Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - fostek
Já nemám nic proti tomu autu
| 10. 9. 2017 13:37
a vlastně ani nic moc o něm nevím...a ani mě to nezajímá.
Jenom proboha!!!!
Proč tohle a podobná auta musí mít v názvu Sport?!?
Tyhle marketingový cancy mě už deptaj.Uplně vidím tu schůzi (pardon meeting)těch pitomců z oddělení prodeje (pardon, Selling manegerů, product managerů a marketingových expertů)
Jak se poplácávají, že vymysleli jméno, co akcentuje (neexistují, proto akcentované) sportovní vlastnosti vozu ale předponou "eco" zůstává kulantně dost zelené.
děs.
Já nemám nic proti tomu autu
| 10. 9. 2017 18:20
Tak ani ja netuším, ako prišli na nápad prišiť tomuto vysokému kozľati prívlastok Sport. To bude zakrátko športový aj základný Transit...
Eco je tiež trochu mimo, ekológia sa dnes skloňuje v iných pádoch ako klasický turbodiesel a turbobenzín...
Každopádne ma táto neforemná hrčka ničím neoslovila a neexitovala doteraz a nemusí ani odteraz. Nula nula nič.
Avatar - wakantanka
Já nemám nic proti tomu autu
| 10. 9. 2017 19:54
Ale Transit mal nejaku ediciu kde mrskli rychle pruhy a alu kolesa a dostal privlastok Rally alebo take nieco. No a ten Transit s motorom z F1 bol sportovy az moc :-) Ale inak suhlas. :-)
Avatar - woody-alien
Já nemám nic proti tomu autu
| 10. 9. 2017 21:30
[odkaz] ;-)
Avatar - wakantanka
Já nemám nic proti tomu autu
| 11. 9. 2017 13:19
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Bubáq
Sportovní jízdní vlastnosti
| 10. 9. 2017 14:29
Když se tento model objevil poprvé v Evropě, byl vyráběn v Indii. Nejenže byl jeho podvozek extrémně tvrdý, navíc v interiéru drnčely prakticky všechny použité tvrdé plasty, elektrické svazky a pod. Málokdy si novinka na trhu vybuduje hned zpočátku tolik negativních reakcí.
Proto jsem zvědav, zda vůz nyní vyráběný v Rumunsku bude lepší. Aby "sportovní jízdní vlastnosti" nevytřásaly z našich něžnějších poloviček nejen duši, ale kdoví co ještě ;-) . Budou plasty lepší kvality? A budou odstraněny všechny zdroje pazvuků? Bude kvalita rumunské montáže lepší, než té indické? A bude cena konečně konkurenceschopná?
Avatar - wakantanka
Sportovní jízdní vlastnosti
| 10. 9. 2017 19:51
Nevozil sa najskor z Brazilie? O Indii pocujem prvy krat.
Avatar - Bubáq
Sportovní jízdní vlastnosti
| 10. 9. 2017 19:59
Ne-eee, bylo to zmíněno i v tehdy uveřejněných testech v SRN, ve Francii i u nás doma.
Avatar - wakantanka
Sportovní jízdní vlastnosti
| 10. 9. 2017 20:46
o.k. ja zijem v tom, ze ho vyvinuli v Brazílii hlavne pre Južnú Ameriku a že ho odtiaľ vozili aj sem. >:D :yes:
Avatar - WinDiesel
Sportovní jízdní vlastnosti
| 10. 9. 2017 21:11
Náklady v Indii jsou poloviční oproti Evropě a jistě jsou nižší než v Brazílii.
Avatar - wakantanka
Sportovní jízdní vlastnosti
| 11. 9. 2017 13:20
Môže byť. Nerozporujem. :-) :yes:
Avatar - speedfred
Sportovní jízdní vlastnosti
| 11. 9. 2017 08:18
neviem kde vyrábajú Galaxy,ale interiér po 34.000km drnčí akoby bol vyrobený kdesi v Bangládeši a mal 10x toľko najazdené. Našťastie to má aspoň komfortný podvozok.
Avatar - Riceeater
Ble...
| 10. 9. 2017 14:37
Toto je opravdu odporná hrouda plechu 8-s
Ble...
| 10. 9. 2017 18:21
Súhlas. Automobilový dizajn ide už dávno dolu vodou, a tuším stále rýchlejšie... Pekné auto aby človek pohľadal.
Avatar - WinDiesel
Ble...
| 10. 9. 2017 21:14
Opel Mokka je tomu podobný a prodává se dobře.
Ber to sportovně, dnes je móda dělají SÚV´2ČKAS jako Rusové dělají "bábušky".
Toto je nejmenší model a potom ještě 10 dalších vždy o něco větších modelů ......
Které vypadají úplně stejně. Jenom jsou o něco maličko větší, jak kdyby se ten nejmenší model trošičku nafoukl... a potom ještě jednou ... a potom ještě 10x.
VW to dělá stejně, nyní i Škoda, brzy budou mít 3 navlas podobné modely.
Ble...
| 11. 9. 2017 00:18
Ak nemajú vkus dizajnéri a automobilky, tak je skoro isté, že ho vo veľkej miere nemajú a strácajú aj zákazníci. Pre koho iného by potom tie obludky vyrábali?
Ble...
| 11. 9. 2017 06:40
Včera som to naživo videl v Rakúsku. Teda, nič moc. A cena to zabije úplne.
P.S. A k tej kope plechu: Pamätám si, že tá krabica Ford Fusion bola na CS trhu úspešná. Bolo to asi cenou.
Avatar - Verny_2013
EcoSport
| 10. 9. 2017 16:37
Dosud jsem si myslel, že blbější název než zvolili marketingoví mágové pro mé auto - Sportsvan už není možné vymyslet. Ejhle - povedlo se. Eco-Sport skutečně zdaleka je to nejnesmysněší, co kdy jaké auto dostalo do vínku. V jednom názvu absurdně potírá jedna část druhou. Bravo Forde, to se opravdu (ne)povedlo.
EcoSport
| 10. 9. 2017 22:05
No a to auto tomu nasadilo korunu, protože není ani ECO ani sport >:D
Cena
| 10. 9. 2017 17:05
vsechno, co zminili ostatni ... ale hlavne pockejte si na tu cenu. V evrope za tu cenu v podstate neprodejne auto ... skutercne netusim, kde by asi tak mohli nabrat 150tis prodanych kusu po evrope, to je podle me nesmysl a nekdo z redakce by to mel zkontrolovat :-)
Avatar - WinDiesel
Cena
| 10. 9. 2017 21:16
U nás problém, po Evropě ne.
Svého času jsem zjišťoval rozdíl mezi cenou Dustera ve Francii a u nás.
U nás stál 81 kW diesel o 110 000 míň než ve Francii 66 kW diesel.
A proto tam Ford šanci má a proto tolik reexportů od nás.
Avatar - Beefcake
Uzasne
| 10. 9. 2017 21:51
ako dokaze byt jedno auto Eco , Sport a aj SUV sucasne. Povedal by som, ze z tychto 3 veci platia vzdy sucasne maximalne 2.
Co je ale fascinujuce, je odvaha ist teraz do EU s dvomi iba dechtometmi a to minimalne na rok.
Avatar - Vij67
Matouci nazev
| 10. 9. 2017 22:03
To auto ma v nazvu presne to, co ve skutecnosti nema. ECO-o nejake ekologii zde nemuze byt ani reci. Upachteny 3 valec se bude muset poradne napit benzinu, aby tu krabici rozhejbal. V cem managment Forda vidi sportovni vlastnosti, tak to mi zcela unika ?!? Mrzi mne, ze si nejaci manazirci mysli, ze my zakaznici jsme vypatlani pitomci, kterym staci na kufr auta napsat ECO a SPORT a my to bez myslenkovite koupime. Tak za me ma Ford :no:
Název
| 10. 9. 2017 22:42
..jenom dotváří záměr marketérů. Podobně debilní název má VW Sportsvan, jak níže už někdo zmiňuje a přesto se ta dodávka výborně prodává. Je to záhada jen zdánlivě. Málokterý člověk při nákupu auta kupuje to, které by si opravdu přál a tak se snaží ospravedlnit konečnou volbu kdečím, aby byl vnitřně spokojen. Protože výběr vlastního auta je vždy emoční věc. Volba rozumu je jen chtěná, okolnostmi vnucovaná. Takže když vám vyjde, že potřebujete SUV, které moc nežere, je reprezentační a agresivně vypadá a přitom chcete všechny předjíždět.... :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku