Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Seat Ateca 1.0 TSI 85 kW – Tři válce vs. SUV

Je to sice SUV dlouhé ani ne 4,4 metru, navíc s pohonem jen přední nápravy. Ale i tak, tříválcový litr pod kapotou?
Zpět na článek
14. 8. 2017 13:06
14. 8. 2017 13:45
14. 8. 2017 18:46
14. 8. 2017 13:37
14. 8. 2017 13:52
14. 8. 2017 15:09
14. 8. 2017 18:42
14. 8. 2017 19:33
14. 8. 2017 14:10
14. 8. 2017 15:00
14. 8. 2017 15:13
14. 8. 2017 14:18
14. 8. 2017 14:21
14. 8. 2017 14:34
14. 8. 2017 16:47
14. 8. 2017 14:33
14. 8. 2017 14:42
15. 8. 2017 11:16
14. 8. 2017 14:43
14. 8. 2017 15:01
14. 8. 2017 15:55
14. 8. 2017 15:57
14. 8. 2017 17:14
14. 8. 2017 19:39
14. 8. 2017 15:14
14. 8. 2017 15:22
14. 8. 2017 15:40
14. 8. 2017 21:23
14. 8. 2017 15:45
14. 8. 2017 15:52
14. 8. 2017 15:54
14. 8. 2017 21:41
14. 8. 2017 21:48
15. 8. 2017 11:18
15. 8. 2017 12:20
15. 8. 2017 12:43
15. 8. 2017 14:30
15. 8. 2017 02:47
15. 8. 2017 11:20
15. 8. 2017 12:20
15. 8. 2017 12:30
14. 8. 2017 16:39
14. 8. 2017 14:48
14. 8. 2017 15:05
14. 8. 2017 20:21
14. 8. 2017 15:14
14. 8. 2017 15:31
14. 8. 2017 15:38
14. 8. 2017 23:29
14. 8. 2017 15:49
14. 8. 2017 20:52
14. 8. 2017 22:39
15. 8. 2017 06:57
15. 8. 2017 08:43
15. 8. 2017 09:47
15. 8. 2017 10:19
15. 8. 2017 09:14
15. 8. 2017 09:48
15. 8. 2017 11:10
15. 8. 2017 11:26
15. 8. 2017 11:34
15. 8. 2017 12:28
15. 8. 2017 13:10
15. 8. 2017 18:31
14. 8. 2017 16:51
14. 8. 2017 21:20
15. 8. 2017 09:11
15. 8. 2017 11:21
15. 8. 2017 15:24
15. 8. 2017 16:48
15. 8. 2017 17:22
15. 8. 2017 18:20
16. 8. 2017 13:39
16. 8. 2017 11:15
16. 8. 2017 11:28
16. 8. 2017 16:00
16. 8. 2017 16:41
17. 8. 2017 10:12
17. 8. 2017 11:51
17. 8. 2017 13:45
18. 8. 2017 13:24
17. 8. 2017 12:03
17. 8. 2017 13:56
17. 8. 2017 13:57
17. 8. 2017 14:37
18. 8. 2017 13:11
17. 8. 2017 11:25
17. 8. 2017 11:45
17. 8. 2017 13:43
Avatar - CHerokee
14. 8. 2017 13:03
bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Tolik peněz za nenápadité a naprosto tuctové SUV si dovedu představit pro masového zákazníka bez zájmu o řízení a auta. Co si ale nedovedu představit je nenápadité SUV s motorem ze sekačky.

Mám takový pocit, že automobilky spolu s ekofašisty v zádech zkoušejí, kolik toho hloupý evropský zákazník snese a vydrží. Jak moc si nechá diktovat a namlouvat, že to je pro jeho dobro a že zachrání polární medvědy s tříválcem. Přitom každý trochu znalý člověk ví, že tyto malé motory jsou časovanou bombou, co vydrží 100 - 150 000 km. Otázka je proč máme na trhu tolik tříválců - odpověď rozhodně není v rovině určené pro řidičský komfort nebo nižší spotřeba paliva a už vůbec ne výdrž nebo levnější servisní náklady. Dokonce to ani není levnější, když se jedná o pořízení.

O to ale nejde, ekofašisté úspěšně diktují většinové populaci své vlastní priority, po řádně provedeném vymývání mozků, zvláště u neznalých a nevzdělaných.
Rozbalit vlákno
58
14. 8. 2017 13:07
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
tak fordacke ecoboosty sa vyrabaju uz dlho a zeby padali po 100tis km som nepocul ;).. dokonca focus s 1.0 sa umiestnil na 2. mieste v teste po 100tis.

[odkaz]

takze trochu znaly nie si ani nahodou ;)
14. 8. 2017 14:12
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Tak budu ti fandit k jehou koupi když je tak skvělý. Dát litrový motor do auta jako je Ateca je prostě pí....ovina. :no:
14. 8. 2017 14:14
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
ja ho mam vo fieste a som spokojny ;)
Avatar - Jenik3
14. 8. 2017 14:19
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
To je reakce jak bejk.
Krabice Ateca a malovuz Fiesta je jednoduse rozdil. Do Fiesty 3R ano, ale do krabice rikam NE.
Nastesti ma zakaznik krabice na vyber z vice motoru a co si vybere je jeho zalezitost. Treba to manzelce na ***ni po meste a okreskach bude stacit. Podstatne je, ze vyber existuje a 3R neni v nabidce jediny.
14. 8. 2017 14:43
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
bavime sa vseobecne o R3 ...
Avatar - CHerokee
14. 8. 2017 22:09
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Manželka ho měla ve Fiestě a nestál za moc. Žral přes 6 litrů. Ve 3-4 lidech nechtěl jet. A zněl v otáčkách jak umírající zvíře.
15. 8. 2017 10:06
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
ja viem uz si to tu pisal... vidis ja ho mam tiez vo fieste a priemerku mam 7 ( jazdim skoro vyhradne Prahu ) , jazdim stylom "brzda plyn" .. dynamiku ma super , rozdiel je ze ja mam 6st automat tak neviem porovnat s tym tvojim 5st manualom.
Avatar - Barrichello
15. 8. 2017 11:11
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
To je teda super spotřeba, litrový třívál za 7 při váze asi 1100 kg, když V6 s 300 HP a váhou 1800 kg jezdí prahu za 14.

Trošku neuméra co. Za 7 jezdil kolega prahu s 1,6 atmosérou....
15. 8. 2017 11:23
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
tak snad necakas ze v tom bude priama umera ;)
urcite by sa dalo jazdi za menej ale mna spotreba nejak netrapi takze v principe jazdim stylom , ktory ju zvysuje.
15. 8. 2017 12:09
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Čo si tým chcel povedať? Že ten V6 je úspornejší, alebo čo?
Avatar - Barrichello
15. 8. 2017 12:29
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
že 7 litrů na 100 koní výkonu je hodně mizerná spotřeba >:D >:D
15. 8. 2017 14:29
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Si veľký chlapec tak uvažuj. Akú spotrebu si predstavuješ? Bez ohľadu na výkon motora, na rozpohybovanie a udržanie rýchlosti potrebuješ vykonať nejakú prácu a je jedno či ju vyprodukuje motor s 85 alebo 200 kW , prípadne litrový r3 alebo trojliter v6. Mne to pripadá ako logické a veľmi jednoduché, snáď nás tu nejdeš presvieďčať, že ten V6 bude žrať v tejto krabici podobne alebo menej
15. 8. 2017 21:52
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
jéžišmarjá Baryku ty se překonáváš.
Na svojí motorce mám při 250 kilech spotřebu 6. asi ji vyhodím:)
jakou spotřebu by sis představoval v městském provozu paní indiánové? ty srovnáváš svoji mimoměstskou /tzn. vesnickou/ spotřebu s městským provozem a poskakováním v zácpách?
Avatar - _Karel_
14. 8. 2017 14:17
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Tak jistě, 13 metráků váhy, to už je skoro jak tramvaj. To by chtělo JAKO ZÁKLAD nejmíň osmiválec, jinak se to nehne z místa.
Avatar - speedfred
14. 8. 2017 14:24
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
>:D :yes:
14. 8. 2017 14:34
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Jj, zabúdame na atmo 1,4 a 1,6 spred dekády. A nikto nekvíkla, že je to nedôstojný základ ..
14. 8. 2017 16:05
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Fakt jestli ten motor auto utáhne nebo ne je jeden úhel pohledu. Dobře klidnýmu řidiči to možná bude stačit, když se smíří s tím, že výraz "předjíždění" škrtne ze svého slovníku. Nicméně kardinální problém u toho auta nastane v zimě. Pokud by to byla těžká krabice s těžkým TDI motorem a přední hnanou nápravou, tak dejme tomu, ale s lehoukým tříprsťákem nad hnanou přední nápravou, která bude tudíž minimálně zatížená??? To bude v zimě naprosto marný auto, který nic nevyjede a všude zapadne. Kdyby to aspoň dělali i ve 4x4, aby to plnilo fuknci SUV, ale ve dvoukole se zdechlým motorem? Fakt marný auto.
Avatar - _Karel_
14. 8. 2017 16:09
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Jako vtip dobrý. A jako realita - schválně, kolik aut má stejně lehký předek?
Jinak - jasně, když chceš pořádný, nebo aspoň slušný auto, nekoupíš si to v litrové předokolce. Ale to je o penězích. Někomu to stačí.
15. 8. 2017 07:00
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
To neni zadnej vtip malo zatizena hnana naprava ti zpusobi malej tlak na kola a tim padem mizernou trakci. U SUV s velkyma kolama a sirokyma gumama to bude vubec tragicky. Sousedka ma oktavku 1.2 tsi a v zime je s tim ztracena protoze lehkej motor a celkove tezky auto ale spis zadek. Tohle s 1.0 tsi bude v zime nejezditelny. To samy Karoq. On ten tezkej TDI motor nad hnanou napravou ma neco do sebe.
Avatar - Emel
15. 8. 2017 08:53
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
No když myslíš... všechny tuctový auta jsou dneska více nebo méně těžký na čumák. Při rozjezdech se samozřejmě předek nadlehčuje, ale zrovna s litrovým motorem to tak velké drama nebude... a na sněhu už vůbec ne. Že je na zimu lepší zůstat u 16-17" je jasný.
15. 8. 2017 09:06
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
No já nemyslím. Já žiju v Jizerkách, takže mám s ježděním v zimě celkem bohatý zkušenosti. Čím méně zatížená hnaná náprava tím větší průser co se týče trakce a litrový minimotor moc velkým tlakem na nápravu působit nebude. Pokud to ještě někdo posadí na široký 17 palcový kola, čímž se měrný tlak ještě víc sníží, tak to bude na ježdění v zimě fakt radost. Ještě ucukanej automat k tomu a můžeš to zrovna nechat stát do jara v garáži.
14. 8. 2017 21:09
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Takým príkladom je aj roomster, ktorý bez ohľadu na motor beznádejne hrabe prednými kolieskami pri náznaku vody, alebo snehu, pričom motor na to nemá vplyv. Brzdenie je rovnaká tragédia, opätovne bez ohľadu na motor pod kapotou ;-)
15. 8. 2017 08:22
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Tak Roomster žádnej pořádnej motor snad ani neměl. Leda TDI. S tím bude jezdit v zimě dobře.
15. 8. 2017 12:10
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Roomster jazdil mizerne aj s tým dízlom ;)
14. 8. 2017 14:29
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Ford to dává do Focusu i Mondea a ? A nic žádné drama se nekoná. Prostě jen s tím musíte jet jako s litrem a nečekat výkony dvoulitru.
Dálniční běžec pro každý den to není, ale jízdy kolem komína a dvakrát za rok dovolená to dá s přehledem.
Avatar - CHerokee
14. 8. 2017 22:12
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Ale stojí to jak 4 válce jinde. Tak proč jít do takového kompromisu? Navíc to moc nevydrží.
14. 8. 2017 14:33
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Je to základ, nič ti nebráni priplatiť a ísť do výkonnejšieho motora ;)
14. 8. 2017 16:06
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
který bude ovšem taky jen 4x2 navíc v automatu. Fakt supr nabídka >:D >:D
Avatar - Emel
14. 8. 2017 16:11
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
1.4TSI se dělá ve všech kombinacích - manuál 4x4, manuál 4x2, automat 4x4, automat 4x2. To je fakt super nabídka, kéž by to tak bylo všude...
14. 8. 2017 21:12
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Asi tak, v tomto prípade si vyberie každý :-)
14. 8. 2017 21:11
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
S tým automatom mám menší problém ako s manuálom. Ak si zoberiem tento liter na skákanie po mesta a okolí, prípadne občasný výlet mimo, alebo na dovolenku, tak manuál je len otravná záležitosť ;-)
Avatar - wikinko
14. 8. 2017 13:20
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
nie kazdy ma chut kupovat bazarove V6/V8 plecky lebo je vikendovy vodic. poznam firmy kde na malych tsi jazdia obchodaci a tie motory bez problemov vydrzia 200tisic a viac.
Avatar - CHerokee
14. 8. 2017 13:27
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Nejvíce zapláče, co koupí bazarový foukaný tříválec. Já poznam prodejce ojetých fordů, co se toho opravdu bojí, páč sám doporučuje 150 000 a dost (+-50 podle péče).
Avatar - miromen
14. 8. 2017 13:56
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Ja vim, pouze dva kousky a jen přes 200tkm, ale pořad větši vypovědni hodnota než to tvoje neustale odrazovani a nařikani...

[odkaz]
Avatar - CHerokee
14. 8. 2017 22:16
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Já psal o zkušenosti dealera se stovkami kousků. Chybu s tříválcem jsem udělal jednou u Fiesty, už ji znovu neudělám. Jinak to bylo dobré auto.
Avatar - miromen
15. 8. 2017 10:20
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Bojacnost dealera je opravdu vynikajici zkušenost.
Avatar - Dinar
14. 8. 2017 13:22
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Nemůžu souhlasit se "zákazníkem bez zájmu o řízení auta", ateca je dle mých zkušeností ve své kategorii nejřidičtější auto, ve verzi 1,4tsi awd jezdí jako svižný hb dané třídy. Litrový motor je jiná věc, ale 85kW na 1,2 tuny mi nepřijde jako něco podomotorovaného, důvody litrového motoru (ekologie) jsou legrační, ano, ale jestli mám s tímto výkonem tříválec nebo čtyřválec, je mi jako řidičsky orientovanému zákazníkovi jedno, osobně mám raději sportovněji znějící tříválec, ale uznávám, že to je věc osobního vkusu.
Avatar - CHerokee
14. 8. 2017 13:30
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
SUV zpravilda nepojím s přívlastkem řidičské (auto) a 1,4 s přívlastkem svižný v daném segmentu. Podobně pak s přívlastkem sportovní u tříválce...pravda, někomu se i jejich kakofonie mohou líbit.
Avatar - Dinar
14. 8. 2017 17:30
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Jo, je to prosté, malé děti hodnotí auta prismatem plakátu lamba na zdi, troubové zásadně přes volant svého mustanga, dospělý, co se v autech vyzná, pak v rámci dané třídy a konkurence.
14. 8. 2017 19:02
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Jo... napsat tohle o autě, které není tvému srdci blízké bral bych to. Ale takhle...???

>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - _Karel_
14. 8. 2017 19:19
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
:yes: přesně, Dinar nemá na zdi volný místo dík plakátům Seatů.
Je vidět, že tu máš všechny přečtený.
14. 8. 2017 21:34
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Z čoho súdiš, že Ateca je blízka srdcu Dinara?
Avatar - Dinar
15. 8. 2017 07:13
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Odhalils mě, aventador šel ze zdi, teď tam visí ateca... >:D
15. 8. 2017 12:11
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Aspoň si sa nám priznal :-)
14. 8. 2017 21:27
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Kľudne sa nám tu rozpíš a porovnaj túto Atecu s konkurenciou, porovnaj motory, pocit z jazdy a napíš nám svojich favoritov v danej triede ;-)
Avatar - aproximus
14. 8. 2017 22:24
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
... "osobně mám raději sportovněji znějící tříválec", tomu sám nevěříš. řekl bys to samé před takovými 15, 20 lety? je třeba si upřímně přiznat, doba mění nejen auta, ale i nás samotné ...
Avatar - Dinar
15. 8. 2017 07:18
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Netrpím tou obvyklou posedlostí čtyřválci, jakože čtyřválec je ok, tříválec ne, v mém autě musí mít motor min. šest válců, takže jestli má čtyři nebo tři, nehraje roli, a jak říkám, ty moderní tříválce mají často lepší, sportovnější, zvuk pod plynem než čtyřválce, a znova podotýkám, je to ryze můj osobní pohled, nevnucuju. Prostě nevidím důvod upřednostňovat čtyřválce před tříválci a priori jen proto, že mají válec navíc.
15. 8. 2017 08:55
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Nejspíš máš pravdu, když vidím SUV velikosti tiguan, tak tříválec jak z motorky mi přijde nesmysl, ale opravdu průběhem, zábavností i zvukem je vlastně lepší než 4 válec, takže částečně předsudek. Při udávané hmotnosti nejspíš i spotřeba bude zajímavá. Otázka je spolehlivost, vnitřně se nikdy nesmířím, že z aut se stalo spotřební zboží 200 tis. km a vyhodit a to jsem nikdy ojeté auto neměl.
Avatar - Dinar
15. 8. 2017 10:25
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Jasně jsou to dvě odlišné věci, první je to eko pokrytectví, nesmyslná honba za papírovými emisemi CO2 vedoucí k litrovým turbům, jiná věc jsou pak stejně nesmyslné předsudky typu, čtyřválec je ok, tříválec motor do sekačky atp.

Zajímavé je, že třeba níže v diskusi zmiňovaný 1,5 R3 od BMW je motor hodný zatracení, ale 1,5 R4 od opelu o stejném výkonu (článek o insignii country tourer) v pětimetrovém těžkém autě je ok. Protože má čtyři válce? A o kolik má ten motor zamontovaný v insignii kombi lepší poměr výkon váha než ten "směšný" litr v atece? Prostě jen zbytečné předsudky, z mého pohledu. Litrový motor mě asi nikdy neuchvátí, ale já si pamatuju ještě vydechlé jednadvojky jako základ v nižší střední, proti nimž jsou ty dnešní turbené litry ve stejné třídě rakety. Nevidím důvod brečet z hlediska dynamiky, to eko pokrytectví je věc jiná, tam je ale třeba plakat na jiném hrobě než u výrobce aut. ;-)
15. 8. 2017 10:46
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Kdysi jsem měl tiguan 1.4 90kw, pamatuju se, že spotřebu jsem s vyjímkou krátkých jízd po městě držel 6,8-7l, dálnice a město 8-9l. Ale přiznávám, že to bylo opravdu s lehkou EKO nohou. Pokud novináři jezdí bez problémů do 6, tak už je to celkem rozdíl. Tedy pokrok a tím tedy 1,0 dává smysl.
Ten zvuk 3 válce je hodně o předsudcích, do mini mi tento motor konkrétně velmi až maximálně sedí.
Avatar - twistedTSD
14. 8. 2017 13:22
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Asi jsem málo znalý, ale kolik vydrží, to upřímně nevím. Ukáže až čas. :-)
14. 8. 2017 13:45
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Proč hloupý evropský zákazník? Velký podíl evropských zákazníků ten motor až tak nezajímá. Většinu soukromých kupujících zajímá je jak to auto vypadá, jak se jim do toho nastupuje, jakou to má konektivitu a počet zásuvek, chtějí mít co největší display a kola a rádio a nějaký motor, výkon, jízdní vlastnosti jsou jim docela jedno jelikož jsou ochotni si místo silnějšího motoru raději připlatit za lepší výbavu. Stačí si zajít na salon KIA, Hnůjdai, Suzuki, Renault a další značky co dnes profitují z SUV. A že to nejede to nevadí oni stejně jezdí podle předpisů a ještě pro jistotu o 10 - 20 km/h méně a tam kde chtějí je to doveze tak jako tak.

Samozřejmě pokud si auto kupuješ do firmy a pro sebe tak si za nějaký ten silnější motor rád připlatíš, abych nevypadal jako chudý příbuzný.
14. 8. 2017 14:49
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Ty si ako pokazený gramofón. Za prvé je to základný motor,nič ti nebráni ísť po výkonnejšiom. Za druhé na pohyb mimo diaľnic je použiteľný bez zásadného ale, takže ak na tejto atece bude voziť mama deti do školy, tak asi sa na jeho limit nedostane. Za tretie , od ttohoto auta sa zrejme extra šoférske zážitky neočakávajú ;)
Avatar - CHerokee
14. 8. 2017 22:20
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
A to je to, až ta máma v křižovatce bude potřebovat zrychlit nebo při předjetí přidat a nebude kde vzít, vyplatí Seat odškodné, že do aut dává takové poddimenzované motory na dnešní dobu?

Dokud automobilky budou takto blbnout, budu je za to kritizovat.
15. 8. 2017 12:15
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Píšeš nezmysly, o koľko boli lepšie atmo 1,4 a 1,6 pred dekádou? O nič, plus mínus vo všetkých parametroch. Pozri si hodnostu zrýchlenia apozri si podobne veľké auto so ZÁKLADNÝM mootorom 10 rokov naspäť. Bolo rýchlejšie , alebo pružnejšie? Nebolo. Si úplný m@gor čo si nevidí za kapotu svojej V8 a fiesty ....
15. 8. 2017 21:39
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Zrychlením ještě horším než je tento kousek se prezentuje např. světové megaprodávaná Toyota Land Cruiser, která na stovku zrychlí za 13 sekund. Se skoro třílitrovým turbodieselem:)
15. 8. 2017 21:42
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
Napríklad, pričom nikto neplače nad jeho nepoužiteľnosťou, nebezpečím, ktoré na teba číha, prípadne, že nebudeš schopný prejsť cez križovatku. Diskusia s našim mustangom je festivalom pr€drbaného času. Mustang nepustí , V8 do každej rodiny :-!
Avatar - Barrichello
15. 8. 2017 11:08
Re: bože, bože, do čehos ten motůrek dal...
To víš, co nařídí neosocilistická neoRVHP, maskovaná pod krycím názvem EU, to je pro ovčany svaté. Tak hurá pro tříválcovou herku v SUV co má 1,4 tuny >:D >:D >:D
Avatar - Emel
14. 8. 2017 13:06
Kola
Jednou píšete 17" a jednou 16"... chtělo by to sjednotit. Vypadá to spíš na 17".

Jinak nic proti, Ateca vypadá fajn, hlavně s lepším motorem.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
14. 8. 2017 13:45
Re: Kola
Tiež som si to všimol. Porovnaním tvaru diskov v konfigurátore to budú 17ky "Dynamic I".
14. 8. 2017 14:41
Re: Kola
Jéééžiš, jasně, sedmnáctky! Omlouvám se a opravuji!
Machi
14. 8. 2017 18:46
Re: Kola
Na to ze su to 17ky to vyzeradost o nicom...
Avatar - _Karel_
14. 8. 2017 13:37
ideál?
Mě přijde v Atece nejzajímavější kombinace 2,0TSI 140kw 4x4 DSG, v nejvyšší výbavě s pár dalšími příplatky cca 800t ceník. To, co redakce testuje (2,0TDI 4x4DSG) za milion už mi přijde na danou kategorii nesmysl.
Testovaný tříválec pro maminku, co chtěla SUV a obstarává příměstký provoz - no problem, pokud chtějí ušetřit.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - iudex
14. 8. 2017 13:52
Re: ideál?
Určite to bude fajn zvezenie, ale na auto veľkosti a hmotnosti kompaktného kombi 140 kW netreba, pre malú Atecu videl by som to medzi 1,4TSI a slabším 2,0TDI, podľa nájazdu.
14. 8. 2017 15:09
Re: ideál?
Jaká krásná je vedle tohoto 3008ma, že?A to jak z venku tak hlavně uvnitř..super útulná kabina.No i když vlastně na 3ech válcích začíná též.Za mě by to byla ale jasná volba.
14. 8. 2017 18:42
Re: ideál?
To je ale úplně jedno jak se tomu říká..SUV,crossover..stejně se s tím jezdí jen po silnici.
14. 8. 2017 14:10
motor
Na mě by to byko moc silné a živé. Hlasuju pro motor 2V 0,6 BiTurbo. >:-[]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - michal.t
14. 8. 2017 15:00
Re: motor
Hmm, i by se mi chtělo říct: těch 85 kW zní jako akceptovatelně výkonný motor v přiměřeně těžkém autě… ale škoda, že se spletli a dali ho do SUV. Možná se ale najde i hrstka těch, kterým by pro městské či „mezivesnické“ popojíždění mohla tahle kombinace stačit.
Avatar - removed
14. 8. 2017 15:13
Re: motor
...nemaluj čerta na zeď...
Avatar - lvy
14. 8. 2017 14:18
Ach jo
Dneska je jiná doba, dneska si kupují auto lidé, kteří umí sotva řídit a netuší ani pomalu kde se do toho tankuje natož aby si zkontrolovali třeba olej. Těmto lidem je jedno co tam je, oni to stejně nečtou, oni vidí cenovku, oni vidí tvarý a jsou lidé, kterým se (bohužel) SUV líbí a tak si to koupí. Pak samozřejmě pláčou u pumpy, ale berou to jako daň za to, že jsou in a mají SUV. Tak to prostě dneska je. A bude hůř...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Jenik3
14. 8. 2017 14:21
Re: Ach jo
Problem maji zcela evidentne oni a ne ty. Tak si nekaz leto lamentovanim nad tim, ze je nekdo divnej.
14. 8. 2017 14:34
Re: Ach jo
Slyšte, děcka.
[odkaz]
Avatar - vabis
14. 8. 2017 16:47
Re: Ach jo
Pro babicky ve fialovych svetrech (a moderni dopravni inzenyry) papirove parametry staci ;-) Me by spise zajimalo, jake to je dat druheho na lano a jit se opakovane po centimetrech rozjizdet do prudkeho stoupani. >:-[]
14. 8. 2017 14:33
Haha
3 válce za půl mega v základu si strčte do místa kam slunce nesvítí. To si radši odložím 100 tisíc na servis a vezmu Bávo s R6, spotřeba stejná a všechno ostatní lepší... Auta jsou možná u ceny "od" levnější než dřív, ale použitelné motorizace začínají na milionu pokud tam teda vůbec nějaká je...
Rozbalit vlákno
26
14. 8. 2017 14:42
Re: Haha
Tyvoe co je to tady dneska zas za klauni. Až budeš jednou kupovat ženě auto za půl mega na rozvoz dětí do školky, vzpomeň si na to bávo s R6, prosimtě. A s křídlem, hlavně:)
Avatar - Barrichello
15. 8. 2017 11:16
Re: Haha
Jasně, děti do školky je nutno převážet zásadně v pseudoSUV mrdce s litrovou zdechlotinou ......bože co je to tu dneska zas za šašky >:D >:D >:D
Avatar - _Karel_
14. 8. 2017 14:43
Re: Haha
Že sem tak smělej, o jakým konkrétním "bávu s R6" je řeč? Abych věděl, co je alternativou k Atece...
Avatar - iudex
14. 8. 2017 15:01
Re: Haha
Tu ho máš: [odkaz] >:-[]
Hlavne tá poznámka je super: Getriebe schaltet nach 2 km in Leergang >:D
Avatar - _Karel_
14. 8. 2017 15:55
Re: Haha
>:-[] :yes: to je on, soupeř Atecy 1,0 TSI !
Avatar - Emel
14. 8. 2017 15:57
Re: Haha
Tak DSG se naučila plachtit až v poslední generaci a navíc pokud vím jen v režimu Eco, takže BMW jasně lepší...
14. 8. 2017 17:14
Re: Haha
Za cenu Otekliny je [odkaz]
To sa celkom da, ale je to zvonku skarede. Asi aj viac ako ta Oteklina.
14. 8. 2017 19:39
Re: Haha
Ateca je oproti této obludě krásný auto.
14. 8. 2017 15:14
Re: Haha
Třeba [odkaz] Já bych teda vzal novější 5er, ale to bych byl obviněn zase, že to není SUV >:D To, že vy manželce nic lepšího nekoupíte neznamená, že ostatní musí taky jezdit v autě bez motoru
14. 8. 2017 15:22
Re: Haha
To je parádní kauf, sedm let starej proprděnej krám s desetilitrovou spotřebou. Hele jak píšu, až v tý situaci třeba jednou fakt budeš, dej vědět.
Avatar - twistedTSD
14. 8. 2017 15:40
Re: Haha
Proprděné BMW f xdrajvu f automatu, vyloženě vzor bezproblémového provozu. Aby ti těch 100 tisíc stačilo.

A ještě inzerát z Řecka.
14. 8. 2017 21:23
Re: Haha
Zaručené kilometre po Helmutovi z nemecka >:D >:D :-!
Avatar - _Karel_
14. 8. 2017 15:45
Re: Haha
Ale tak já to manželce sice vyřešil podobně (ojetina s motorem), jenže srovnávat ojetý bávo s novým autem....
Avatar - speedfred
14. 8. 2017 15:52
Re: Haha
už aj to nové báwo stojí za.....asi dám baríkovi za pravdu
Avatar - _Karel_
14. 8. 2017 15:54
Re: Haha
Vážně? Mám takový pocit, že máš 2-er, špatný?
14. 8. 2017 21:41