Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Ozzman
S zase
Ozzman
| 16. 8. 2017 08:09
Ukázka toho, že v zemi neomezených možností si nelámou hlavu s dizajnem, prostě to tam naflákají >:-[]
S zase
comper
| 16. 8. 2017 08:16
Jj, dat kabinu nakladiaku na podvozok sedanu, to moze napadnut len rusakov >:D
S zase
samael
| 16. 8. 2017 10:04
Naštěstí už se dnes za kritiku jejich zaostalosti do basy nedostanem, maximálně nás příznivci té velké asijské země umínusují. >:D
Avatar - Ozzman
S zase
Ozzman
| 16. 8. 2017 10:14
Já čekám, až se přižene Barik a bude to omlouvat >:D
S zase
kyklop
| 16. 8. 2017 13:31
Dnes nejako mešká >:D
Avatar - Barrichello
S zase
Barrichello
| 16. 8. 2017 18:09
Mam lepší věci na práci než vysedávat u netu celý dny jako Vy.

Sem byl v přírodě na procházce >:D >:D >:D
S zase
jme
| 17. 8. 2017 08:06
No a před rokem 1989 ses zase nedostal do basy za to, žes jim bezostyšně podlézal.

A to že na kritiku Ruské zaostalosti potřebuješ prototypy z 90tých let když je rok 2017 taky o něčem svědčí.
Avatar - Barrichello
S zase
Barrichello
| 16. 8. 2017 18:11
vono to cchce umět rozlišovat prototyp (to SUV 3106) , který bývá vždy víc odvážný a futuristický se sériovým produktem, který tady ovšem nevznikl, ale řekněme že typ Ataman SUV 4x4 z roku 2004 tomu byl blízko.

Pikapy bych nekomentoval, to byl přešlap vedle....
Avatar - Ada je zase tady
Asie
Ada je zase tady
| 16. 8. 2017 08:11
:no:
Asie
Londonbridge
| 16. 8. 2017 08:55
Na rano je to spatny pohlad... Ale ak si ludia kupuju Daewoo Koranda a podobne osklivky urcity by za rozumne dukaty predali aj takuto priseru....
Asie
samael
| 16. 8. 2017 10:06
Nehažme celou Asii do jednoho pytle s Ruskem.Japonci a Korejci jsou nikde úplně jinde než naši "bratři".
Asie
jme
| 17. 8. 2017 07:54
Třeba Korejci jsou velmi učenliví. Naučili se, že když auto navrhnou a vyrobí sami, bude to poruchová zrůdnost.

Teď pro ně auta navrhují Němci a vyrábí Moraváci a Slováci a hned je to mnohem lepší.
hnus velebnosti
legnaw
| 16. 8. 2017 09:03
tak toto je blivajz :no:
Avatar - Blue Sun
No
Blue Sun
| 16. 8. 2017 09:17
na svou dobu ještě docela přijatelné. Terénní dodávka z první verze by se nejspíš i uchytila, trh pro taková auta je dodnes. A model z roku 2004 s hranatými světly je víceméně také poplatný své době, ale tam by nijak nevynikl ani nezanikl, prostě další z davu. Bohužel to nebylo šťastné období pro ruskou ekonomiku jako celek.
Avatar - removed
Proč zůstalo jen u prototypu?
removed
| 16. 8. 2017 09:30
Tak to jest patrné již z první fotografie...
čelní sklo
Martin
| 16. 8. 2017 11:48
kdyby to čelní sklo udělali z rovnýho, placatýho skla, mohlo by to jistě dosáhnout věhlasu jako Géčko
Avatar - happy_driver
***
happy_driver
| 16. 8. 2017 11:52
Už viem, kde sa inšpirovali pri dizajnovaní Bentaygy... >:-[]
Avatar - Beefcake
pneu
Beefcake
| 16. 8. 2017 15:45
Jedine kolesa a pneu vypadaju k svetu.
Avatar - Barrichello
Zapoměli jste ještě na armádní Tiger
Barrichello
| 16. 8. 2017 18:08
ten taky vyrábí GAZ.

Jinak pro Ataman II z roku 2004 se uvažovalo i o motorech jako turbodieselový GAZ-560 (STEYR) až po různé verze motorů IVECO.
Avatar - Stejsn
Jsem asi masochista
Stejsn
| 17. 8. 2017 09:34
ale líbí se mi palubka toho Atamana [odkaz] je taková správně industriální, jak z vejtřasky. A taky sedačky, na pohled vypadají až francouzsky měkké. Prostě rád bych se s tím projel. Zvenčí jsou to ale otřesné obludy, o tom žádná. Kabina z buchanky s čumákem z volhy, potěš koště.
Jsem asi masochista
Londonbridge
| 17. 8. 2017 11:55
Ak by Rusaci nasypali Kabanovy plne vrecia rublov a nastiepanych diamantov nemusel dnes sediet v Boss obleku u BMW a mohol kludne kreslit v teplakoch a teplych papuciach u Ruskych inzinierov.... >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku