Dát skoro milion korun za přeznačkovanou Toyotu iQ se zdálo jako hloupost. Dnes se ale ukazuje, že majitelé Astonu Martin Cygnet při jeho nákupu neprohloupili.
Mně nešlo o to, kdo to vyrábí dýl, ale o to, jak veřejnost vnímá hodnotu toho auta. Ikdyž poslední dobou už asi to Hyundai vede, respektive neni moc důvodů se stydět, když v něm jedeš. Až na ty pitomý reklamy. Což se o 'stangu bohužel moc říct nedá, pro kluky v USA před maturitou třeba dobrý, ale tady v Evropě.. moc ne.
Hele, taky jsi toho Mustanga s i30 srovnával? Vždyť se tím projeď a pak mi vážně řekni, co jede líp jakymkoli jinym směrem, než jen dopředu.
No dobře, 300k je asi málo, ale kolik stojí nová i30 třeba, 350k v základu? Interiér má lepší, jízdní vlastnosti taky, vypadá líp, má samo slabší motor, ale zas míň chlastá.. no a renomé řekněme srovnatelný?
pritom taky peugeot 1007 je dnes uz tiez zaujmavy kusok z tohto pohladu ... ktovie ako on si dnes drzi cenu.. tiez povodny predajny plan nesplnil a dnes je to vcelku tiez uz rarita mat taketo nieco .... alebo taka micra CC .... ci colt CZC... tiez dnes uz mozno docela vzacne kusky aj ked zeby sa na nich nejako zarobit dalo to tiez asi nehrozi jasne... ale asi je tiez fajn ich mat v zbierke a tesit sa z toho ake su hodnotne :*)
problem vidim v tom ze cygnet si sice drzi cenu ale stejne ho nikto nezhana ani nechce.. tych par desiatok kusov si proste majitelia predpokladam budu aj nadalej drzat v domneni ze ake maju hodnotne auto ale v reale stejne na nom ani nezarobia ani neda im ziadne praktickejsie vyuzitie... cize ako fajn je mat ho v zbierke s tym ze sa budes tesit ze si na nom teoreticky moc prachov neprerobil a auto si drzi cenu ale v reale o taketo "jazdene" cygnety sa asi nikto aj tak na trhu "zberatelskych kuskov" netrha a to ani sejkovia ktori maju ine bankove konta a nemaju problem za taketo nieco pustit aj desatnasobok povodnej ceny.... je to taky zberatelsky kusok skor nasilu a umelo vytvoreny akoby podla mna .. ze sice si na na papieri drzi cenu ale stejne po nom nik netuzi ... a majitel si ho stejne nakoniec radsej necha ( kedze iste nema do vrecka hlboko a stejne vie ze na nom aj tak nikdy nezarobi ) .. snad som sa nezamotal a napisal to tak ako som chcel ;-)
Souhlas, majitelé starejch či novejch Mustangů jsou jasná cílovka - taky jim nevadí za prvoplánově líbivej krám přeplácet trojnásobek ceny ekvivalentního auta..
to moze byt fajn mat ho vo "svojej garazi" ... rovnako ako nejaky ten mustang rocnik 68... alebo nejaku povedzme tatru 613.... ale v reale mal cygnet predsa len kusok ine ciele predpokladam ako vyrobit len par kusov pre zberatelov .. to auto proste bolo drahe ale hlavne ako kopia toyoty iQ to vobec nemohlo u zakaznikov tuziacich po DNA a voni skutocneho astonu fungovat... lebo on to ziadny aston ani nebol... no a kupovat zase prelelene mini za melon tak to si asi fakt rozmysli aj ten ktory hlboko do kapsy nema
PS: takisto spravme z fabie prelepeny aston ( za 5 nasobnu cenu fabie ) a dopadne to predajmi rovnako... bude to zberatelska kusovka... to je jedine vyuzite ;-)