Testy
a) tohle je článek Světa motorů
b) pokud tě se.re stejně jako ostatní jak je tu přeškodovkováno, zkus pod článek o Mustangu sám netahat škodovku. 😉
b) pokud tě se.re stejně jako ostatní jak je tu přeškodovkováno, zkus pod článek o Mustangu sám netahat škodovku. 😉
Nemohl jsem si pomoct..ale titulkem si o to trošičku říkali..i když ono je to stejně jedno.Ne,článku o škodovkach není nikdy moc,téměř vždy (bohužel)pobaví.
tahat boleslavskej hnuj do clanku o aute je fakt hnus protoze skodovka je hnuj pro dobytek. skodovkou jezdis protoze musis. skodovka se nekupuje ale fasuje
Už když vidím tu dementněbleskovou větu na konci titulku "zkrotili jsme ho?" přejde mě chuť to vůbec číst, protože je jasné, že o jízdě se dozvím velký kulový. Nakonec jsem to přečetl a co myslíš? Velký kulový... :-!
to auto nemá len pár koníkov naviac,ale bude asi uplne ináč vyladené proti sérii. Ako moc sme sa samozrejme nedozvedeli
ako píše m.z. dolu. 😄
ako píše m.z. dolu. 😄
jo to kdyby psali o nějakém autě od emisních leváků, to by byly rozvitá souvětí plná chvalozpěvů....ale takhle ? už je na čase, aby do tohohle hnízda přišla poklidit úklidová
četa vousatých kluků z východu....
četa vousatých kluků z východu....
OPRAVTE TO PROBOHA!!!
Jinak jízdní zážitky odbýt větou, že je tenká hranice smyku, to bych se musel hambou propadnout. Na co ty auta máte, když nedokážete popsat jízdu?
Jinak jízdní zážitky odbýt větou, že je tenká hranice smyku, to bych se musel hambou propadnout. Na co ty auta máte, když nedokážete popsat jízdu?
Ford Mustang GT 5.0 V8 na víkend zdarma. Už jen do dnešní půlnoci! Tak neváhejte: [odkaz]
Mě by zajímalo, odkud to autor vyčetl, včetně té spotřeby (ne, že by o ní šlo), v Kanadě uvádějí 14,5 litru. Ony se v Evropě liší i ty výkony, vše je měřeno v Americe na 93 oktanovém benzínu.
Já jsme našel 1706...čili o 20 kg lehčí než manuál GT V8...v případě okruhové R verze (v textu) 1655 kg.
Před dvěma lety na auto.cz psali, že R je o 59 kg lehčí než klasické GT
[odkaz]
Já jsme našel 1706...čili o 20 kg lehčí než manuál GT V8...v případě okruhové R verze (v textu) 1655 kg.
Před dvěma lety na auto.cz psali, že R je o 59 kg lehčí než klasické GT
[odkaz]
Ale ten váhový nárůst by mě taky zajímal, už jen vyhozením zadních sedaček ušetříš cca 30 kilo, tak kde to nabrali?
Vyslat tohoto nebo jiného pisálka SM někam na získání jízdních dojmů je naprostá zbytečnost. Hloupý, nicneříkající soubor vět a slov.
Jak tohle může někdo dobrovolně číst v koncentrátu zvaném SM? 8-s
Jak tohle může někdo dobrovolně číst v koncentrátu zvaném SM? 8-s
Jsou to rozdílné vozy s rozdílným zaměřením, liší se motorem, převodovkou, podvozkem (magne ride), brzdami a mnohým dalším. Na podzim budu mít šanci více porovnat.
ono sa to vykompenzovalo tym ze auto ma sirsie blatniky... ma zrejme aj sirsie pneu... ma robustnejsie sucasti motora... pribudlo aj par spoilerov... moze tam byt este vacsi a tazsi chladic... vacsie kotuce... vacsie hento .. vacsie tamto ... takze aj ked karbon na kolach co to odlahcil a aj nejake tie chybajuce zadne sedacky .. vo vysledku je hmotnost vlastne totozna s tym slabsim 5 litrom .. osobne by mi ale bohate stacil uz ten 5 liter... priplacat si za par konikov navyse tazke tisice uz nevidim ako moc vyhra .. rovnako spotreba je uz razom vyssia o dalsie 4 litre na papieri .... ja viem.. nie je to o spotrebe aketo auto .. ale jazdit svizne za 25 by asi denno denne omrzelo aj nejedneho solventneho zakaznika... zvlast dnes ked uz sa da svizne jazdit aj za polovicu... auto ako takto krasne... ale viac sa mi paci ta slabsia GT verzia s 5 litrom... pride mi pouzitelnejsia v praxi a asi aj dlhsie motoricky aj spolahlivostne vydrzi...
JEeho problémom je, že všetci si tú škodovku buď kúpili, alebo ju nafasovali. A na neho nevystalo, tak tu produkuje svoje múdrosti ako papagáj :-!
- Tesle a jiných skutečných či virtuálních elekromobilech
- o soumraku dieselů
Nějak mě z toho jímá nadšení. Den v normálním světě. 😄 Jasně, že o všem tom se psát dá a má, ale někdy je toho moc.
Mějte hezký den