Profi
Přihlásit pro přidání komentáře
Ada je zase tady
prostě normální dobrý motor, který narozdíl od toho zážehového nenasyty táhne a necuká :yes:
topten
ACZ si mysli, ze co zivnostnik, to zoufalec?
bures si zase mysli, ze co zivnostnik, to zlodej ...
zajimava je spotřeba AdBlue.
na 498l nafty jen 7.45 AdBlue, tedy necelých 1.5%.
přitom nakladaky mají spotřebu AdBlue vs. nafty 6-8%
takze tenhle naftak je typickej ojebavac, kterej na zneskodonovani jedovatého NOx z vysoka dlabe.
pak se není co divit, ze osobní naftak vypousti vic jedovatého NOx, nez nakladak.
koho by ale bavilo na 2 nadrze nafty tankovat 1 nadrz AdBlue.
lepsi je ty jedy vypustit do vzduchu, lidi je moc, tak proc jim trochu neotrávit to co dychaji, oni to snad všichni neprezijou ...
bures si zase mysli, ze co zivnostnik, to zlodej ...
zajimava je spotřeba AdBlue.
na 498l nafty jen 7.45 AdBlue, tedy necelých 1.5%.
přitom nakladaky mají spotřebu AdBlue vs. nafty 6-8%
takze tenhle naftak je typickej ojebavac, kterej na zneskodonovani jedovatého NOx z vysoka dlabe.
pak se není co divit, ze osobní naftak vypousti vic jedovatého NOx, nez nakladak.
koho by ale bavilo na 2 nadrze nafty tankovat 1 nadrz AdBlue.
lepsi je ty jedy vypustit do vzduchu, lidi je moc, tak proc jim trochu neotrávit to co dychaji, oni to snad všichni neprezijou ...
Tankovať pri každej druhej nádrži phm aj adblue by asi problém nebol, si na čerpačke,čas naviac to nepýta a hotovo. Dokonca ani finančný problém by to asi nebol. Problémom je marketing, ktorý tvrdí že to vydrží medzi výmenou oleja a hotovo....
jj, ten mensi komfort by se dal zkousnout, cena močoviny nehraje roli
nechapu, proc to udelali takhle za cenu ojebavani.
ze by opravdu ten nemecky kartel, ale podobne to maj i francouzi co pouzivaji močovinu, tedy jestli se nepletu, tak peugeot a citroen, renault pouziva LNT.
nevite někdo, kolik močoviny zere ten mercedes, kterymu namerili v realu něco malo přes polovinu laboratorního limitu NOx, tedy s rezervou se vesel ??
nechapu, proc to udelali takhle za cenu ojebavani.
ze by opravdu ten nemecky kartel, ale podobne to maj i francouzi co pouzivaji močovinu, tedy jestli se nepletu, tak peugeot a citroen, renault pouziva LNT.
nevite někdo, kolik močoviny zere ten mercedes, kterymu namerili v realu něco malo přes polovinu laboratorního limitu NOx, tedy s rezervou se vesel ??
To skoro zní jako by se motor lišil jenom nastavením řídící jednotky.
Mimochodem nebyl zde článek, že tankování po hrdlo není zcela přesné a už vůbec se mi nechce věřit, že palubní počítač ukázal tu samou spotřebu jako vypočítanou a tankování.