Novinky
každej ví, že jsou to votřejší VWéčka, jenom tak trochu ošizený. Ne na jízdě. na jinejch věcech. Hlavně vevnitř je to dost socka. Furt nekvalitní materiály, většinou horší infotaunmenty (rozuměj výběhový z VW).
Dobrej poměr výkon/cena (v tomto případě doslova) jim do budoucna nemusí stačit, když začnou s hothatchema atd blbnout Korejci. A samostaná značka je kravina. Je to podobná zoufalost, jako navoněná bída DS.
Ale jezděj hezky.
Dobrej poměr výkon/cena (v tomto případě doslova) jim do budoucna nemusí stačit, když začnou s hothatchema atd blbnout Korejci. A samostaná značka je kravina. Je to podobná zoufalost, jako navoněná bída DS.
Ale jezděj hezky.
Jj, marketingové tančeky okolo samostatnej značky Cupra sú zbytočné, mohli sa poučiť z Citroenu a jeho subbrandu DS, ktorý ničomu nepomohol. Namiesto vymýšľania blbostí je treba rozšíriť počet Cupra modelov, stavať (pod)značku na jednom-dvoch modeloch je nonsens.
Ale o co to rozsirovat. Podle me vedle Leonu ma smysl uz jen Ibiza. V clanku zmuniovana Ateca Cupra uz mi zni jako marketingova past na paka.
Seat by se měl v první řadě osamostatnit sám. Aktuálně má jen 2 modely. Jak může značka se dvěma modely ještě řešit osamostatnění značky Cupra?
Neviem, ako počítaš, ale ja som napočítal 7 modelov: Mii, Ibiza, Leon, Toledo, Alhambra, Ateca a Arona. Pričom pri 5 z nich (mimo Toleda a Alhambry) si Cupru viem predstaviť.
Jen na okraj připomínám, že tohle jsou spíš spekulace... a i kdyby, tak spíš než samostatná značka by to byla sportovní divize, což tak nakonec má třeba i Renault nebo Audi a na autě je furt značka automobilky.
A práve to je rozdiel oproti zvažovanej Cupre, ktorá má mať samostatný znak (viď to komplikované logo na úvodnom obrázku).
Výběhový infotainment má těžko. Maximálně použijí jednotku s horším (levnějším) hardware, ale nejsem si jistý, na kolik se jim to vyplatí. V tomhle naopak bývá vidět jednotnost skupiny.
Já myslím, že SEAT je aktuálně rád, že je alespoň tam, co nyní je, tedy konečně v plusu. Už to samo o sobě je skoro zázrak - moc nechybělo a mohli jsme o něm číst v minulém čase. Rozhodně ale nemá na žádné velké vyskakování, takže bych to s tou novou značkou viděl nějak podobně jako když VW představoval Golfa R420 - pěkná slohová cvičení, kterými se budou plnit stránky motor.webů, dobré k reklamě, ale skutek utek.
protože nejhorší slohová cvičení jsou, když někdo vo něčem třepe a nezná souvislosti
...tak abys byl trošinku v obraze😒br /> Ten Golf se stal obětí šetření v rámci průseru Dueselgate.
Dtejně jako třeba novej Roomster.
...tak abys byl trošinku v obraze😒br /> Ten Golf se stal obětí šetření v rámci průseru Dueselgate.
Dtejně jako třeba novej Roomster.
S povdekem kvituju, ze Leon drzi motor 1.8, ktery postupne vymira. To je osvedcena klasika, ktera jede tak nejak sama. Neni to motor pro zavodniky, na to maji u VW 2.0, ale umi za to vzit pekne.
1.4 mi prijde malo, ale je to ciste subjetivni. Podle papiru ma 1.8 a 1.4 stejny kroutak.
1.4 mi prijde malo, ale je to ciste subjetivni. Podle papiru ma 1.8 a 1.4 stejny kroutak.
1.8 je v Octavii a Leonu seškrceno, údajně kvůli suché sedmistupňové DSG převodovce, bohužel ale i ve verzi s manuálem. Jiná koncernová auta (namátkou Superb, Polo GTI) to mají tak, že s manuálem mají 320Nm a s DSG pouze 250Nm.
1.8TSI je skoro stejný motor jako 2.0TSI. V novějších autech ho nahrazuje úsporná verze 2.0TSI +-140kW.
1.8TSI je skoro stejný motor jako 2.0TSI. V novějších autech ho nahrazuje úsporná verze 2.0TSI +-140kW.
Z věty
"Přeplňovaný litrový tříválec tak zůstane vyhrazen jen jeho sourozenci, VW Up! GTi."
si odstraňte písmena "GTI".
protože jinak je to chyba
Přeplňovaný litrový tříválec má i normální Up! ve verzi 66kW.
"Přeplňovaný litrový tříválec tak zůstane vyhrazen jen jeho sourozenci, VW Up! GTi."
si odstraňte písmena "GTI".
protože jinak je to chyba
Přeplňovaný litrový tříválec má i normální Up! ve verzi 66kW.
Na konkurenčních webech už mají vystavené uniklé fotografie Meganu RS bez maskování a vypadá opravdu hodně sexy. Jsem na něj zvědav.
Jestli Seat udělá z Cupry samostatnou značku nebo bude "jen" speciálními verzemi běžných sedanů je pro uživatele těchto vozů naprosto irelevantní. Leda že by tím Seat chtěl trapně zdůvodnit jejich zdražení... Jinak první, co by měl Seat udělat, je vykopat z modernizovaného Leonu Cupra tu debilní el. P brzdu! 8-s 8-s 8-s To by bylo tisíckrát prospěšnější změna, než dumat nad novým (mimochodem ošklivým) logem a osamostatnějším značky Cupra! :-!
Nejsem si jistej, jestli bych místo té Atecy Cupra neviděl raději tu novou Ibizu Cupra... ale vím, trendy jsou trendy...
Dokonca vidím zmysel v Mii Cupra. Mal som teraz na dovče požičaného Up!a a ono je to celkom obratné autíčko, ktoré ale dokonale zabíja slabučký atmo trojvalec. Mať pod kapotou 1,0TSI ako Up GTI, to by bolo iné zvezenie po úzkych ostrovných okreskách. 😄
Jinak tvůj názor via Cupra sdílím.