Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-Benz třídy V má nastoupit v dostupnějším provedení

Mercedes-Benz třídy V představuje jedno z nejluxusnějších velkých MPV na trhu. Nabídku jeho verzí má již brzy rozšířit novinka s označením Rise, která má tuto modelovou řadu učinit cenově dostupnější.
Zpět na článek
4. 8. 2017 13:35
Avatar - narona
4. 8. 2017 13:35
V kontra Vito
Nemá někdo poznatky jaké jsou rozdíly mezi V a o dost v základu levnějším osobním Vitem? Je mi jasný že výbava je jiná ale jsou i nějaké kvalitativní rozdíly? těsnění, kvalita sedadel...
Rozbalit vlákno
11
4. 8. 2017 14:30
Re: V kontra Vito
Jaké těsnění máš na mysli? Obecně Viano začíná na víceméně nejvyšší výbavě Vito plus má v základu věci co do Vita nejdou ani objednat. Tj. lepší rádio, klima, přístrojovka, sedadla, podlahová krytina, obložení interiéru, odhlučnění atd. plus nějaké odlišení karosérie. Prostě Viano je stavěno a vybaveno jako luxusní osobní vůz a Vito více méně užitkový vůz, byt může být dobře vybaven.

Ovšem ten cenový rozdíl levné verse Viana si nedovedu představit na čem to ušetřili.
Avatar - wakantanka
4. 8. 2017 15:09
Re: V kontra Vito
Viano ma tusim vzadu v zaklade mechy a do Vita ani za priplatok. Plus veci co spominal kolega vyssie.
4. 8. 2017 16:47
Re: V kontra Vito
Véčko nemá mechy a ani si je nelze objednat.

Jinak obecně rozdíl mezi Vitem a V-Klasse je plus minus stejný jako mezi Transporterem a Multivanem.

Stačí se posadit do interiéru a hned z toho člověk pocítí, na jakou cílovou skupinu každé auto míří.
Avatar - wakantanka
5. 8. 2017 12:37
Re: V kontra Vito
Na zadnej naprave su bud seriovo alebo sa daju objednat k niektorej vybave. Do Vita sa neda.
5. 8. 2017 19:01
Re: V kontra Vito
Hele,v gatáži mi stojí aktuální V-Klasse s téměř vším, co se dá objednat. Kdyby ta možnost vzduchového odpružení tady byla, tak to tam mám taky. A když kouknu ke kolům, tak tam vidím klasická péra. Airmatic prostě v aktuální třídě V-Klasse/Vito není. Ostatně mrkni na web Mercedesu do specifikací a konfiguráku.
Avatar - mariov8
7. 8. 2017 09:58
Re: V kontra Vito
Bohužel vzduch opravdu u třídy V už nejde, i když u starého Viana šel.
Avatar - mariov8
7. 8. 2017 10:11
Re: V kontra Vito
Pouze plastový volant, základní kola pouze ocelová místo ALU a nelze připlatit větší ALU než 17", v základu jenom 5 míst v interiéru (takže za další místa se připlácí), nelze nejsilnější motor, nelze XL karosérii, nelze 4x4, nelze žádnou kůži, omezena paleta asistenčních a parkovacích asistentů, nelze mnohýma nedoceňovaný COMAND a Burmester, nelze žádné nezávislé topení, podlaha je plastová jako v levnějších Vitech Tourer BASE a PRO a dále seškrtaná volitelná výbava. Žádný top seller. Je to vábnička na Německé zákazníky, protože u nás se s takovým experimentem nikdo zabývat nebude. Standardní V ve skromnější výbavě (ne AVANTGARDE nebo EXCLUSIVE), nebo naložené Vito Tourer Select udělají více radosti za stejné nebo i menší peníze.
4. 8. 2017 16:26
Re: V kontra Vito
ja mam pocit ze pri cisto uzitkovych autach sa dost zanedbava ochrana proti korozii. plus tipujem menej izolacnych materialov proti hluku, sem tam lacnejsie spotrebne diely ako vyfuk, brzdy, tlmice a ktovie co vsetko. vo vysledku je potom pocit z jazdy rozdielny ako napriklad v buse pre mhd a primestku dopravu. navonok vyzeraju dost podobne ale pocit z jazdy pri 80ke je uplne iny.
Avatar - narona
4. 8. 2017 16:46
Re: V kontra Vito
Jo to právě jsem měl na mysli. Mám zkušenosti z Caddyho a tam se v té užitkové verzi hodně šetřilo na utěsnění kabiny (foukalo dovnitř) a vzadu na sedadlech. Ovšem pak jsem jednou seděl v Caddy Life a sedadla měla akorát lepší potah ale nepohodlná byla stejně, jinak mělo trochu lepší odhlučnění.
Ono by to chtělo si do toho sednout a poznat
Avatar - mariov8
7. 8. 2017 09:57
Re: V kontra Vito
V případě třídy V a Vita obě auta vznikají na jedné lince, jen třída V vyžaduje 2x tolik práce než Vito = takt je 2x Vito, 1x třída V. Kvalita produkce užitkových mercedesů není horší než osobních vozidel.
Avatar - mariov8
7. 8. 2017 09:53
Re: V kontra Vito
Zjednodušeně řečeno je jiná: palubní deska, telematika (celá elektrická síť vozidla a z toho vyplývající možnosti pro audio, navi a bezpečnostní systémy, V = třída C, Vito = Sprinter), možnosti konfigurace sedadel, odhlučnění se také liší, ale třeba zakrytí podvozku u základního a lepších provedení třídy V také a samozřejmě možnosti u volitelné výbavy. Základní komfortní sedadle ve třídě V se shodují s těmi co jsou ve Vitu Tourer SELECT, ale do levnějších provedení Vita se musí objednat za příplatek, zatímco ve třídě V jsou dostupná i mnohem komfortnější jednotlivá sedadla i třeba s klimatizací.