Honda zveřejnila podrobné informace o novém Jazzu, které využijeme pro podrobnější představení v některém z následujících magazínových čísel, ale už dnes je zde předkrm v podobě velké fotogalerie a upřesnění některých dat.
novej jazz vypada fakt dobre. i ta 1.4ka by se hodila. mensi poviny ruceni ale slusnej vykon. ted jete mrknout na cenu. ale bojim se ze to bude kamen urazu...
mimochodem. pochopil sem spravne ze tam nemuze byt normalni nahradni pneu ? nebo je ta sada za priplatek ?
1,2 by mela mit snad rezervu a 1,4 sadu na opravy bez rezervy. Nechapu proc, ale pokud to jde opravit sadou, tak nac ji vozit. Cena by nemela byt taky snad nijak zavratna. Doufam ze zaklad okolo 300, snad lehce pod :*) , pac drazsi modely by pak byly srovnatelne cenove se civikem
Lepiacu sadu zmákne aj útla žienka (keď bude postupovať podľa návodu) a ani sa pritom neušpiní... Je to inteligentne riešenie ako opraviť menší defekt. Rezerva ti zaberá miesto, pri defekte musíš vyložiť všetkú batožinu a má svoju váhu čím nepatrne zvyšuje aj spotrebu. Neviem ako vy no ja som menil koleso raz za 14 rokov čo jazdím... takže ja som za. ;-)
To je vsechno hezke do chvile nez se ta opravovana guma dostane do stavu, ze ji tim siditkem nenafouknes (napr. ji sundas z rafku, dostanou se ti kaminky mezi rafek a pneumatiku). Pak mas dost velkou pakarnu protoze se z mista vlastni silou (na rozdil od rezervy) nedostanes. A ted si predstav, ze jsi nekde v noci kde lisky davaji dobrou noc. Tri sestry o tom maji takovu peknou pisnicku >:-[] - ( www.trisestry.cz -> Diskografie -> Soubor k**tenu -> Mala nehoda ).
Ještě se ti asi nestalo, že by se pneu úplně roztrhla, nebo píchla z boku? Z boku jsou pneu nejchoulostivější, a vždy jsem ji píchnul tam.
Jinak, jestli ta lepící sada je to samé co prodávají v ochodech - ten sprej do ventilku - tak to mi nefungovalo. Nevím kde jsem dělal chybu, ale nas tříkal jsem to do pneu, popojel, aby se to dostalo do propichu, ale nezabralo to. Akorát jsem tu pneu pak dodělal úplně, nešla opravit ani v pneuservisu.
Jasně, pokud jsi naprosto jistý, že nikdy nebudeš potřebovat opravdu nutně někam dojet a že ti štěstí přeje, tak proč ne.
Jenže pech je pech. Já dostal defekt 2x.
Jednou by se to tím sprejem opravilo. Byla to malinká dírka, dokonce jsem dofouknul a dojel vedle do pneuservisu.
Podruhé jsem jel po dálnici, tedy dálnici... jestli se tomu, co je mezi N.Jičínem a Příborem dá říkat dálnice... vletěl jsem asi ve 120 do díry. Jel jsem dál, nic nešlo poznat. Až začalo auto blikat STOP. Auto bylo nové, já celý zpocený, co se děje a pak koukám, defekt. V té době to bylo jedno z prvních, možná dokonce první auto, které systém kontroly tlaku mělo. Pneumatika byla na odpis a jen díky kontrole tlaku nebylo na odpis i hliníkové kolo.
Když si představím, že bych tam stál s lepící sadou a koukal na díru v pneumatice o rozměrech několik cm a zatím jsem měl být na přijímačkách na VŠ, tak mi běhá mráz po zádech. Raději si tu rezervu budu tahat, klidně plnohodnotnou, ale dojedu vždy tam, kde potřebuju. Náhoda je blbec.
asi si to ešte nezažil - nejde to len tak lahko spoznat, hlavne teda na rovnej ceste alebo dialnici - pri vyssej rychlosti sa nepatrne vyssi hluk od kolies strati a zmenu stability spoznas az pri prvom pootoceni volantu, aj to niekedy clovek nemusi chapat co sa dene, Ronault ma pravdu
Jazz 1. generace byl vynikajicim vozem. I tolik let po predstaveni byl leaderem v pomeru cena/hodnota.
Jazz 2. generace je oproti nove Fabii mnohem dospelejsim vozem. Fabia dokazuje svou "dospelost" jiz drive pouzitymi komponenty, Jazz nekompromisnim designem, prakticnosti a kvalitou. Zakladni motor 1.2 je dobrym prikladem. Fabia 44kw, Jazz 66kw. Interier a jeho design je zde s rozdilem tridy. Preji nove generaci dovre prodeje.
problém bude s cenou, aj súčasný jazz ktorý končí a mal by mať dumpingové ceny je pomerne drahý..nový na tom bude ešte horšie..aj keď je pravda že zákazník dostane moderný motor, veľký priestor a spoľahlivosť japoncom vlastnú no aj tak..
Hondy byly vždycky skvělý auta, předchozí Jazz byl zajímavý především špičkovou kvalitou (pro hondy standarně běžnou po celou dobu existence značky...) a vysokou mírou užitných vlastností. Design trochu pokulhával, trošku, ale přece jenom. No a teď se tahle malá hondička stala důstojným a plnohodnotným (ve všech směrem) sourozencem posledního Civica. Technika, vychytávky všeho druhu, prostě Honda, jak má být a k tomu design jedenadvacátého století a ne neustálé opakování jednoho a toho samého... A cena? No, řada lidí tady z toho šílí, ale kvalitní věci bývají drahé. V případě Hondy by mi to nevadilo, protože ta kvalita tam ve všech směrech prostě je (mám s tím vlastní zkušenost), horší je, když někdo nabízí šunt za nehorázné prachy a vykřikuje, že nabízí ZNAČKU, TRADICI, DESIGN a bůhvíco ještě a vyvádí, když na to někteří soudní lidé prostě nepřistoupí.
Jinak k předchozímu příspěvku, je vidět, že nám skončily prázdniny, chlapeček se nám vrátil a hned prvním moudrem nás přesvědčil, že konstanty zůstávají - porovnávat Jazz a Fabii (proč sem proboha vůbec tahat Fábii - to mi rozum nebere) může jenom infantilní důležitě se tvářící pubescent. Ale nakonec tady není sám....a co nám zbývá, než se s tím naučit žít. Ty zajímavý a kvalitní příspěvky od většinou už osvědčených značek stojí za prokousání se podobným "plevelem".
Ale hlavně - Honda jazz nové generace se povedla a všimněte si, design je tentokrát evoluční a ne zlomový.
Srovnavej zastupce stejne tridy. Zde mame Jazz a kdyz ho muzeme s necim srovnat, potom s tradicni znackou ktera se pysni velkym prostorem. V teto tride napr. Fabia.
BeranKu tvoji osobni narazku prejdu. Diky tvym prazdninam sis nemohl vsimnout, ze jsem debatoval i pres leto. Styl narazky ala GTI s intelektem 507 se zde objevuje prilis casto a nijak nevynika.
Nemožno než súhlasiť, sám síce Jazz nemám, potreboval som väčšie auto, ale kúpil si ho známy a samá chvála. Svižne jazdí, má malú spotrebu a nekazí sa. Pritom je vzhľadom na vonkajšie rozmery vnútri prekvapujúco veľký a praktický. Vyššiu cenu bohato kompenzuje kvalita a spoľahlivosť.
Človeče, nikdy by som si nebol pomyslel, že budem s Tebou súhlasiť proti Mariánkovi. S Jazzom by som porovnával tak Modus, Note, možno Fusion, ale Fábku ani náhodou. Iná kategória, iná cena, iné určenie aj iní zákazníci. :yes:
No tak úplně pravda to není, že jiné zákazníci. Moje sestřenka sháněla auto. Vybírala mezi Fabií Combi a Hondou Jazz, zvítězil Jazz. Srovnávat jde... (u nás v ČR)
Výnimka potvrdzuje pravidlo. Ja som tie pri vybee auta zvazoval uplne rozdielne vozy. Hoci zajomne boli neporovnatelne, kazdy svojim sposobom plnil moje poziadavky.
Jazz je male MPV, Fabia je klasicky zastupca malych aut. Uz to je zakladny rozdiel. Ak zrovnavat so Skodou, tak skor s Roomsterom, ked uz.
Samozřejmě, že porovnávat se má dle velikostí, tříd atd. Jenže jakmile se nakupuje (aspoň v ČR a s ohledem na finance), tak se často dojde k možnostem, které se porovnávají, ačkoliv každá je v jiné kategorii. Já nedávno pročítal cenník Octavie II a pro srovnání jsem si otevřel C5... pro pročtení jsem zjistil, že s rozdílem cca 30 000 Kč bych dostal stejně vybavený (dokonce o tempomat více) vůz střední třídy... kdo by to byl čekal...
A jinak ano, Roomster by byl vhodnější konkurent pro srovnání
Vynimka tak maximalne spochybnuje pravidlo, ale tazko potvrdzuje... To ze tuto vetu raz prelozili, a pochopili nespravne, este nic neznamena. :-)
Inak v tom nevidim ziaden problem, porovnavat Jazz a Fabiou... Proste male MPV je iba asi taka kategoria, ako SUV-coupe...
Srovnavej auta podle trid. Napr. v mizsi stredni ma Skoda Octavii a Honda Civic. Tudiz si vzajemne konkuruji. O tridu niz Skoda nabizi Fabii a Honda Jazz. Jazz neni mini MPV. Spise neco na rozmezi. Ano, Jazz je cenove o neco vys. Ale aby nebyl!! Je take o tolik dospelejsim a praktictejsim vozem. Srovnavat Jazz a Fusion muzeme take, ani jeden neni stoprocentnim zastupcem tridy a kazdy trochu presahuje nekam jinam.
Pokud srovname Jazz s produktem Skody, nejblizsi je Fabia. Roomster je jiz prilis MPV.
Základný motor s objemom 1,2 litra, 66 kW a maximálkou 177 km/h... Konecne uz v základe spickový motor, a ziadne úsporné riesenie. Motor by sa mohol volat HPTP (high power and torque performance) >:-[]
No, uvidíme. Současný Jazz 1,2 je papírově na tom taky lépe, jak Fabie, ale v praxi to až tak poznat není.
Motor je dokonale tichý, kultivovaný, jezdí za 5,2 l/100 km, při hodně dynamické jízdě jsem se dostal na 5,8 l/100 km... Ale je neskutečně letargický. Fabia 1,2 HTP sice taky, ale ta má aspoň svou výkovou špičku, Jazz ne. Ale tohle je přecejen autíčko pro ženu nebo rodinu a ne pro závodění :yes:
Ronaulte, já bych jazz nesrovnával s Fábií. Tu totiž s přehledem převálcuje. Já bych to srovnal se stodvaciáškem, tam by se karta rychle otočila ve prospěch boleslavské ikony... ;-)
Velmi se mi líbí že Honda nefláká všechny auta se stejným desingem. Nového Civica prostě neskousnu, ale tohle se mi líbí, k tomu dobré motory, promyšlený interiér, image a kvalita Hondy. Co chtít víc?
"Další vývoj pak směřuje k tomu, že již během příštího desetiletí budou i řidiči osobních automobilů platit za užívání dálnic a rychlostních silnic elektronické mýto podle počtu ujetých kilometrů. Zavedení eKupónů je podle všeho prvním krokem."
Takže je tady potvrzeno to, čeho jsme se obávali. Připravte si peněženky, budem platit za naše "skvělé" dálnice. 8-s
"Srovnavej zastupce stejne tridy", to jako jak? Ja myslel ze nadprumerny a podprumerny je jina trida >:D . Pokud pred rokem a dale stala fobie to co stala, tak po zlepseni motoru na uroven Jazzu, priplatek za metalizu, klimatizaci, radio CD stala fobie o cca 5-10 tis vice. Pokud budu porovnavat neporovnatelne, jako variabilitu, prostor, spotrebu(uspora 1l/100km dela 30tis Kc/100tis km) tak nevim co chce nekdo srovnavat.