Novinky
PicoBello
0
velmi dobre. zadne svetla mohli byt o nejaky centimetrik mensie, ale inak sa mi to velmi paci. uvidime nazivo.
tak tohle už je oproti předchůdci konečně auto :yes:
Tak tu máme nový Mégane. Mě se minulá (tedy ještě se prodávající) generace nikdy nelíbila, proto ústup od výstřelků typu podivných zadků vítám. Na stranu druhou mi nový Mégane přijde dosti prvoplánový, bez výraznějších designových prvků, které by jej po "renaultovsku" odlišily od konkurence. Spojuje v sobě mix všeho možného, co současná nižší střední třída nabízí a dalo by se na něm vypozorovat spousta prvků, které se objevily na jiných konkurenčních autech. Uvidíme jak se trefí do vkusu zákazníků. Motoricky i rozsahem výbavy má slušně našlápnuto. Většina potenciálních zájemců bude mít nejspíš problém s přední partií. Tady se nezapře příbuznost s větší Lagunou, která zrovna krásou předních partií také neoslňuje... 😒 Uvidíme jak na živo, nicméně troufám si tvrdit, že tato generace díru do světa neudělá... 😐
Porad mne Megane nebere- design Renaultu mi prijde mirne receno zvlastni- ale je to jen muj subjektivni nazor
Zdar brácho. Ano renault je poněkud zvláštní...
JJ ale pro excentriky je to beze sporu jedna z idealnich voleb- spolu s Lancii Thesis, C4 Sedan nebo Fiat Croma
mě se thesis, C4 sedan a docela i ta Croma líběj. Pro opravdové fajnšmekry byh tu měl tře Rhodius anebo Actyon... >😒]
Rodius je geniální auto. Za ty peníze nic podobnýho neseženeš. 5,2 metru na délku, převezeš dalších šest lidí a ještě bagáž pro všechny na bůhvíjak dlouho.... A ještě má čtyřkolku. Jasně, design.....to auto je ošklivý.....až je hezký. K Renaultu: Mégane mě hluboce zklamal. Beztvaré cosi. Líbila se mi první generace, ale postupem času mě přišla unylá, obzvlášť po faceliftu z 99. Dvojka je opravdu hezké a originální auto, třídveřák obzvlášť. Trojka? Fakt ne, děkuji.
Tož Megane II kombi považuji, i přes jeho stáří, za nejhezčí kombík ve své třídě.
Megane III mi přijde zvláštní víc než předchozí generace. Jsem zvědav na přímý kontakt.
Megane III mi přijde zvláštní víc než předchozí generace. Jsem zvědav na přímý kontakt.
Jo kombík, sedan i kabrio byly hezké zato tří a pětidvéřové "kraťasy" byly hrozné. Ta ohavná * mě strašila i po nocích...
to mě zase ne, byla zajímavá. Ale nevím jestli bych měl "koule" si jej koupit. Ale vysloveně proti němu nejsem.
Jestli myslíš na přechodu, tak to bude asi pecka! :yes:
[odkaz] 1:16 >😒]
Hrozna chujovina tenhle film. Skvela ukazka toho jak dokaze kvalitni trailer prodavat spatnej film
tak nebyla to žádná sláva, ale na vypnutí mozku to bylo dobré. Já jsem teď hodně zvědav na Tobruk a Rudého barona.
No reference na RB jsou zatim docela bidny. Asi bude lepsi od toho nic necekat, na kino to rozhodne nevidim. Na Tobruk jsem taky zvedav.
Zrovna koukam na Lord of War :-!
Zrovna koukam na Lord of War :-!
Jo, to se ti líbí, takový ptákoviny a k francouzký kráse jsi skeptický >😁
zůstanu věrný citronu :-!
Souhlas! [odkaz]
není nad Ostraváky >😒]
Jeden z nich dneska vlastní rádio Hey a Čas
Jeden z nich dneska vlastní rádio Hey a Čas
Vlastni jen Čas... z Hey jen něco. Snad získal i frekvenci na TV Pohoda.
Ostravaky maj maly ptaky
Ostravaky maj maly ptaky
Zdar kámo, tak jak se vede?
Pierro, ty jak koukám zdravíš Navtecha v každé diskuzi, sotva něco napíše... To nebude jen tak, že ty potřebuješ pučit peníze? >😒]
Kdy zas budes varit Navtechu? Potrebuju nejakou dobrou marinadu na grill, nejlip neco s medem... >😁
Kup si pořádnej rumpsteak Angus a nepotřebuješ marinádu >😁
anguse jsem zral celej vikend...potrebuju odlehcit >😁
Mas to na SZ
taky chci něco na SZ. Proč mi nikdo nepíše SZ? >😒]
klasicke zklamani oproti konceptu. Ale mne nejvic zajimala 3dv verze, tak treba to bude lepsi. Jinak ten lagunovskej predek mi tu pasuje mnohem vic...
Otec mal Mégane II sedan. na pohľad pekné auto ale kvalitka páni...Na tom aute sa dodrbalo snáď všetko. mal ho 3 roky ( na firmu ) a spravil na nom asi 120.000-130.000.Nepresná prevodovka s vôľami, klíma slabučká, a podvozok vo vyšších rýchlostiach pôsobil dosť nervózne. Ale zase dobrá spotreba a celkom svižný motor. 1.6 benzín. Ale zaprisahal sa že už nikdy. Ale táto nová sa mi tiež páči. Keby spravili to coupé...
Nový Meganík mi dosť pripomína BMW 1 a trochu aj Mazdu 3 a je to tak celé nenásilne pospájane. Celkový dojem z tohto auta je dosť pozitívny.
Co k tomu napsat? Zepředu je vidět, že frantíci stále hledají svojí identitu, nicméně se jim přední část docela povedla. Světla lehce připomínají lagunu, ale zde jsou zajímavější. Boční linie s vlnkou mi připoměla SEAT ( v dobrém ) - naštěstí není bok převlněn a přelinkován. Zadní partie připomíná nové Bravo. Celkově vůz působí svěže a dle současných trendů. Je to první renault dneška, který se mi líbí... :yes:
Tak to se pleteš, nový Megane má prvky designu Laguny ( např. světla ) - kdo hledá identitu je místní Škoda, stačí se podívat na poslední 3 modely Fabia, Roomster a Superb, jiná ves, jiný pes ... >😁
V podstatě máš, a jak koukám i nadále mít budeš, jen dvě možnosti. Ta první je, že si v tomto segmentu koupíš auto o němž nemusíš nikomu nic vysvětlovat. Prostě jezdíš Golfa - beztřídní auto v němž to prohání po Evropě jak zedník z Ulmu, tak pan generální z Hamburku. Ta druhá možnost, to je to, že musíš vysvětlovat proč sis nekoupil v tomto segmentu právě toho Golfa... Říká se tomu umění vytvořit ikonu. Jenom jestli to víš...
A třetí pro mne zcela jasnou volbou je stodvaciášek. Ve stodole poctivě vytuněný škodylak, symbol ekonomicko-technické vyspělosti let osmdesátých, jasně dokazující náskok socialistického strojírenství před prohnilým západem. Točivý silný motor s lineárním nárůstem výkonu a mohutným zátahem odspodu, upovídané řízení, tuhé sportovní pedály a přesně odstupňované řazení. Klasická koncepce "vše vzadu" pak zajišťuje stodvaciáši téměř nadpozemské schopnosti jak na dálnici, tak i na klikatých okreskách či okruhu, kde může směle soupeřit s takovými ikonami jako porsche, ferrari, lambo a ano nestydím se říci i Bugatti. Podpořeno hmotností cca. stejnou jako u Lotusu Elise, se jedná o velice slušné sportovní náčiní, které pořídíte za zlomek ceny výše uvedených supersportů. Za ušetřené peníze se navíc v dnešní době dá dokoupit opravdu bohaté doplňkové vybavení, počínaje stylovými spoilery a mračítky z vydařené imitace karbonu, elegantní hlíny anebo plastové puklice ze zdařilé imitace hliníku, kartáčovaný hliník, karbon nebo pravé šmirglované dřevo do interiéru, v případě modelů 105 S švihadla i dozadu. To je jen zlomek téměř neomezených možností personifikace. Chlupatý volant a tygří potahy by pak měly být skoro povinností každého hrdého majitele, stejně jako mohutná koncovka výfuku, zdůrazňující již tak freneticky burácivé štěkání silného čtyřválce, doplněné hlasitým práskáním...
Prostě stodvaciášek. Poctivý škodylak. Láska na první pohled. Když ho miluješ, není co řešit. Zrodila se ikona a ty ses zrodil pro ní.
Prostě stodvaciášek. Poctivý škodylak. Láska na první pohled. Když ho miluješ, není co řešit. Zrodila se ikona a ty ses zrodil pro ní.
To je milá výpověď. Ovšem protože z ní vytušuji tvůj jistý nelogický odstup od Š 105/120, je potřeba si něco napsat. Na posuzování stopětek a spol. je nutno nazírat v proudu tehdejšího času, tedy končícími sedmdesátými roky. Pak si musíme vyhledat tehdejší konkurenci... a pojednou nám vyskočí kvalita a postavení škodovek v jiném světle. Totiž zjistíme, že například v Anglii si zejména model 120 GLS, následně karosářská coupe odvozenina (Garde, Rapid) získala mnoho nadšených příznivců. Mimo jiné i pro jízdní vlastnosti. Vždyť "vše vzadu" mělo tehdy mimo škodovek snad už jen Porsche... Tedy samozřejmě se na oblibě tam podepsala i nijak vysoká cena, přesto je nutno vědět, že v kontextu doby nebyly (zejména) vybavené modely (otáčkoměr, polohovatelná sedadla, lůžková úprava, čtvero světel, atd.) nic k posměchu, naopak.
Mimochodem, když už se snažíš být kriticky stylový s těmi švihadly, měl by sis zjistit, kdy se vůbec do aut této kategorie začala montovat...
Mimochodem, když už se snažíš být kriticky stylový s těmi švihadly, měl by sis zjistit, kdy se vůbec do aut této kategorie začala montovat...
Trochu toho nadhledu kámo, ber mé zamyšlení jako pokus o sarkasmus... 😉 Švihadla vzadu měly všechny škodovky řad 105/120/125/130 vyjma modelu 105 S. Ten neměl stahovací skla vzadu vůbec. Apropos když už zmiňuješ tu Anglii, jestlipak víš, kde vzniklo asi nejvíce vtipů na téma škoda auto??
105S jsem měl a ty okna jsem spolucestujícím vysvětloval snad 200x.
Teď uvažuju jestli měla vzadu švihadla naše 120L (užovka)
určitě měla. Stdvaciášky je měly všechny.
já silně pochybuju. GLS měla, ale "L" r.v.81 myslím, že ne.
my měli už tu liftovanou variantu s plastovými nárazníky. A ta švihadla měla.
Si pamatuju, že táta si byl v Mototechně týden po mém narození. Měl dvojnásobnou radost >😁
Š105L neměla vzadu pásy, to vím jistě, jinak by mě naši přikšírovali a já nemohl mezi předními sedadly koukat na cestu
Když se začaly montovat švihadla, tak už se nemontovala Š 120 >😁 Hlavně Pierro se určitě v tý době ještě válel v košíku na klíně mámy a neví, co to bylo, když na tebe přišlo pořadí po probdělých nocích v očekávání, jaká barva na tebe vyšla. >😁
A náhodou já si dobře pamatuju jak jsme jeli do mělnické mototechny už ve čtyři hodiny ráno pro červený stodvaciášek. Ta červená samozřejmě nebyla zadarmo... 😉
Nojo, asi jste to podmázli...to já měl bílou
tak my měli žlutou, tu jsme pak přestříkali na pepřovou čerň, která na slunku chytla totálně šílený odstín >😁
No a po dědovi koupená GLS byla krásně zelená :yes:
No a po dědovi koupená GLS byla krásně zelená :yes:
kdo nepodmazal, se slušnou barvou neodjel. Bez obálky bychom měli hořčicově hnědou (barva řídké stolice) anebo bílou. Takže nebylo o čem a finanční děkovné za barvu bylo nutné... 😉
My měli červenou 105L, sice jsem samozřejmě nebyl u toho, když jsme ji kupovali, ale pak si ji pamatuju velice dobře! Byla stejnej rok výroby jako já >😒] A jel jsem v ní do první třídy...takže jak je nahoře: "Když ji miluješ, není co řešit" 😄 Bylo to parádní auto, vyměnili jsme ji později za Audi 80 1.6TD, kterou nám záviděli všichni sousedi, protože to byla jediná Audi v okolí 100km >😒]
>😁 Přesně - [odkaz]
Ale ale brácho, mě nemusíš psát o tom jak to chodilo, když sis kupoval za totáče auto. Jak jsem psal již výše navtechovi, já na to celkem dobře pamatuju. První auto táta kupoval ještě v době kdy jsem kadil do plínek, to je pravda, nicméně červený škodylak byl na pořadu dne léta páně 1984. A to si už pamatuju sakra dobře... Až budu mít někdy čas, můžu poslat jak to probíhalo... 😉
Jak by to asi mohlo probíhat? Máma s tátou se hádali, jestli klimu, nebo surround? >😁 >😁
Co je to klima?? ten spisovatel?? a ten suroud je značka sporáku?? >😒]
Ten spisovatel je aircondition >😁
Hele ty jeden kondyšne, mám malou technickou - znáš brazilskou hospodu ve Slováči??
Nojo...Ambi a spol. Taky bejvalou zelenou žábu u staromáku... To je kultura😊)
stojí za návštěvu? jsem slyšel že za snad pět stovek máš možnost sežrat co se do tebe vejde... 😉
Jo, ale to asi nesežereš >😁 Peněz si vem víc, ne že tam půjdeš s pětikilem a kofolou v petflašce 😉
Sakra, zase si mě prokouknul... >😁 >😒] no kofolu schovávám pod stolem a když dojde, chodím pít vodu z vodovodu na záchod... >😒] Jinak ty ani netušíš co já všechno sním... a co nesním tak s tím šup do igelitového pytlíku... >😒]
Tohle se Ti povedlo, skvěle napsáno, humor Ti nechybí a to je dobře! :yes: 😉
P.S. Co máš proti chlupatým volantům??? >😒] >😒] :yes:
P.S. Co máš proti chlupatým volantům??? >😒] >😒] :yes:
Díky za kompliment. Je dobře že tu jsou lidé co pochopí můj poněkud svérázný smysl pro humor a umějí se zasmát... 😉 Já proti chlupatejm volantům nemám vůbec nic. Naopak velice si jich cením. Ani nevíš co všechno vypovídají o svém majiteli... 😉
Jak krásně napsáno... auto, který nepotřebuje toliko slov obhajoby, jako konkurence. :yes:
Nebo taky proto, že není důvod o takovém autě mluvit. To máš jako s jídlem. Budeš někomu vyprávět, že jsi včera jedl u Mekáče hamburger, nebo se radši podělíš o gurmánský zážitek z návštěvy restaurace MAZE? Prostě není důvod se o Golfu bavit, protože se jaksi nedostavily žádné emoce a nadšení 😉
Koukám, že nevíš nic ani o golfu ani o hamburgerech, a už vůbec nic o dobrejch restauracích... 😉
Takže tipuju, že velmi rád jezdíš golfem do mekdrajvu a libuješ si, jaká je to dobrá restaurace. Ale teď vážně - glofem jsem párkrát jel a větší emoce ve mě vzbudilo cestování metrem, hamburgery jsem taky ochutnal, dokonce se to obešlo bez střevních potíží a svůj žaludek si opradu dovoluji rozmazlovat. V jednom máš pravdu - o golfu opravdu moc nevím, už jsem se i chystal, že si ho zkusím zahrát. přeci jenom to může být dobrej relax, nejvíc mě na tom láká to ježdění golfovým vozítkem. Možná je to nejlepší vehikl s označením Golf >😁
Naprosto s tím souhlasím - když jsem viděl nového golfa, tak jsem i přes očekávání se zmohl na naprosto vlažné - hmm... a kvůli tomu dělali takový humbuk? Ale nový Mégane mě rozhodně potěšil a zaujal - vzbudil emoce - to je dobře.
Já se s tebou o gurmánský zážitek od Maze ani od mekáče nepodělím, neb sytý hladovému nevěří... 😉
Gurmánský zážitek mne teď čeká, neb je poledne, gurmánů čas...takže až se vrátim z Mekáče, může diskuze pokračovat 😉
Jinak větší emoce ve mně vzbuzují "hambáče z mekáče" nežli Golf, ale to bude jednak tím, že jsem ještě neobědval, a jednak tím, že od Golfu se žádné emoce ani neočekávají. Tam je to jasné, držet hubu a krok, jak se říká, a kupovat a kupovat. Jako přepravní prostředek z A do B je Golf určitě velice dobrý. Radost z něho ale nikdy mít nebudeš. Převážně ho koupí lidi, kteří lásku k autu neznají, kteří chtějí prostě sluhu. A to je Golf. Kdo chce parťáka na cesty, hledá u Renaultu. Nebo Fiatu. Nebo Volva. Nebo Peugeotu. Nebo u Kie???
Jinak větší emoce ve mně vzbuzují "hambáče z mekáče" nežli Golf, ale to bude jednak tím, že jsem ještě neobědval, a jednak tím, že od Golfu se žádné emoce ani neočekávají. Tam je to jasné, držet hubu a krok, jak se říká, a kupovat a kupovat. Jako přepravní prostředek z A do B je Golf určitě velice dobrý. Radost z něho ale nikdy mít nebudeš. Převážně ho koupí lidi, kteří lásku k autu neznají, kteří chtějí prostě sluhu. A to je Golf. Kdo chce parťáka na cesty, hledá u Renaultu. Nebo Fiatu. Nebo Volva. Nebo Peugeotu. Nebo u Kie???
Nebo na seznamka.cz
Pokud to myslis jako vtip, tak dobry, protoze jinak tvuj bezpohlavni Golf se muze jit ve srovnani s novym Meganem primo zahrabat, kamo... :no: >😒]
Jo, neboj, ony ho ty statisíce kupujících ročně zase vyhrabou... na nejprodávanější auto Evropy. Koneckonců vždyť možná, že jedním z hrabošů budeš i ty... >😒]
Jaaaaa a Golf to uz tezko? Ja jsem hochu uz nejakou dobu v jine vykonove lize... >😒] Ale nechci ti brat tvuj bezbrehy optimismus, protoze kazdy ma ty svoje favority a kazdemu se libi neco jineho a tak to ma byt... 😄
No, podle tvého hodnocení nového megana se na tu výkonovou ligu zdráhám i ptát. I když, vlastně ani nevím kolik koní má současná mašina co tahá vagóny metra... >😁
No rozhodne vic nez jakejkoliv tvuj koncernovej apostolo-guru... 😉 >😁
Ghoste já jsem taky v uplně jiné lize. Ne nadarmo se mi říká ŠKODYLAKMEN...😄)
Já už jenom lížu :-!
prstíček??? >😒]
Golf bez vysvětlování, cokoli dalšího nutno vysvětlit? 😄 Tohle si opět trochu přehnal. Podobně jako se někdo bude milerád dotazovat na zakoupeného Cee´da, budou se ptát i na Golfa, na Focus nebo Megana. Na Golfu budeš muset jistě vysvětlovat užitnou hodnotu za ty peníze, neboli spíše proč si kupuješ za tolik peněz něco na oko tak průměrného, což si ostatně sám opisem řekl - auto zedníka, auto generálního.. 😄 zprůměrovat si to umíme, že..
To pořád nic nemění na tom, že Golf je ikona, ale to pak stejně tak Focus v jízních vlastnostech, Francouzi v podání neotřelého designu, korejci v poměru cena/užitná hodnota..
Ve výsledku pak nesejde na tom, jestli si dělník nebo generální, jde o to, zda preferuješ to či ono, přičemž nebude problém najít dělníka se slabostí pro francouzské křivky a podobně tak jeho kolegu, co vyžaduje das Auto 😄 Dnes je situace na trhu nižší střední tak vyrovnaná, že už je to opravdu o pidirozdílech, které vždy přebijí preference kupců popř. prvotní dojmy.
To pořád nic nemění na tom, že Golf je ikona, ale to pak stejně tak Focus v jízních vlastnostech, Francouzi v podání neotřelého designu, korejci v poměru cena/užitná hodnota..
Ve výsledku pak nesejde na tom, jestli si dělník nebo generální, jde o to, zda preferuješ to či ono, přičemž nebude problém najít dělníka se slabostí pro francouzské křivky a podobně tak jeho kolegu, co vyžaduje das Auto 😄 Dnes je situace na trhu nižší střední tak vyrovnaná, že už je to opravdu o pidirozdílech, které vždy přebijí preference kupců popř. prvotní dojmy.
Tak na začátek, je to nápaditější než Golf, to je jasné.., ono taky které auto není, že. 😄
Ovšem jakoby zadní část a částečně i ta přední, hlavně světla nekorespondovala s tím ostatním. Strmá linka zadních bočních oken připomíná etalon designu dnešních kompaktů tj.Bravo. Celkové rozložení karoserie je zase podobné budoucí Astře.
Uvidíme.
Ovšem jakoby zadní část a částečně i ta přední, hlavně světla nekorespondovala s tím ostatním. Strmá linka zadních bočních oken připomíná etalon designu dnešních kompaktů tj.Bravo. Celkové rozložení karoserie je zase podobné budoucí Astře.
Uvidíme.
to auto aspon je vyvažené a esteticke(až na tie obludne zadne svetla), to že nieje emotívne? kto povedal že auto ma byt emotívne? jednoducho len iná volba... ale tento megane je čistý "zlepenec" príde mi ako keby zobrali 20 aut a spravili jedno,MEGANE.. ale niekto to má rád >😒]
Tak vazeni, tohle bude jasny kral dane tridy a myslim, ze hodne rozceri stojate vody v mnoha statech EU. :yes: Asi jenom u skopcaku to nepochopi a budou i nadale kupovat bezpohlavni a predrazenou kreaci pod jmenem Golf, ale u nich se to da pochopit, protoze jejich patriotizmus je zde i z historie jaksi jeste porad hluboce zakoreneny... >😒] >😁
Tvůj optimismus mě zasvinil celej monitor, ale jestli nastolí cenovou politiku, jako u Laguny, tak může Hyundai začít bourat Nošovice >😁 >😁
Mrkni na tabulky prodejů Golfa v Evropě. Takhle jsi tu jen k smíchu...
K smichu jses tu tak akorat ty, tim neustalym blabolenim o jedinecnosti Golfu, Passatu apod., ktere popravde uz lidem docela lezou na nervy, ale chapu, ze kazdy ma ty svoje favority a psat si muzes co chces a kam chces... Jinak nic ale ve zlem... 😄 Proto ta moje narazka a cekal jsem, ze mi na to docela hezky skocis... >😁
Mám obavu že šestkový Golf pokud se nebude prodávat za rozumnou cenu už zdaleka nebude takovým trhákem jako kdysi...
Co je dneska trhákem, že? Každopádně pochybuju, že je dneska doba, aby kde kdo lítal od značky ke značce a už vůbec ne, že všichni poletěj pro Megana, protože je to imitace asi 4 modelů různých značek. Pokud jsou moje preference motory a převodovky, tak si nedovedu představit, kam jít.
Však já taky netvrdím jak všichni poletěj pro megana. Od toho tu máme jiné prognostiky. 😉 Já jen tvrdím, že vlažné přijetí šesté inkarnace naší ikony ve mně budí zlé obavy... aby nám tak Golfík nepřišel o své prvenství... 😉
Toho se neobávám. Setrvačnost je velká věc, a to by musela být G6 nepovedené auto. Takže v případě pošramocené pověsti G6 by o prvenství přišlo možná v 7generaci. Příliš mnoho možná na seriozní debatu 😉
Jó setrvačnost je taky dobrej termín...ten se tu jistě bude dlouho objevovat, i když si v podstatě pročiřečí se součacnym stavem😊)
tak nějak, ale ty si kluk ušatá inteligentní a víš jak jsem to myslel 😉
Já taky netvrdím, že je G6 špatná. Co já pamatuju tak Golf nikdy nebyl zlé auto. Jen si myslím, že ta šestá generace je něajak, no jak jen to říct - nevýrazná... 😐
Já myslim, že to nebude tak horký... Víš přece, že VW prodává jen díky masivní reklamě a stačí zaplatit toho anglickýho čutálistu s tou anorektickou šlapkou a výroba nebude stíhat >😁
Jestlipak víte, komu by dneska bylo 133 let, kdyby tady byl s námi?
911 výročí...
[odkaz]
:yes: krásné... Až jednou poletíme rychlostí světla, dáme ve hvězdoletu 911 za sekundu Měsíc, za devět minut Slunce... a k další hvězdě poletíme asi čtyři roky... Na Mlhovinu v Andromedě si asi nechám zajít chuť... vždyť to bude "let milióny let"
je to dobry jen mi zadni svetla nejak moc pripominaji Ford Mondeo ;-\
Chtel bych navazat na to, co GTI psal v diskuzi pod clankem o nove generaci Golfu (VI). Tehdy napsal, ze jeho design kladne hodnoti nevim presne ted kolik %. Ta cisla ziskal sectenim procent hlasu u znamek 1,2 a 3. To same jsem tedy udelal ted ja a pisi - toto auto hodnoti kladne po designove strance 91,1% lidi (13:13 - 3.9.2008 - toto cislo se totiz jeste muze vyvijet a zrejme i bude, ci uz nahoru, nebo dolu). Tenkrat to u Golfu VI bylo myslim neco mezi 60-70%. Takze evidentne je novy Megane prijaty jeste lepe. Za to si zaslouzo :yes: Ja osobne jsem mu dal 2. Neni to perfektni, to auto me proste za srdce nechyta jak treba Bravo a Civic, ale taky to neni vubec spatne, podle me. Nediva se na to tak "divne" jak na novou Lagunu (tim nechci rict, ze je oskliva). Rozhodne vypada novy Megane zajimave.
týýý jofka, seš ty ale matematyk... >😒] :yes:
Jak to říká doktor? Trefa na komoru! >😁 :yes😒br />
P.S.: Neboj, za chvíli budeš poslán nafasovat mokrý hadr na hlavu >😁
P.S.: Neboj, za chvíli budeš poslán nafasovat mokrý hadr na hlavu >😁
Hej docela by se hodily, je dost vedro :-!
Snaž se pochopit mé hodnocení hodnocení G6 a hodnocení hodnocení nového Meganu. Vidím, žes nepochopil ani ta hodnocení ale ani ta auta. Právě u G6 zde přece došlo k velkému hodnotícímu překvapení, když po románech odsuzujících slov plejstejšnových kovbojů na jeho margo zde sklidil úspěch za design. Obdobně nazírej na hodnocení Meganu - zdejší hlasy padají ve značné míře v jeho prospěch, a v tom nutno souhlasit s kolegou, a já dodávám, že to možná není ani tak překvapivé. Ostatně prodejní výsledky jeho předchůdce také nebyly nijak špatné, naopak. Možná bys měl navštívit blog 507, píše tam o novém Meganu, tam čti i diskuzi, dost ti to v tvém mlhavém přehledu pomůže. Můj postoj v tomhle je zřetelný - designově považuji současné směrování Renaultu za velmi neuchopitelnou cestu. Nevnímám ta auta jako esteticky zdařilá. To je vše, a jestli z toho vyvozuješ závěr , že ti chtěl ViKing zlepšit náladu před podzimním reparátem z chemie, jsi vedle jak jedle Ronaulte.
myslíš diskuzi typu😒br />
"P.S.: Koľko ti je rokov?
borisovi: Keby si poznal o čom hovorím v prípade Q7, tak by ti to nepripadalo čudné, ty dutá zruda."
diskuze opravdu na úrovni 😄
"P.S.: Koľko ti je rokov?
borisovi: Keby si poznal o čom hovorím v prípade Q7, tak by ti to nepripadalo čudné, ty dutá zruda."
diskuze opravdu na úrovni 😄
Tak to tě z tý diskuse zajímaj pěkný krávoviny :-!
ale jsem zase o něco bohatší. Přece jen megan je stejně vysokej jako Q7. Maličký mluvil něco o čtyeřch metrech. Tak ti nevím. Asi skáknu na jarov a nenápadně to změřím... 😉
Zavolej tam ať přijedou. Stejně nic neprodávaj 😉
Jo takhle... Tím chceš říct, že hodotíš hodnocení G6 kladně, protože sám dobře víš, že toto auto designově si ani toto hodnocení nezaslouží a těch pár jedniček je milé překvapení... No tak to potom ano, to G6 potěšil, na facelift to čtenáři přijali opravdu kladně.
Co se týče tábora fanoušků Renaultu a VW (pojmenuj si ty tábory jak chceš, pokud ti to dělá dobře), tak jsou zhruba stejně velké a stejně radikální, nevím tedy, kde hledáš jakékoliv zastání pro Golfa.
Co se týče tvých plestejšnových kovbojů a podobných bezhodnotných blafů a keců... nic nového pod sluncem. Zkus nějaká fakta, ta ti nikdy nešla. Demagog jsi dobrý :yes😒br />
Snad jen dodám, že mě pobavilo tvé posílání na blog tvého kamaráda 507. Ten "článek", který k tomu napsal, byl na úrovni 2. třídy zvláštní a pomocné. Následná diskuze plná nadávek a urážek jen dokládá, kterým směrem své chování a vystupování směřuješ.
Co se týče tábora fanoušků Renaultu a VW (pojmenuj si ty tábory jak chceš, pokud ti to dělá dobře), tak jsou zhruba stejně velké a stejně radikální, nevím tedy, kde hledáš jakékoliv zastání pro Golfa.
Co se týče tvých plestejšnových kovbojů a podobných bezhodnotných blafů a keců... nic nového pod sluncem. Zkus nějaká fakta, ta ti nikdy nešla. Demagog jsi dobrý :yes😒br />
Snad jen dodám, že mě pobavilo tvé posílání na blog tvého kamaráda 507. Ten "článek", který k tomu napsal, byl na úrovni 2. třídy zvláštní a pomocné. Následná diskuze plná nadávek a urážek jen dokládá, kterým směrem své chování a vystupování směřuješ.
Nauč se číst, nauč se chápat psaný text, pak se nauč psát. A pak se teprve pokus tu napsat něco, čemu budeš rouzmět i ty. Zatím tu jen tupě kopeš do svého indexu.
Nauč se používat fakta k obhajování svých názorů, odnauč se nadávat a urážet a možná z tebe jednou bude i něco jiného než sebestředný výbušný klaun.
Mimochodem, index dnes již na lepších VŠ neexistuje, jsi opět pozadu 😉
Mimochodem, index dnes již na lepších VŠ neexistuje, jsi opět pozadu 😉
Urážet? Jako tebe? 😄 Nespad´jsi z lavice Ronaulte? Na tebe stačí psát malíčkem levé nohy a pořád si budeš připadat jak na návštěvě ve španělské vesnici, tak jaké urážení?
Lepší VŠ... hmmm, překvapuje mně ovšem, že na nich mohou studovat horší lidé... asi aby se to vyvažovalo viď... Tak trénuj hlavu Ronaulte, zatím tu jsi jak naloženej v rosolu.
Lepší VŠ... hmmm, překvapuje mně ovšem, že na nich mohou studovat horší lidé... asi aby se to vyvažovalo viď... Tak trénuj hlavu Ronaulte, zatím tu jsi jak naloženej v rosolu.
čoveče doktore, měl jsem tě za sice lehce arogantního, nicméně slušného člověka, který ví o čem mluví a za svým si stojí. Ale tady se nám hochu dostáváš do úrovně, kam by tě snad bylo i škoda řadit. Když už jsme o tom sebesoustředěném klaunu, nechci ti kazit iluze ale po letech lingvistického uznání zde na blogu, toto označení nejlépe sedí na tebe strejdo, koneckonců stačí číst většinu reakcí na tvá moudra. Nezlob se, ale soudy a doporučení od tebe už nejsou ani zábavné ani smutné. Hodnotit je nebudu, nicméně od inteligentního člověka s tvým vzděláním bych očekával o něco více a dejme tomu změnu stylu, přeci jen to spisovatelské střevo máš. Takže až se příště pokusíš o nějaký ten bonmot, přistup k němu lehce s grácií a nadhledem , nebuď tolik křečovitý a odpaluj kritiky s fortelem sobě vlastním. A o jedno prosím, neodkazuj nás na blog duševně chorého pubescenta, hombre, co ty na to?? 😉
Neudržíš myšlénkovou nit, plácáš se v tom jak ronault v autech. Příště mi nezapomeň připomenout nadhled, abych se tomu mohl alespoň zasmát, takhle tu působíš dojmem chorého pubscenta.
Apropos šáhni si do svědomí, za jakých pak podmínek si vystudoval vysokou v zadrátovaném absurdistánu a říši zla ty, když už tu mluvíme o vysokoškolském vzdělání??
Je to stále stejné. Každý, kdo vystuduje vysokou školu plní stále totéž - musí se naučit předmět z něhož je zkoušen. V tomhle jsou si všechny "absurdistáty" podobné. Uznávám, že dnes to mají mladí lidé jednodušší, jednak se většinou učí to, co je baví, jednak mají nepřeberné možnosti výběru, a to jak škol tak teritorií, to ovšem neznamená, že by ty školy měli studovat nevyzrálci jako Ronault, který člení na ty lepší a horší... abys tomu dobře rozumněl, tak Ronault člení vysoké školy na lepší a horší podle toho, zda mají materializované indexy či nějakou elektronickou databázi. Jo, tohle kriterium může považovat za rozhodné opravdu jen hodnotitel formátu (tedy vlastně neformátu) Ronaulta... 8-s 😄 Dítě... neboť jak píše o autech, takový má i obecný rozhled...
Já člením vysoké školy podle mezinárodní ukazatelů, investic do kvality studia, které škola dostává, výsledků výzkumu a jeho zapojení do praxe atd. Samozřejmě hodnocení EUNIS, jestli ti to něco říká, je jen třešnička na dortu.
To členění je milé... tak čleň, a přitom trénuj život. U vysokoškoláka bych předpokládal jistý rozhled... toho se ti zatím moc nedostává.
Já bych i něco řekl, ale tohle je váš boj. Tak si ho užijte. Kyblíčky a lopatičky.. jedééém
Můj vstup na VŠ, kterou jsem se rozhodl studovat, byl velice prostý. Podal jsem přihlášku, přišel na přijímací zkoušky spolu s dalšími čtyřmi tisíci uchazeči, napsal test, skončil 83. v pořadí, byl přijat, zapsán ke studiu a nyní stále studuji. Samozřejmě není to lehké, jako například právní věda, kterou studuje můj spolubydlící a tvrdí, že toto musí vystudovat i korunovaný blbec.
Ovšem slyšel jsem, že za dob tvého mládí se dostat na VŠ byl přecejen problém a byly k tomu třeba razítka, být aktivním v mládežnických spolcích, mít aktivní rodiče. Dokonce i úplatky prý kolovaly. Zajímalo by mne tedy, jak jsi se na VŠ v těchto těžkých časech dostal ty? Je to jen pro mou zvědavost, když už se tady bavíme o kvalitě studentů.
Ovšem důležitější pro tuto diskuzi je automobilismus, o tom je tady přece řeč. Stále jsi nám jaksi uchopitelně nedokázal vysvětlit, jak je možné, že ve stejné anketě, hodnocené stejnými čtenáři a stejným způsobem, dopadla designova ikona nižší střední třídy podstatně hůře, než cituji: "designově považuji současné směrování Renaultu za velmi neuchopitelnou cestu. Nevnímám ta auta jako esteticky zdařilá." Kde se stala chyba? Prosím o jasné vysvětlení. Díky ti.
Ovšem slyšel jsem, že za dob tvého mládí se dostat na VŠ byl přecejen problém a byly k tomu třeba razítka, být aktivním v mládežnických spolcích, mít aktivní rodiče. Dokonce i úplatky prý kolovaly. Zajímalo by mne tedy, jak jsi se na VŠ v těchto těžkých časech dostal ty? Je to jen pro mou zvědavost, když už se tady bavíme o kvalitě studentů.
Ovšem důležitější pro tuto diskuzi je automobilismus, o tom je tady přece řeč. Stále jsi nám jaksi uchopitelně nedokázal vysvětlit, jak je možné, že ve stejné anketě, hodnocené stejnými čtenáři a stejným způsobem, dopadla designova ikona nižší střední třídy podstatně hůře, než cituji: "designově považuji současné směrování Renaultu za velmi neuchopitelnou cestu. Nevnímám ta auta jako esteticky zdařilá." Kde se stala chyba? Prosím o jasné vysvětlení. Díky ti.
Tehdy bylo především málo možností. Na druhé straně naštěstí mělo školství jistou úroveň, kterou se nezdařilo zdecimovat ani komunistům. Jistě, že nás tam učili i mladí komouši, ale vedle nich tam byli i lidé, kteří uměli a sice je nenechali dělat funkce (šéfy kateder a tak) ale protože oni moc uměli, tak úplně zničit je nemohli. Často vzpomínám na tehdejšího docenta Cepla (ještě nedávno ústavní soudce) který nám svými velmi odvážnými přednáškami dával naději... Tedy nyní píši o sedmdesátých létech. V padesátých letech by ho nespíš postavili ke zdi...
Co se týká přijímaček, psaly se testy a hodnotila se "společenská angažovanost" ale pokud jsi v tomhle nesbíral body, měl jsi naději, že je nasbíráš za to, žes byl dobrý v testu. Tohle si stálo naroveň. O úplatcích nevím, myslím, že tohle by se v tehdejším školství realizovalo asi velmi těžko. Vzpomínám si, že jsme měli v ročníku pár studentů v KSČ, ale to byly pro nás "normální" nepřijatelné kreatury. Nezapomeň, že studenti rozhýbali Listopad, koneckonců i ti učitelé byli vesměs inteligentní lidé, co si o režimu mysleli to co my. Samo, že kdo chtěl studovat VUML (škola pro komouše) či nějakou vojenskou nebo policejní VŠ to musel být kovaný komouš z kované rodiny. Tedy závěr - pokud byly někde jisté ostrovy nadějí, byly na vysokých školách (vedle Prognostického ústavu...) a samozřejmě v oblasti "svobodných" povolání. Velká obleva nastala kolem 1985, tedy s příchodem Gorbačova (perestrojka) - tehdy se oficiálně proklamovalo, že je nutno nečlenit mezi straniky a nestraníky a do vedoucích funkcí pouštět i nestraníky. To už byly poslední hřebíky do komunorakve, a z toho samo těžili i študáci... Přej si, abys mohl být po skončení školy na sebe tak hrdý jako študáci (VŠ i středních) co studovali v letech kolem 1989... to oni ti přivolali svobodu.
Ale zpět k těm autům. Tys doteď vůbec, ale vůbec nepochopil ani anketu o G6 ani o Meganu, ani mé hodnocení, ani hodnocení Vikinga. To je ovšem na tvůj údajný studijní obor na velkou pováženou. Poctivě mně čti, o estetické zdařilosti tu poměrně hodně píši.
Co se týká přijímaček, psaly se testy a hodnotila se "společenská angažovanost" ale pokud jsi v tomhle nesbíral body, měl jsi naději, že je nasbíráš za to, žes byl dobrý v testu. Tohle si stálo naroveň. O úplatcích nevím, myslím, že tohle by se v tehdejším školství realizovalo asi velmi těžko. Vzpomínám si, že jsme měli v ročníku pár studentů v KSČ, ale to byly pro nás "normální" nepřijatelné kreatury. Nezapomeň, že studenti rozhýbali Listopad, koneckonců i ti učitelé byli vesměs inteligentní lidé, co si o režimu mysleli to co my. Samo, že kdo chtěl studovat VUML (škola pro komouše) či nějakou vojenskou nebo policejní VŠ to musel být kovaný komouš z kované rodiny. Tedy závěr - pokud byly někde jisté ostrovy nadějí, byly na vysokých školách (vedle Prognostického ústavu...) a samozřejmě v oblasti "svobodných" povolání. Velká obleva nastala kolem 1985, tedy s příchodem Gorbačova (perestrojka) - tehdy se oficiálně proklamovalo, že je nutno nečlenit mezi straniky a nestraníky a do vedoucích funkcí pouštět i nestraníky. To už byly poslední hřebíky do komunorakve, a z toho samo těžili i študáci... Přej si, abys mohl být po skončení školy na sebe tak hrdý jako študáci (VŠ i středních) co studovali v letech kolem 1989... to oni ti přivolali svobodu.
Ale zpět k těm autům. Tys doteď vůbec, ale vůbec nepochopil ani anketu o G6 ani o Meganu, ani mé hodnocení, ani hodnocení Vikinga. To je ovšem na tvůj údajný studijní obor na velkou pováženou. Poctivě mně čti, o estetické zdařilosti tu poměrně hodně píši.
Děkuji za vysvětlení, dá se jedině :yes: Je ale škoda, že takto nepodrážděně, jako v prvních dvou odstavcích, nedokážeš reagovat vždy. Je to jen ke Tvé škodě.
Anketa je jasná: Ohodnoťte design nového Renaultu Megane jako ve škole. Jen tvé mlživé zdůvodnění jaksi nerespektuje její výsledky. Jak jinak, tedy 😉
Anketa je jasná: Ohodnoťte design nového Renaultu Megane jako ve škole. Jen tvé mlživé zdůvodnění jaksi nerespektuje její výsledky. Jak jinak, tedy 😉
Před rokem 89 se na práva děti z nekomunistické rodiny nedostaly, totéž pajdáky a fildy.Tam si to strana důsledně hlídala.Výjimkou bylo několik míst tzv. "směrného čísla", kdy se dostaly dětí funkcionářů tehdejších lidovců a socialistů(pro mladíky-nic společného s dnešní 2. ligou KSČM, tj. ČSSD).Výjimkou byl rok v době pokusu reformovat nereformovatelné(68/69).On dnes prof. Cepl na bídu práv UK je stále dobrý,byť hvězda také není, ale všichni ti Pavlíčci,Pitharti atd.,co se tam zase vrátili, tak to je tragédie a děs.Dcera to dodělala, zažila je, snůška hloupostí. O prof. Malém a jeho korupci při přij. zkopuškách pomlčme-když byl děkan.No a v pohodě, nic se neděje.Pak se nedivte ne-právnímu státu této země,když zákony nedodržuje ani práv.fakulta,jedna z nejstarších na světě....Dá se jim vyhnout a jít jen na ZK.Ale i to je zážitek.
Zpět k OT=Mégane3: Design auta soukr. za 1.Podařil se a naživo za pár dnů v Paříži si ověřím,že určitě jo.
Zpět k OT=Mégane3: Design auta soukr. za 1.Podařil se a naživo za pár dnů v Paříži si ověřím,že určitě jo.
Pěkný počty! Jenže realita bude asi jiná a protáhlé obličeje francouzkých milovníků se budou podobat těm, jimž dojde bhútán uprostřed lesa. 😉
Dojde bhútán? Přepneš na benzín... Třeba jako v E-kládě 😉
A B kládě, co? Že máš ke svý milovaný značce neustále potřebu přirovnávat Mercedes. Asi to bude jedna z dalších věcí, co ti nedaj spát, kdy si z fabriky odvezeš auto hotový, přičemž do Renaultu musíš strčit za hlavu sud ze starýho bojleru s pocitem, že si vyzrál nad celym světem. Dej ovšem pozor na otevřený oheň, nebo řazení vyšších převodových stupňů, protože Renault jich moc nemá, i když ta 1.6 ve 120km tak úpěnlivě žadoní. 😉
auta na bhután jsou vhodná i ke kempování. O tom si turbodehty mohou nechat jen zdát :-!
Ach, Navtechu, kde jsem srovnával Renaulta s M-B zase? Máš vidiny nejspíš. Pouze jsem tě upozornil, že když ti dojde bhútán, tak si přepneš na benzín a nestojíš uprostřed lesa, punťo. A E-kláda? Tu tam máš jako příklad jednoho z mála sériově vyráběných aut na zemní plyn.
Všude, kde tvoje poluce dochází k vrcholu při kritice Renaultu - špičky to ve všech svých třídách.
to je ten ron.. napoleonský komplex
Ale no tak, tohle je hodné tak Matelka 8-s Zkus trochu objektivity, než něco plácneš. Třeba se mrkni do včerejší diskuze pod Lagunou. A nepleť si mě s Avantimem, s tím se taky povětšinou neshodnu. Chápu, že jsi omezen jen na hodnocení dle nicku, ale za tu dobu bys to měl poznat.
A mimochodem, ty taky obhajuješ každou chybu VW a M-B.
A mimochodem, ty taky obhajuješ každou chybu VW a M-B.
No vidíš a to jsem nikdy VW neměl. U MB to je tak nějak přirozeně snažší. Taky jsem slyšel myšlenku, že fandím MB a ne Renaultu, protože tam bych to neuměl obhájit.
Hele hoši, nechcete se mnou pořešit problematiku spotřeby energie u ledniček? Fakt mě zajímá co znamená označení A+ >😒]
Asi krevní skupinu, ne?
Ale notak, jsi už přece dospělý... Proč mě nikdo neobohatí?? Já si z toho snad doma pustim ten bhutan... 😒
Jako dospělý bych asi navštívil prodejnu elektro a ne akcionáře plynu do zapalovače. Liebher stránky, toť jednička na trhu.
Myslíš že dokáže plně nahradit mojí poctivou sovětskou Minsku?
To nevím, ale já před 15 minutama zjistil, že nám lednička zdechla. Fakt.
no tak to zamrzí... z toho občas bývá i plovoucí podlaha... >😒]
Každej výrobce píše sáhodlouhý články o úsporách a nemyslim si, že by se nějak lišili. Kup si, co se ti líbí. Ta úspora je ve finále asi stejná, jako TV v pohot. režimu, nebo ne. Těžko dneska bude vyrábět někdo nesmysl, pokud je to dobrá značka.
To jo. Ale jedna rada by byla. Prý je zbytečný jet na dva kompresory. Sice to možná zvyšuje životnost každýho, ale když se jeden vyzere, tak stejně musí opravář lednici vypojit ze sítě, takže supersport v kastrólu se stejně musí vyndat. Takže stačí jeden (myslím, že bude větší) a když se pokazí, tak buď záruka, nebo novou. A hotovo.
Když už tak Liebherr.
A hele, fundovanej odborník! Poraď mu :yes:
Já můžu doporučit jen jeřáby. >😁 >😁 BTW. co máš proti LPG/CNG? Mě je to sympatičtější než dehet.
Já nemam nic proti ničemu. Mě je sympatický, když má auto velkou nádrž a dojedu na to co nejvíc, čili je mi fuk na co to jezdí.
Však nabereš plné a zajedeš z Ostravy až za Bibione, to ti nestačí? >😒]
Nojo ale kolik ujedeš na ten tvuj brojler? Tak z Prahy do Brna a zase musíš k nějaký smradlavý pumpě.
Já beru často u Shellu 😄 Jinak v Itálii mají perfektní u Agipu, auto pak jede jak na Super 😄 Dojezdnost je podle zvolené nádrže. Já mám 550 km, otec 450 km, minulé auto mělo 650 km a předešlé 750 km. Ta dojezdnost ale klesá, protože není důvod si zbytečně sebou tahat velkou nádrž, když hustota stanic je pomalu větší než klasických benzinek.
To je jako, že lepší už to nebude. Pak snad jedině tekutej dusík, nebo nukleární zima. >😁 >😁
[odkaz]
[odkaz]
A co já s tím? >😁 To byl motoristický příspěvek. Evičku už jsem viděl... 😉
Však tam je taky motor, ne?
No na těch stránkách co si poslal motor není. >😁
Tak já to zas tak nesleduju, jestli měla baterky, nebo ne >😁
Tak jsem na to koukal a motor běží! Ale to Bravo jsem myslel, že je nějakej Hyundai
To dělá šéfa designérů nějaký Korejec? Maska je sice typycky Renaulťácká, ale svítilny přední i zadní jsou jasně Korejské, alespoň po vzhledové stránce. Stejně tak i profil vozu.
Tohle si, vážené představenstvo Renaultu, vyvážejte taky do Asie jako Safrane a nezkoušejte to nabídnout v Evropě. Jinak pohoříte. :no: :no: :no: :no: 8-s :no: :no: :no: :no:
Tohle si, vážené představenstvo Renaultu, vyvážejte taky do Asie jako Safrane a nezkoušejte to nabídnout v Evropě. Jinak pohoříte. :no: :no: :no: :no: 8-s :no: :no: :no: :no:
Znovu se na toto auto dívám a říkám si, že jsem těžký tradicionalista. Ač je mi necelých 30 let, nevidím v tomto autě cokoliv krásného a přitahujícího. Dosavadní řada se mi líbila o dost více, ač jsem si na ní takjy zvykal celou dobu její existence.
hezké a líbivé auto je to co nás vždycky chytá. jenže tohle je líbivá směs laguny clia ale bohužel hodně i "lidových vozů" (rozuměj VW) jako například golf a jeho kamarádi. poezie avantaimu a meganu II s krátkou zádí mizí, je to škoda, byla to nádherná auta bez konkurence, auta která byla architektonicky zcela jedinečná, neopakovatelná a NEPŘEHLÉDNUTELNÁ. TOHLE kluci od Renaultu vědí a umí. Tak hezkej den, a nezapomente že opravdu nádherná architektura nebyla nikdy přijímána současníky, --- oni to nechápali, byli pozadu!
V poslednej dobe mám pocit že francúzske autá akoby stratili svoj tradičný šmrnc...A to hlavne u Renaultu. Nové modely sa mi stále páčia, ale vidno že v dizajne si už netrúfnu zariskovať ako pri Megane II, VelSatise či Avantime (viem že Avantime a VelSatis boli čo sa týka predaja prepadáky)
Je to zrejme spôsobené istou konzervatívnosťou ľudí ktorí uprednostňujú dizajnovo nevýrazné nemecké autá.(napr. ten Golf)
Je to zrejme spôsobené istou konzervatívnosťou ľudí ktorí uprednostňujú dizajnovo nevýrazné nemecké autá.(napr. ten Golf)
Přiznejte se všichni, kdo z vás jezdí z kopce nebo třeba dojíždí na křižovatku na neutrál a pak z něj chce za jízdy přehodit na trojku? 😉
Já
Ich auch... :-!
Víš kolik ušetříš? Zvlášť u automatu?!
To zírám, já se domníval, že ty veškerá opatření pro úsporu provozu motorového vozidla odmítáš a považuješ za nedůstojné, natož půl deci na sto 😲
No, já se svým fusionem taky. A když jsem byl dnes u dealera reklamovat řazení, že já tam tu trojku prostě (za výše popsaných okolností) nedám, řekl mi přijímací technik servisu, abych si přečetl návod k uživání vozidla. Prý auto používám nestandardně, že tak se nejezdí. Při testovací jízdě stylem "české prase za volantem" mi ukázal, že narvat trojku při 90 km/h v úseku, kde je povolená 50ka, jde a že mé auto je tedy v pořádku.
Mám tedy radost, že jsem se dozvěděl, že fusion (motorem a výbavou skoro stejný jako v aktuálním testu Auto.cz) se má používat tak, aby mi první policajt namístě vzal řidičák. Za to já jezdím celé ty roky blbě (bez nehod, bez pokut, bez trestných bodů)...
Jestli má někdo tip na solidní autorizovaný servis Fordu v Ostravě nebo okolí, budu vděčný za tip. Ford Malý a Velký u mě skončil. :no: Respektive skončí, až mi vrátí auto, páč dále vrzalo sedadlo spolujezdce a zadní náprava a aspoň to sedadlo uznali a vzali k záruční opravě... 8-s
Mám tedy radost, že jsem se dozvěděl, že fusion (motorem a výbavou skoro stejný jako v aktuálním testu Auto.cz) se má používat tak, aby mi první policajt namístě vzal řidičák. Za to já jezdím celé ty roky blbě (bez nehod, bez pokut, bez trestných bodů)...
Jestli má někdo tip na solidní autorizovaný servis Fordu v Ostravě nebo okolí, budu vděčný za tip. Ford Malý a Velký u mě skončil. :no: Respektive skončí, až mi vrátí auto, páč dále vrzalo sedadlo spolujezdce a zadní náprava a aspoň to sedadlo uznali a vzali k záruční opravě... 8-s
ak mas manualnu prevodovku, tak to ale nechapem... Preco davat neutral ked idem autom z kopca??? Snad tam necham rychlost, krasne brzdim motorom, setrim brzdy a aj palivo... S automatom je to ina rec.
Ked mas neutral a ides relativne rychlo a chces dat za tri, namahas navyse synchrony a je to potom lepsie tam davat cez medziplyn...
Ked mas neutral a ides relativne rychlo a chces dat za tri, namahas navyse synchrony a je to potom lepsie tam davat cez medziplyn...
Ne z každého kopce chceš brzdit a přibržďování motorem je občas nežádoucí. A ten problém s trojkou není při vysokých rychlostech, ale naopak třeba při 40-50 km/h - například když dojíždíš na křižovatku. A je jedno, jestli tam mám 5ku nebo neutrál, prostě na trojku musím přes čtyřku. ;-\
Teda ja davam vetsinou za 2 pred krizovatkou a taky vetsinou brzdivam motorem, ale s takovymi problemy jsem se jeste nepotkal ikdyz vyradim 😄 Asi holt to mam rozbitej italskej pekac a ty nemci tohle proste maji opraveny a vychytany podle navodu na obsluhu. >😁
Bol som na media stránke Renault a tam o nich ani fň. Písal som do Renaultu, oni oficiálne uvolnia fotky až v novinársky deň 2. 10. 2008. Odkiaľ potom dopekla zohnal AutoBild.de tie fotky??? Žeby únik priamo z fabriky? A - je to legálne stiahnuť si ich a uverejniť na českom web portále Auto.cz??? Toľko otázok, dúfam bude aj nejaká odpoveď...
no o tom jsem cetl - on totiz nejakej ten francouzskej novinar z autoPlusu ho nejak tajne nafotil a renault ho obvinil kvuli vyzrazeni vyrobniho tajemstvi a zneuziti duvery nebo co...
... srovnáváním s Golfem? Zná redakce i jiná auta než Golf a Passat? ;-\
Myslim, ze anketa pod clankem hovori sama za sebe. V pripade nevyrazneho Golfu, byly znamky rovnomerne rozdeleny mezi 2,3,4. Golf dostal stejny pocet ctyrek jako dvojek.
Zde u Renaultu je videt, ze se novy Megane libi podstatne vice.
Zde u Renaultu je videt, ze se novy Megane libi podstatne vice.
Naprosto souhlasím. A za naprostou drzost a vrchol arogance považuji část prvního odstavce: "Na autosalon v Paříži bude zaměřena pozornost celé Francie a zbytek Evropy, kterému vozy značek Citroen, Peugeot a Renault nic neříkají, sem musí kvůli takovým jménům jako je Golf nebo Insignia." To by snad nenapsali ani nacisti za Hitlera!
Všechno jsme již někde viděli.
Přední maska je podobná na Citroen 5. Vytvarovaná kapota je vidět na Sonatě. Zadek připomíná Ceed.
A co říkáte na kvalitu? Že by šéf Nissanu Ghosn konečně ten bordel v Renaultu rozhrábl.
Přední maska je podobná na Citroen 5. Vytvarovaná kapota je vidět na Sonatě. Zadek připomíná Ceed.
A co říkáte na kvalitu? Že by šéf Nissanu Ghosn konečně ten bordel v Renaultu rozhrábl.
Pepo, 4 kola má Golf, volant zase Bravo, dveře Focus, světla Ceed, řadící páku Astra... a tak je to se vším.
Vážený pane Josefe 1!
Carlos Ghosn je palestinec, ve Francii a na FRANCOUZSKÝCH ŠKOLÁCH vystudovaný. V součastné době je nejvyšším v alianci
RenaultNissan(Z toho vyplívá, že JE ŠÉFEM RENAULTU.)
A do Japonska byl Renaultem vyslán, aby Nissan zachránil
a rozhrábl ten bordel u Nissanu.
Než začnete na někoho kydat hnůj, tak si opatřte pravdivé informace. :-!
Carlos Ghosn je palestinec, ve Francii a na FRANCOUZSKÝCH ŠKOLÁCH vystudovaný. V součastné době je nejvyšším v alianci
RenaultNissan(Z toho vyplívá, že JE ŠÉFEM RENAULTU.)
A do Japonska byl Renaultem vyslán, aby Nissan zachránil
a rozhrábl ten bordel u Nissanu.
Než začnete na někoho kydat hnůj, tak si opatřte pravdivé informace. :-!
Karty jsou rozdané, v Evropě.Každej z hruba ví kolik prodá, když to nejde zlevní.To je jasný jak facka.Golf a Focus na špici.Focus hlavně díky ceně, nuž proč ne.Jsem zvědav, za kolik se tohle auto bude prodávat.Vzhledem k tomu, za kolik je Laguna, tak to vidím již od 259 tkč.Kam ten svě spěje.....bazarový kowbojové jasají, ceny půjdou hodně dolů.V segmentu AAA Renault. >😁
Ať si GTI povídá o Golfu cokoliv, pro mě to není nikdo jiný než Mégane. Jeho jedinečný (I když ve srovnání s Méganem II trochu méně výrazný) styl nechá malokoho na pochybách, že se blíží právě on. Ostatně kladnými reakcemi nabitá anketa o designu hovoří za vše... 😉
Nenávidím ty hloupé plky germanistů, směřující k nižší kvalitě modelů s diamantem ve znaku. Chápu, i oni mívaly problémy, ale ty jsou již vychytány. Nový Mégane bude bezesporu kvalitní a bezpečný, bude mít kvalitní jízdní vlastnoti a již teď se nemohu dočkat kupátka, do kterého se jistě pustí mistři z Renaultsportu... 😉
Nemyslím si, že by měl mít Golf navrch. Nenabízí takový styl jako Mégane. Podle zkušeností s Lagunou si myslím, že Golf nebude na Mégana stačit ani kvalitativně. A to ani nemluvím o interiéru, který jistě bude evokovat Lagunu, což znamená okamžitý triumf... :yes:
Nenávidím ty hloupé plky germanistů, směřující k nižší kvalitě modelů s diamantem ve znaku. Chápu, i oni mívaly problémy, ale ty jsou již vychytány. Nový Mégane bude bezesporu kvalitní a bezpečný, bude mít kvalitní jízdní vlastnoti a již teď se nemohu dočkat kupátka, do kterého se jistě pustí mistři z Renaultsportu... 😉
Nemyslím si, že by měl mít Golf navrch. Nenabízí takový styl jako Mégane. Podle zkušeností s Lagunou si myslím, že Golf nebude na Mégana stačit ani kvalitativně. A to ani nemluvím o interiéru, který jistě bude evokovat Lagunu, což znamená okamžitý triumf... :yes:
Koukám, že už jste se všichni milovníci ze zoufalství chytili alespoň tý ankety podobný těm o sledování "nováckejch" trháků. Chápu, že neni jinak čeho, ale myslim si, že takováhle onanie rovnou před školou je ohrožování mravní výchovy, nebo ne? ;-\
Jenže ta anketa nevznikla kouzelnickou hůlkou Louise Renaulta. Vznikla na základě sympatií k modelu. Už vidím tu hromádku pilin, která vznikla z tvého stolu, když jsi zuřil při pohledu na tabulku... >😁
Myslím, že Navtech si při pohledu na tuhle anketu usrkl své kávy, klikl na druhý panel a přečetl si něco na idnes. To víš, když tě to nezajímá tak tě to nerozhodí 😉
Jasně, takovej jsem já - renaultovej fanda :yes:
Jejich znak máš vytetovaný kde? :-!
Musím konštatovať, že si ťažký optimista. 😉
Tomuto Renaultu chýba...Renault. Na obrázkoch vidím tuctovku s diamantom v znaku. Takže by to mal byť Renault. O kvalite nepochybujem, o tej som presvedčený. Ale za Renault považujem auto, ktoré je Renaultom na prvý pohľad. Diamant v znaku je iba punc, ten nerobí Renault Renaultom. Kde sú staré dobré časy avantgardy a originality...
Tomuto Renaultu chýba...Renault. Na obrázkoch vidím tuctovku s diamantom v znaku. Takže by to mal byť Renault. O kvalite nepochybujem, o tej som presvedčený. Ale za Renault považujem auto, ktoré je Renaultom na prvý pohľad. Diamant v znaku je iba punc, ten nerobí Renault Renaultom. Kde sú staré dobré časy avantgardy a originality...
Dovolil bych si nesouhlasit. Krom již ustupující generace lze Renault těžko označit za avantgardní značku. To byla vždy úloha Citroëna. Peugeot byl ten elegán a Renault ten tichošlápek. To se změnilo příchodem Avantime.
Za tuctou bych tuto nastupující generaci nenazýval. Laguna 3 je sice taková menší ošklivka (ale to jsem svého času říkal i o P407, a teď se mi začíná líbit), ale to se určitě o Megane 3 říci nedá. S dobrým marketingem to může být trhák jako je P207 ve svém segmentu
Za tuctou bych tuto nastupující generaci nenazýval. Laguna 3 je sice taková menší ošklivka (ale to jsem svého času říkal i o P407, a teď se mi začíná líbit), ale to se určitě o Megane 3 říci nedá. S dobrým marketingem to může být trhák jako je P207 ve svém segmentu
Avantime bol ten správny míľnik. Inak prívlastok "tichošlápek" by som Renaultu veľmi nepripisoval. Zalistuj trochu v histórii, priekopnícke obdobia hrali voči tým tichším vždy prím. Narýchlo spomeniem napríklad R8. Nenápadné, šedé auto? 😉
No ta avandgarda sa moc neosvedčila. Zadok druhej generácie bol dosť rozporuplný. Tláchaniny typu zlepenina, bezduché a pod. svedčia len o zúfalstve prispievateľov. Predná časť ide v štýle Laguny, dizajn je dynamický ale pritom nie agresívny, proste pekne zvládnutý celok. Piate dvere nepadli za obeť dizajnu a sú dostatočne rozmerné, takže s nakladaním batožiny nebude problém. Vnútro a spracovanie ide v štýle Laguny, čo je len dobre. Po znížení cien Laguny, by mala byť aj cena Meganu viac než výhodná. Už sa na auto teším. V predaji asi Golf neohrozí ale má reálnu šancu sa naňho dotiahnuť. Zatiaľ dávam za 1.
Ach Megane, kdybys tady byl ještě minulý týden. To bylo! Bez urážení, pokusů o ponižování, vyvyšování sama sebe! Jak dlouho ta pohádka trvala? Týden, čtrnáct dnů? Poslední dny prázdnin jsou již nenávratně pryč a s nimi i pohoda. Snad zase budou brzy nějaké prázdniny!
Nebreč, kdyby za to stál,
Nebreč, byl by s tebou dál.
Pro jednoho kluka
Jedinýho kluka
Těch slz
Těch slz.
Takovýhle muka
Srdce z toho puká
Už dost
Už dost.
Nebreč, kdyby za to stál
Nebreč, byl by s tebou dál
Tak si utři tváře
Svý ubrečený tváře
A pojď
A pojď
A na toho lháře
Prolhanýho lháře
Hoď loď
Hoď loď.
Nebreč, kdyby za to stál…
Nech ho být, on ti za to přece
Snad nemůže stát,
Snad nemůže stát.
Nech ho jít, nech ho běžet děvče
Když tě neměl rád
Když tě neměl rád.
Nech ho jít, on tě neměl rád, neměl…
Nebreč, kdyby za to stál.
Nebreč, byl by s tebou dál
Vždyť je spousta kluků
Jiných lepších kluků
Těch je
Těch je.
Tak to můžeš zkusit
S jiným lepším zkusit
Proč ne
Proč ne.
Nebreč, bude ti s ním fajn.
Bude ti s ním fajn.
Bude fajn.
Nebreč, byl by s tebou dál.
Pro jednoho kluka
Jedinýho kluka
Těch slz
Těch slz.
Takovýhle muka
Srdce z toho puká
Už dost
Už dost.
Nebreč, kdyby za to stál
Nebreč, byl by s tebou dál
Tak si utři tváře
Svý ubrečený tváře
A pojď
A pojď
A na toho lháře
Prolhanýho lháře
Hoď loď
Hoď loď.
Nebreč, kdyby za to stál…
Nech ho být, on ti za to přece
Snad nemůže stát,
Snad nemůže stát.
Nech ho jít, nech ho běžet děvče
Když tě neměl rád
Když tě neměl rád.
Nech ho jít, on tě neměl rád, neměl…
Nebreč, kdyby za to stál.
Nebreč, byl by s tebou dál
Vždyť je spousta kluků
Jiných lepších kluků
Těch je
Těch je.
Tak to můžeš zkusit
S jiným lepším zkusit
Proč ne
Proč ne.
Nebreč, bude ti s ním fajn.
Bude ti s ním fajn.
Bude fajn.
Díky, Navtechu kamaráde! Díky, tobě jsem zaplašil pláč a zase mám na tváři úsměv! :yes😒br />
Od koho ten textík je?
Od koho ten textík je?
Ladislav Vostárek :yes:
Katapulti? Ti byli dobří 😄
30 let pořád stejný, jen už blbě dejchaj a velká úmrtnost bubeníků.
To víš, ti to neošulej
😄 Chodil jsem na ně na čaje - sako a kravatu, v neděli odpoledne, a klátili jsme holky ze třídy při Doors... děsněj nářez.. takřka na pokraji zákazu. A Olda uměl. Tolja Kohout též. Pak se udělali více směrem k masám (což se dalo pochopit) a přeorientovali se na účně... Jinak jako muzikant je Olda výbornej. a Vostárek? To je legenda sama o sobě. A to i dnes. I když dnes v trochu jiném oboru...
Nojo, to byla doba :yes: Nedávno jsem Oldovi dával mojí nečekaně objevenou kazetu někdy z r.77, co jsem nahrál s kazeťákem na klíně ve Futuru a přesto skoro po 30 letech ještě hrála 😄 Připadal jsem si jak když najdeš na půdě nikdy nevydaný nahrávky Beatles...
😄 Znáš Oldu osobně, bravo :yes: Tak mu vyřiď, že když kolem roku 1973 rozpálili Roadhouse Blues od Doors, byl Olda lepší než Jim Morrison 😄 :yes: Fakt.
Osobně... asi by si vzpoměl, kdo mu dal tu kazetu, resp. CD (kazetu jsem zakopal na zahradě), jinak jsme se celkem míjeli... 73, to byl snad ještě Mahagon, co skončil u Čecha, ne?
Tedy ty máš hlavu... Já marně dumal, jak se tehdy jmenovali 😄 Jo, ten mahagon mi zní velmi povědomě.
Ringo Čech, to bylo v těch letech také dílo - Na plesech tavili Black Sabbath s českými texty nad kterými asi jásal censor, a my zas jásali nad těma kytarovejma riffama 😄 Tehdy to byla absolutní tvrďárna, vždyť v rozhlase hráli jen - hastrmane tatrmane melou >😁 to zpíval nějakej šišlavej indickej běženec či co a nějakou záhadou se stal na čas hvězdou českého popu... možná vzpomínáš.
Ringo Čech, to bylo v těch letech také dílo - Na plesech tavili Black Sabbath s českými texty nad kterými asi jásal censor, a my zas jásali nad těma kytarovejma riffama 😄 Tehdy to byla absolutní tvrďárna, vždyť v rozhlase hráli jen - hastrmane tatrmane melou >😁 to zpíval nějakej šišlavej indickej běženec či co a nějakou záhadou se stal na čas hvězdou českého popu... možná vzpomínáš.
Tak za Říhy tam byl taky ještě Sodoma a Papoušek kakadu a Parní stroj, po něm snad Kubeš a to přišlo to "děťátko" >😁 No a Mahagon, to tam ještě ze začátku zpívala Poddubecká... :yes:
Boha jeho, musím si dát panáka, ta Podubecká 😄 sakra jak mi mohla vypadnout... 😄 :yes😒br />
Navtechu, já tu minulej tejden nebyl, tak ti to píšu sem, smekám před tvým posledním receptem. Že budu manželku nutit číst blogy na auto.cz, to by mě nenapadlo ani při testování Sandera >😒] Fakt jsi to paradně napsal i nafotil...
Navtechu, já tu minulej tejden nebyl, tak ti to píšu sem, smekám před tvým posledním receptem. Že budu manželku nutit číst blogy na auto.cz, to by mě nenapadlo ani při testování Sandera >😒] Fakt jsi to paradně napsal i nafotil...
Já mám nejraději Kolotoč velkoměsta a Miluju severní nebe.. Texty jsou skvělý a i ta atmosféra v kolotoči jako by vypadla z velkýho šedýho města, nejlíp nějakýho hodně dělnickýh👋hornickýho. Vidím ty RTOčka a ŠM11ky jak je v mrazivým ránuo řidiči rozehřejvaj...
ach má božská Ostrava! Jsem se úplně zasnil :-!
Říha uměl leda tři akodry a Šindelář ještě míň.Z recese jsem koupil jakési DVD, aby děti věděly(dokonce znaly...v roce 2005...),co se kdysi hrálo, nicméně jako člověk, kdo má za sebou 15 let aktivního hraní na několik nástrojů a hodně dobrý sluch vím,že Říha holt neumí.Kdyby Lenka Filipvá, L. Brabec, ale Říha? Proboha! To spíš Golf6 či kolik je hezčí tendle Megan, ale Říha a umělec- neeee.To nikdy.[odkaz] jak ten Katapult vůbec souvisí s Meganem? Se mi to nechce číst.
Každopádně mu ty tři akordy ke slávě stačili, narozdíl od tebe, co se aktivně potíš v Renaultu.
Udělám výjimku(ano, píše se výjimku nikoliv vyjímku) a odpovím fandovi sexy mozků.Především "ty" akordy, takže "stačily" se píše "y", nikoliv "i". "Ti" akordy nejsou. Kapito?
NAVÍC si velím sám a sexy mozek mne nezaměstnává.Což je klíčové,řek bych přímo fatální a zásadní. Duální digi v Lagunce funguje,takže pocení nerozumím, jenže tohle autí už má dítě na ježdění do školy,víkendy atd.Já jsem přešel o krok zpět a digi.klima je nahrazena automatickou, ale stačí.Obyčejná M6,jsem skomný.Skoro socan, já to už pochytil, skromnost především.Zase to napravím třeba rencelm u Koree a když by pěkně poprosil,možná bych tlusťocha od Hodonína i svez, ale proč,že? Má erární Koktu a ve zlaté metle další koktu.To mu bohatě stačí,odborářovi.Takže čest sůdruch. Jsem se ani moc nesek. :yes: Kvalifikovaný odhad se tomu praví.
NAVÍC si velím sám a sexy mozek mne nezaměstnává.Což je klíčové,řek bych přímo fatální a zásadní. Duální digi v Lagunce funguje,takže pocení nerozumím, jenže tohle autí už má dítě na ježdění do školy,víkendy atd.Já jsem přešel o krok zpět a digi.klima je nahrazena automatickou, ale stačí.Obyčejná M6,jsem skomný.Skoro socan, já to už pochytil, skromnost především.Zase to napravím třeba rencelm u Koree a když by pěkně poprosil,možná bych tlusťocha od Hodonína i svez, ale proč,že? Má erární Koktu a ve zlaté metle další koktu.To mu bohatě stačí,odborářovi.Takže čest sůdruch. Jsem se ani moc nesek. :yes: Kvalifikovaný odhad se tomu praví.
Krom tvých neustálých přednášek o tvojí rodině, desítkách VŠ titulů, jak jsou SUV zbytečný, jen ty máš rozumný auto a podobný kraviny, tak nejsi schopen napsat větu, co by měla hlavu a patu. Přečtí si ty slinty po sobě a přestaň si myslet, že u vás doma hraješ první housle. 15 let si možná aktivně hrál na tubu v obecní dechovce, ty digiklimo. 😉
Velmi by ma zaujimalo co za to budu pytat. Teraz ked isli s Lagunou pod pol miliona, tak kam sa dostane zakladny Megan? 😲
No, design zvenku ujde. To jsem o rendliku jeste nikdy od doby R19 nenapsal. Otazka je, jak to bude vypadat zevnitr a jak rychle se to bude sypat. Nedelam si zadne iluze.
TAK ´SEM PO NĚJAKÝ DOBĚ PŘILETĚL ZPĚT A CO NEVIDÍM? NOVÝ MEGANE... POPRAVDĚ SE MI TEN "STARŠÍ" LÍBIL VÍC, ZÁĎ MĚLA NĚCO DO SEBE, TAHLE JE VO H.VNĚ... POSLEDNÍ DOBOU SE VĚTŠINA AUTOMOBILEK DESIGNOVĚ UBÍRÁ VELMI DIVNÝM SMĚREM, TŘEBA JE TO ALE MŮJ ZDEFORMOVANEJ NÁZOR Z LETADEL... KAŽDOPÁDNĚ, U MĚ V GARÁŽI BY SI TOHLE AUTO MÍSTO NENAŠLO... :no: