Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Německý automobilový průmysl udělal vážné chyby. Myslí si Merkelová

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí Phoenix.
Zpět na článek
15. 8. 2017 12:37
15. 8. 2017 13:28
15. 8. 2017 13:33
15. 8. 2017 13:48
15. 8. 2017 14:17
15. 8. 2017 16:44
15. 8. 2017 19:12
16. 8. 2017 08:25
15. 8. 2017 13:31
15. 8. 2017 13:55
15. 8. 2017 18:38
Avatar - WinDiesel
15. 8. 2017 11:59
Frau Merkel udělala mnoho vážných chyb ...
... a teď se snaží od sebe odpoutat pozornost hledání zástupných problémů a obětních beránků ...
Rozbalit vlákno
4
15. 8. 2017 19:09
Re: Frau Merkel udělala mnoho vážných chyb ...
Nebudu polemizovat, jaké udělala chyby. Každopádně ale tohle není zástupný problém. Týká se i každého z nás v Česku!
16. 8. 2017 08:27
Re: Frau Merkel udělala mnoho vážných chyb ...
Ale prd...
Avatar - Jeremy.McKvak.ANTIDIESEL
16. 8. 2017 08:53
Re: JE TŘEBA ZLIKVIDOVAT trotla WinDiesel s IQ pod sto :)))
jj
takový zpátečnický fanatik minulého století s debilitou na krku vám ten časák může dočistaroz***!! rozum do hrsti >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
PS: každopádně Merkel toposr jako většina dízlpapalášstva. Doufám že je vám jasný že žádný porše audi neexistují, to je konzerva VW [odkaz] [odkaz] [odkaz] >:D >:D
16. 8. 2017 11:01
Re: JE TŘEBA ZLIKVIDOVAT trotla WinDiesel s IQ pod sto :)))
Jo obzvlaste ten prostredni odkaz je vyzivny :yes:

Bohuzel vetsina (i mezi mistnimi diskutery) je presvedcena, ze automobilky jsou obetmi norem EU.
Opak je pravdou. ;-\

Edit: Citace z toho odkazu:
Lobbisté podle Spiegelu požadovali odložení rozhodnutí o zavedení testů emisí ve skutečném provozu a také změkčení emisních limitů. Věci se ujal šéf kancléřství Peter Altmeier, jehož úředníci nakonec vypracovali stanovisko, v němž žádají ministerstva dopravy a životního prostředí, aby na jednání v Bruselu explicitně zmínila obavy vyslovené sdružením VDA a Daimlerem, a aby v dalších jednáních zohlednila i požadavek VDA na „realistický celkový koncept“. „Důsledek: Během 48 hodin změnila vláda svůj postoj,“ konstatuje Spiegel.
15. 8. 2017 12:07
senilita alebo voľby
nemecký auto priemysel drží krajinu v luxuse navzdory blbým politickým rozhodnutiam. U automobiliek vidím racionálne správanie, u merkelovej nereálne, neseriózne, populistické kecy. Ale pred voľbami sa nedá čakať od politika čisté víno.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Bazalt
15. 8. 2017 16:14
Re: senilita alebo voľby
Taky už se nějak pozapomnělo na to, jak chtěla nařizovat velkým firmám povinně zaměstnávat migranty...
Avatar - mariov8
16. 8. 2017 11:43
Re: senilita alebo voľby
Některé to i vyzkoušeli. Výsledky se nedají označit ani pojmem tristní...
15. 8. 2017 12:10
Nejvíc vážných chyb udělala
tahle kráva sama.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - removed
15. 8. 2017 12:29
Přestaňte se omlouvat a začněte se zodpovídat.
"Byli jsme možná příliš důvěřiví, když jsme domlouvali emisní testy," připustila Merkelová i chyby na straně německé vlády. Berlín podle ní třeba nepožadoval dostatečně důsledně emisní testy ve skutečném provozu.

Otázkou je, která skupina lidí nepožadovala emisní testy ve skutečném provozu a především hledat důvody pro jejich "nedůslednost", což je samo o sobě velmi diplomaticky pojaté slůvko použité k "vysvětlení" problémů. Stejně tak "důvěřiví" mi zní trochu spíše jako hra na slepou bábu.
Ano, na jednu stranu je fajn, že si sypete popel na hlavu, na druhou stranu věřím, že někteří lidé (já k nim patřím) by rádi konečně slyšeli nějaká jména. Kdo byl pověřen jednáním s automobilkou? Kdo se podepsal? Jak se tomu člověku dnes daří?
Evropa je díky této kauze mnohým pro smích a nejeden eko-populista si díky této uměle vyvolané kauze přišel na své.
Přestaňte se omlouvat a začněte se zodpovídat.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Dinar
15. 8. 2017 12:35
Re: Přestaňte se omlouvat a začněte se zodpovídat.
"Byli jsme možná příliš důvěřiví, když jsme domlouvali emisní testy", aneb jak vypadá čisté pokrytectví.

Kdyby řekla, "chtěli jsme poručit větru dešti a ono to nějak nejde...", mohl to být pěkný začátek sebereflexe, ale ta se od paní Merkel jaksi nedá čekat.
Avatar - removed
15. 8. 2017 12:44
Re: Přestaňte se omlouvat a začněte se zodpovídat.
Já bych spíše řekl, že jejich "důvěra" se obrátila ke snadno nabytým penězům, což jde ruku v ruce s "nedůsledností". Jenže to je jen má soukromá spekulace.Totiž jinak mi to nějak nejde na rozoom... Němci totiž bývají neobyčejně důslední...

PS: oni kdyby to měření v reálném provozu provedli, zjistili by, že splnit normy tak, jak nastaveny jsou, je zhola nemožné...
15. 8. 2017 13:14
Re: Přestaňte se omlouvat a začněte se zodpovídat.
Prosímtě, už dost.
Pokud se má bojovat za čitší ovzduší, nikdo se za poslední dekády v reálu nezlepšil víc než osobní auta. J třeba jít po jiný znečiš´tovatelích. To přeci musíš vidět.
Avatar - removed
15. 8. 2017 13:15
Re: Přestaňte se omlouvat a začněte se zodpovídat.
No to přece nerozporuju. Nebo kde vidíš, že tvrdím něco jiného?
15. 8. 2017 13:40
Re: Přestaňte se omlouvat a začněte se zodpovídat.
ok
15. 8. 2017 15:24
Re: Přestaňte se omlouvat a začněte se zodpovídat.
Pokiaľ ti stačia zlepšenia na papieri, tak potom super. Ale realita je taka, že od EURO 3 žiadny veľký pokrok nenastal(len DPF). A napríklad nákladne auta sa v realite aj približujú papierovaním údajom.
Avatar - WinDiesel
15. 8. 2017 13:46
Re: Přestaňte se omlouvat a začněte se zodpovídat.
a kdo ty normy nastavil tak blbě? a proč nejdou po něm?
16. 8. 2017 07:51
Re: Přestaňte se omlouvat a začněte se zodpovídat.
Uz hodne dlouho platilo, ze minimalne spotřeba udavana vyrobcem se nedala dosáhnout v realnem provozu, proc uz tehdy, když se tolik let o tom vedelo, tak se netlačilo na automobilky aby i v realu plnili to, co mají v papirech a nebo naopak, proc se nezmenil systém mereni tak, aby odpovidal realite? A resi se to az ted, když se zjisti, ze auta neplni EKO limity. Ale dokud neplnila limity spotreby, tak to nikhoo nezajímalo, to platil koncovy zakaznik, ale jak jde o EKO tak je to najednou spatne a hned se s tim zacne něco delat......Vzdyt automobilky mají najeto stovky tisíc km prototypech, tak musí vedet, jaka je realna spotřeba. Proc tedy uz davno místo nejake stupidni laboratore se nemerilo v realnem svete? Když to prevedu třeba na leky, tak taky nejdříve testujete myších (laboratoř) ale pak musíte holt vzít pár dobrovolníků a udělat testy na lidech (v reaálněm světe) a teprve potom pustíte produkt do světa. Já osobně bych automobilkám nic nezazlýval, splnili testy? Ano. Že byli testy špatné a benevolentní? To přeci není problém aut. A kdyby se testovali v reálu, tak by třeba i vláda zjistila, že jejich požadavky na ekologie se neslučují s momentálně dostupnou technologií, nebo by byla velmi drahá a mohli by jednat v reálném světě nad reálnými čísly. Teď přijde panáček z Bruselu, řekne kolik gramů auto vypustí, pak přijde inženýr na motory, vymyslí způsob jak toho "na oko" dosáhnout a nikdo už pak nic neřeší.
15. 8. 2017 15:30
Re: Přestaňte se omlouvat a začněte se zodpovídat.
Lenže o tom to nie je. Ako je možné, že nákladne auta sa viac menej dokázali držať papierových údajov? Technika to umožňuje, ale nie je to zadarmo a keď je metodika testov deravá, tak na to všetci hodili bobek. Lebo by len predražili svoje auta, alebo znížili vlastne marže. Bolo by to možné aj u osobákov, ale močovina by sa musela naozaj používať a nie len voziť v aute. Systémy by boli zástavbovo náročnejšie a pravdepodobne aj drahšie.
Avatar - WinDiesel
15. 8. 2017 15:40
Re: Přestaňte se omlouvat a začněte se zodpovídat.
ve skutečnosti používá 80% Euro 6 ve střední a východní Evropě emulátory SCR a vypouští díky seřízení motoru víc NOx než pod Euro 5
jak je to na západě nevím ale tipuji každý druhý
a jak říkáš "na papíru" je vše OK
15. 8. 2017 21:29
Re: Přestaňte se omlouvat a začněte se zodpovídat.
Hodně naivní si myslet že se úředník vzbudí a vydá normu jak ho napadne.
Úředníci by nejraději nedělali nic. >:D V tom je hodně lobingu evropských firem a čím větší firma,tím větší slovo.Netarifní ochrana trhu.Co přední evropští automobilový výrobci chtěli to mají,v čele s největším.
A Merkelová to samozřejmě musela vědět (nebo alespoň tušit,poradců má jistě dost),jde jim jen o to na koho ten problém hodit.A to všem,protože zodpovědnost se už moc nenosí.
Avatar - Missouri
15. 8. 2017 12:37
Ano
takto to dopadá, když si "kapitáni průmyslu", neboli korporátní generálové myslí, že jsou nadlidé. V korporacích totiž panuje tuhá totalita, kritizovat nadřízené se nevyplácí. Proto jim může podvádění a lhaní docela dlouho vydržet. Jenže žádný strom neroste do nebe. Proto musí být kapitalismus regulován. Jinak vítězí chamtivost nad ohledy.

A teď si vážení zkuste představit, že si zvolíte chlapa, co chce stát řídit jako firmu. Takže bude šéfem všech. Dovolíte si ho nahlas kritizovat a veřejně prohlásit, že "mele h*vna"? Na Merkelovou si troufne kdekdo, protože ví, že právo kritizovat politiky a nadávat jim mu dovoluje demokratická svoboda slova. Paní Merkelová nahlas uznala chybu. Za to si zaslouží pochvalu a ne urážky.

Už jste slyšeli majitele hnutí Ano, že by nahlas přiznal chybu? Já ne. A v tom spočívá kouzlo zvané kulturnost země. Zavedl jsem to do politiky, ale "sorry jako", tento příspěvek není ani tak odborný, jako politický. ;-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Dinar
15. 8. 2017 13:28
Re: Ano
To bude pro tebe nepříjemné procitnutí, až po volbách u nás uvidíš, jak si nový pan premiér ČR bude s paní Merkel společně notovat. ČR sklapne krovky, OLAF zapomene na hnízdo, dotace do agrofertu pofrčí na plný plyn a všichni budou spokojeni. Jen ti joudové, co nepochopili, že tu (západní svět) díky politikům typu Merkelové a s nimi souznějícím oligarchům typu Babiše máme globální korporativní socialismus, budou dál blábolit o nutnosti regulování kapitalismu, tj. společenského zřízení, které je bohužel už nějaký čas jen historií. :-!
Avatar - removed
15. 8. 2017 13:33
Re: Ano
kéž bys neměl pravdu :-)
Avatar - WinDiesel
15. 8. 2017 13:48
Re: Ano
100% pravda. Korporátní socializmus - zavedl jsi nový pojem?
15. 8. 2017 14:17
Re: Ano
Absolutní pravda. Nerad to říkám, ale bureš to zvládnul jako nikdo před ním.
15. 8. 2017 16:44
Re: Ano
Nechci ti do toho kecat, ale mně na základní škole učili že socialismus je postavený na společném vlastnictví. Tzn. národní podniky které sice teoreticky patřily všem prakticky víceméně státu. Kapitalismus je o vlastnictví kapitálu takže socialistická korporace je dle mně nesmysl.
Avatar - WinDiesel
15. 8. 2017 19:12
Re: Ano
byl jsi poctivý student koukám
ani v reálsocializmu ani v kapitalizmu jsme na tom nebyli a nejsme nijak zvlášť odlišně
Avatar - Dinar
16. 8. 2017 08:25
Re: Ano
O socialistické korporaci není nikde ani slovo, o korporátním/korporativním socialismu ano, v těch pojmech je rozdíl jako mezi červenou mrkví a mrkvovou červení. A přestože mi lichotí, že předpokládáš mé autorství, nejsem to já, kdo toto sousloví pro popis aktuálního politickoekonomického obrazu v zemích západního světa první použil, je zcela běžné. Uznávám ale, že ne v diskusích na serveru o autech a také se tímto omlouvám, že jsem sem příspěvek tohoto druhu napsal, sem to nepatří, tady diskutujme o autech. ;-)
15. 8. 2017 12:46
Najväčšiu chybu urobili Nemci,
že taká tupá puča dostala funkciu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
15. 8. 2017 12:47
Nemecký automobilový průmysl
ty chyby dělá už posledních 30 let , jen ted to nejsou chyby ale podvody >:D >:D
Rozbalit vlákno
77
Avatar - removed
15. 8. 2017 12:49
Re: Nemecký automobilový průmysl
Narozdíl od těch amerických nebo ruských, že? Dotovaných ze státní kasy...
Avatar - Barrichello
15. 8. 2017 13:05
Re: Nemecký automobilový průmysl
Aspon nepodvádí s emise a nedělat spotřební herky na 5 let.

VW nastávaj těžký časy, ted má velkou konkurenci PSA/Opel a další budou čínani, co chtěj koupit FCA. Tohle spolu s debilní politkou EU-RVHP VW dokonale zničí, jenom otázka času.
Avatar - removed
15. 8. 2017 13:12
Re: Nemecký automobilový průmysl
VW má k dispozici technologie, které mu tebou jmenovaní mohou jen tiše závidět. Nějaký pád koncernu je v nedohlednu...
Avatar - Barrichello
15. 8. 2017 13:14
Re: Nemecký automobilový průmysl
Jo? A proto chce do 10 let přejít jen na elektrický motory a hybridy vid. Protože diesly musí po aféře pohřbít a benzíny do normálních aut s cenou do 1 mega neumí, ciz jjeich prodejní úspěchy v USA, kde toho japonci a korejci prodaj 4x tolik >:D >:D
15. 8. 2017 13:16
Re: Nemecký automobilový průmysl
Nikdo na elektriku za 10 let nepřejde a ty to víš. Musej jen uchlácholit tuhle slepici a jí podobné.
Avatar - Barrichello
15. 8. 2017 13:21
Re: Nemecký automobilový průmysl
Jo a co budou dělat? Golf TDI Euro 8, základní cena 715 00 Kč jo. To si koupí hodně lidí vid.

Nebo takovej pašík 2,0 TDI v plné palbě za 1,6 mega >:D >:D

Ten diesel vyrobit tak, aby plnil to co má jde, ale del motoru ceny vyšší o 100-400 táců. NEPRODEJNY!!!!

A benzín neumí, všechny TSI, TSFI, HTP atd jeden velkej prů*er.
15. 8. 2017 13:41
Re: Nemecký automobilový průmysl
Nový technologie jsou už teď k dispozici. Emise u příští generace dieselů půjdou násobně dolů. Nemá to cenu teď řešit, uvidíš. A jako fanoušek americkejch aut bys zrovna kvůli VW emisím úplně vyskakovat nemusel....Pařížská konference, Trump...víš jak
Avatar - Barrichello
15. 8. 2017 13:48
Re: Nemecký automobilový průmysl
Trump právě ví, že je to nesmysl a že ty emise nejde snížit nějakým papírovým rozhodnutím. Sníží je jedině elektroauta, ale to by muselo být kde vrábět čistou elektřinu a to není.

Postavit někde 200 000 vrtulí není řešení
Avatar - removed
15. 8. 2017 15:10
Re: Nemecký automobilový průmysl
Nezlob se, ale Trump mne již několikrát přesvědčil o tom, že ve skutečnosti ví úplný h.o...no.
Avatar - Barrichello
15. 8. 2017 15:40
Re: Nemecký automobilový průmysl
Všichni prezidenti sou jen loutky, za drátky tahaj jiní, ti v pozadí. Co ti mu nedovolí, to nemůže
15. 8. 2017 15:52
Re: Nemecký automobilový průmysl
V teto diskuzi se poustis do VW a Evropskych automobilek kvuli falsovani emisi, ale zaroven v podstate potvrzujes, ze jsou k tomu nuceny na zaklade nesmyslnych norem z diktatu EU.
Dale nesmime opomijet cenu benzinu v US, ktera je polovicni proti Evrope, takze duvodu proc se tam prodavaji solidni velke motory, je povicero.
15. 8. 2017 19:22
Re: Nemecký automobilový průmysl
Diktát EU je nesmysl. Normy EU vytvářela ve prospěch evropských automobilek, především VW. :-O

Takže je tomu přesně naopak EU se podřídila VW a teď je... tam kde je.

Někdo psal výše korporátní socialismus, já bych to takto nenazval. Ale s významem souhlasím. EU je v područí korporací.

O to hůř pro nás z ČR/SR kde téměř žádné naše korporace nemáme!
Avatar - Bazalt
15. 8. 2017 22:56
Re: Nemecký automobilový průmysl
Nové tajné zbraně už jsou k dispozici, zkrácení fronty byl taktický tah a nyní znovu udeříme... nic ve zlým ale tak nějak se mi to připomnělo, zvláště když mluvíme o Německu :-)
Že by VW dělal za deset let jen ZE je samozřejmě nereálné. Pravda je, že TSI zabralo skoro deset let, než se dostaly z porodních bolestí a nová generace TDI tam je pořád. K tomu ty podvody s emisemi...
Avatar - Barrichello
15. 8. 2017 13:23
Re: Nemecký automobilový průmysl
Navíc až budou nové reálné metodik spotřeby, tak najednou místo čísílek 6,0/4,6/5,1 tam bude svítit krásných 6,8/5,2 vid.....
15. 8. 2017 13:42
Re: Nemecký automobilový průmysl
Tak si je nekupuj >:D
Avatar - removed
15. 8. 2017 13:20
Re: Nemecký automobilový průmysl
No o Japoncích a Korejcích nepochybuji. Nakonec, Toyota se přetahuje s VW o čelo žebříčku poměrně často, ne?
Hybrid je v pořádku, elektromobil prochází "politickým" vývojem a koncern je na to připraven. Nemám obavy.
15. 8. 2017 13:15
Re: Nemecký automobilový průmysl
Přesně. I když jak si FNěmci dělaj do vlastního hnízda, to je síla.
15. 8. 2017 14:17
Re: Nemecký automobilový průmysl
americke nepodvadi, oni proste bezne SUV nazvou truckem nebo pracovnim strojem aby spadalo do jine kategorie nez osobni auta a pak je jim sumak jakej motor tam je >:D
15. 8. 2017 19:53
Re: Nemecký automobilový průmysl
To se ale děje i v Německu, viz homologace Amaroku..
15. 8. 2017 15:49
Re: Nemecký automobilový průmysl
Tak kvalita a kvalita, dva ruzne pohledy. Nedelaji podle tebe herky na 5 let, ale pouzit normalni materialy uvnitr, to ne. Udelat sparu mensi nez 5 cm (samozrejme prehanim), to taky nejde. Technologie taky nula....ja to s temi US auty nevidim tak ruzove
15. 8. 2017 13:38
Re: Nemecký automobilový průmysl
no, vis, ono ti ostatni fixlujou stejne a tyhle emisni podvody jsou delany na politickou objednavku... jinak souhlas ;-)
Avatar - Barrichello
15. 8. 2017 13:46
Re: Nemecký automobilový průmysl
Ostatní nemusí fixlovat, když nevyrábí diesly, že >:D Nebo v minimálních množství ještě do dodávek a pikapů.
15. 8. 2017 13:51
Re: Nemecký automobilový průmysl
... oni (samozrejme vcetne vw) fixluji i s benzinama, neboj.
15. 8. 2017 13:59
Re: Nemecký automobilový průmysl
hod sem nejakej hodnovernej odkaz o fixlovani u benzinu.
nebo jen blábolíš z hladu?
15. 8. 2017 14:20
Re: Nemecký automobilový průmysl
[odkaz]
EPA rozdala hromadu flastrů za cheating SW/device u benzínů, rozhodně nelze říci, že benzínových motorů se tento problém netýká, dokonce se dá říci, že "vynálezcem" podvádění u měření emisí jsou benzínové motory. :-)
15. 8. 2017 14:30
Re: Nemecký automobilový průmysl
to je historie
něco mladšího nez 10-15 let?
15. 8. 2017 14:43
Re: Nemecký automobilový průmysl
Chtěl jsi hodnověrný odkaz o fixlování u benzínů, dostal jsi jej. Jinak samozřejmě, všechno starší včerejška je historie.
15. 8. 2017 15:30
Re: Nemecký automobilový průmysl
asi je taky rozdil jako hodne se fixlovalo, rek bych, ze ty predchozi nesahaj ani po kotníky soucasnym prublemum s dyzly
15. 8. 2017 16:30
Re: Nemecký automobilový průmysl
Jak hodně se fixlovalo nebo dnes fixluje je jenom otázka jak "hodně" to odpovědné autority chtějí vidět a jak "hodně" jsou politicky" řízeny aby to eventuálně neviděly. EPA v USA těch odhalení má na kontě v podstatě desítky, v EU nikdy nikdo nic ofiko neodhalil, protože tady se normy upravovaly tak dlouho až všichni vyhoví i když vlastně nyní evropští politici najednou "prozřeli" a tvrdí, že se musí něco udělat jenže sami sebe nahnali do pasti, "něco" udělat znamená buď obrovské dotace do elektro na které už nemá ani bohaté Norsko a navíc se už tak nějak tuší, že až se to násilím nažene do elektra, tak vstanou noví bojovníci po vzoru těch magorů co dnes bojují proti spalovákům a změří reálné znečištění třeba mělnické elektrárny a nechají ji zavřít. Dtto čeká jádro, protože dodnes třeba ČR nemá vyřešená úložiště a sranda může začít nanovo. Takže je to všechno jenom o míře alibismu a souvisejícího lobbyingu. Podstata těch podvodů je nicméně stále stejná, SW v ECU řídí motor tak aby prošel emisním cyklem a v praxi potom vykazuje zcela jiné hodnoty CO2, NOx, pevných částic, prostě všech škodlivin.
15. 8. 2017 14:27
Re: Nemecký automobilový průmysl
??? Ty jsi neviděl, co máš napsáno ve velkém techničáku jako hodnotu emisí CO2? Naprosto nedosažitelné číslo. To podle Tebe není prachobyčejný švindl? ... A to mluvím jen o tom zcela očividném. Jinak se spolehni, že benzíňáky detekují emisní cyklus úplně stejně jako nafťáky. A proč? Protože se to osvědčilo. :no:
15. 8. 2017 14:33
Re: Nemecký automobilový průmysl
CO2 není v zadne emisni norme stanoveny a jeho prekroceni neznamena problem s homologaci narozdil od NOx, PM, CO, HC ...

v technicaku CO2 nemam.
u obou aut mam průměrnou spotřebu podle nejaky metodiky a když podle ty metodiky budu jezdit, tak se na spotřebu bez problemu dostanu.

jak spolehni se?
hod sem nejaky tvrdy hodnoverny data , ze benzinaky vypoustej v prumeru 6 násobek laboratorního limitu NOx jako naftaky, coz by v benzinovym pripade bylo 360 mg NOx/km, přitom v realu jezdi pod 50 mg NOx/km
15. 8. 2017 14:43
Re: Nemecký automobilový průmysl
Jestli máš staré popelnice, tak v techničáku CO2 nemáš, to je pravda. Na základě deklarovaných hodnot CO2 (pokud vím) u jednotlivých modelů se počítají automobilkám flotilové emise a na to má EU zákon. Takže ano, emise CO2 jsou upravovány zákonem.

I kdybys náhodou jezdil podle (současné) metodiky měření spotřeby paliva, tak se na udávanou spotřebu nikdy nemůžeš dostat, protože například si určitě nebudeš odpojovat alternátor nebo zcela vypínat topení/klimatizaci. Určitě si neurveš zpětná zrcátka, nezaslepíš přední masku pro průchod vzduchu k chlazení nebo nepřefoukneš pneumatiky, abys minimalizoval valivý odpor.

Když odbočím k měření emisí, vodítkem pro detekci měřicího cyklu by Ti mohl být třeba prosťoučký fakt, že stop start systém je u studených aut deaktivovaný. Ale v měřicím cyklu (u studeného auta) samozřejmě běží.

Dále - NOx, který Ty tady dokolečka démonizuješ, zdaleka není ten hlavní emisní problém současného světa.
15. 8. 2017 14:52
Re: Nemecký automobilový průmysl
CO2 nemá limit, kvůli kteremu by auto neproslo homologaci, narozdil od toho jedovatého NOx
15. 8. 2017 15:04
Re: Nemecký automobilový průmysl
Ale má, není pevný, je plovoucí, ale je... Jmenuje se to flotilové emise, které pokud automobilky neplní, platí z toho pokuty. A tak je plní, světe div se, jen na papíře. A k tomuto dochází použitím úplně stejných podvodů jako u nafťáků...

A jinak - na emise benzíňáků máš limity, tady s kolegou Barichellem se bijete v prsa, že je benzíňáky plní, tak by se slušelo tu informaci zkompletovat, a dodat, kdy je vlastně plní. Protože když ráno v zimě před barákem v mínuis dvaceti nastartuju benzínové auto Euro 6, tak prvních patnáct minut stoprocentně žádný myslitelný emisní limit neplním. A pokud jsem náhodou důchodkyně, co jezdí jen krátké pošusty po městě - nákupy, apod. s průměrnou dobou jízdy 10 minut, pak s klidem můžu prohlásit, že moje auto ani nikdy v životě emisní limity neplnilo. Nebo jsem podnikavec českého ražení a kvůli úspoře pětikačky jezdím tankovat k Ferdovi do stodoly, který tam nalije, co dům dal. Chápeme se?
15. 8. 2017 15:28
Re: Nemecký automobilový průmysl
mam pocit, ze bojuješ sam proti sobe.
pro homologaci zadny limit CO2 neexistuje, narozdil od NOx, PM ...
sam to pises.

o tom, ze v mrazu po startu limit neplni ani benzinaky, to je jasny, jestli to trva 15 minut pochybuju, me auto zacina topit po 3 minutach, katalyzator zacina fungovat pri teplote v radu 400-600C, pochybuju, ze o 30C nižší venkovni teplota na to ma nejaky vyraznejsi vliv.

naftak ma s timhle mnohem vetsi problem, uz jen za jak dlouho zacne fungovat SCR
15. 8. 2017 15:41
Re: Nemecký automobilový průmysl
Hele, to je marný. On totiž i ten nafťák tu homolagaci splnil, víme? ... Úplně stejně jako benzíňák.
15. 8. 2017 15:58
Re: Nemecký automobilový průmysl
jasne ze splnil
v laboratori
jenze naftak laboratorni limit na NOx prektracuje v realu bezne radove, zatímco benzinak i v realu se do nej vejde.
ty mozna zijes v laboratori, tak te to co my dýcháme v realu nezajima, ja jsem na tom opacne

a vvv vo tom to jeee
15. 8. 2017 22:54
Re: Nemecký automobilový průmysl
Práve si si naložil ty, jeden nás obnažuje NOx, druhý sadzami. Ale v labáku je fšetko ok :-!
Avatar - Barrichello
15. 8. 2017 14:05
Re: Nemecký automobilový průmysl
benzíny plní emise úúúúúúplně v pohodě, amigo
15. 8. 2017 14:28
Re: Nemecký automobilový průmysl
Jo? A co ve velkém techničáku deklarované emise CO2? Hm? Ukaž mi jediný, který to plní.
Avatar - Barrichello
15. 8. 2017 15:09
Re: Nemecký automobilový průmysl
všechny, které jsou udržované a v dobrém stavu.
15. 8. 2017 15:21
Re: Nemecký automobilový průmysl
... A nepleteš se trochu? Za deklarované spotřeby v techničáku se reálně jezdit nedá. A i ty ostatní emise ten benzínový motor splňuje pouze v určitých případech. Rozhodně je neplní třeba ráno v mínus dvaceti po nastartování. Já bych si pod tím Tvým: "úúúúúúplně v pohodě" představoval něco úúúúúúúúúúúplně jiného.
Avatar - Barrichello
15. 8. 2017 15:42
Re: Nemecký automobilový průmysl
o tom jestli je neplní 5 minut po nastartování a pak dalších 500 km není debata. Jde o to, jestli je plní tak nějak celkově
15. 8. 2017 15:53
Re: Nemecký automobilový průmysl
No, hele, ona ta debata, resp. moje poznámka byla o tom, že benzíňáky fixlují na emisním cyklu stejně jako nafťáky... Že jsi se od výroku: "úúúúúúúúúúúplně v pohodě" posunul do roviny: "tak nějak celkově" je sice chválihodné, ale nic to nemění na tom, že detekce měřicího cyklu a tomu uzpůsobení chodu motoru není apriori vlastností dieselu (ale i benzínu), a už vůbec to není téma, o kterém jsem psal ;-)
15. 8. 2017 22:56
Re: Nemecký automobilový průmysl
Márniš s ním čas :-!
Avatar - Barrichello
16. 8. 2017 23:58
Re: Nemecký automobilový průmysl
jenže diesel to neplní nejen těch 5 minut po startu, ale i těch následujících 500 km. Benzín to neplní jen po startu, dál pak těch 500 km už jo. Navíc nevypaluje žádné svinstvo z DPF atd.
15. 8. 2017 22:55
Re: Nemecký automobilový průmysl
Jasné, preto priamovstrekový benzín smrdí po štarte ako dvojtaktná kosačka >:-[]
Avatar - WinDiesel
15. 8. 2017 13:54
Re: Nemecký automobilový průmysl
ty jsi tak krásně naivní ................ občas se dotáhneš na toptena
mimochodem, Obama a EPA nastavili NAPROSTO NEREÁLNÉ limity a kdyby to nezrušil Trump a nové vedení EPA, byli by na tom Americké automobilky ještě hůř
15. 8. 2017 13:57
Re: Nemecký automobilový průmysl
obama o voze, ty o koze
neskodny emise CO2 nejsou to samy jako jedovaty NOx nebo rakovinotrvorny PM.
a tahle afera se CO2 vůbec netyka.
a zadny nerealne limity nejsou, benzinaky plni laboratorni limity i v realu
15. 8. 2017 14:32
Re: Nemecký automobilový průmysl
Och, CO2 nejsou emise? ... A dále, honbou za hezkým číslem CO2 v techničáku začaly benzíňáky produkovat nově ty rakovinotvorné PM. Všiml sis toho detailu?

Chápej, vůbec ani v nejmenším tady neobhajuju nafťáky,ev. VW a jejich podvody. Jenom tady dokolečka opakuju ten prostý fakt: Všichni to pajcujou stejně!
15. 8. 2017 14:36
Re: Nemecký automobilový průmysl
jasne, i primovstrikove benzinaky produkuji PM (zlomek toho co naftaky bez filtru), a proto nove homologovany benzinaky od letošního zari s GPF.
nejaky opatreni oú naftaku, aby prestaly byt jedomety???

ja CO2 za zadny skutecny emuse nepovazuju narozdil od NOx a PM.
CO2 jsou jen takovy soft-emise
15. 8. 2017 14:54
Re: Nemecký automobilový průmysl
CO2 jsou emise stejně jako kterékoliv jiné chemické sloučeniny produkované spalováním. Souhlasím s Tebou, že CO2 je inertní plyn, relativně naprosto neškodný. Ale právě humbuk okolo CO2 dal nafťákům křídla. Humbuk okolo CO2 a jejich virtuálnímu snižování na papíře pomohl vyrobit velejemné pevné částice, které jsou rakovinotvorné. A to jak u nafťáků, tak i u benzíňáků. A bojím se, že filtry pevných částic ty nejmenší (a nejškodlivější) částice neřeší. A to je problém.

NOx jsou problém pouze velmi okrajový. Zcela marginální oproti jiným jedům ze spalovacích motorů (nespálené uhlovodíky, oxidy síry, sloučeniny olova, pevné částice, apod.). Různé druhy emisí se řeší různými způsoby (čistota paliva / katalyzátor / filtrace), nicméně v celém mixu už dávno bylo efektivně potlačeno to opravdu špatné a teď stupidním honem na CO2 nám vzikají nově zejména saze a popřípadě ten NOx.
15. 8. 2017 15:00
Re: Nemecký automobilový průmysl
nemyslim si, ze když se resi jedovate oxidy dusiku, pripadne PM, tak ze hlavni problem je nekde jinde.

sira? mozna v nafte,
a olovo se do benzinu uz davno neleje

mozna je hon na CO2 stupidni, ale problem s NOx mají v realu jen naftaky
15. 8. 2017 15:17
Re: Nemecký automobilový průmysl
Ano, potíž s NOx mají obecně zejména nafťáky. Ale tu potíž s NOx mají kvůli limitům CO2.

Nicméně já jsem nemluvil o NOx, mluvil jsem o tom, že s emisema se u benzíňáků podvádí úplně stejně jako u nafťáků. Nic víc, nic míň.
15. 8. 2017 15:22
Re: Nemecký automobilový průmysl
problem NOx souvisi s naftaka snad od pocatku uz z principu, to nesouvisi s tlakem na nizkou spotřebu.
benzinaky, aspon ty soucasny, s emisnima limitama zadny problémy az na výjimky nemaji, narozdil od naftaku.
15. 8. 2017 15:38
Re: Nemecký automobilový průmysl
... Samozřejmě, že to spolu souvisí. NOx se tvoří v prostředí, kde se při spalování vyskytuje nadbytek vzduchu a N2 ze vzduchu reaguje s O2 ze vzduchu. V případě benzíňáků reguluju množství nasávaného vzduchu zejména škrtící klapkou (dělám to proto, že jinak mi ta směs nehoří), čímž efektivně eliminuju stavy, kdy mám nadbytek N2 a O2, které by spolu reagovaly. Takže se u benzíňáků díky tomuto principu tvoří řádově méně NOx. Stejně tak se tvrdí, že použití škrtící klapky má za následek větší vnitřní odpor motoru (čerpací ztráty), které vlastně snižují účinnost motoru. To má za následek spalování většího množství paliva a tedy CO2. U nafťáků se škrtící klapka dá nasadit úplně stejně, se stejným efektem a se stejným dopadem na zvýšení spotřeby. Jenže u nafťáku to hoří i bez ní, tak co by ji tam dávali, když si tím pouze zhorší produkci CO2? ... No a abys věděl, v minulé firmě jsem částečně dělal na škrtících klapkách a tehdy (cca 10 let dozadu) to byl jeden vývojový směr - instalace škrtící klapky do nafťáků. Fungovalo to dobře, jen to zvyšovalo emise CO2.

... A s tvrzením, že benzíňáky nemají s emisními limity problém zásadně nesouhlasím. Je to blbost (ve světle všeho, co jsem tu uvedl).
15. 8. 2017 15:54
Re: Nemecký automobilový průmysl
haha
a princip dyzlu je, ze se do stlačeného vzduchu vstrikne nafta která se vzniti. a protože naftak pracuje s nadbytkem vzduchu protože nemá skrtici klapku, znamena to co???
no prece ze naftak uz z principu produkuje nadbytek jedovatého NOx, tady nadprodukce NOx není diky honbe za nizkou spotřebou, ale je to z principu naftaku.

a protože klasickej benzinak pracuje se stachiometrickou smesi, takovy problémy s NOx nemá. jasne, byly i pojkusy spalovat chudou smes v benzinovym motoru (napr. 2.0FSI), ale protože to vedlo k vysokym emisim NOx, tak to brzo skocilo, zajimavy, ze u naftaku to nevadilo, ale u benzinaku jo.

benzinaky laboratorni limity plni i v realu, samozrejme az na nejaky vyjimky
15. 8. 2017 17:51
Re: Nemecký automobilový průmysl
ty voe, umis cist? ... ten nadbytek vzduchu jde i u naftaku redukovat, ale obvykle za cenu vetsi produkce co2.

"benzinak laboratorni limity plni i v realu" - jak kdy.
15. 8. 2017 18:44
Re: Nemecký automobilový průmysl
a proc se to tak teda nedela ty voe ???

"benzinak laboratorni limity plni i v realu" - az na vyjimky
15. 8. 2017 20:38
Re: Nemecký automobilový průmysl
ty voe, umis cist???? .... protoze by ti stouply emise co2, ktere byly za nejvetsiho strasaka v eu poslednich patnact let. vsiml sis teto drobnosti? >:-[]
16. 8. 2017 10:19
Re: Nemecký automobilový průmysl
pises, ze NOx je diky tlaku EU na nizky CO2.
jenze dyzl chrli NOx uz z principu, a vysoky NOx z dyzlu bylo davno před EU.
a mozna az nejaky výjimky, dyzl zadnou skrtici klapku nemá a nejspis mit nebude a ve vetsine resimu prazuje s chudou smesi, coz vede k ty vysoky produkci NOx.
zrejme jediny reseni je nechat NOx at se tvori a pak ho nejak redukovat napr. v nefunkcnim LNT nebo ve funkcnejsim SCR. to ze to jde dokazujou nakladaky, které maj nižší produkci NOx nez většina osobaku s euro6 a dokazuji to i nektere naftove osobaky.

nechapu proc porad spojujes CO2 a NOx s EU, když problem NOx je zakodovanej v principu naftaku. a to ze ty jsi se pricmrdoval na nejakym reseni se skrtici klapkou, které se v praxi ukazalo jako slepa ulicka, to na cely veci nic nemeni. někdo ty slepy ulicky musí objevit, za to se nemusíš stydet. vis, co ja jsem jich ve svým oboru objevil? u me to je skoro na nobelovku >:D
16. 8. 2017 12:32
Re: Nemecký automobilový průmysl
Hele, ty nobelovko, když nechceš číst a nerozumíš napsanému (jaké existují způsoby řešení NOx, což z pozice přicmrndávače v automotive alespoň na rozdíl od Tebe znám z první ruky ;-) ), je to s Tebou složité. Podotýkám, že moje původní reakce byla ohledně podvádění při emisním cyklu - podvádí i benzíňáky, úplně stejně jako nafťáky. Ty ty svoje hovandiny ohledně NOx nacpeš snad do každého příspěvku. A to už hraničí s cimrmanovskou definicí demence druhého stupně: neschopnost myšlenku opustit.
Avatar - mariov8
16. 8. 2017 11:56
Re: Nemecký automobilový průmysl
To už dávno není pravda, činnost škrtící klapky je nahrazena zpětným přiváděním výfukových plynů, které se chovají vůči čerstvému vzduchu jako inertní složka. Také má tohle řešení svoje pro a proti ale odpadá škrcení. Nadbytek vzduchu je tedy potřeba spíše pojmenovat čerstvého vzduchu, nebo vzduchu s volným kyslíkem...
16. 8. 2017 12:41
Re: Nemecký automobilový průmysl
Když teda mluvíme o vzduchu, tak mluvíme o té směsi, co se okolo nás běžně vyskytuje, kde je cca 21% kyslíku a 78% dusíku. Vstupem k tvorbě NOx jsou právě tyto dvě dominantní složky. Takže je zbytečně to dále rozpitvávat. EGR (tedy zpětné vedení spalin do sání) oproti klapce vyhrálo přesně jak píšeš, protože neškrtí motor. Jenže rovněž správně píšeš, že to má svá úskalí. Ta spočívají zejména v tom, že si ten motor dříve nebo později zakarbonuješ (zhoršená funkce vstřikovačů časem vede ke zvýšení tvorby sazí a to pak následně ke zvýšenému znečišťování sání, atd.). Takže správní tuneři stejně tento EGR ventil z auta nakonec vyhodí nebo ho přemostí - vzdor toptenově volání po jejich fyzické likvidaci ;-). Tenhle neduh ta škrticí klapka neměla, měla zase neduh v podobě toho růstu CO2, což je momentálně v současné EU legislativě nemyslitelné, že by mohlo projít. Ostatně ono to ani není pro spotřebitele ekonomické (auto s větší spotřebou), přestože je to krátkozraké vzhledem k problémům se zaneseným motorem kvůli EGR.
16. 8. 2017 16:00
Re: Nemecký automobilový průmysl
hele ty chytraku, EGR resi emise NOX jen okrajove, ani euro4, který znamenala hromadny nasazeni EGR, to neplnilo, ale nekolikanasobne prekrocilo.

tvrdil jsi, ze NOx je diky tlaku EU na redukci CO2, jenze NOx naftaky chrlili davno předtím, nez nejaka EU vůbec existovala a omezovani NOx vedlo spis k vzrustu CO2.

dyzl je proste technologie nevhodna do osobaku, protože ma problem plnit emisni limity v realu, narozdil od benzinaku. porad plácáš nejaky nesmysly, ze se benzinaky v realu do limitu nevejdou, tak hod link na nejakej hodnoverenej test, kde benzinaky limity hromadne neplnej.
16. 8. 2017 18:58
Re: Nemecký automobilový průmysl
ty fakt mas problem s chapanim psaneho textu, vid? ja jsem rekl, ze vetsi mira potlaceni tvorby nox je spojena s nekterymi negativnimi jevy. napriklad snizena zivotnost motoru vlivem naduzivani egr nebo zvyseni produkce co2 vlivem a) instalace skrtici klapky, b) celkove vetsimu davkovani paliva (ale o b jsem tu nemluvil). a ze omezovani produkce nox vede k rustu produkce co2 je presno to, o cem jsem psal a jestlize ty mi tu pises, ze je to blbost a napises pritom totez, pak musim pouze suse konstatovat, ze bud opravdu neumis cist nebo mas problemy s chapanim.

ostatne ty tvoje milovane benziny vlivem refulace co2 byly tou legislativou zpraseny takovym zpusobem (pevne castice), ze uz je to zase zacina byt jedno (jestli nafta nebo benzin). stejny priklad jako u naftaku, kdy regulace jednoho (co2) vede ke zhorseni druheho (castice) - toho podstatnejsiho!

o vhodnosti naftaku do osobaku se s tebou nehandrkuju, i kdyz tvuj posledni vykrik do tmy "dyzl je nevhodna technologie do osobaku" je bez dalsiho samozrejme usmevna hlaska. pouze ti rikam, ze benzinaky svoje emisni limity take plni jen na papire a podvadeji u homologace uplne stejne jako naftaky (cinknutym sw). ty svoje infantilni cernobile kydy o hodnych a slusnych benzinech a podvodnych zlych naftacich si klidne nech jako pohadku pro deti na dobrou noc. hlubsi hodnotu to totiz nema. diky.
16. 8. 2017 20:29
Re: Nemecký automobilový průmysl
tvrdis, ze problem s NOx je kvůli limitum CO2, coz je pitomost, protoze problem NOx u naftaku vyplyva z jeho principu uz od nepameti, kdy se CO2 vůbec neresil.

samotna NOx se sleduje od euro3 a kazda nasledna norma zavadi nižší limit. a i když ho naftak v realu nekolikanasobne prekracuje, k určitému realnemu poklesu NOx doslo.
to, ze nektere technologie pro redukci NOx zpusobuji realne zvyseni CO2 a jiny ne, bys vedet mel, takhle vypadáš jako hlupak.

několikrát sem po tobe chtěl, abys hodnoverne dolozil, ze benzinove motory limity hromadne neplnej, ale opet nic, jen další vykrik ve stylu hospodskyho tlachala, ze neplnej. nejses ty nahodou bracha burese??
17. 8. 2017 00:11
Re: Nemecký automobilový průmysl
ty jsi fakt kokos, precti si me od zacatku jeste jednou - opakovane jsem tady tvrdil, ze s nox by se dalo delat vic, kdyby zaroven co2 nebylo tak sesroubovane dolu. tak nevim, co na tom mem tvrzeni furt rozporujes, kdyz ho tady jednim dechem sam pajcujes. apropos, neni to stezejni tema mych prispevku.

abych hodnotove dolozil realne emise benzinaku jsi po mne doted nechtel (to je novinka tveho posledniho postu) a delat to nebudu. to si dohledej / zmer sam, jestli ti to k necemu pomuze.
17. 8. 2017 08:04
Re: Nemecký automobilový průmysl
jasne dalo by se delat vic, ale pak by bylo po výhodách dyzlu, tedy po nižší spotrebe a kdo by to pak kupoval, kdyby to zralo jako benzin?

takze s tema emisema benzinaku jen hospodsky tlachy...
17. 8. 2017 09:56
Re: Nemecký automobilový průmysl
No tak nafťák by i tak měl tu spotřebu (a potažmo produkci CO2) lepší než benzíňák. Ale prostě toho CO2 by bylo více a to (uznej) byl poslední desetiletí strašák číslo 1, kvůli kterému máš dnes v EU u benzínu až na pár výjimek přímovstřik a turbo. A abys tyhle motorizace vůbec mohl nabízet, musíš k tomu dát i ten nafťák s nízkými emisemi CO2. Byť bys třeba mohl u samotných nafťáků s tím CO2 trochu polevit (a ubrat reálně na NOx), tak to neuděláš, protože to jsou spojené nádoby. Že je to celé pitomost tu konzistentně tvrdím už léta, ale to je věc názoru.

S těma emisema benzíňáků: Moc se o tom nemluví, ale třeba emise prudce jedovatého CO mají benzíňáky horší než nafťáky, neštve Tě to? Kord když po deseti letech provozu většině benzíňáků již katalyzátor nefunguje. A jinak. Obecně už přes dva roky soustavně tvrdím, že se SW v řídících jednotkách podvádí na emisích úplně všichni (nafty i benzín). Napřed jsem tu byl za blázna, že tohle dělá jen VW u dvoulitru, pak se zjistilo, že to dělá koncern u dvoulitru, třílitru a jednašestky, už se v podstatě ví, že to dělali všichni Němečtí výrobci a ti, co se k tomu ještě nedoznali, byli konfrontování s realitou, že jejich auta se jinak chovají v provozu a jinak na stolici ev. v provozu překračují (Volvo, Renault, Opel, Ford, Fiat, atd. a pod nejrůznějšími pseudodůvody teď stahují auta a aktualizují SW). Snad už jen největší blázen nepochopil, že tohle SW očurávání dělali úplně všichni a dělali to celé roky! A opět: jen blázen si může myslet, že tohle SW očůrávání je vlastní pouze nafťákům a benzíňáků se netýká, protože tam jsou emisní normy nastaveny zcela "realisticky". Přeber si to jak cheš.
15. 8. 2017 23:00
Re: Nemecký automobilový průmysl
Ty si hodne natvrdlí, už od nepamäti tu omielaš dízle bez dpf, ale oni už na trhu nie sú skoro dekádu, pričom časť mala dpf už okolo roku 2003 :-! . K sadziam priamofstrekového benzínu - skús sa mi tu intelektuálne obnažiť a vysvetli mi ako je možné, že benziňák, ktorý padol pred dvomi mesiacmi z výrobnej linky má výfuk z.a.d.r.b.a.n.ý. hrubou čiernou vrstvou po necelých 2000km? A teraz si predstav, že v labáku bioli jeho emisie úplne úžasné :-!
16. 8. 2017 10:22
Re: Nemecký automobilový průmysl
ta tovje dekada = v zari to bude 7 let, od kdy se v EU nemůže prodat dyzl bez DPF.
ten primovstrikovej benzin evidentne laboratorni limit na PM plni i v realu (mozna na nejaky výjimky), narozdil od dyzlu a jeho NOx, tam je ojedinela výjimka, ze to plni i v realu.

nechapu proc porad meles takovyhle *, dyzl emise ojebava, benzinak ne, ale ty porad meles něco o tom, ze benzinak by mel mit mnohem lepsi emise nez ma limit. jo, bylo by to hezky, ale proc, když dyzl je v NOx radove prekracuje?
Avatar - mariov8
16. 8. 2017 12:00
Re: Nemecký automobilový průmysl
Plní, neplní, ale: [odkaz]
16. 8. 2017 16:03
Re: Nemecký automobilový průmysl
cet jsi vůbec ten clanek z roku 2013, tedy uz skoro 4 roky starej, kde se pise, ze benzinaky aktuelni limity v realu plni, ale nekdy za 4 roky (od toho roku 2013) nejspis plnit nebudou?
co to je za hovadskej argument, ze benzinaky neplnej, když se poukazuje na limit, kterej bude platnej za 4 roky?
to je jako bych tvrdil, ze dnes neplnej, protože nebudou plnit nejakej limit v roce 2021...
Avatar - Barrichello
15. 8. 2017 14:06
Re: Nemecký automobilový průmysl
No právě že to zrušil a nepřijal dohody, neb ví že je to nerálně >:D
15. 8. 2017 15:47
Re: Nemecký automobilový průmysl
Myslel jsem, ze Tva emericka zaslepenost a duvera ve vse americke se tyka jen motoru a aut, ale nee ;-) naivni predstava, ze US nedela podvody. Kvuli volnym regulacim nemusi mozna tak moc s auty, zato kdyz je potreba valka, vymysli se chemicke zbrane, teroristi a kdyz uz nic, tak je tady prece Rusko....
Avatar - Barrichello
16. 8. 2017 23:56
Re: Nemecký automobilový průmysl
bavíme se o autech. Ne o americké zahraniční politice, tu neschvaluju. I když Trump měl vůli s tím něco dělat, ale byl zabržděn. Stejně tak jako ho nyní lynčují za to, že se postavil proti hysterii, kdy se černoši a sluníčkáři snaží zlikvidovat všechny jižnaské symboly, pomníky a konfederační symboly
Avatar - KANKUNEN
15. 8. 2017 13:20
První kdo začal s podvodem je samotná EU v čele
s krávou a volama. Napřed vymysleli nereálný měřící cyklus, aby na papíře vypadali, že snižují emise a automobilky začaly ladit auta na nereálný cyklus spotřeby a v reálu to jelo úplně jinak.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barry Lyndon
15. 8. 2017 13:21
nejvíce másla na hlavě pak má sama Spolová republika Německo
Skrze enormní rozdíl ve zdanění benzinu a nafty zvýhodňovala, zvýhodňuje a zřejmě i dál hodlá zvýhodňovat naftu. Pak není divu, že méně morální o***né tomuto lákadlu podlehnou a dělají vše pro to, aby na tu státem protěžovanou naftu mohli jezdit...
Rozbalit vlákno
0
15. 8. 2017 13:31
vazne?
jo, pani merkelova, to jo. nemecky autoprumysl udelal vazne chyby, ale vy jste ho nastotisickrat trumfla.
Rozbalit vlákno
0
15. 8. 2017 13:45
"Ve skutečném provozu pak drtivá většina dieselů produkuje v
konecne to nejakej politik rek jasne a natvrdo.
ja to na ACZ tvrdim uz minimalne 5 let.

ještě by to chtelo nejaky konkretni kroky jak prestat zvýhodňovat naftaky soudruzko merkelova, třeba prestat danove zvyhodnovat naftu proti benzinu
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
15. 8. 2017 13:51
Re: "Ve skutečném provozu pak drtivá většina dieselů produku
prosím se staň se politikem !!!!!!!!!!!!!!!!!! vezmi si k sobě Kharla a budete ve SD (Straně Dementů) už 2 :-)
15. 8. 2017 13:55
Re: "Ve skutečném provozu pak drtivá většina dieselů produku
poslední dobou pro dunihlavy jako ses ty samy spatny zprávy, a bude hur.
mel by ses objednat k psychiatroj, budou dlouhy cekaci doby. >:D
Avatar - WinDiesel
15. 8. 2017 19:08
Re: "Ve skutečném provozu pak drtivá většina dieselů produku
blahoslaveni budiž chudí duchem topteni
15. 8. 2017 13:55
Zaspali dobu
Pochybili především tím, že nesmyslně investovali úsilí a finance do chrochtadel. Úsvit aut s traktorem pod kapotou se blíží a v hybridech/elektromobilech je konkurence na stejné nebo lepší úrovni. Německá trojka v tomto ohledu není tím, kdo přichází s novinkami jako první.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - KANKUNEN
15. 8. 2017 14:06
Re: Zaspali dobu
Kdyby byla použitelná baterka, tak by lidi měli zájem o elektromobily a němci by je vyráběli. O elektromobily bez dotací není zájem a tak je němci nevýrabějí.
15. 8. 2017 17:01
Re: Zaspali dobu
Existují i jiné trhy, než ty pokřivené v EU.
Avatar - WinDiesel
15. 8. 2017 19:06
Re: Zaspali dobu
nejvíce jsou pokřivené trhy tam kde se prosazují díky velkým dotacím a úlevám elektromobily, rozumbrado
15. 8. 2017 19:36
Re: Zaspali dobu
Potrefená husa si cvrkla do kalhot? Já něco psal o dotacích?
Avatar - WinDiesel
15. 8. 2017 19:05
Re: Zaspali dobu
Ty jsi ale úsvit ty mudrci !!!!!!!!!!!!! >:D >:D >:D >:D >:D
15. 8. 2017 14:13
Konspirativní teorie
Obecně v konspirativní teorie nemám důvěru, ale čím dál více začínám věřit, že celá dieselgate je od začátku řízena nebo po její propuknutí alespoň zneužita právě koncernem a vládou německa s cílem urychlení elektrifikace autoprůmyslu.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - KANKUNEN
15. 8. 2017 14:16
Re: Konspirativní teorie
A proto zastavili výrobu e-golfu.
15. 8. 2017 14:33
Re: Konspirativní teorie
Nemyslím konkrétní auto nebo konkrétní 1 krok. Ad e-golf - zastavili výrobu definitivně nebo jako v minulosti kvůli potížím ve výrobě a s dodavateli?
15. 8. 2017 20:36
Re: Konspirativní teorie
e-Golf se nepřestal vyrábět, vloni přerušil výrobu kvůli výpadku dodávek, ale od té doby se vyrábí dál, nyní ve faceliftované verzi s 36 kWh baterkami a silnějším motorem. Jiná věc je, že jeho výroba je celkem zbytečné divadlo, protože prodeje jsou proti normálnímu Golfu zcela marginální.
15. 8. 2017 21:20
Re: Konspirativní teorie
Jenže e-Golf patří mezi nejhorší elektromobily,tak ty prodeje nemohou být kdoví jaké.Ioniq má skoro o čtvrtinu menší spotřebu energie.
15. 8. 2017 22:14
Re: Konspirativní teorie
Jo to určitě, v USA, kde se EV prodávají alespoň nějak se letos e-Golfů prodalo cca 10x tolik co Ioniq Eletric (2200 ks vs 200 ks), takže e-Golfů se prodá hodně málo, Ioniq E se neprodává skoro vůbec.
15. 8. 2017 14:57
Konečně náprava všech chyb
U našich západních sousedů VW aktuálně další šrotovné 5-10 tis. EUR za starý diesel. To je prostě z racionálního (ekonomického) hlediska úplně na hlavu. Samozřejmě se nedivím lidem, co si pro nové auto z této pobídky dojdou. Můj odhad je, že to dojde v menší míře i k nám.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - WinDiesel
15. 8. 2017 15:46
Re: Konečně náprava všech chyb
k nám se dostaví ty ojetiny to budou mít zase bazary kšeftů
15. 8. 2017 23:05
Re: Konečně náprava všech chyb
Poctivé tédéíčko , bez upraveného sofvéru si pekne podrží cenu >:-[] >:-[]
Avatar - Beefcake
15. 8. 2017 18:38
x
No to su zase kecy. V diskusii.
Rozbalit vlákno
0