Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeDvě slavné firmy se spojily, aby postavily dnes nevídaný motor. Atmosférický čtyřlitr!
11 komentářů
Scarab
2
Jestlipak tom plní Euro VI ? ;-\
del42sa
2
A co na to deti zeme a strana zelenych ?
Barry Lyndon
2
on je fascinující i ten výkon. Protože teoreticky jsou možnosti "vzducháčů" přece jen jinde (níže) ať už jde o emise nebo i výkon motoru...
Arese
Řečeno slovy klasika: "Ekoteroristé všech zemí, vyližte si....." >😒]
s "Bože, to je krása!" souhlas >😁 :yes😒br />
ale jinak nemyslím, že by to bylo méně eko než nějak průměrná TDI kraksna 😉
ale jinak nemyslím, že by to bylo méně eko než nějak průměrná TDI kraksna 😉
Ale on nemluví o skutečné ekologii.. ale o ekoteroristech.
Já mám přírodu rád a jsem proto, brát ohled na tuhle planetu.. jinou nemáme. Což ale neznamená, že jsem pro tříválce 0,9 litru s 81kW...
Já mám přírodu rád a jsem proto, brát ohled na tuhle planetu.. jinou nemáme. Což ale neznamená, že jsem pro tříválce 0,9 litru s 81kW...
DonVito
Ano je nevidany. A tento motor rozhodne neudela atmosferu vice vidanou.. 😄 Je to prace na zakazku a cenu motoru zrejme presahne $ milion.
Ja bych si z aktualni nabidky rozhodne vybral!
[odkaz]
Treba Lexus nabizi s atmosferickym V8 hned 3 modely.
Me asi nejvic pritahuje Corvette Grand Sport. 😄
A Mustang, ktery skoncil druhy jako sportovni auto roku hned za Mclarenem (Motortrend), bohuzel tenhle Mustang neni pro Evropu..
Ja bych si z aktualni nabidky rozhodne vybral!
[odkaz]
Treba Lexus nabizi s atmosferickym V8 hned 3 modely.
Me asi nejvic pritahuje Corvette Grand Sport. 😄
A Mustang, ktery skoncil druhy jako sportovni auto roku hned za Mclarenem (Motortrend), bohuzel tenhle Mustang neni pro Evropu..
Popravdě mnohem víc než 3 = všechny hybridy sou atmo = od R4 1,8 přes V6 3,5 po V8 5,0 v LS600h + modely co se tu neprodávaj = velký SUV GX = V8 4,6 + větší SUV LX = V8 5,7
A samozřejmě to co máš na mysli ty sportovně laděnej osmiválec [odkaz] v RC F, GS F a LC F
Nikdo dneska nemá tak širokou nabídku atmosfér :yes: :-!
A samozřejmě to co máš na mysli ty sportovně laděnej osmiválec [odkaz] v RC F, GS F a LC F
Nikdo dneska nemá tak širokou nabídku atmosfér :yes: :-!
ten motor je naprosto nevídaný ne proto, že má atmosférické plnění, nýbrž proto, že má chlazení vzduchem a ne kapalinou... Nezmínit to vzduchové chlazení právě v titulku je pak znakem mimoňství autora (překladatele) článku
Což o to chlazení vzduchem, ale hlavu se čtyřmi ventily na válec chlazenou jen vzduchem neumělo ani Porsche.
Dnes, v době 3D tisku, se holt posunují meze konstrukce...
Dnes, v době 3D tisku, se holt posunují meze konstrukce...