Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI: Osm tisíc (závěr)

Jak obstál Volkswagen Caddy ve tříměsíčním testu? Co ukázala diagnostika na konci zkoušky? Působí AdBlue potíže?
Zpět na článek
7. 8. 2017 09:39
7. 8. 2017 15:09
7. 8. 2017 09:39
Ale ne
"Na velkém rozdílu se podílí použití pětistupňové převodovky u slabšího provedení, zatímco silnější nabízí také šestku."

To skoro zní jako by se motor lišil jenom nastavením řídící jednotky.

Mimochodem nebyl zde článek, že tankování po hrdlo není zcela přesné a už vůbec se mi nechce věřit, že palubní počítač ukázal tu samou spotřebu jako vypočítanou a tankování.
Rozbalit vlákno
1
7. 8. 2017 15:09
Re: Ale ne
Chyba, která vzniká při tankování do cvaknutí a jiných podobných metodách (kdy nevíš, kolik je v autě paliva), není kumulativní. Čím větší množství paliva bylo za sledované období spotřebováno, tím bude mít menší vliv. Při dlouhodobém měření je zanedbatelná. Můžou ti trochu utíkat průměry na jednotlivé "nádrže", ale celkový průměr prakticky neovlivní. Pokud máš oblíbený stojan, tak odchylka jeho průtokoměru bude významnější (pokud tankuješ všude možně, odchylky by se měly "požrat", ale záleží, jestli se provozovatelé nesnaží využít tolerance ve svůj prospěch). A pak je tu otázka měření ujeté vzdálenosti. Zcela přesné není nic.
Avatar - Ada je zase tady
7. 8. 2017 13:55
normálka
prostě normální dobrý motor, který narozdíl od toho zážehového nenasyty táhne a necuká :yes:
Rozbalit vlákno
0
7. 8. 2017 16:02
proc by zivnostnik mel kupovat slabsi verzi??
ACZ si mysli, ze co zivnostnik, to zoufalec?
bures si zase mysli, ze co zivnostnik, to zlodej ...

zajimava je spotřeba AdBlue.
na 498l nafty jen 7.45 AdBlue, tedy necelých 1.5%.
přitom nakladaky mají spotřebu AdBlue vs. nafty 6-8%
takze tenhle naftak je typickej ojebavac, kterej na zneskodonovani jedovatého NOx z vysoka dlabe.
pak se není co divit, ze osobní naftak vypousti vic jedovatého NOx, nez nakladak.

koho by ale bavilo na 2 nadrze nafty tankovat 1 nadrz AdBlue.
lepsi je ty jedy vypustit do vzduchu, lidi je moc, tak proc jim trochu neotrávit to co dychaji, oni to snad všichni neprezijou ...
Rozbalit vlákno
2
7. 8. 2017 18:00
Re: proc by zivnostnik mel kupovat slabsi verzi??
Tankovať pri každej druhej nádrži phm aj adblue by asi problém nebol, si na čerpačke,čas naviac to nepýta a hotovo. Dokonca ani finančný problém by to asi nebol. Problémom je marketing, ktorý tvrdí že to vydrží medzi výmenou oleja a hotovo....
7. 8. 2017 18:54
Re: proc by zivnostnik mel kupovat slabsi verzi??
jj, ten mensi komfort by se dal zkousnout, cena močoviny nehraje roli
nechapu, proc to udelali takhle za cenu ojebavani.
ze by opravdu ten nemecky kartel, ale podobne to maj i francouzi co pouzivaji močovinu, tedy jestli se nepletu, tak peugeot a citroen, renault pouziva LNT.

nevite někdo, kolik močoviny zere ten mercedes, kterymu namerili v realu něco malo přes polovinu laboratorního limitu NOx, tedy s rezervou se vesel ??