Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Volkswagen Golf GTI v šestém kabátě

Po podzimním představení šesté generace Golfu by měly v rychlé sledu přicházet další novinky. Důraz bude kladen na nové maloobjemové přeplňované motory, ale své nezpochybnitelné místo v portfoliu má i v době sledování emisí CO2 Golf GTI.
Zpět na článek
28. 8. 2008 09:22
28. 8. 2008 10:01
28. 8. 2008 10:35
28. 8. 2008 11:02
28. 8. 2008 11:09
28. 8. 2008 12:30
28. 8. 2008 12:37
28. 8. 2008 13:14
28. 8. 2008 13:16
28. 8. 2008 13:12
28. 8. 2008 13:17
28. 8. 2008 14:23
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
28. 8. 2008 14:32
28. 8. 2008 20:50
28. 8. 2008 14:44
28. 8. 2008 14:48
28. 8. 2008 15:18
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
28. 8. 2008 15:24
28. 8. 2008 15:31
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
28. 8. 2008 15:47
28. 8. 2008 15:52
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 8. 2008 08:41
29. 8. 2008 11:37
29. 8. 2008 12:10
28. 8. 2008 20:51
30. 8. 2008 00:00
28. 8. 2008 15:20
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
28. 8. 2008 14:42
28. 8. 2008 14:45
29. 8. 2008 07:26
28. 8. 2008 15:32
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
28. 8. 2008 10:49
28. 8. 2008 10:50
28. 8. 2008 11:54
28. 8. 2008 12:46
28. 8. 2008 12:51
28. 8. 2008 12:51
28. 8. 2008 15:50
28. 8. 2008 20:04
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 8. 2008 17:39
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 8. 2008 14:08
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 8. 2008 17:32
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
28. 8. 2008 20:27
neregistrovaný "Kuklajs"
29. 8. 2008 19:05
29. 8. 2008 19:46
Avatar - Pierro
28. 8. 2008 09:22
Guru
Tak a je to tady. Přichází král všech hothatchů, přichází etalon a ikona své třídy tentokrát už ve své šesté inkarnaci.. Takže práskni do kopyt, vysázej na dřevo dvěstě tyček zálohy a k vánocům dostaneš sáňky, který ti bude závidět i samotnej santa klaus... >:-[]
Rozbalit vlákno
33
Avatar - Pierro
28. 8. 2008 10:01
Re: Guru
Sakra bejčci, kde jste? Tady se píše o ikoně všech tři dny neholených drzků a jak tu není doktor, tak se k etalonu třídy nikdo nevyjádří?? Ničí srdce tu nebije v rytmu gééé tééé ííí? >:-[] Nikomu nekoluje v žilách 98 oktanů?? Sakra chlapi, to tu všichni nosíte růžový tanga??
28. 8. 2008 10:35
Re: Guru
No tak si o tom tady hoši pokecejte, co jiného zbejvá.>:D
Kupce totiž musí účet s velkejma koulema a tu tu má málokdo. >:D >:D
Avatar - iudex
28. 8. 2008 11:02
Re: Guru
Dnes tusím túzis po konfrontácii ;-) Ale pozor, styk ci komunikácia s urcitými ludmi moze nepriaznivo ovplyvnit Tvoje dusevné zdravie... Sila s Tebou >:D
Avatar - Pierro
28. 8. 2008 11:09
Re: Guru
Už dlho ma tu pán doktor neumravnil. Naposled mi poradil aby som sa každý večer chodil pozerať na auto do garáže a zistil aký že to vlastne som. Takže chodím každý večer zízať do garáže a rozmýšlam nad sebou... >:-[]
Avatar - Ronault.
28. 8. 2008 12:30
Re: Guru
A na co jsi přišel? Že stodvaciášek by byla lepší volba pro Tvou osobnost? >:-[]
Avatar - Pierro
28. 8. 2008 12:37
Re: Guru
No čoveče asi jo. Když se totiž dívám na to své auto, připadám si jako bazarnický teplákový kovboj co si lže do kapsy, místo toho aby na sobě makal, zrál, studoval a učil se jazyky. Takže by ten škodylak s chlupatym volantem tak nějak lépe vystihl hloubku mé osobnosti, životní zkušenosti a celkový názor na život... ;-)
Avatar - Ronault.
28. 8. 2008 13:14
Re: Guru
Pravdu díš, když v doktorobých slovech inspiraci vidíš... Já například svůj povoz v garáži přizpůsobil sobě... auto pro pravého muže, pro favorita ve všech oborech ;-)
Avatar - Pierro
28. 8. 2008 13:16
Re: Guru
No nevim nevim, jestli bude i Maruška tohoto názoru... >:-[]
Avatar - euro89
28. 8. 2008 13:12
Re: Guru
sorry, ale pro mě je GTI jen další plečka od VW Group... moje srdce bije v rytmu Abarth... :yes:
Avatar - Pierro
28. 8. 2008 13:17
Re: Guru
A to moje zas v rytmu stodvaciášku... ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
28. 8. 2008 14:23
Re: Guru
Já se do této diskuse s radostí přidám... >:D

GTI má teď jiné starosti, ten se pokouší o nastartování svého porouchaného vozu německé výroby na ucpané magistrále, ale myslím, že večer ho tu máme jak na koni... >:D
Avatar - Pierro
28. 8. 2008 14:32
Re: Guru
Já si myslím že se z Bibione vrací až v sobotu... >:-[]
Avatar - Ronault.
28. 8. 2008 20:50
Re: Guru
>:D :yes: To záleží na množství paštik, které do kufru Octavky narval >:D
28. 8. 2008 14:44
Re: Guru
Myslim, ze to nechal poradne nachipovat a minulej vejkend byly mimonske valky.Nad letistem se vznaseli saze z VW agregatu,tak pocitam,ze to tam nekde upich mezi ojedinele vozy jakym Golf bezpochyby je, potkat to na silnici to je nahoda a kdyz uz v tom nekoho vidis,tak masera v monterkach >:-[]
Avatar - Pierro
28. 8. 2008 14:48
Re: Guru
Hoši hoši, možná byste se divili v čem náš dottore vozí zadek. Jen pro zajímavost - budete možná překvapený ale VW ano škodka to nejsou... ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
28. 8. 2008 15:18
Re: Guru
Ptal jsem se ho, ale kromě neustálého tajení přiznal, že VW to není...
Avatar - Pierro
28. 8. 2008 15:24
Re: Guru
Já to taky s jistotou nevím... jen z doslechu.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
28. 8. 2008 15:31
Re: Guru
Třeba to tají proto, že má doma v garáži zbrusunovou Lagunu a nechce zradit Germánii... :-)
Avatar - Pierro
28. 8. 2008 15:47
Re: Guru
já bych hledal ve švédsku...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
28. 8. 2008 15:52
Re: Guru
Myslíš, že GTIho rozmazluje Volvo nebo Saab?
Avatar - Ronault.
29. 8. 2008 11:37
Re: Guru
Tak to jsi slyšel špatně, Švédská ano, ale prý Husqvarna
Avatar - Pierro
29. 8. 2008 12:10
Re: Guru
>:-[] >:-[] >:D malotraktor - kabriolet... >:-[]
Avatar - Ronault.
28. 8. 2008 20:51
Re: Guru
taky jsem to zaslechl... ale taková velezrada říše 8-s
Avatar - VDC
30. 8. 2008 00:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
28. 8. 2008 15:20
Re: Guru
Ty jsi tam byl? Známý tam měl jít taky. Jaký to bylo?
28. 8. 2008 14:42
Re: Guru
Nevim kde se GTI poflakuje,kdyz tu ma dovod k masturbaci >:D
Avatar - Pierro
28. 8. 2008 14:45
Re: Guru
No vždyť jsem to psal výše - je s rodinkou v luxusním italském letovisku, v Bibione... >:-[]
29. 8. 2008 07:26
Re: Guru
Myslis v chorvatsku ve stanu na last minut s celou rodinkou a jeli busem, coz? >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
28. 8. 2008 15:32
Re: Guru
>:D
28. 8. 2008 10:49
Re: Guru
Výborně napsáno, nevidět nick tak ti na to skočím :yes: :-)
Avatar - Pierro
28. 8. 2008 10:50
Re: Guru
;-) :-) >:D >:-[] :yes: dík.
28. 8. 2008 11:54
Re: Guru
Není zač... I když si myslím, že jeho ego si tím leda pohladil :-)
28. 8. 2008 12:46
GTI
Tesim se na 6gen. GTI :yes:Jinak skoda ze nebude vrchol nabidky R32 ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Pierro
28. 8. 2008 12:51
Re: GTI
Ale já myslím že bude...:o)) necháme se překvapit... ;-)
Avatar - Pierro
28. 8. 2008 12:51
GTI
Ale já myslím že bude...:o)) necháme se překvapit... ;-)
Rozbalit vlákno
0
28. 8. 2008 15:50
inovacia
Parametre noveho Golfa :4296/1786/1446mm, rozchod 2574mm, 1,4 TSI DSG -1390cm3, 118kW pri 5800/min, 240Nm pri 200/min, 0-100 za 8s a maximalka 220km/hod. , 7 stupnova prevodovka, vaha 1361kg, nosnost 499kg, velkost kufra 350l -1305l, obje nadrze 55l, cena cca 25.000,-Eur

Dizajn hm ci G5 alebo G6 , tamer jedno kopyto.
Rozbalit vlákno
0
28. 8. 2008 16:52
Sel bych ke konkurenci
Myslim ze Renault sport nabidne za podobny penize vic zabavy.
Rozbalit vlákno
27
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
28. 8. 2008 20:04
Re: Sel bych ke konkurenci
Přesně tak :yes:

RenaultSport dělá ve svých třídách neporazitelná žihadla. Například nadpozemské Clio V6 nebo famózní Mégane R26R... :-)
28. 8. 2008 23:17
Re: Sel bych ke konkurenci
Jo, ten Megan, jak píšeš je opravdu srovnatelný unikát! Museli z něj vyndat půlku věcí, jako jsou zadní sedadla, airbagy apod. To je vážně přirovnání hodné milovníka plakátků z motoristických časopisů! Netušil jsem, že jsi takový dítě. Promiň.
Avatar - Ronault.
29. 8. 2008 00:15
Re: Sel bych ke konkurenci
Samořejmě, že Renault Megane R26R je unikát, proto nejde GTI s ním srovnávat. Megane R26R je téměř okruhový vůz, nejrychlejší předokolka Nurburgringu, proto z něj vyndali polovinu věcí. Není proto pravdou, že by museli.
Pro srovnání s Golfem je lépe použít klasický Megane RS, 165 kW proti 155 kW GTI VI (V 147 kW), to je pravda, ale Avantime v příspěvku nesrovnával, jen uváděl to nejlepší od Renault Sportu, co v Dieppe umí.

více se dočteš tady: [odkaz]

A teď můžeš zase trochu poplivat ;-)
29. 8. 2008 13:29
Re: Sel bych ke konkurenci
Neni třeba plivat na bídu. S takovou nabídkou motorizací, převodovek a pohonu 4x4 může Rendl opět jen tiše závidět, nebo ohromovat malosériovou produkcí sport. oddělení. Na to snad umíš číst.
Avatar - Ronault.
29. 8. 2008 15:49
Re: Sel bych ke konkurenci
Samozřejmě, 4x4, DSG, to je to, co může každé sportovní auto závidět GTI ;-) Přečti si raději tu nabídku motorizací, které do nového GTI chystají.
29. 8. 2008 15:58
Re: Sel bych ke konkurenci
Myslim Golfu, jako takovýmu. Nechytej se blbin a nebuď tak zoufale křečovitej. Žádnej francouz neumí výkonej motor v kombinaci s automatem a 4x4. Podívej se na stránky VW, kolik je tam modifikací Golfa a podívej se na rendla. Ale i tak bezpochyby na rendla nikdo nemá, to je mi jasný.
29. 8. 2008 17:05
Re: Sel bych ke konkurenci
Navtechu az na to ze nadpolovicna vacsina predanych Golfov sa predava v zakladnej motorizacii a vybave. Takze mat desiatky motorov a tisice skladackoveho puzzle vybavy urcite potesi a dviha ego ale realita kupujucich sa povacsine nakoniec toci okolo zakladnych motorizacii a vybav . ;-)
29. 8. 2008 17:14
Re: Sel bych ke konkurenci
Co s tim má společnýho tvoje úvaha o zbytečnosti nabídky? Proč se teda Megan zadřel u 4stupňovýho automatu a 4 motorů? Že to nikdo nechce, nebo to prostě Renault nedokáže?
Avatar - Ronault.
29. 8. 2008 17:24
Re: Sel bych ke konkurenci
No možná nedokáže dát do kompaktu třílitrový šestiválec pro deset kupců za rok, ale aspoň dokáže do kompaktu dát maloobjemový diesel, který celý koncern pro 3,6 milionu prodaných aut vyrobit neumí.
29. 8. 2008 17:29
Re: Sel bych ke konkurenci
Takze uvaha smerom, ze VW dava k dispozicii na vyber x motorov, ma novy x stupnovy automat a x vybav je Ok ale to ze ine znacky davaju iba par motorov a vybav je uz zle? Vyskrtaj si z ponuky VW motory , ktore su viac menej do poctu (extra dieru v motoristickom svete nespravili) a ostavas na urovni inych. Nie vzdy je dolezita kvantita. A u Renaultu mi je srdecne jedno ci ma x motorov a DSG alebo x stupnovy automat. Renault ma asi iny nazor na kvantitu a tiez naklady na vyvoj nemoze rozlozit ako VW do 4 dcerskych znaciek a ponukat pri tom stale to iste. Zbytocne sa necert vsetko ma svoej pre aj proti ;-) .
29. 8. 2008 17:48
Re: Sel bych ke konkurenci
No, já nejsem fanouškem ani jedný značky, ale pro mě je rozhodující při výběru pestrost nabídky a možností, který mě uspokojí. Mantinely u Renaulta jsou poněkud směšný. Zvlášť po urputnym a nesoudnym zastávání Renaulta místních školáčků, pro který je nějakej "polospeciál" na okruhu měřítkem kvality. Ale to platí i pro Citroen a Peugeot. (pokud mi někdo nebude zase cpát do hlavy, jak to Loeb všem natřel)
Avatar - Ronault.
29. 8. 2008 18:18
Re: Sel bych ke konkurenci
No to já si u VW vybírat nemůžu vůbec. Pestrost je fajn, ale motor, který by mě zajímal nejvíce, nemají, zatímce všude jinde ano.
29. 8. 2008 18:52
Re: Sel bych ke konkurenci
Já se v těch bhútánovejch motorech moc nevyznám. S tim na mě nechoď.
Avatar - Ronault.
29. 8. 2008 19:09
Re: Sel bych ke konkurenci
Ty teď dodává přece Mercedes a v tom se přeci vyznáš ;-)
29. 8. 2008 18:44
Re: Sel bych ke konkurenci
No Navtech mas urcite pravdu, ale mne staci vhodne zvoleny tzv. zlaty stred+ 30% navyse, ci uz pre motorizaciu alebo vybavu. Potesi aj moznost trosku individualizacie.
Najslabsie a nasilnejsie motorizacie a super extra vybavy mozneho aj nemozneho, ktore maju v tejto triede aut uz pramalo spolocne s ucelom hromadneho vyuzitia tychto aut ma akosi nezaujimaju, neberiem na zretel pri volbe. ;-)
29. 8. 2008 18:51
Re: Sel bych ke konkurenci
Ano, každej má jiný požadavky, proto tvrdim, že na rozdíl od Renaultu, uspokojí VW široký spektrum zákazníků.
Avatar - Ronault.
29. 8. 2008 19:08
Re: Sel bych ke konkurenci
Jak může uspokojit široké spektrum zákazníků Golf, když 45% prodejů v kompaktech (ne-li více) tvoří dieselové motory, kdy drtivá většina volí rozmezí 1,5-1,7... to VW nemá, tak těžko uspokojí široké spektrum, když ji to nejpodstatnější chybí.
29. 8. 2008 19:24
Re: Sel bych ke konkurenci
A neni to tak, že zbytek tvoří právě VW? A druhá věc je to, že třeba ten tvůj Renault ani nic jinýho nemá a konkurence jakbysmet. Nemusíš mi tu vypisovat Fiaty nebo Opely. Mám net.
Avatar - Ronault.
29. 8. 2008 19:44
Re: Sel bych ke konkurenci
Tak to byla perla :yes: Máš-li teda internet, tak si najdi, kdo krom VW tuhle důležitou motorizaci v kompaktech mainstreamu nenabízí. Nějak si nemůžu vzpomenout kdo, možná Lada, ale to je přece lowend... Ale tak hlavně když prodá 10 kusů R32 >:D
29. 8. 2008 19:09
Re: Sel bych ke konkurenci
VW ma urcite siroke spektrum zakaznikov, to mozem z kazdodeneho zivota potvrdit. Ale dost zalezi ake precento si z celkoveho poctu predanych kusov jednotlive spektra ukroja. Vo vyvoji a naslednom rozlozeni nakladov ma VW dost navrh lebo vyvoj suciastok, motorov, DSG, jednej platformy... a vyuzitie pre 4 znacky - to dava kridla. Vyvoj a rozmanitost aj pri nizsiom pocte predanych kusov sa asi oplati aj ked z odretymi usami. Renault takuto vyhodu vyvoj/naklady/4znacky nema ale nie je ani na chvoste co sa ponuky a spektra uzivatelov tyka. Budme len radi, ze tu mame ako VW tak Renault a ostatne znacky, nemusime na dlsie cesty chodit konmo a v uniformovanom aute.
29. 8. 2008 19:28
Re: Sel bych ke konkurenci
Ano, to dává křídla, ba víc by si měli zastánci jiných značek uvědomit, kde na tom jsou oproti VW. To, že má VW takovou techniku, nejde napsat "ale to neplatí, já nehraju" a za každou cenu hájit svojí oblíbenou značku. O tom se tady vede řeč. Pro mě je VW na prvnim místě a pak ty ostatní a přesto bych si ho asi nikdy nekoupil.
29. 8. 2008 19:37
Re: Sel bych ke konkurenci
Na hajeni znacky nie je nic zle. Ako sa vravi "kazdy chvilku taha pilku". dnes moze mat vyhodu ten zajtra ten vyrobca. Konsenz je vzdy mozny, len trosku aj objektivity, serioznosti by to od niektorych diskutujucich chcelo a jasne ze aj dobre argumenty od protistarny, na ktorych mozes stavat a "supera" presvedcit o opaku. A o tom je diskusia.
Prajem pekny vecer :yes:
29. 8. 2008 19:43
Re: Sel bych ke konkurenci
:yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 8. 2008 17:39
Re: Sel bych ke konkurenci
Navtechovi (a jemu podobným jedincům):

Na Mégane R26 prostě ani jeden z hothatchů nestačí. Ono by klidně stačilo, kdybys občas prolistoval tisk. Například loni provedla redakce Carauta (dnes již Autocar) velký test hothatchů. Rencek doslova převálcoval konkurenci a dokonce v jiném čísle psali, že rozdupal na prach i samotný Mercedes-Benz SLK... ;-)

Anglie je největší sympatizant hothatchů vůbec. Vždyť takřka polovina Méganů R26R se dovezla do Anglie, nemluvě o R26...
Avatar - Ronault.
29. 8. 2008 17:41
Re: Sel bych ke konkurenci
Okamžitě přemaž ten SLK, jinak Tě Navtech zakousne >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
30. 8. 2008 14:08
Re: Sel bych ke konkurenci
Neboj, Navtech teď má jiné starosti. Tiše truchlí a trhá svojí legitku v Café u třícípé hvězdy... >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
29. 8. 2008 17:32
Re: Sel bych ke konkurenci
Přesně tak, nesrovnával jsem (Takový unikát ani s ničím srovnat nelze), ale pro srovnání tady mám klasický Mégane R26. Navtechovi zase haraší... >:D
neregistrovaný "Kuklajs"
28. 8. 2008 20:27
konečně
No konečně takový neuvěřitelný hot VW!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ronault.
29. 8. 2008 19:05
konečně
Bhútán mají teď u M-B, měl by ses vyznat. ;-)
Rozbalit vlákno
1
29. 8. 2008 19:46
Re: konečně
Nemam potřebu jezdit na plyn. Renault ma taky něco na plyn, nebo jen ty 4 motorky?