Ojetiny
...kulička...
.... .... .... .... .... už to, že se píší články o Favoritech, je značně hraniční, nicméně také jsem byl osloven, jestli pro konkurenční redakci nechci přistavit Zázraka II, když je letos 30. výročí zahájení výroby a tedy Favoriti se mohou stát veteránem, ale tolik článku o jedné obyčejné Oktávii...tolik detailů se dozvíme...ale k čemu? Kdybyste vážená redakce se stejně tak věnovali důsledně autům v testech...
ale co už, řídíte se asi nostalgií čtenářů, kdy někteří chudobnější (penězmi i duchem) si rádi počtou o svém popelnici v garáži a ti ostatní o tom, co doma měli... asi si za tu okurkovou sezónu můžeme sami...
...ale i konurence občas píše články o ojetinách nebo zajímavých autech čtenářů,... ale červená Octavia social edition... 😢
.... .... .... .... .... už to, že se píší články o Favoritech, je značně hraniční, nicméně také jsem byl osloven, jestli pro konkurenční redakci nechci přistavit Zázraka II, když je letos 30. výročí zahájení výroby a tedy Favoriti se mohou stát veteránem, ale tolik článku o jedné obyčejné Oktávii...tolik detailů se dozvíme...ale k čemu? Kdybyste vážená redakce se stejně tak věnovali důsledně autům v testech...
ale co už, řídíte se asi nostalgií čtenářů, kdy někteří chudobnější (penězmi i duchem) si rádi počtou o svém popelnici v garáži a ti ostatní o tom, co doma měli... asi si za tu okurkovou sezónu můžeme sami...
...ale i konurence občas píše články o ojetinách nebo zajímavých autech čtenářů,... ale červená Octavia social edition... 😢
Každé trochu zachovalé auto staré 30 let ,může být veterán. A jestli se cenově zhodnotí? Zachovalé RSo bude cenově následovat Rko a Rapida. Obyčejná Octa ještě dlouho cenu mít nebude. Ať je v jakémkoliv stavu.
Kolik článků o tomhle křápu ještě plánujete? 4-5?
Vážená redakce, nevím, jestli jste si všimli, ale existují i jiná auta..
Kolik článků o tomhle křápu ještě plánujete? 4-5?
Vážená redakce, nevím, jestli jste si všimli, ale existují i jiná auta..
hnuj byl veteran uz v dobe jeho vzniku. historickej podvozek, materialy a jizdni vlastnosti.
jooo pěkný, ale veterán ne, youngtimer :-! Ale jako srdcovka a stylovka, tržní cenu to mít kdovíjakou nebude 😉
Jak žádaný veterán to bude uvidíme za 20 let. To může být ještě napsaných článků o této zachovalé Octávii. 😄 😄 😄 Máme se na co těšit.
to zrejme bude, ale nebude nikoho zaujimat, pretoze ich stale este su 10tisice. to ze ma malo km je pekne, ale to z nej nerobi raritne auto.
Nafta se v dnešní době na osobních vozech už nevyplatí, což má na produkci emisí katastrofální dopad [odkaz]
Nebyla zmínka o rádiu. Tohle bylo evidentně dodělávané a rádio je z pozdější doby. V 96 Škoda neměla "svoje", ale dávaly se blaupunkty. Tohle rádio bude tipuji kolem r. 2000.
Jezdil jsem klasikou neRS 110Kw 1.8T a to auto má něco do sebe 😄 Kacířsky řeknu, že mi přišlo živější a s lepším průběhem, než modernější TSI 😄 Problém toho auta byl, že podvozek nestíhal motoru a příšerně se Oktě nechce do zatáček.. i když s těžkým TDI je to ještě o chlup horší >😁
r. výroby říjen 98 .Má najeto 91 500 km. Kupoval jsem ji v roce 2010 měla najeto 34 400 km.Byla v rodině měl ji stréjda důchodce,jezdil jen v létě a když zrovna nepršelo po celou dobu garážovaná. Já ji bohužel parkuji venku ,ale v zímě jezdím minimálně.Jinak jsem spokojen spolehlivé a bezproblémové auto.Byl jsem s ním třikrát v Chorvatsku letos ve 4 lidech box na střeše spotřeba 7,2 l. 😄 :yes: :yes:
no vo Felde GLX z r. 96 sme mali originál rádio so značkou Škoda - Blaupunkt a kazetovým prehrávačom. 😄 Ako ochranu proti ukradnutiu to malo kódovanú kartu (rozmer bankomatovej) 😄
Preto píšem o RS, pretože tá zatáčky jazdila o poznanie lepšie ako obyč. myslím, že mala aj mierne upravenú kinematiku zadnej nápravy, iné stabilizátory, tlmiče, tuším aj riadenie. Celkový setup bol o dosť lepší ako základ a aj napriek krátkemu rozvoru a veľkým previsom to jazdilo vcelku pekne.
V loni jsme kamarádovi sehnali za pakatel taky takovou jednašestku. Byla po kamarádovo tátovi, najeto něco přes 100 tisíc, výbava alá Felicie, švihadla, 2x bag a ani klíma jo ale f metle >😁 ... Ale to auto je naprosto spolehlivé, byť trochu žere a je líné. Na okrskové vymetání a popojíždky to je dobrá koupě... myslím, že za ní chtěl 25 tisíc.
Vyskúšaj niekedy octu s 1,8 s turbom, najlepšie vo verzii RS, to bolo naozaj delo (v tej dobe) , akurát spapkala o čosi viac. >😁
Aké dávali autorádiá do toho ktorého modelu v ktorej dobe už naozaj napamätám. 😄 Asi máš pravdu, len som ti chcel pripomenúť, že aj v tej dobe mali rádiá so znakom Škoda + výrobca. 😄 PS: a neboli len pod značkou Škoda až 2DIN rádiá?
ano, jenže tady je škoda symphony..
nejdřív dávaly blaupunkty, jenže ty byly drahé takže většina stejně dala aftermarket... pak přišli myslím s grundigem, a až pak byly tyhle novější už přímo s logem škoda (výrobce neznám).
nejdřív dávaly blaupunkty, jenže ty byly drahé takže většina stejně dala aftermarket... pak přišli myslím s grundigem, a až pak byly tyhle novější už přímo s logem škoda (výrobce neznám).
No, ve srovnání s předchozími škodovkami byla tato octávka vskutku revoluční, ovšem nikdy jí neodpustím (ani ostatním modelům koncernu VW na této platformě) ten směšný rozvor 2,51 m. V kombinaci s mohutnými podběhy na velká kola to byla skutečná prostorová katastrofa... 😲 😒 8-s :no: No a jízdní vlastnosti dané tímto pidirozvorem v kombinaci s extrémními převisy karoserie, to je taky kapitola sama pro sebe... 😢 😲 8-s
To už máte asi vychytané mouchy na motoru, protože ta naše původní by tohle nezvládla. A chce to důkladně mýt podvozek po zimě, protože kastle nerezne ale všechno ostatní hnije jak divý.
v rodině kupovanou novou. Kupodivu byla docela spolehlivá, tichá ale motor katastrofa. 55 Kw a chuť do života jako u stopětky. Po roce letěla z domu. Máma radši jezdila žigulem, ten byl lépe vybaven a na dálnici jel bez problému kopec nekopec. Pak koupila roku 98 SLX 1,8 bez turba a to je dělo. Jezdí dodnes i když s tou spolehlivostí už to nebylo tak růžové, hlavně zezačátku byly pořád reklamace....
Jenže dnes už takové auto nikdo nevyrobí, alespoň já jsem nezažil auto s lepším motorem.
Jenže dnes už takové auto nikdo nevyrobí, alespoň já jsem nezažil auto s lepším motorem.
Prave preto je tu ten clanok aby vyprovokoval "kliky" od uzivatelov, po tom co si precitali ohlasy v predoslom clanku tak to bolo jasne, ved to je zakladny princip bulvaru. ;-\
1,8? Já moc nechápu co na něm všichni kritizují. Možná mám štěstí na kus ale motor co jede po dálnici za 6,5 a reaguje bleskově na plyn ať mám zařazeno cokoliv a jedu jakoukoliv rychlostí je to nejlepší co snad si můžu přát. A za 19 let provozu se měnil akorát olej, rozvody a svíčky. Ve městě jezdím do 10. Mám zkušenosti i se spoustou jiných aut ale nic nemá tak perfektní motor. Taky má vliv krátká převodovka.
Jako raritní ano, ale stav, nikoliv výbava.
Těch LX se zas tak málo neprodalo myslím si, aspoň u nás byly vídat zcela běžně. Spousta věcí je však spíš k pláči než k obdivu. netónovaná skla, švihadla, atd. atd. Tím spíš, že byla tahle nevybavenost Škodovek typická pro Škodu po dlouhá další leta.
Jako být tohle zachovalá LaK, tak je to něco jiného 😉
Těch LX se zas tak málo neprodalo myslím si, aspoň u nás byly vídat zcela běžně. Spousta věcí je však spíš k pláči než k obdivu. netónovaná skla, švihadla, atd. atd. Tím spíš, že byla tahle nevybavenost Škodovek typická pro Škodu po dlouhá další leta.
Jako být tohle zachovalá LaK, tak je to něco jiného 😉
Autor má skoro metr devadesát, což rozhodně průměrné není, je vysoký, ať si nic nenalhává.