Motorky
Šimpanz
1
To jednak, ale hlavně Ducati vydělává kolem 50 mil. eur ročně, což je sice na poměry kolik vydělávají automobilky relativně málo, ale na rozdíl od řady evropských výrobců motorek jsou v zisku a tudíž mi prodej moc smyslu nedává.
Přejít do diskuze
Mezi zájemci v úzkém výběru byla prý například rodina Benetton (to jsou Italové); bývalý majitel, od kterého Audi Ducati myslím koupilo (vlastní Aston Martin); a také Polaris. Takže by to mohlo dopadnout i slušně.
Byla by škoda prodávat.
Jestli získá Dovizioso titul mistra světa tak by to cenovku mohlo trošku vytáhnout >😁
Jestli získá Dovizioso titul mistra světa tak by to cenovku mohlo trošku vytáhnout >😁
Souhlas, netvrdim ze prodej se automaticky rovna krach a konec, je ale fakt, ze VW svoje akvizice nepohrbiva, a i kdyz se zrovna nedari, tak dokaze dlouhodobe znacku dotovat a hledat cestu...
Před více jak měsícem jsem četl (u Reuters), že jsou odbory proti rozprodávání firem. Nemluvilo se jen o Ducati, ale také o Renk nebo MAN Diesel & Turbo. Ty mají polovinu křesel v radě, která musí jakýkoli případný prodej schválit, a neviděly ekonomický důvod. Stejně tak rodiny Piëch a Porsche byly proti prodeji (dalších 20 😖. Předpokládalo se, že Dolní Sasko bude také proti prodeji, protože typicky podporuje odbory (10 😖, ale oficiální stanovisko nebylo. I tak bylo minimálně 70 % jasně proti. Těžko někoho překvapí, že takový návrh narazil na zeď. Obzvláště, pokud se ani nesešli, aby je přesvědčili.
Sice proti elektromobilům nic nemám, ale bylo by smutné, kdyby prodali Ducati jen proto, aby získali nějakou tu miliardu na utopení právě v elektromobilech, sdílení aut atp.
Sice proti elektromobilům nic nemám, ale bylo by smutné, kdyby prodali Ducati jen proto, aby získali nějakou tu miliardu na utopení právě v elektromobilech, sdílení aut atp.