapote znak renaultu hádal by som na KIU alebo niejaký Sangyong. Renaultu ako jedinému z francúzskej trojky chýbal zatial zástupca v tomto segmente a kedže Peugeot 4007 a Citroen C-Croser sa celkom podarili neviem prečo by sa mal prípadný zákaznik obrátiť na renault. Len treba dúfať ,že kvalita bude lepšia ako bola doterajšia kvalita laguny,ktorá patrila k najporuchovejším autam v európe a možno i na svete.
To jako soucasna Laguna? Ze se kazi? To se ti v te tve makovici trosku popletlo hochu, nemyslis? :no: 😉
Ale Laguna II opravdu nepatřila mezi etalony spolehlivoti Ghoste, přiznej si to... 😉
bratranec se jí po třetí výměně turba zbavil a pořídil si Land Rovera , myslím že je spokojen >😒]
Zkus nám napsat výrobce turba v L2, prosím,prosím.99% poruch turba je uživatelská blbost, takže souvislost se značkou a modelem je v nekonečnu.... >😁
uživatelská blbost je jedna věc a pověstná první turba u DCI věc druhá 😉
co je to "pověstná"...jako JPP povídala?Že je to má branže, tak bych se rád dovzdělal.Turba odcházejí občas všem, viděl jsem nádherně vysypané v M6.Tak z toho uděláme "pověstnou" poruchovost? Snad ne!Auta , která všude jinde v poho jezdí, mají v česku údajně problémy.Chtělo by to nějaký matematicky doložitelný fakt. Nikoliv psát doměnky.
No jo, svezl bych tě, ale dle statistik mám auto pořád v servisu >😁
proboha ronaulte já mám hrůzu z aut, kde mi za zádama smrdí bomba s bhútánem... >😒]
jinak gratuluji k dnešnímu výkonu!
Priznavam, i kdyz u me v pohode vydrzela 150 tacu a nejake zasadni problemy, krome par drobnosti a bezne udrzby, jsem s ni nemel... 😄 Pravda ale byla, ze kdyz jsem ji prodaval, tak byt byla v perfektnim stavu (byla to benzinova 2.0T v plne palbe), tak ta prodejni cena (podporena tou nevalnou povesti) byla na muj vkus az moc hodne dole a bylo mi ji docela lito... ;-\ :no: Ale dobra, "co bolo, to bolo", ted je uz vse zda se jinak a je to jen a jen pro Rendla dobre, protoze jedna z nejstarsich automobilek v Evrope si uznani proste zaslouzi! 😉 :yes:
Je to zkrátka protivný "náfuka". Jinak se k designu nedokážu vyjádřit, navíc ta korejská produkce u mě toto vozidlo deklasuje podobně jako Opel Antara. :no:
Tak pánové, já jsem koleosa už mnhokrát viděl neživo. Naposledy dneska v podvečer na procházce kolem Renaultu, který stojí kousek od domu. Stály tam dva Koleosy, z toho jeden byl uvnitř. Což znamená, že tam hned zítra odpoledne naklušu... 😉
Při pohledu naživo se jedná o pohledné, spíše roztomilé SUV.
Při pohledu naživo se jedná o pohledné, spíše roztomilé SUV.
Asi to designom mieria skôr na ženskú populáciu, v každom prípade "Koleso" fakt dieru do sveta neurobí. Neviem ako vy no ja na cestách vidím dosť málo Tiguanov, 4007, Outlanderov, C-crosserov, Freelanderov... ;-\
Tezko rici, zalezi na cene... To ze na ceste vidis malo tech vyse zminovanych neznamena, ze to jsou spatne kary, ale bohuzel maji smulu, ze jsou to pomerne drahe kary, pokud je chces mit ve slusne vybave a motorizaci a preci jenom dat za dobre vybavenej autak neco kolem mega, uz neni jen tak pro nekoho... 😉
Vítej Koleosi,ať se daří 😉
Takže dík za pokus mi udělat radost,ale skutek utek...