Ekonomika
Karlll
8
Rozlisujes mezi Cechy a firmami?
Přejít do diskuze
To vies, musia sa naskladnit showroomy >😁
A ano som Slovak a aby som Ti specialne urobil radost, tak zavidim. Absolutne sice netusim, co teda konkretne mam na Skodovke zavidiet, ale budiz. Napada mi akurat technologie od VW, alebo design, o ktory sa postaral Slovak? Som zmateny, ale stale zavidim >😁
A ano som Slovak a aby som Ti specialne urobil radost, tak zavidim. Absolutne sice netusim, co teda konkretne mam na Skodovke zavidiet, ale budiz. Napada mi akurat technologie od VW, alebo design, o ktory sa postaral Slovak? Som zmateny, ale stale zavidim >😁
První koncernový blbec se ozval .... ono to třeba jednou pochopíš ale některým ovcim to musíš polopate vysvětlit.
Velká část ree😜ortu není legální, tak bych chtěl vidět, kdo se k tomu veřejně přizná a dodá přesná čísla.
Nejen to, chybí tam i ree😜orty.To jsou pak zcela jiná čísla.
Třeba Ford , ten prodá 1160 vozů a zůstane jich tady 539.
[odkaz]
Třeba Ford , ten prodá 1160 vozů a zůstane jich tady 539.
[odkaz]
Proč u toho nejsou i čísla za 1-7/2017? 😐
Detail ale docela velká chyba = fakt nedostatek
Detail ale docela velká chyba = fakt nedostatek
Nemate to nejake pomylene ?
"Velký Superb je v našem přehledu řazen stejně jako Octavia o segment níže." ?!?
Karoq SUV avsak Vitara medzi malymi crossovermi (a to 2WD?) ? "tři auta, která se dají zařadit mezi malé crossovery: Peugeot 2008, Renault Captur a Suzuki Vitara"
Zase tie podprahove manipulacie.
"Velký Superb je v našem přehledu řazen stejně jako Octavia o segment níže." ?!?
Karoq SUV avsak Vitara medzi malymi crossovermi (a to 2WD?) ? "tři auta, která se dají zařadit mezi malé crossovery: Peugeot 2008, Renault Captur a Suzuki Vitara"
Zase tie podprahove manipulacie.
to máš to samý v Německu ... řekli jim, že nejlepší je volit Merkelovou a kupovat VW ...
A teď mají co chtěli.. .Německo zahnojený dobytkem a auty s leváckým softwarem...
Čechúm stačí dát přivonet k výfuku vyrachtaného dieslu od emisních leváků z VW a už
si pro nějaký takový už běží..
A teď mají co chtěli.. .Německo zahnojený dobytkem a auty s leváckým softwarem...
Čechúm stačí dát přivonet k výfuku vyrachtaného dieslu od emisních leváků z VW a už
si pro nějaký takový už běží..
Meles nesmysly. 20 motorek je prodaných v Čr, dalších 1200 je prodaných do jižní ameriky. To ke vidět kolik je tady znalců
Tyhle ree😜orty, nad kterými někteří fňukají, však nejsou všechna auta prodaná do zahraničí; jsou to jen ta auta, která tu nejprve registrovali a až pak prodali do zahraničí. Čímž zkreslují české statistiky registrací. A důvod pro to bude nejspíš na straně zastoupení, protože je to zbytečná komplikace. Zastoupení se může takhle snažit znepříjemnit vývoz (na příkaz automobilky, které si budou stěžovat zastoupení a prodejci ze zemí, ve kterých ta auta končí). Zakázat to nemůžou, jednotný trh a tak.
Jsou však dvě hlavní statistiky registrací. Nových aut a ojetých aut. Normálně se sleduje pouze ta první. A otázka je, do které se takové "v zahraničí již jednou registrované" auto dostane. Jestli používají definici nového ze zákona o DPH. Nebo jestli hraje roli, že už bylo registrované. Z registrací nových aut se počítají i flotilové emise; tam to musí mít ošetřené, aby se jim jedno auto nezapočítalo vícekrát (také mají přístup k datům z celé EU).
I nové auto dovezené Tebou ze zahraničí musíš zaregistrovat,takže v té statistice jsou zahrnuté.To snad ani jinak nejde.
Jasně, ree😜ort do ČR asi dává smysl jen u několika málo modelů, u kterých je např. na Slovensku nebo v Polsku znatelně nižší cena. Já jen reaguji na to, že tu mnozí vítězně argumentují ree😜orty (netvrdím, že Ty), tak by bylo dobré započíst i opačný vliv.
Proč furt firmy vs privátní, ten poměr je víceméně stejný jako v německu či rakousku. Tady třeba statistika za rok 2014 (36.2% privátní vs. 63,8% privátní) v Hamburku je to pře 80% firemních .
Případně odkaz na Bundesamt😒odkaz]
Případně odkaz na Bundesamt😒odkaz]
SDA to dělá, protože zařazení do segmentů si určuje výrobce. Takže tahle pitomost že Oktávka je střední třída a Superb vyšší střední je zbožné přání souseda z Boleslavy.
Jako dobrý, ale pořád tu vedle ree😜ortů chybí i ta druhá strana - reimporty. Pokud nezapočteme tohle, tak ani zohlednění ree😜ortů nedává smysl.
Tuto suhlasim s ACZ zaradenim Octavie a Superbu, tie otazniky su skor na SDA.
Ked niekto vyrobi rebrinak s razvorom 5m, bude to medzi luxusnymim vozmi alebo aspon vyssia stredna ?
Podla takejto logiky kvoli par cm je Vitara "maly crossover" a SX4 uz "SUV". Pricom ide o velmi podobne auta a schopnostami asi aj identicke.
Ma vacsiu vahu razvor, ci celkova dlzka alebo kufor ?
To je ta vecna debata o skatulkovani aut a preto to nema vyznam asi rozoberat. Nehovori to skoro nic o aute a jedine, ze by to niekomu pomohlo pri kupe k pocitu, ze ma vacsi pindik 😉
Ked niekto vyrobi rebrinak s razvorom 5m, bude to medzi luxusnymim vozmi alebo aspon vyssia stredna ?
Podla takejto logiky kvoli par cm je Vitara "maly crossover" a SX4 uz "SUV". Pricom ide o velmi podobne auta a schopnostami asi aj identicke.
Ma vacsiu vahu razvor, ci celkova dlzka alebo kufor ?
To je ta vecna debata o skatulkovani aut a preto to nema vyznam asi rozoberat. Nehovori to skoro nic o aute a jedine, ze by to niekomu pomohlo pri kupe k pocitu, ze ma vacsi pindik 😉
Ree😜orty jsou naopak podporované osvícenou vládou EU. V ekonomii se označují jako arbitráž, což má trochu jiný smysl, než ten který je všeobecně známý. Tady je nějaký chytrý popis : "Arbitráž (Arbitrage) je pojem z oblasti obchodu - používá se pro označení obchodní praktiky pro prodej a nákup aktiva na různých trzích (časově nebo místně oddělených) s využitím rozdílu v jejich cenách. Zisku se dosahuje díky rozdílu v cenách na různých trzích a to s minimálním rizikem." Třeba v léčivech se každoročně toho vyveze za cca 2.6 miliardy Kč, což z celkových asi 85 miliard jsou poměrně zanedbatelná 3% a jakej humbuk se okolo toho dělá 😉
Stálice jsou jasné, ale když už se dělají měsíční reporty, neuškodilo by, aby autor textu občas dal trochu práce a zanalyzoval ty nejvýraznější změny v celém pořadí a ne jen papouškovat, jestli něco kleslo, či se zvýšilo vůči loňskému červenci v TOP5. Vztáhnout se to dá na roční průměrné prodeje, pětiletky, delší časový horizont, popřípadě se snahou vysvětlit, proč se tak děje (akční nabídky, výprodeje, nebo naopak obnova modelů...) ... Tohle je článek o ničem, stačila by tabulka...
Češi jsou ***i, myslí si, že koupí passatu se stávají necim víc než socky se škodovkou. A ještě si myslí, že VE je německá kvalita....jo holt tupej narod 😢 😢 😢
SDA řadí Octavii a Superb o segment výše, a tak ACZ jejich tabulky ještě upravuje. Vitara je rozměrově blíže Capturu než Karoqu. Jaké manipulace?
Jako volební preference babiše - taky zaplacené, ovlivněné....
Kdo by ty předražené nespolehlivé hnusy kupoval...?
Kdo by ty předražené nespolehlivé hnusy kupoval...?
Na to, že cena Kodiaqu je vysoká, vede si na druhém místě. To je úspěch. Češi kupují Škodovky, to je dobře. Kdyby Škoda měla zástupce nejluxusnější třídy, byla by zde také první. Čechům lze jen závidět, řekl by kdejaký hyundaista či Slovák >😁
Tak tak, těch 75 ks sou jenom 4takty v ČR. Oni pořád nejvíc vyváží na Kubu a do Jižní ameriky ty klasické 350ky 2takty.
Navíc 2018-2019 maj konečně přijít ty litrové mašiny z vlastního vývoje.
Navíc 2018-2019 maj konečně přijít ty litrové mašiny z vlastního vývoje.
Protože má turbo a zátah od nízkých otáček. ne jako každá i šestiválcová atmosféra od BMW, kde se akcelerace táhne jak smrad 😄
Nojo protože pepici škodovky z acek berou ve velkým škoda má největší zustatkovou hodnotu takže i taková proprdena Octavia s 500tkm a propocenou sedačkou obchoďáka s pracím práškem se pěkně a rychle prodá 😄
To teda.
Prodat tři motorky týdně a z toho uživit celou fabriku od uklízečky až po generálního :yes:
Ale zase má kupec Jawy jistotu že kupuje raritní stroj, jaký jen tak někde nepotká. To i Rolls-Royce je vedle Jawy tuctovka a jeho řidič potká druhého Rollse 40x častěji 😉
Prodat tři motorky týdně a z toho uživit celou fabriku od uklízečky až po generálního :yes:
Ale zase má kupec Jawy jistotu že kupuje raritní stroj, jaký jen tak někde nepotká. To i Rolls-Royce je vedle Jawy tuctovka a jeho řidič potká druhého Rollse 40x častěji 😉
Proč bych mezi nimi měl rozlišovat? Například má soukromá auta jsou registrovaná na právnickou osobu.
Peugeot měl roky na svých stránkách 308 jako střední a 508 jako vyšší střední (v přehledu modelů). Přitom ve statistikách jsou myslím normálně. To je zvláštní, pokud by to skutečně mělo být podle přání dovozce.
Alespoň dříve si SDA nedělalo statistiky samo, zpracovávala to pro ně nějaká firma. Je možné, že si SDA říká, který model chce mít kde, ale je také možné, že to ta firma dělá dle svého uvážení. Mají v tom občas slušný bordel, třeba u BMW.
Alespoň dříve si SDA nedělalo statistiky samo, zpracovávala to pro ně nějaká firma. Je možné, že si SDA říká, který model chce mít kde, ale je také možné, že to ta firma dělá dle svého uvážení. Mají v tom občas slušný bordel, třeba u BMW.
Šedý dovoz to není, protože máme jednotný trh. Z USA nebo Ruska ano, ale např. z Polska ne. I když jsou auta zvláštní případ, protože budeš muset zaplatit DPH v ČR.
Auto, ve kterém při řazení pětky (případně šestky) pošťuchuji loktem spolujezdce, není pro mě nižší střední třída 😄
To máš samozřejmě teoreticky pravdu, akorát že vzhledem k nízkým cenám aut u nás zřejmě nebude velká motivace sem auta ve velkém "reimportovat" - ono tomu vlastně můžeme říkat "šedé dovozy", tj. dovozy mimo oficiální importéry.
Vlastně nevím jak se ta čísla tváří v registracích, ale je možné, že se to v těch číslech objeví.
Vlastně nevím jak se ta čísla tváří v registracích, ale je možné, že se to v těch číslech objeví.
Tak kdyby tam třeba napsali že Ford to má takto, asi by se to Fordu nelíbilo že... >😒]
Jak to myslíš? Velká část ree😜ortů jde úplně mimo automobilku, ta auto prodá a co s ním kdo udělá už je mimo její kontrolu... co je na tom nelegálního?
Jak to chápu já - ree😜orty jsou legální. Většinou jdou proti zájmu automobilky (tj. prodávat stejné auto na některých trzích dráž než na jiných, držet si plnou kontrolu nad prodeji své značky na trhu). Na hraně zákona naopak může být snaha automobilky ree😜ortům bránit (zasahování do vlastnických práv).
Jak to chápu já - ree😜orty jsou legální. Většinou jdou proti zájmu automobilky (tj. prodávat stejné auto na některých trzích dráž než na jiných, držet si plnou kontrolu nad prodeji své značky na trhu). Na hraně zákona naopak může být snaha automobilky ree😜ortům bránit (zasahování do vlastnických práv).
A kam s ním? Není to jen kufr, i podélnou prostorností překonává cokoli z B segmentu. Podobný příklad je Logan nebo dříve Linea, taky se zpravidla řadí mezi kompakty, ačkoli technika odpovídá nižšímu segmentu.
To je bez diskuzí = ale ty čísla od začátku roku sou snadno dostupný = je to spíš o rozhodnutí je tam nedat
Druhá věc je proč neuvést všechny modely jako v tvym odkazu a dělat selekci = ach jo ACZ
Druhá věc je proč neuvést všechny modely jako v tvym odkazu a dělat selekci = ach jo ACZ
Netuším, proč to SDA dělá, ale dělá to už dlouhodobě. Holt, darovanému koni na zuby nekoukej.
Jak píšeš v posledním odstavci, ne ve jde jednoduše zaškatulkovat a crossovery/SUV už jsou pro mě úplná španělská vesnice. Ale letmým porovnáním rozměrů je Vitara spíše malým vozem.
Jak píšeš v posledním odstavci, ne ve jde jednoduše zaškatulkovat a crossovery/SUV už jsou pro mě úplná španělská vesnice. Ale letmým porovnáním rozměrů je Vitara spíše malým vozem.
No dostupná... jedna marketingová agentura napojená na Hyundai publikuje nějaká čísla, která si počítá dle své metodiky. Já věřím tomu, že ta čísla jsou správně a že ten objem ree😜ortů je dost velký, ale úplně průzračně čisté to není.