Nemá někdo poznatky jaké jsou rozdíly mezi V a o dost v základu levnějším osobním Vitem? Je mi jasný že výbava je jiná ale jsou i nějaké kvalitativní rozdíly? těsnění, kvalita sedadel...
lada 2102
3
Jaké těsnění máš na mysli? Obecně Viano začíná na víceméně nejvyšší výbavě Vito plus má v základu věci co do Vita nejdou ani objednat. Tj. lepší rádio, klima, přístrojovka, sedadla, podlahová krytina, obložení interiéru, odhlučnění atd. plus nějaké odlišení karosérie. Prostě Viano je stavěno a vybaveno jako luxusní osobní vůz a Vito více méně užitkový vůz, byt může být dobře vybaven.
Ovšem ten cenový rozdíl levné verse Viana si nedovedu představit na čem to ušetřili.
wakantanka
2
Viano ma tusim vzadu v zaklade mechy a do Vita ani za priplatok. Plus veci co spominal kolega vyssie.
Flajzi
2
Véčko nemá mechy a ani si je nelze objednat.
Jinak obecně rozdíl mezi Vitem a V-Klasse je plus minus stejný jako mezi Transporterem a Multivanem.
Stačí se posadit do interiéru a hned z toho člověk pocítí, na jakou cílovou skupinu každé auto míří.
wakantanka
0
Na zadnej naprave su bud seriovo alebo sa daju objednat k niektorej vybave. Do Vita sa neda.
Flajzi
1
Hele,v gatáži mi stojí aktuální V-Klasse s téměř vším, co se dá objednat. Kdyby ta možnost vzduchového odpružení tady byla, tak to tam mám taky. A když kouknu ke kolům, tak tam vidím klasická péra. Airmatic prostě v aktuální třídě V-Klasse/Vito není. Ostatně mrkni na web Mercedesu do specifikací a konfiguráku.
mariov8
0
Bohužel vzduch opravdu u třídy V už nejde, i když u starého Viana šel.
mariov8
0
Pouze plastový volant, základní kola pouze ocelová místo ALU a nelze připlatit větší ALU než 17", v základu jenom 5 míst v interiéru (takže za další místa se připlácí), nelze nejsilnější motor, nelze XL karosérii, nelze 4x4, nelze žádnou kůži, omezena paleta asistenčních a parkovacích asistentů, nelze mnohýma nedoceňovaný COMAND a Burmester, nelze žádné nezávislé topení, podlaha je plastová jako v levnějších Vitech Tourer BASE a PRO a dále seškrtaná volitelná výbava. Žádný top seller. Je to vábnička na Německé zákazníky, protože u nás se s takovým e😜erimentem nikdo zabývat nebude. Standardní V ve skromnější výbavě (ne AVANTGARDE nebo EXCLUSIVE), nebo naložené Vito Tourer Select udělají více radosti za stejné nebo i menší peníze.
Daffy Duck
0
ja mam pocit ze pri cisto uzitkovych autach sa dost zanedbava ochrana proti korozii. plus tipujem menej izolacnych materialov proti hluku, sem tam lacnejsie spotrebne diely ako vyfuk, brzdy, tlmice a ktovie co vsetko. vo vysledku je potom pocit z jazdy rozdielny ako napriklad v buse pre mhd a primestku dopravu. navonok vyzeraju dost podobne ale pocit z jazdy pri 80ke je uplne iny.
narona
2
Jo to právě jsem měl na mysli. Mám zkušenosti z Caddyho a tam se v té užitkové verzi hodně šetřilo na utěsnění kabiny (foukalo dovnitř) a vzadu na sedadlech. Ovšem pak jsem jednou seděl v Caddy Life a sedadla měla akorát lepší potah ale nepohodlná byla stejně, jinak mělo trochu lepší odhlučnění.
Ono by to chtělo si do toho sednout a poznat
mariov8
0
V případě třídy V a Vita obě auta vznikají na jedné lince, jen třída V vyžaduje 2x tolik práce než Vito = takt je 2x Vito, 1x třída V. Kvalita produkce užitkových mercedesů není horší než osobních vozidel.
mariov8
0
Zjednodušeně řečeno je jiná: palubní deska, telematika (celá elektrická síť vozidla a z toho vyplývající možnosti pro audio, navi a bezpečnostní systémy, V = třída C, Vito = Sprinter), možnosti konfigurace sedadel, odhlučnění se také liší, ale třeba zakrytí podvozku u základního a lepších provedení třídy V také a samozřejmě možnosti u volitelné výbavy. Základní komfortní sedadle ve třídě V se shodují s těmi co jsou ve Vitu Tourer SELECT, ale do levnějších provedení Vita se musí objednat za příplatek, zatímco ve třídě V jsou dostupná i mnohem komfortnější jednotlivá sedadla i třeba s klimatizací.
Ovšem ten cenový rozdíl levné verse Viana si nedovedu představit na čem to ušetřili.
Jinak obecně rozdíl mezi Vitem a V-Klasse je plus minus stejný jako mezi Transporterem a Multivanem.
Stačí se posadit do interiéru a hned z toho člověk pocítí, na jakou cílovou skupinu každé auto míří.
Ono by to chtělo si do toho sednout a poznat