Technika
martin.tuky
0
9at pre FWD and AWD je uz predaji u modelov GM
kam soud, zatím nepravomocne, zakazal od pristiho roku vjezd vsem dyzlum...
a jak to je s likvidaci jedovatyho NOx - SCR ci LNT ci pouze EGR??
jinak konecne docela peknej civic, ale jedine s benzinem
a jak to je s likvidaci jedovatyho NOx - SCR ci LNT ci pouze EGR??
jinak konecne docela peknej civic, ale jedine s benzinem
Moc k tomu zatím neni a jsou skoupí na informace, viz třeba zde (af.cz)😒br />
"Nové je i úložiště pro emise NOx, kde dochází k hromadění výfukových plynů ještě předtím, než odstartuje jejich regenerace. Integrovaný senzor detekuje vhodný moment pro aktivaci, což prodlužuje životnost výfukového potrubí"
Motor bude extra tichý (už současný i-DTEC) je vzorem kultivovanosti, ale neuškodilo by pár Nm navíc. Nezmiňují se vůbec o bi-turbu, kdo ví, zda i ten prošel modernizací...
Motor bude extra tichý (už současný i-DTEC) je vzorem kultivovanosti, ale neuškodilo by pár Nm navíc. Nezmiňují se vůbec o bi-turbu, kdo ví, zda i ten prošel modernizací...
takze LNT, které se zatím v realu nikde neosvědčilo.
tak uvidíme, jak se s tim japoncici poprali
predpokladam, ze by v dnesni době nevylezli s dyzlem, kterej nebude plnit limit i v realu
tak uvidíme, jak se s tim japoncici poprali
predpokladam, ze by v dnesni době nevylezli s dyzlem, kterej nebude plnit limit i v realu
Jo no. Ve zprávě píšou, že splňuje normu bez potíží, asi bych tomu i věřil. I-DTEC v II. generaci by mohl být opět jeden z nejúspornějších dieselů v současnosti. Sice diesely moc nemusím, ale nakročeno k tomu ten motor má.
Je fajn, že Honda taky rozvíjí hybridní techniku v nových modelech. Do CR-V 2018 bude krom 1.5T s 182HP (CVT s 192 HP), možno objednat i 2.0iVTEC s hybridním ústrojím (údajně dost blízko k 200 HP). Základní 2.0 vypadne z nabídky.
Je fajn, že Honda taky rozvíjí hybridní techniku v nových modelech. Do CR-V 2018 bude krom 1.5T s 182HP (CVT s 192 HP), možno objednat i 2.0iVTEC s hybridním ústrojím (údajně dost blízko k 200 HP). Základní 2.0 vypadne z nabídky.
obecne kupovat do auta na osobne ucely v r 2017 este dizel je kusok uz out ... ak zvazis ze dizle su aj relativne drahsie ako nejake benziny tak za tu cenu uz podla mna jedoznacne nejake hybridne auto... nejaky auris povedzme alebo niro...
uz o par rokov skonci vobec aj vyvoj dizlov.. neskutocne prachy sa usetria.. aj ovzdusie si vydychne
uz o par rokov skonci vobec aj vyvoj dizlov.. neskutocne prachy sa usetria.. aj ovzdusie si vydychne
PLNÍ AMERICKÉ A JAPONSKÉ NORMY, stačí? SCR a vyhřívaný zásobníkový katalyzátor.
to mi proste nijak nejde dohromady... v tomto som velmi konzervativny.. rovnako mazdy s dizlom alebo toyoty a podobne ... toto by som proste nemohol ;-\ navyse dizlom uz odzvoni kazdu chvilu a prejde sa uz komplet na hybridy .... len ma mrzi ze este aj v r 2017 je stale na trhu tyh hybridov dost malo a su aj relativne drahe ... lebo inak sme uz mohli byt uplne inde... ale tak co uz...
mna tesi aj fakt ze vacsina ludi v mojom okoli uz tiez prechadza zo starych dizlovych suniek na benziny.... a jeden znamy si chce kupit dokonca hybridnu RAV-ku.... akoze dizle su uz out takze sa im ani nevidim ... jedine firmy sa ich este drzia ...
mna tesi aj fakt ze vacsina ludi v mojom okoli uz tiez prechadza zo starych dizlovych suniek na benziny.... a jeden znamy si chce kupit dokonca hybridnu RAV-ku.... akoze dizle su uz out takze sa im ani nevidim ... jedine firmy sa ich este drzia ...
zda se, ze se to obraci
znamej co najede 50-60tis rocne, z velky casti po nemecku, vazne zvazuje benzin
z kancelare přes ulici vidim kazdej den parkovat tiguan a kodiaq, oba 2.0tsi.
jinej znamej, co vloni koupil dyzlovyho suberba 140kW a jezdi s nim většinou jen 5km do a z práce mi před několika mesici signalizoval problémy s filtrem. a uz nejakou dobu toho suberba u firmy nevidavam, jen jeho puvodni naftovou oct, predpokladam, ze ještě bez DPF. mozna i jemu uz doslo, ze na popojizdeni není naftak to pravy orechovy
znamej co najede 50-60tis rocne, z velky casti po nemecku, vazne zvazuje benzin
z kancelare přes ulici vidim kazdej den parkovat tiguan a kodiaq, oba 2.0tsi.
jinej znamej, co vloni koupil dyzlovyho suberba 140kW a jezdi s nim většinou jen 5km do a z práce mi před několika mesici signalizoval problémy s filtrem. a uz nejakou dobu toho suberba u firmy nevidavam, jen jeho puvodni naftovou oct, predpokladam, ze ještě bez DPF. mozna i jemu uz doslo, ze na popojizdeni není naftak to pravy orechovy
hybridní RAV4 má v USA podstatně horší certifikaci od EPA než Chevrolet Equinox 1,6CDTi
1.6CDTI, to je ten motor, kterej v zafire vykazal 17x vyssi emise NOx nez je limit??
Honda s Oplem, si mi vykouzlil úsměv. Pozajímej se trochu co se ve světě aut kdy dělo a děje. Cdti má i Ford a nemá s Hondou nic společnýho, je to prostě zkratka.......
Třebas i Rover dělal SDi, a nemělo to nic s VAG 😉
Třebas i Rover dělal SDi, a nemělo to nic s VAG 😉
ja sem narazel na ten podle windiesela uzasnej chevrolet equinox 1.6cdti
cdti ma opel a nemel nahodou chevrolet jednu chvili něco spolecnyho s opelem??
ford ma tdci ty chytraku. nechapu proc ja, kterymu se při vysloveni slova "diesel" zveda kufr, musim tohle opravovat
"Pozajímej se trochu co se ve světě aut kdy dělo a děje"
cdti ma opel a nemel nahodou chevrolet jednu chvili něco spolecnyho s opelem??
ford ma tdci ty chytraku. nechapu proc ja, kterymu se při vysloveni slova "diesel" zveda kufr, musim tohle opravovat
"Pozajímej se trochu co se ve světě aut kdy dělo a děje"
a bude jich více a více. Za 15 let určitě více, než dnes. A budou jezdit také na plyn :-!
Kazdej malej kluk chce ridit traktor. Nekdo z toho vyroste, nekomu to zustane az do duchodu............... >😁
Myslím, že by jsi byl rád kdyby jsi mohl řídit 6 či 8 válcový traktor, který by měl na zádi napsané třeba TDI.
>😁
>😁