Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
Missouri
0
má zkoušený exemplář najeto km a jak v této souvislosti vypadá motorový olej na vytažené měrce, potažmo nakolik je již černá koncovka výfuku?
twistedTSD
Zajímalo by mě, jak kvalitně působí interiér a použité materiály (palubní deska, dveřní výplně...), na příklad ve srovnání s Ibizou. Není to další tvrdoplastové království?
Zvědavý jsem i na motor. Snese v lehkém Polu i vyšší nároky na dynamiku?
Zvědavý jsem i na motor. Snese v lehkém Polu i vyšší nároky na dynamiku?
iudex
Verím, že sa tomu bude Honza venovať i bez otázok, každopádne ako prvé sa žiada porovnať nové Polo s Golfom, teda do akej miery sa (s ohľadom na podstatný nárast rozmerov) blíži nižšej strednej triede predovšetkým priestorovo (vpredu, vzadu, na šírku), ale aj pocitovo/kvalitatívne (materiály, vypracovanie). Vo viacerých testoch/videách som počul konštatovanie, že nové Polo nahradí Golf, tak som skutočne zvedavý, či je to len hyperbola, alebo sa Polo naozaj tak priblížilo Golfu, resp. nižšej strednej všeobecne.
nemyslím si že nahradí Golf, nemá kombík, pokiaľ sa nemýlim končí v benzíne na 1,5 TSI a na 1,6 TDI, akurát GTI dostane 2,0 TSI a to už bude za iné peniaze ako základ s 1,0 TSI. Jasne menej náročnému záujemcovi o Golf S 1,0 TSI asi príde toto POLO ako výborný pomer veľkosti a ceny, ale tomu kto chce viac výbavy, viac výkonu ?
To je jasné, nemyslel som plnohodnotnú náhradu, ale v porovnateľných verziách, t.j. hatch vs. hatch, slabší či stredne silný benzín (aj keď aj Golf má ako top iba tú 1,5ku a v hotheči tiež 2,0TSI, takže si viem predstaviť, že niekto bude zvažovať Polo GTI vs. Golf GTI (non-performance). Aj doterajšie Polo bolo celkom slušne spracované, v dobe predstavenia rozhodne dokázalo konkurovať niektorým kompaktom, ale vnútorným priestorom to bolo proste malé auto, najviac som to vnímal na vnútornej šírke. Tento rozmer ale teraz podstatne narástol a preto sa pýtam, či to pocitovo (resp. aj objektívnymi číslami) dokáže nahradiť kompakt (dajme tomu Focus, ktorý je v rámci triedy vnútri podpriemerný).
Teoreticky si viem predstavit kupca, ktory ma nejaky budget a uprednostni Polo trebars pred Golfom ci Focusom ktore stoja rovnako len menej vybavene. Osobne by som radsej uprednostnil multilink vzadu oproti nejakej vybave naviac. Uvidime s cim sa vytasi novy Focus.
To jako chceš říct, že je 110 kW 1,5 TSI v takové škatulce jen pro nenáročné zákazníky? ;-) Osobně pochybuji, že Golf dotáhne, ale pokud by zvládli podvozek a odhlučnění, tak by to u mne i vyvážilo horší interiér (pokud se na to dívám jako na náhradu Golfu). Výbava by neměla být takový problém.
Tak on i Golf končí na 1.5TSI, ne?
A do Golfa už nejde okdem GTI dať aj niečo viac ako 1,5 TSI? To mi nejako uniklo, to sa priznám.
Je tu ještě R. ;-) Ale jinak ano, Golf končí na 1,4/ 1,5. Na rozdíl od Leonu, Octavie a A3 nikdy neměl 1,8 T(F)SI. G5 měl verzi GT, kde by tenhle motor byl (a ani G5 neměl 1,8, místo ní měl jako jediný 1,4 TC), ale od G5 GT není. A3 pro změnu neměla 162-169 kW dvoulitr, po 1,8 (dnes už je to 2,0) byla až S3. Leon na tom byl podobně, po 1,8 byla až Cupra.
Jen pro ujasnění, mluvím jen o klasickém hatchbacku.
Jen pro ujasnění, mluvím jen o klasickém hatchbacku.
:-) :yes: :yes: :yes: no žijem potom dlhý čas v blude, teda že do Golfa šlo objednať aj 2,0 TSI >:D aj mimo vrcholných verzií.
frite
kdy konečně to nové Polo uvidím? Nebo to na videu už je nové?! Nebo ještě to staré?! Prostě asi nejsem takový znalec abych je rozeznal..
Jako říká se že zákazníci VW jsou konzervativní a žádné změny nechtějí, ale pak nechápu proč ty "nové " generace vůbec přicházejí..
Jako říká se že zákazníci VW jsou konzervativní a žádné změny nechtějí, ale pak nechápu proč ty "nové " generace vůbec přicházejí..
Tentokrát plačeš na nesprávnom hrobe, nové Polo je skutočne nové, a to nielen konštrukčne/technicky, ale aj na pohľad. Kým dizajnové črty môžu (a musia) byť povedomé, samotné proporcie a podstatne väčšie rozmery robia viditeľný rozdiel.
fOE
:-)
Daj s tým pokoj, nestačilo 35 článkov na tú tému? >:-[]
Mňa by zaujímala verzia GTI, cena sa už na ACZ spomínala, paradoxne na webových stránkach (CZ, SK, DE) cenník ešte nie je. Vtipný je konfigurátor na českých stránkach, ktorý spustí konfiguráciu GTI, ale na obrázkoch je len holá karoséria bez kolies a interiéru. [odkaz]
Mňa by zaujímala verzia GTI, cena sa už na ACZ spomínala, paradoxne na webových stránkach (CZ, SK, DE) cenník ešte nie je. Vtipný je konfigurátor na českých stránkach, ktorý spustí konfiguráciu GTI, ale na obrázkoch je len holá karoséria bez kolies a interiéru. [odkaz]
Ta hola karoseria bez kolies a interieru bude to co za tu zakladni cenu dostanes. :-)
Si pamatuju jednu akci co mel sveho casu na SVK peugeot. "Cena od" na peugeot 206 vtedy po akcni sleve bombastickych 250k SK, ale v cene nebyla sada kol, kterou jsi se za tu akcni cenu zavazal koupit. A najednou to bylo 270k. Nechci slevu zadarmo. >:-[]
Si pamatuju jednu akci co mel sveho casu na SVK peugeot. "Cena od" na peugeot 206 vtedy po akcni sleve bombastickych 250k SK, ale v cene nebyla sada kol, kterou jsi se za tu akcni cenu zavazal koupit. A najednou to bylo 270k. Nechci slevu zadarmo. >:-[]
Ještě budeme s láskou vzpomínat na Fabii Junior na třináctkách a s nelakovanými nárazníky. >:D
>:-[]
Ale zase tá výbava GTI nie je až taká holota, máš tam v sérii autoklímu Climatronic, tempomat, predné LED (statické), rádio s 8" displejom, 17ky alu, nepriplácaš za zadné dvere ako doteraz, skrátka na danú triedu fajn. Jasné, ak ho chceš tak, ako na fotkách, tak si zacvakáš (digi prístroje, 18ky, full LED), ale to máš všade (vedel si napríklad, že BMW M140i v základnej cene 43t eur má halogény a manuálnu klímu?).
Ale zase tá výbava GTI nie je až taká holota, máš tam v sérii autoklímu Climatronic, tempomat, predné LED (statické), rádio s 8" displejom, 17ky alu, nepriplácaš za zadné dvere ako doteraz, skrátka na danú triedu fajn. Jasné, ak ho chceš tak, ako na fotkách, tak si zacvakáš (digi prístroje, 18ky, full LED), ale to máš všade (vedel si napríklad, že BMW M140i v základnej cene 43t eur má halogény a manuálnu klímu?).
Halogen a manual klimu jak kde. Ted jak obcas brouzdam po nemeckych konfiguracich tak si vsimam kolik toho maji oni v zakladu za co se u nas tezce priplaci. Plati i u premie, u ktere se obycejne krute priplaci vsude.
Btw. dobre zes to spomenul, poslu ti sz.
Btw. dobre zes to spomenul, poslu ti sz.
Jj, v DE je tá výbava bohatšia, ale u nás je to, ako som písal: autoklíma či LED až za príplatok. Človek by čakal, že sa tá horšia základná výbava premietne do nižšej ceny, ale figu. 8-s
Ale tento stav nie je ziadna novinka. Uz aj prva Fabia mala v DE vo vybave veci, ktore si si u nas nevedel vobec priplatit a navyse za lepsiu cenu.
U VW teď toho bývá často v základu více u nás, než v Německu. Typicky třeba Climatronic.
Tak najdou se vyjimky a treba jich nebude ani malo, obecne to ale myslim neplati. Konkretne tu 1er co spominal iudex mas v DE v zakladu s automatickou klimou, LED i navigaci. Stoji teda o 1500E vic nez na SVK, ale dorovnat si tu vybavu (jen tuhle, vic do hloubky jsem ty rozdily nestudoval) na SVK je otazka 1100E za LED, 570E za klimu a 1000E za navigaci. A jsme razem o 1000E nad DE cenou.
Psal jsem o VW (viz má reakce), ne o BMW, nebo obecně.
Obecně je u nás "dražší" nové auto bez automatické klimy skoro neprodejné, pokud na takové narazíš, obvykle nepochází z českém trhu, ale třeba právě z Německa.
Mimochodem zrovna pár dní zpět jsem konfiguroval nový Crafter a pro zajímavost mrkl i na německé stránky. U nás manuální klima a slušné rádio v základu, v Německu v základu bez klimy a bez rádia. ;-)
Obecně je u nás "dražší" nové auto bez automatické klimy skoro neprodejné, pokud na takové narazíš, obvykle nepochází z českém trhu, ale třeba právě z Německa.
Mimochodem zrovna pár dní zpět jsem konfiguroval nový Crafter a pro zajímavost mrkl i na německé stránky. U nás manuální klima a slušné rádio v základu, v Německu v základu bez klimy a bez rádia. ;-)
Ano, třeba u Golfu byla automatická klimatizace už v Trendline, ale zase jiné věci chyběly. Třeba Highline neměl xenony. Ani GTI. Na druhou stranu tu byl značný rozdíl v cenách. U některých modelů pak v ČR Trendline vůbec nenabídli (mám takový pocit, že zrovna u Pola).
To tvé "nepriplácaš za zadné dvere" jen znamená, že žádná třídveřová karoserie ani nebude, že. Ne, že by obě stály stejně.
Ano. Na druhou stranu v ČR i na obyčejné 1er dávali výbavu za myslím cca. 160 tisíc "zdarma" prakticky od začátku, aby to trochu vypadalo (joy paket, nebo jak se to jmenovalo).
Ano. Na druhou stranu v ČR i na obyčejné 1er dávali výbavu za myslím cca. 160 tisíc "zdarma" prakticky od začátku, aby to trochu vypadalo (joy paket, nebo jak se to jmenovalo).
Mrkl sem se tam a vidím, že GTI nemá převodovku, ale jen automat..... ;-)
Manuál bude dostupný v druhé polovině roku 2018.
Bude Polo aj v 3dv. verzii?
Ne.
No, z marketingového hlediska by 3dr byla hotová podpásovka vůči Golfu. Ono je to už tak podpásovka s tím 2.0l motorem... ;-) A co teď dají do Golfa? Pětihrnek?...
3dr by hotová podpásovka nebyla, dají tam taky čtyřhrnek (stejně jako třeba ve FoRS), ale podstatně výkonnější, 147 kW měl G5 GTI, takže G8 GTI už by měl být výkonově jinde.
Tak ono Golf GTI má aktuálne 169 a 180 kW, R má 228 kW. Takže Polo GTI so 147 kW si stále drží odstup. Ale inak rozumiem, ako to myslíš a tiež sa na to pozerám obdobne, teda pozerať po základnom Golfe GTI, tak by som tých 22 kW naviac nepovažoval za relevantných (pri predface verzii len 15 kW). PGTI výkonový deficit vyváži podstatne nižšou hmotnosťou (neviem, 150 kíl, viac?), takže tá dynamika bude zrejme dosť blízka, naviac furt to bude dvojliter R4 vs. dvojliter R4, takže subjektívny dojem obdobný (na rozdiel od novej FieSTy, kde ten charakter motora bude úplne iný). Výraznejší rozdiel bude zrejme až vo verzii Performance, kde je nielen ďalšia porcia koní, ale hlavne samosvor, ktorý spraví pri jazde na limite rozdiel. Takže ako alternatívu k základnému GGTI by som kľudne Polo GTI pozeral a viem si predstaviť, že možno aj uprednostnil.
Ano, asi tak. Chtěl bych taky dodat, že Golfů jsou všude mraky a Polo povyrostlo, zkrásnělo... ;-) a je svojím způsobem vyjímečné... :-!
Verny_2013
1,5Tsi zatím není v nabídce, víte od kdy by mohl být k dispozici? Jaký je celkový dojem z interiéru? Plasty, zpracování, použité materiály kvalita sedadel, pocit řidiče za volantem, komfort jízdy.
Rejdis
Zdravím, nejvíce by mě zajímalo porovnání s Ibizou co se týká použitých materiálů v interiéru apod. Dále také jízdní vlastnosti a také kdy se představí další motorizace 1.0 tsi 85 kw a 1.5 tsi 110 kw ?
Dále jestli je k dispozici už na testování beats edice tak jaké sou výhody beats audia v tomto voze...
Dále jestli je k dispozici už na testování beats edice tak jaké sou výhody beats audia v tomto voze...
Jizdni projev včetně řizeni byl pro mě u předchozi generace asi největšim zklamanim, takova "ženska" a ani bych se nedivil, kdyby tomu tak bylo nadale a to nejen ve srovnani s Ibizou.
1.0 TSI 85 KW od 45KT/17 a AID také od 45KT/17.
1.5 TSI 110 KW od 36KT/18
1.5 TSI 110 KW od 36KT/18
Nonsens
B je už v garáži, tak neriešim, ale aj tak by sa mohla redakcia pri tomto teste pozrieť na auto aj optikou plnohodnotného auta. Viem, že na prvom teste si nemôžete vyskakovať, ale obyčajne sa to zhodnotí fakof systémom motor a auto do mesta stačí a to mi vždy vadilo. Polo narástlo a mnohí ho vezmú ako hlavné auto, veď rozmermi aj technikou je tam, kde C pred pár rokmi.
Jopino
První jízdní dojmy od kolegů z Polska
[odkaz]
[odkaz]
Tých jazdných dojmov na YT z tejto prezentácie je už kopec (a v pre väčšinu zrozumiteľnejších cudzích jazykoch, anglicky či nemecky).
P.S. Už aj v slovenčine: [odkaz]
P.S. Už aj v slovenčine: [odkaz]
Jj, teď jsem ho dokoukal, po obědě ještě od kluků z Autožurnálu nebyl
:yes:
Pro Tebe je blíž němčina? Každému podle gusta. Já, po pravdě, tíhnu k polštině, hranice kousek a jejich testy nejsou rovněž špatné.
:yes:
Pro Tebe je blíž němčina? Každému podle gusta. Já, po pravdě, tíhnu k polštině, hranice kousek a jejich testy nejsou rovněž špatné.
Polština je pre mňa cudzí jazyk ako každý iný, z tej žvatlaniny nerozumiem ani slovo (teda okrem nadávok >:D ). Ale chápem, že ak žiješ v pohraničí, úplne cudzí jazyk to pre teba nebude.
Ja som z generácie, kde ako prvý cudzí jazyk bola nemčina a ako mladý som pravidelne sledoval nemecké programy, napr. Motorvision na stanici DSF, takže aj tá auto hantýrka mi bola zrozumiteľná. Dnes už je to podstatne horšie.
Ja som z generácie, kde ako prvý cudzí jazyk bola nemčina a ako mladý som pravidelne sledoval nemecké programy, napr. Motorvision na stanici DSF, takže aj tá auto hantýrka mi bola zrozumiteľná. Dnes už je to podstatne horšie.
DSF motorvision... Kdeze uz tie casy su...? :-(
btw., u mna bol prvy cudzi jazyk este Ruština - na chvíľu ma aj to "postihlo" >:-[]
...no a teraz, ako by som to našiel - občas sa tu hodí ;-) ( aj keď na záapade UA je "lepšie" hovoriť v UA jazyku >:-[] bandérovci nemajú moc ruštinu radi >:D )
btw., u mna bol prvy cudzi jazyk este Ruština - na chvíľu ma aj to "postihlo" >:-[]
...no a teraz, ako by som to našiel - občas sa tu hodí ;-) ( aj keď na záapade UA je "lepšie" hovoriť v UA jazyku >:-[] bandérovci nemajú moc ruštinu radi >:D )
No aby som bol presný, ruštinu som mal tiež, našťastie len 2 roky, takže dnes viem iba detské riekanky. >:D Ad Ukrajina: snáď tam nerobíš biznis ako vo filme Čiara. >:-[]
ruština je vcelku ľahká aj keď učiť sa mi ju nechcelo. Keď som ale prišiel do Sojuzu tak sa celkom hodila a bol som prekvapený koľko mi toho ešte ostalo v hlave. :-)
V pohodě, tohle chápu. Jsem sedmdesátkový ročník, navíc z MS kraje, takže tady německé programy nebyly, alternativa jen ty polské programy (třeba na kino nocne rád vzpomínam) :-)
No a co se týče testů na youtube, ač se Polština může jevit hatmatilkou, až takové drama to není >:D Mají třeba něco jako HondaPro Jasona (ano, hlavně pro inklinujici k Hondám) ;-) , a vcelku slušného testera na kanále autocentrum.pl, marek.drives.pl, apod. Taky pár slov nepochytím, ale důležité je, že se mnohdy poláci k těm autům dokopou dříve, než u nás nebo na Slovensku. V německých testech plavu úplně, tam mnohdy nepochytím ani ta sprostá slova >:-[]
No a co se týče testů na youtube, ač se Polština může jevit hatmatilkou, až takové drama to není >:D Mají třeba něco jako HondaPro Jasona (ano, hlavně pro inklinujici k Hondám) ;-) , a vcelku slušného testera na kanále autocentrum.pl, marek.drives.pl, apod. Taky pár slov nepochytím, ale důležité je, že se mnohdy poláci k těm autům dokopou dříve, než u nás nebo na Slovensku. V německých testech plavu úplně, tam mnohdy nepochytím ani ta sprostá slova >:-[]
zdeneko
Ahoj, u motoru 1.0 TSI PS by mě zjímalo, kolik motor točí při 50 Km/h na čtyřku a při 90 a 130 Km/h na pětku. A taky spotřeba v uvedených rychlostech. Díky
tak to neviem ... ale ja pri 1,2 tsi 90k s predoslym polom tocim pri 130 na 5tke nejakych 3200-3300 ot... viac nie.... co je celkom pohoda na male auto...
pri 50tke na styrke je to u mna snad len okolo 1400-1500 ot... uz ani uplne presne to nemam v hlave ale nejak tak zhruba.... takze to sotva sa este len turbo chyta... takze je lepsie na styrke uz ist potom kusok rychlejsie :-) .. aspon tych 60 tachometrovych aby si to zase nejako nepodtacal... ale je mozne ze 1.0 tsi to ma kusok inak.. akurat ze tam zase turbo chyta neskor.... takze to nieje ziadna vyhra.. uz mne tych 1400 ot obcas robi problem aby som neklesol pod ne a motor nepodtacal... u 1.0 tsi je ale zaber turba posadeny zase o nejakych 100 ot vyssie oproti 1,2 tsi .. neviem ale zrovna litrove turbo by som ja uz osobne v ziadnom pole ani fieste nechcel... snad sa vrati upsizing a polo aj fiesta casom dostanu nieco ozaj normalne a uzivatelsky prijemne ... verim ze ano ;-)
pri 50tke na styrke je to u mna snad len okolo 1400-1500 ot... uz ani uplne presne to nemam v hlave ale nejak tak zhruba.... takze to sotva sa este len turbo chyta... takze je lepsie na styrke uz ist potom kusok rychlejsie :-) .. aspon tych 60 tachometrovych aby si to zase nejako nepodtacal... ale je mozne ze 1.0 tsi to ma kusok inak.. akurat ze tam zase turbo chyta neskor.... takze to nieje ziadna vyhra.. uz mne tych 1400 ot obcas robi problem aby som neklesol pod ne a motor nepodtacal... u 1.0 tsi je ale zaber turba posadeny zase o nejakych 100 ot vyssie oproti 1,2 tsi .. neviem ale zrovna litrove turbo by som ja uz osobne v ziadnom pole ani fieste nechcel... snad sa vrati upsizing a polo aj fiesta casom dostanu nieco ozaj normalne a uzivatelsky prijemne ... verim ze ano ;-)
Rox
Jaké jsou rozměry pneumatik na novou Ibizu/Polo ve velikosti R15? Kdybych teď kupoval nové zimní pneu. Jestli budou mít stejnou velikost, jako starší generace.
U 15" přesně nevím , ale u 17" se zvětšil obvod pneu z 215/40 na 215/45, takže ze starší generace to úplně sedět taky nebude.
maca02
1) je to opravdu taková hrůza, jak to vypadá na fotkách? Barevný = úleťácký a to i vzhledem/nejen k usedlosti VW
2) lze tu palubku nakonfigurovat nějak tak, aby vypadala normálně?
Polo minulý generace bylo normální auto, který jsem obdivoval za to, že VW ani v týhle třídě nedělá v interiéru výstřelky a pokusy na lidech a udělal zase aspoň normální auto. Narozdíl od jiných, kteří v mrňavý třídě experimentujou a dělaj hnusy.
2) lze tu palubku nakonfigurovat nějak tak, aby vypadala normálně?
Polo minulý generace bylo normální auto, který jsem obdivoval za to, že VW ani v týhle třídě nedělá v interiéru výstřelky a pokusy na lidech a udělal zase aspoň normální auto. Narozdíl od jiných, kteří v mrňavý třídě experimentujou a dělaj hnusy.
3_diamanty
celok ako taky je moc pekny ale ten predok je kusok za mna taky tupy a la tigi... akoby tapali kusok s tou maskou .... pritom T-roc je spredu perfektny... neviem asi je to len vec zvyku... tesim sa nazivo kedy ho uvidim... skoda len tych trojvalcov... nejaky stvorvalec na bezze pouzitie si tak relativne velke male auto uz doslova pyta... ale inak polo ako vidime je nadalej polo ... zase to bude v danej generacii jedno z top aut v triede ... a rovnako zase bude supersellerom to je uz vopred jasne.... sice nie som fanda troch valcov ani nejakeho zvacsovania rozmerov v malej triede ( lebo uz posobi na mna obrovsky ako nejaky baby golf ) ale aj tak mu moc drzim palce... u vw som vzdy zrovna polo mal moc rad a vzdy nejake aj bolo v moje blizkosti ... takze tu sa nadej nic nemeni a polu fandim nadalej ... inak vw to ma s t-rocm arteonom aj novym polom zda sa moc pekne naslapnute :yes: co auto to slusny narez v segmente :yes:
Nad Polom budem uvažovať, verzia GTI 2,0TSI. Som zvedavý na cenu.
tak tato verzia uz bude mat 4 valec ... to ano... to by uz slo ;-) :yes:
mna zamrzi ze prave tie bezne predavane verzie uz 4 valce nemaju... pritom ono to uz nie je ziadny uzky a lahucky malicky prcek.. mat tam pod kapotou nejake tri valce a pneu nejake tucne 16tky-
alebo nedajboze aj 17tky... ved je to smiesne... to ozaj neprekusne podla mna kazdy.... upsizing je neodvratny... tento trend kosackovych par valcovych motorov je podla mna uz na konci... tadial cesta nepojde nastastie..
mna zamrzi ze prave tie bezne predavane verzie uz 4 valce nemaju... pritom ono to uz nie je ziadny uzky a lahucky malicky prcek.. mat tam pod kapotou nejake tri valce a pneu nejake tucne 16tky-
alebo nedajboze aj 17tky... ved je to smiesne... to ozaj neprekusne podla mna kazdy.... upsizing je neodvratny... tento trend kosackovych par valcovych motorov je podla mna uz na konci... tadial cesta nepojde nastastie..
to musí byť pecka Polo GTI ,palec hore pre VW za tento počin.
palec dolu ale ak nebude 3dv
palec dolu ale ak nebude 3dv
Jj, ako som písal vyššie, vzhľadom na tie rozmery a najmä ten dvojliter si viem reálne predstaviť Polo GTI ako alternatívu k základnému Golfu GTI. Toto sa pri Fieste ST rozhodne povedať nedá (teda že by s 1,5 R3 mohla byť čo i len teoretickou alternatívou k Focusu ST).
asi tak,pri úmysle kúpiť G GTI by som asi pozeral aj na P GTI ,nižšia váha,výbava viac-menej to isté a cenovo by som slušne ušetril a technika na úrovni.
Jednu chvíli jsem Golf GTI také zvažoval. Myslím, že to byla GTI G5 jakou má white label (ale samozřejmě s převodovkou... ;-) ) líbila se mě hlavně kvůli masce chladiče, která se audinovsky linula od shora dolů. Ale než jsem se nadál, přišla GTI G6 a bylo po ptákách. Audi "vyhnalo" Golf ze svého dvorečku a maska chladiče se vrátila do nudného teritoria. Právě teď, když se v GTI objevily solidní motory, by se ta audinovská maska chladiče šikla, protože alespoň předek by se odlišil od cooking verze... ;-)
teda Dedo, taketo kacirske myslienky tu rozvijas, lol... 8-s
Bolo treba kupit original - teda A3 / S3 / RS3 a nespekulovat ako Beta s pikatchu >:-[]
;-)
Bolo treba kupit original - teda A3 / S3 / RS3 a nespekulovat ako Beta s pikatchu >:-[]
;-)
Nejsem pokrytec a zastánce politické korektnosti.......upřednostňuji říkat věci tak, jak je vidím. Já si to možu dovolit, mám na to roky... ;-)
To má dedo odvtedy, ako sa posadil do môjho auta a skonštatoval, že je tam miesta ako v dodávke (teda aspoň v porovnaní s jeho prémiovkou). >:D
Tak tak, moje prémiovka.......jestli někdo z vás mladých plánujete zemřít mladý a krásný, tak si kupte M140i a hledejte na okreskách šasi limit... :-!
A3...ano, svezl jsem se, než jsem koupil v roce 2008 M3 MPS. A3 na mě neudělala po tom, co jsem chvíli před tím v Austrálii sedlal upravenou Integru Type R, vůbec žádný dojem. Za to MPS byla opravdu raketa. O S3 jsem tenkrát ani nevěděl. Škoda. Měla podobné parametry. ;-\
Já bych to nadšení mírně krotil. Aspoň prozatím. Mám v dobré paměti potlesk pro VW, když Polo GTI upsizoval na 1.8 TSI a znovu nasadil i manuál. To byly dobré předpoklady pro zajímavé svezení. Možná Polu malinko křivdím, ale mé tehdejší výsledné dojmy byly dva. Za prvé že Polo prostě není Golf, nebo ještě spíš že P-GTI není GTI-P. >:D Bonus v podobě větší zábavy s menším autem se nedostavil. Takže zbyl jen pocit, že mi někdo podstrčil ne tak úplně povedenou zmenšeninu. A za druhé, že ani mezi sobě rovnými (subkompakty) bych si Polo GTI nevybral za svého favorita. A to proto, že v této třídě o univerzála nestojím. Klidně méně "dokonalé" ale vyhraněnější auto. U mě by se Polo GTI v té době zkrátka nedostalo ani na bednu.