Ekonomika
Nemate to nejake pomylene ?
"Velký Superb je v našem přehledu řazen stejně jako Octavia o segment níže." ?!?
Karoq SUV avsak Vitara medzi malymi crossovermi (a to 2WD?) ? "tři auta, která se dají zařadit mezi malé crossovery: Peugeot 2008, Renault Captur a Suzuki Vitara"
Zase tie podprahove manipulacie.
"Velký Superb je v našem přehledu řazen stejně jako Octavia o segment níže." ?!?
Karoq SUV avsak Vitara medzi malymi crossovermi (a to 2WD?) ? "tři auta, která se dají zařadit mezi malé crossovery: Peugeot 2008, Renault Captur a Suzuki Vitara"
Zase tie podprahove manipulacie.
SDA řadí Octavii a Superb o segment výše, a tak ACZ jejich tabulky ještě upravuje. Vitara je rozměrově blíže Capturu než Karoqu. Jaké manipulace?
Tuto suhlasim s ACZ zaradenim Octavie a Superbu, tie otazniky su skor na SDA.
Ked niekto vyrobi rebrinak s razvorom 5m, bude to medzi luxusnymim vozmi alebo aspon vyssia stredna ?
Podla takejto logiky kvoli par cm je Vitara "maly crossover" a SX4 uz "SUV". Pricom ide o velmi podobne auta a schopnostami asi aj identicke.
Ma vacsiu vahu razvor, ci celkova dlzka alebo kufor ?
To je ta vecna debata o skatulkovani aut a preto to nema vyznam asi rozoberat. Nehovori to skoro nic o aute a jedine, ze by to niekomu pomohlo pri kupe k pocitu, ze ma vacsi pindik 😉
Ked niekto vyrobi rebrinak s razvorom 5m, bude to medzi luxusnymim vozmi alebo aspon vyssia stredna ?
Podla takejto logiky kvoli par cm je Vitara "maly crossover" a SX4 uz "SUV". Pricom ide o velmi podobne auta a schopnostami asi aj identicke.
Ma vacsiu vahu razvor, ci celkova dlzka alebo kufor ?
To je ta vecna debata o skatulkovani aut a preto to nema vyznam asi rozoberat. Nehovori to skoro nic o aute a jedine, ze by to niekomu pomohlo pri kupe k pocitu, ze ma vacsi pindik 😉
Netuším, proč to SDA dělá, ale dělá to už dlouhodobě. Holt, darovanému koni na zuby nekoukej.
Jak píšeš v posledním odstavci, ne ve jde jednoduše zaškatulkovat a crossovery/SUV už jsou pro mě úplná španělská vesnice. Ale letmým porovnáním rozměrů je Vitara spíše malým vozem.
Jak píšeš v posledním odstavci, ne ve jde jednoduše zaškatulkovat a crossovery/SUV už jsou pro mě úplná španělská vesnice. Ale letmým porovnáním rozměrů je Vitara spíše malým vozem.
SDA to dělá, protože zařazení do segmentů si určuje výrobce. Takže tahle pitomost že Oktávka je střední třída a Superb vyšší střední je zbožné přání souseda z Boleslavy.
Peugeot měl roky na svých stránkách 308 jako střední a 508 jako vyšší střední (v přehledu modelů). Přitom ve statistikách jsou myslím normálně. To je zvláštní, pokud by to skutečně mělo být podle přání dovozce.
Alespoň dříve si SDA nedělalo statistiky samo, zpracovávala to pro ně nějaká firma. Je možné, že si SDA říká, který model chce mít kde, ale je také možné, že to ta firma dělá dle svého uvážení. Mají v tom občas slušný bordel, třeba u BMW.
Alespoň dříve si SDA nedělalo statistiky samo, zpracovávala to pro ně nějaká firma. Je možné, že si SDA říká, který model chce mít kde, ale je také možné, že to ta firma dělá dle svého uvážení. Mají v tom občas slušný bordel, třeba u BMW.
malé auto s velkým kufrem uváděné v nižší střední třídě, to mě vždy pobaví ... 😄
A kam s ním? Není to jen kufr, i podélnou prostorností překonává cokoli z B segmentu. Podobný příklad je Logan nebo dříve Linea, taky se zpravidla řadí mezi kompakty, ačkoli technika odpovídá nižšímu segmentu.
Jako volební preference babiše - taky zaplacené, ovlivněné....
Kdo by ty předražené nespolehlivé hnusy kupoval...?
Kdo by ty předražené nespolehlivé hnusy kupoval...?
Na to, že cena Kodiaqu je vysoká, vede si na druhém místě. To je úspěch. Češi kupují Škodovky, to je dobře. Kdyby Škoda měla zástupce nejluxusnější třídy, byla by zde také první. Čechům lze jen závidět, řekl by kdejaký hyundaista či Slovák >😁
Rozlisujes mezi Cechy a firmami?
Proč furt firmy vs privátní, ten poměr je víceméně stejný jako v německu či rakousku. Tady třeba statistika za rok 2014 (36.2% privátní vs. 63,8% privátní) v Hamburku je to pře 80% firemních .
Případně odkaz na Bundesamt😒odkaz]
Případně odkaz na Bundesamt😒odkaz]
Ja som Slovák. Čo ti mám závidieť? Nepochopil som.
To vies, musia sa naskladnit showroomy >😁
A ano som Slovak a aby som Ti specialne urobil radost, tak zavidim. Absolutne sice netusim, co teda konkretne mam na Skodovke zavidiet, ale budiz. Napada mi akurat technologie od VW, alebo design, o ktory sa postaral Slovak? Som zmateny, ale stale zavidim >😁
A ano som Slovak a aby som Ti specialne urobil radost, tak zavidim. Absolutne sice netusim, co teda konkretne mam na Skodovke zavidiet, ale budiz. Napada mi akurat technologie od VW, alebo design, o ktory sa postaral Slovak? Som zmateny, ale stale zavidim >😁
Nojo protože pepici škodovky z acek berou ve velkým škoda má největší zustatkovou hodnotu takže i taková proprdena Octavia s 500tkm a propocenou sedačkou obchoďáka s pracím práškem se pěkně a rychle prodá 😄
Češi jsou ***i, myslí si, že koupí passatu se stávají necim víc než socky se škodovkou. A ještě si myslí, že VE je německá kvalita....jo holt tupej narod 😢 😢 😢
Tos nemusel být na sebe tak pŕíkrý, ale když jinak nedáš, my ti nebudeme stále připomínat, že jsi hlupák.
za 1-7/2016 prodlai 20 motorek, letos za stejné období 75 ks. :yes: :yes: :yes:
To teda.
Prodat tři motorky týdně a z toho uživit celou fabriku od uklízečky až po generálního :yes:
Ale zase má kupec Jawy jistotu že kupuje raritní stroj, jaký jen tak někde nepotká. To i Rolls-Royce je vedle Jawy tuctovka a jeho řidič potká druhého Rollse 40x častěji 😉
Prodat tři motorky týdně a z toho uživit celou fabriku od uklízečky až po generálního :yes:
Ale zase má kupec Jawy jistotu že kupuje raritní stroj, jaký jen tak někde nepotká. To i Rolls-Royce je vedle Jawy tuctovka a jeho řidič potká druhého Rollse 40x častěji 😉
Meles nesmysly. 20 motorek je prodaných v Čr, dalších 1200 je prodaných do jižní ameriky. To ke vidět kolik je tady znalců
Detail ale docela velká chyba = fakt nedostatek
Třeba Ford , ten prodá 1160 vozů a zůstane jich tady 539.
[odkaz]
Druhá věc je proč neuvést všechny modely jako v tvym odkazu a dělat selekci = ach jo ACZ
Jak to chápu já - ree😜orty jsou legální. Většinou jdou proti zájmu automobilky (tj. prodávat stejné auto na některých trzích dráž než na jiných, držet si plnou kontrolu nad prodeji své značky na trhu). Na hraně zákona naopak může být snaha automobilky ree😜ortům bránit (zasahování do vlastnických práv).
Vlastně nevím jak se ta čísla tváří v registracích, ale je možné, že se to v těch číslech objeví.