Ojetiny
Avanti
3
Teraz kým príde nejaký autosalón, ACZ bude denne 2x honiť na červenej oktavii TDI?
car
1
..Ježíš Maria,už je to zde zase. No opět ulítláváte z nějaké škodofky..?
Ozzman
1
Vždyť je to jednašestka >😁
to zrejme bude, ale nebude nikoho zaujimat, pretoze ich stale este su 10tisice. to ze ma malo km je pekne, ale to z nej nerobi raritne auto.
Každé trochu zachovalé auto staré 30 let ,může být veterán. A jestli se cenově zhodnotí? Zachovalé RSo bude cenově následovat Rko a Rapida. Obyčejná Octa ještě dlouho cenu mít nebude. Ať je v jakémkoliv stavu.
Kolik článků o tomhle křápu ještě plánujete? 4-5?
Vážená redakce, nevím, jestli jste si všimli, ale existují i jiná auta..
Kolik článků o tomhle křápu ještě plánujete? 4-5?
Vážená redakce, nevím, jestli jste si všimli, ale existují i jiná auta..
...kulička...
.... .... .... .... .... už to, že se píší články o Favoritech, je značně hraniční, nicméně také jsem byl osloven, jestli pro konkurenční redakci nechci přistavit Zázraka II, když je letos 30. výročí zahájení výroby a tedy Favoriti se mohou stát veteránem, ale tolik článku o jedné obyčejné Oktávii...tolik detailů se dozvíme...ale k čemu? Kdybyste vážená redakce se stejně tak věnovali důsledně autům v testech...
ale co už, řídíte se asi nostalgií čtenářů, kdy někteří chudobnější (penězmi i duchem) si rádi počtou o svém popelnici v garáži a ti ostatní o tom, co doma měli... asi si za tu okurkovou sezónu můžeme sami...
...ale i konurence občas píše články o ojetinách nebo zajímavých autech čtenářů,... ale červená Octavia social edition... 😢
.... .... .... .... .... už to, že se píší články o Favoritech, je značně hraniční, nicméně také jsem byl osloven, jestli pro konkurenční redakci nechci přistavit Zázraka II, když je letos 30. výročí zahájení výroby a tedy Favoriti se mohou stát veteránem, ale tolik článku o jedné obyčejné Oktávii...tolik detailů se dozvíme...ale k čemu? Kdybyste vážená redakce se stejně tak věnovali důsledně autům v testech...
ale co už, řídíte se asi nostalgií čtenářů, kdy někteří chudobnější (penězmi i duchem) si rádi počtou o svém popelnici v garáži a ti ostatní o tom, co doma měli... asi si za tu okurkovou sezónu můžeme sami...
...ale i konurence občas píše články o ojetinách nebo zajímavých autech čtenářů,... ale červená Octavia social edition... 😢
"V prvních octaviích bylo vzadu kuriózně málo místa. Autor není žádný obr – měří vcelku průměrných 187 cm"
Autor má skoro metr devadesát, což rozhodně průměrné není, je vysoký, ať si nic nenalhává.
Autor má skoro metr devadesát, což rozhodně průměrné není, je vysoký, ať si nic nenalhává.
pod kapotu Octavie patří TDI! :yes:
hnuj byl veteran uz v dobe jeho vzniku. historickej podvozek, materialy a jizdni vlastnosti.
Jako raritní ano, ale stav, nikoliv výbava.
Těch LX se zas tak málo neprodalo myslím si, aspoň u nás byly vídat zcela běžně. Spousta věcí je však spíš k pláči než k obdivu. netónovaná skla, švihadla, atd. atd. Tím spíš, že byla tahle nevybavenost Škodovek typická pro Škodu po dlouhá další leta.
Jako být tohle zachovalá LaK, tak je to něco jiného 😉
Těch LX se zas tak málo neprodalo myslím si, aspoň u nás byly vídat zcela běžně. Spousta věcí je však spíš k pláči než k obdivu. netónovaná skla, švihadla, atd. atd. Tím spíš, že byla tahle nevybavenost Škodovek typická pro Škodu po dlouhá další leta.
Jako být tohle zachovalá LaK, tak je to něco jiného 😉
Nebyla zmínka o rádiu. Tohle bylo evidentně dodělávané a rádio je z pozdější doby. V 96 Škoda neměla "svoje", ale dávaly se blaupunkty. Tohle rádio bude tipuji kolem r. 2000.
no vo Felde GLX z r. 96 sme mali originál rádio so značkou Škoda - Blaupunkt a kazetovým prehrávačom. 😄 Ako ochranu proti ukradnutiu to malo kódovanú kartu (rozmer bankomatovej) 😄
ano, jenže tady je škoda symphony..
nejdřív dávaly blaupunkty, jenže ty byly drahé takže většina stejně dala aftermarket... pak přišli myslím s grundigem, a až pak byly tyhle novější už přímo s logem škoda (výrobce neznám).
nejdřív dávaly blaupunkty, jenže ty byly drahé takže většina stejně dala aftermarket... pak přišli myslím s grundigem, a až pak byly tyhle novější už přímo s logem škoda (výrobce neznám).
v rodině kupovanou novou. Kupodivu byla docela spolehlivá, tichá ale motor katastrofa. 55 Kw a chuť do života jako u stopětky. Po roce letěla z domu. Máma radši jezdila žigulem, ten byl lépe vybaven a na dálnici jel bez problému kopec nekopec. Pak koupila roku 98 SLX 1,8 bez turba a to je dělo. Jezdí dodnes i když s tou spolehlivostí už to nebylo tak růžové, hlavně zezačátku byly pořád reklamace....
Jenže dnes už takové auto nikdo nevyrobí, alespoň já jsem nezažil auto s lepším motorem.
Jenže dnes už takové auto nikdo nevyrobí, alespoň já jsem nezažil auto s lepším motorem.
no tak to ja nezazil auto s horsim motorem.
1,8? Já moc nechápu co na něm všichni kritizují. Možná mám štěstí na kus ale motor co jede po dálnici za 6,5 a reaguje bleskově na plyn ať mám zařazeno cokoliv a jedu jakoukoliv rychlostí je to nejlepší co snad si můžu přát. A za 19 let provozu se měnil akorát olej, rozvody a svíčky. Ve městě jezdím do 10. Mám zkušenosti i se spoustou jiných aut ale nic nemá tak perfektní motor. Taky má vliv krátká převodovka.
Vyskúšaj niekedy octu s 1,8 s turbom, najlepšie vo verzii RS, to bolo naozaj delo (v tej dobe) , akurát spapkala o čosi viac. >😁
Jezdil jsem klasikou neRS 110Kw 1.8T a to auto má něco do sebe 😄 Kacířsky řeknu, že mi přišlo živější a s lepším průběhem, než modernější TSI 😄 Problém toho auta byl, že podvozek nestíhal motoru a příšerně se Oktě nechce do zatáček.. i když s těžkým TDI je to ještě o chlup horší >😁
Preto píšem o RS, pretože tá zatáčky jazdila o poznanie lepšie ako obyč. myslím, že mala aj mierne upravenú kinematiku zadnej nápravy, iné stabilizátory, tlmiče, tuším aj riadenie. Celkový setup bol o dosť lepší ako základ a aj napriek krátkemu rozvoru a veľkým previsom to jazdilo vcelku pekne.
r. výroby říjen 98 .Má najeto 91 500 km. Kupoval jsem ji v roce 2010 měla najeto 34 400 km.Byla v rodině měl ji stréjda důchodce,jezdil jen v létě a když zrovna nepršelo po celou dobu garážovaná. Já ji bohužel parkuji venku ,ale v zímě jezdím minimálně.Jinak jsem spokojen spolehlivé a bezproblémové auto.Byl jsem s ním třikrát v Chorvatsku letos ve 4 lidech box na střeše spotřeba 7,2 l. 😄 :yes: :yes:
To už máte asi vychytané mouchy na motoru, protože ta naše původní by tohle nezvládla. A chce to důkladně mýt podvozek po zimě, protože kastle nerezne ale všechno ostatní hnije jak divý.
V loni jsme kamarádovi sehnali za pakatel taky takovou jednašestku. Byla po kamarádovo tátovi, najeto něco přes 100 tisíc, výbava alá Felicie, švihadla, 2x bag a ani klíma jo ale f metle >😁 ... Ale to auto je naprosto spolehlivé, byť trochu žere a je líné. Na okrskové vymetání a popojíždky to je dobrá koupě... myslím, že za ní chtěl 25 tisíc.
nechte už tuhle vykopávku poklidně odpočívat v propadlišti dějin ...
No, ve srovnání s předchozími škodovkami byla tato octávka vskutku revoluční, ovšem nikdy jí neodpustím (ani ostatním modelům koncernu VW na této platformě) ten směšný rozvor 2,51 m. V kombinaci s mohutnými podběhy na velká kola to byla skutečná prostorová katastrofa... 😲 😒 8-s :no: No a jízdní vlastnosti dané tímto pidirozvorem v kombinaci s extrémními převisy karoserie, to je taky kapitola sama pro sebe... 😢 😲 8-s