Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - _Karel_
Quo vadis?
_Karel_
| 10. 9. 2017 17:58
Možná to tak zákazníci chtějí, nevím. Ale interiér je pro mě nevkus. Je až přehnaně retro a do toho plácnutej tablet , bída. Oproti třeba Continentalu zklamání.
Avatar - Twingo
Quo vadis?
Twingo
| 10. 9. 2017 18:31
Mě se interier líbí hodí se k Britskému autu ale tohle auto si každý naspecifikuje jak chce sám
Quo vadis?
XTad
| 10. 9. 2017 18:32
Porad lepsi, nez RR, ktery neni retro, ale je akorat zastaraly a bez napadu.
Avatar - _Karel_
Quo vadis?
_Karel_
| 10. 9. 2017 18:55
Tak to je samozřejmě věc pohledu. Techniku nehodnotím, ale designově považuju RR za špičku, a třeba o Velaru říct, že je bez nápadu a zastaralý považuju přímo za rouhání.
Edit: sorry, tys myslel Rolls Royce, a já myslel že Range Rover.
Quo vadis?
coubes
| 11. 9. 2017 00:08
RR je úplně jiná liga. Je to konzervativní aristokrat a pokud se podíváš pořádně, tak např. palubní deska je fakticky čistší a modernější (neplést moderní a módní) než stájová sedma, která je vedle RR jako vekslák v kožence vedle lorda. Není to pro každého, ale kdyby cílová skupina chtěla něco jiného, tak by to RR dávno dělal. Navíc u RR je jedno který model máš, vždycky to bude něco víc, než klasická produkce. Když budeš mít i "obyčejný starý Silver Shadow", tak vedle něj na parkovišti bude nová sedma, nebo nové S-klasse vypadat jako auta služebnictva prostě proto, že D3 stárne extrémně rychle a ceny padají rychlostí světla. A Bentley? To bylo vždycky "ten druhý" vzadu. Je to pro lidi, kterým už nestačí vrchol D3, ale na RR se necítí. Navíc vizuál interiéru napovídá, jak by teoreticky mohla vypadat cílovka, ale to jsou jen fabulace a tvorba stereotypů.
Quo vadis?
XTad
| 11. 9. 2017 10:03
Cistsi mozna, ale kdyz se podivam ma tohle [odkaz] tak mi to pripomina spis stary nakladak. Hola placata masa, do ni navrtane cudliky a rada lacinych detailu. Napriklad ten kus plastu (asi)na telefon misto radici paky, velke spary, zamek prihradky, jak z ziguliku...
Avatar - Korendir
Quo vadis?
Korendir
| 10. 9. 2017 20:05
To bych takhle neviděl. Continental má být ta odvážnější, modernější a dravější varianta, kdežto Mulsanne je opulentní a klasická varianta Bentley. Tolik dřeva, není ani na lodi :-) :-)
Za mě auto OK, který dává smysl, když jezdím vpravo vzadu ;-)
Quo vadis?
webpaja
| 11. 9. 2017 08:13
Jen bych volil jiné dříví, ale jinak to vypadá tak, jak si představuju anglického aristokrata na kolech ;-)

Btw: zkusil jsem konfiguraci a exteriér v dual tonu, interiér v měkké hnědé vypadají lahodně.
Quo vadis?
_MT_
| 11. 9. 2017 10:00
To není tablet. Je zabudovaný a je tam vysouvací panel s dekorem, který ho schovává. Nový Continental tohle řešení převzal, dříve měl display normálně odkrytý a umístěný v klasickém VW stylu.

Jinak je to retro a mně osobně přijde tahle oblast překombinovaná, jak je dekor dělený, je tam ovládací panel. Mimo palubní desku, jak jde dřevo kolem dokola, se mi líbí. Je to tak akorát, řekl bych. K britskému luxusnímu auto to patří. A i ta palubní deska je slabý odvar toho, co má Rolls Royce. Continental je hlavně novější. Dnes by to možná udělali jinak (je to pořád auto z roku 2010, byť prošlo faceliftem). Pořád by Mulsanne byl konzervativnější, ale možná by to udělali čistěji.
Avatar - vabis
Quo vadis?
vabis
| 11. 9. 2017 11:54
Auto je britske a Britanie chtela byt vzdy jina nez kontinent a nenecha si to vzit. Grafika pristroju je prave uplne perfektni! Digitalni diskoteku s pristroji mel uz Fiat Tipo, unyle plastove smetiste mame my. Copak tohle je UK? Britanie dodnes zije v predstave vladkyne vsech mori. Amerika, Australie, Indie, Hong Kong… Dodnes je cela protkana malymi kanaly s rucnimi zdymadly, hospody maji casto ve znaku labut. Pristroje co vypadaji jako historicky kompas jsou odkazem na imperialni plavby. Retro je vsudypritomne, domecky jsou krive, neomitnute s bridlicovou strechou. Mosty jsou litinove s nyty, lampy jak z Jacka Rozparovace. Cerveny autobus ma sice stop-start a ridi ho pakistanec, ale je cerveny a ma kulata svetla. Tradice musi byt. Stejne jako ty “osklive” predni svetla, ktere vyznavaji 8-littre ze Silverstone. Nemusime souhlasit, ale pro mistni to ma sve duvody. Akorat si Honza mohl vzit alespon kosili, vypada tam, jak by s tim nekomu vyjizdel z mycky.
Avatar - Twingo
B nebo RR
Twingo
| 10. 9. 2017 18:30
Ty zadní světla mi prostě připomínají světla z nového Phantomu. ;-\
Avatar - JohnST
Reklamy
JohnST
| 10. 9. 2017 19:34
Co dodat tie reklamy su otravne a to samospustanie tiez. Mnohi vas tu kritizuju za to a vy si idete svojou cestou. Prajem vam nech sa vam znizi navstevnost. :no:
...
memorex31
| 10. 9. 2017 20:02
Vsak ako kvalitka to urcite bude... ale preco to musi vyzerat ako keby to navrhoval kolotociar? :-O
Ten tablet v strede mohol byt aspon schovavaci... nech to tam netrci cely cas.
Tie predne svetla a ledky - preboha co to ma byt?
Vnutri vsetko ligotave, hnede drevo, biela koza, vhrom... katastrofa :-(
Srovnani se superbem probehlo??
Ted
| 10. 9. 2017 20:35
Uz se na nej tesim, ve standardni metodice je vitez jasny :-)
Srovnani se superbem probehlo??
_MT_
| 11. 9. 2017 10:27
Však on je schovávací. Vždycky byl, tak to snad s faceliftem neodstranili (když to dostal i nový Continental).

Co se ti nelíbí na LED? Jestli ti jde o denní svícení, tak tam chtějí mít tenhle vzor. U výfuků používají něco podobného. Tam to má připomínat drážkování hlavně. Jednoduše řečeno, chtějí něco zdobnějšího.

Problém je, že spousta jejich zákazníků chce chrom. Kdyby to nebylo z továrny, tak by si to prý nechávali dodělávat, což je pro Bentley ještě horší varianta. A ty prodeje potřebují, jinak by to auto ani nemuseli vyrábět. Na faceliftu mě zklamala právě maska. No, naštěstí je tohle sféra možností omezených jen tvou peněženkou.
Avatar - maxi!
ach jo...
maxi!
| 10. 9. 2017 20:36
sice nerad, ale musim aj ja sa priznat, ze ten predok je ako azijska kopia na Bentley....
kedysi som videl v Tokiu take nepodarene nieco, co malo pripominat Rolls ci Bentley a to mi dnes ten predok silne pripomenul.
Interier je anglicka klasika - je to vec vkusu, az tak by som sa nebranil, ale celkovo nejak som zklamany. :-!
Doplnění neznalostí
Milan_1.V
| 10. 9. 2017 20:52
Ten středový display se dá přirozeně schovat.

Ne opravdu tam jen tak netrčí....

Už v 80. letech mělo tehdejší Turbo R v těch místech digitální ukazatele ale brzy zmizely.

Spousta lidí to neví ale Bentley byl za dob kdy auta byla stejná s RR. Takový RR pro řidiče.

Auto se lépe řídilo, mělo větší výkon s TURBEM, sportovněji naladěný podvozek.

Pokud chtěl někdo sedět vzadu koupil si RR. (Ne Range Rover) >:D

A ten faceliftovaný předek je bohužel tragédie. Předfacelift byla vtělená elegance, odkaz na historii. Tohle je jen agresivní mamon. Takový má bohužel dnes výraz. Ale Číňané to takhle kupují bohužel....

A s Mercedes Maybach bych Bentley moc nesrovnával. To je jen prodloužený Esko a ruční práce se tomu vyhla obloukem.

Avatar - Bubáq
Bez legrace
Bubáq
| 10. 9. 2017 21:24
1. Ty deštníky jsou uloženy nešikovně, i když se ve své velikosti do dveří asi nevejdou. Jistě by se ale dalo najít mnohem vhodnější místo, aby byly pro řidiče více po ruce;
2. design kol se k tomuto vozu vůbec nehodí. Výrobci mnohem levnějších vozů si dávají více práce s návrhem vhodných designů, u Bentley by to měli zlepšit.
3. Množství dřeva v interiéru snad není příliš vysoké, ale jeho včlenění do designu zejména dveří měli u Bentley věnovat více pozornosti. Fotografované provedení působí přeci jen poněkud lacině, což přičítám chybějícímu polstrování kůží z horní strany dveřních panelů.
4. tlačítkové ovládání prakticky všech důležitých běžných funkcí je ok, ale panel s tlačítky měl být mnohem větší, aby se tlačítka na sebe tak netiskla...
Zbytek mi přijde ok.
Bez legrace
_MT_
| 11. 9. 2017 10:50
Ano, asi by bylo lepší mít deštníky na víku, aby se k nim řidič dostal, i když jsou v kufru věci (a nemusel do něj pomalu vlézt :-) ). Podobně trojúhelník atd. Vzhledem k tomu, jak jednoduché řešení používají, by to neměl být problém (leda s mechanismem otevírání víka, pokud by příliš ztěžklo). Když tedy chtějí plnohodnotný deštník, který se nevejde do dveří.

Skutečně nenabízí jen jedny disky.

Dřevo na horní straně dveří je klasické řešení. Stačí se podívat na staré Rolls Royce.
Avatar - holden2
videl bych to
holden2
| 10. 9. 2017 22:32
nekam sem [odkaz]
videl bych to
Šimpanz
| 10. 9. 2017 23:20
Těsně vedle.
[odkaz]
Avatar - Bubáq
videl bych to
Bubáq
| 11. 9. 2017 10:42
>:D >:D >:D
Avatar - flyboyeda
proč to má tolik otáček co Diesel ?
flyboyeda
| 11. 9. 2017 04:43
:-(
proč to má tolik otáček co Diesel ?
_MT_
| 11. 9. 2017 11:03
Protože má táhnout jak lokomotiva, ne ječet jak vysavač. ;-)
Avatar - flyboyeda
Jestli bude mít nová A8 12 válců
flyboyeda
| 11. 9. 2017 04:48
nenapadá mě žádný rozumný ani nerozumný důvod proč dát Bentley přednest před Audi ;-)
Jestli bude mít nová A8 12 válců
norday
| 11. 9. 2017 08:04
Jediný důvod mě napadá, že Audi (rozuměj A8, Esko, BMW7) má dnes každej jouda. Tohle ne. Ale je tento Bentley lepší než zmiňovaná trojice? Není. Je dvakrát / třikrát lepší ( vzhledem k ceně) ? To určitě není.
Jestli bude mít nová A8 12 válců
webpaja
| 11. 9. 2017 08:21
A8 vždy zůstane vlaskovou lodí prémiového výrobce s cenou od 2mio. Dovoluje, ši vyžaduje-li to společenské postavení, pak je Bentley vhodnější už jen z těchto důvodů.
Avatar - flyboyeda
Jestli bude mít nová A8 12 válců
flyboyeda
| 11. 9. 2017 09:43
Upřímě nová A8 vypadá lépe jak tenhle Mulsane, A8 má lepší interiér, Audi interiér je dle mě nejlepší na světě

Důvod proč si koupit Bentley byl vždy motor, jenom že když ten motor bude v Audi, tak skončil poslední důvod proč si koupit Bentley

proč si kupovat předražené Bentley s technikou od Audi vážně nevím
Jestli bude mít nová A8 12 válců
fOE
| 11. 9. 2017 10:39
S audi si kupujes jen podobnou sluzbu. S bentley si krom te sluzby kupujes i prestiz, exkluzivitu, to ze si te ve zpetnem zrcadku nikdo nesplete s taxikarskou A6 2.0tdi FWD ve sleve za 40tis E...

Avatar - flyboyeda
Jestli bude mít nová A8 12 válců
flyboyeda
| 11. 9. 2017 10:54
interiér Audi je lepší a hezčí, Exteriér taky, zadokolka u tak velkého auta je docela nebezpečná, hlavně v zimě to musí být maso

popravdě bych ten Mulsane i chtěl, ale to by nesměla existovat nová A8 s 12 válcem
A8 má 12 válců a Bentley 8 válec ? to je vtip ?
Jestli bude mít nová A8 12 válců
_MT_
| 11. 9. 2017 11:23
To není vtip, tomu se říká tradice. Je dobře, že tam nestrčili W12. Ten motor člověk jakž takž přetrpí v A8 (aby se jim tam vešel dvanáctiválec s quattrem, když tedy nechtějí delší kapotu). Už v Continentalu bych radši viděl zvětšenou V8 TFSI. Je to proti tradici, je to netradiční konfigurace (W místo V) a ten motor většinou nemívá nic moc zvuk (což spíš padá na hlavu inženýrům, ale osmiválce ladí lépe).
Jestli bude mít nová A8 12 válců
fOE
| 11. 9. 2017 11:25
Tebe ta aura, ta myslenka toho co je bentley a co je "jen" audi uplne miji. Audi je technologicka firma, prezentuje se ted a tady ve sve vlajkove lodi tim nej co dnesni technika v jejim podani umi poskytnout. Audi A8 jsou takove apple watch (nebo jine chytre hodinky, dosad si). Je to to nejlepsi co muzes mit na ruce dnes, ale zaroven to bude to nejhorsi co budes moct mit na ruce za 5 let. Az nebudes mit ten naskok v nejnovejsich technologiich, a ten za 5 let uz mit nebudes, nezustane ti v nadsazce nic.
Bentley jsou pak automaticke hodinky, rolex, zenith atd.. Docela jiste si snima nezavolas, neupozorni te na termin u zubare ani s nima nezapusobis na kazdeho. Ale ta technologicka spicka tam furt je (jen jineho druhu), cas se na nich tak (nebo vubec?) nepodepise a i za 5 nebo 15 let to auto bude mit furt 90% sveho dnesniho kouzla, 90%, nebo vic.

Co je lepsi nebo horsi? To se objektivne neda rict. Zalezi na cloveku. Pro nekoho komu na tradicich nezalezi, chce jen to nejlepsi a za 3 roky znovu to nejlepsi a tak furt dokola... tomu nejlip poslouzi ty apple watch a audi A8.
Ten kdo si ceni tradic vic nez ruznych umastenych displayu, kterych je btw. nova A8 plna (takhle si pokrok nepredstavuju), ten si klidne koupi bentley za nasobek ceny audi A8 s V12. Protoze ne vsechno je jen o cisilkach a o objektivnim pomerovani toho nebo onoho. Nekdo si ceni dusi.

PS: Precti si neco o tom 6,75L motoru co je v bentley. Kde a hlavne KDY ma koreny, ze je to dnes nejdele vyrabeny motor stale v produkci atd.. To je presne zrcadlo tomu co najdes v hodinkach El primero a co v smartwatch s par obvodama a kopou SW. Nektere veci, na prvni pohled davno prekonane, muzou mit obrovskou cenu a u audi si je proste nepriplatis. ;-)
Avatar - vabis
Jestli bude mít nová A8 12 válců
vabis
| 11. 9. 2017 12:36
fly nezlob tolik. Jsou lide kteri nenosi tricko a nepiji z pet lahve. Ze to tobe pripada praktictejsi s tim nesouvisi ;-) foe to napsal pekne.
Avatar - flyboyeda
Jestli bude mít nová A8 12 válců
flyboyeda
| 11. 9. 2017 13:26
Napsal jsi to hezky a co se týká Aple, tak aple nenávím, mám radši windows, to je ale jiný příběh

jenom mi příjde divný, že Audi bude mít 12 ti válec a Bentley 8 válec, nepochybuju o tom že ten motor v Bentley je famózní, ale počkám si na to jaký bude ten dvanactiválec od Audi a špatný podle mě rozhodně nebude

taky souhlasím stím, že né všechno nové je lepší, mnohdy to staré a ověřené vyzkoušené bývá lepší stím souhlasím, jenom mi prostě příjde divné to co jsem napsal v druhém odstavci

dále interiér od Audi je lepší jako ten od Bentley a co se Exteriéru týká tak Mulsane je podle mě asi jediné skutečné Bentley, akorát ta nová Á osma je taky nádherná a stále si zachovává svůj konzervatizmus, prostě vypadá nenápadně

A s Áosmou se díky 4x4 dá jezdit v zimě a díky zadním natáčecím kolům slušně manévrovat

Tenhle mulsane je určitě výjmečný, jediný jemu rovný je Rolls Royce Phantom

nová A osma s dvanáctiválcem by mu neměla konkurovat, ale může, hodně rozhodne nějaký test a ten nový dvanáctivalec
Jestli bude mít nová A8 12 válců
_MT_
| 11. 9. 2017 14:41
Bentley má ten dvanáctiválec také. Ale v modelech v hierarchii níž. Tohle je vlajková loď a jako jediná má motor používaný výhradně v Bentley (historicky byl samozřejmě i v Rolls Royce - Corniche, Phantom atd.).

Dříve i S-Klasse končila na osmiválci (první dvanáctiválec byl až ve W140 začátkem 90. let). BMW to odstartovalo. E32 vlastně původně ani V8 neměla, měla R6 a pak V12 (předchůdce E23 měl jen R6). Je to relativně novodobý vývoj. Mercedes na to přistoupil a přišel s V12 v další generaci S-Klasse o několik let později. A BMW také v moderní historii přineslo V12 k Rolls Royce; jediná historická V12 byla myslím v předválečném Phantomu III; dřívější Phantomy byly R6, IV byl R8 a pak to byly tyhle V8 (L Series).

Před BMW byl ještě Jaguar. Ten měl svou V12 někdy začátkem 70. let. Měl to být jediný velkosériově vyráběný dvanáctiválec. Nabídka opět byla R6 nebo V12. Tak to myslím vydrželo až do roku 1997.

V8 mají velkou historii. Vypadá to, že se automobilky k V12 uchylovaly, když měly R6 a chtěly postavit něco víc. A je to pochopitelné. R6 a V12 jsou dost podobné motory a V12 nezáleží na úhlu sevření válců.
Jestli bude mít nová A8 12 válců
Milan_1.V
| 12. 9. 2017 11:28
Řekl bych, že tady je veškerá komunikace marná. Protože je přehlíženo 8 let technologického náskoku.

Ale když někdo napíše že Audi A8 má lepší interier... z pohledu materiálů, to je zaslepenost značkou Audi a naprostá ignorace.

Tomu člověku absolutně nedochází, že interier Audi bouchají stroje, materiál má v sobě podíl recyklátů a všechno je plastové potažené maximálně nějakou kůží.

U Bentley vše musí splňovat daleko vyšší standarty. Existují určitá plemena ze kterých je jejich kůže. Mají určitou výživu, ohrady nemají ostnatý drát aby nedocházelo k poškození kůže. Dřevo můžete mít i ze stromu co vám roste na vlastním pozemku.

Třeba přídavné koberce jsou kožešiny z ovce a stojí cca 60 tis Kč.

A vše je výsledkem ruční práce... u Audi zadáte do stroje parametry, nasypete do něj granulát a z něj vypadne palubní deska...

Ale Audi z roku 2017 je lepší než Bentley z roku 2009.

To je asi stejně pravdivé jako by mi někdo tvrdil, že víno je lepší z tetrapaku protože se dá otevřít nožem ale korek ze skleněné lahve se nožem otevírá blbě a když ano, tak ve vínu plavou jeho zbytky. :-)
Avatar - _Karel_
Jestli bude mít nová A8 12 válců
_Karel_
| 11. 9. 2017 15:15
>:-[] :yes:
Jestli bude mít nová A8 12 válců
_MT_
| 11. 9. 2017 11:16
A8 ale motor z Mulsanne nedostane. A je podle mne zřejmé, že ses nezkoušel projet.
Jestli bude mít nová A8 12 válců
_MT_
| 11. 9. 2017 11:13
Podle mne je lepší (novou A8 jsem pochopitelně ještě nezkoušel). Stejně jako Maybach a Rolls Royce. Samozřejmě nejsou o tolik lepší, o kolik jsou dražší. Tak to prostě nefunguje. A záleží, co pro tebe znamená lepší. Tahle auta typicky nefrčí na nejnovější elektronice.
Jestli bude mít nová A8 12 válců
norday
| 11. 9. 2017 22:45
Beru to tak, že A8, 7čka, Esko, jsou auta cíleně dovedená k dokonalosti. A to k dokonalosti v reálném světě s hodnocením 100%. ( BMW se to letos povedlo spíš u 5tky.. no) tenhle Bentley je snaha udělat něco co má 130% dokonalého auta. Což prostě nefunguje . A jediný způsob jak udělat auto lepší, než nejlepší, je udělat ho absurdní, nesmyslné, za čárou racionality. . To je třeba Phantom. Tenhle Mulsane to v sobě podle mě nemá. Ve smyslu- nepřináší nic zásadně lepšího než D3. Stejně jako kdysi Maybach... který prostě působil jako vytuňená S klasse.
Jestli bude mít nová A8 12 válců
_MT_
| 12. 9. 2017 11:09
Nic není dokonalé. Ani S-Klasse (stačí se posadit). Tahle auta ubírají na hračkách, ale jich základní motorizace bývají na špičkové úrovni, jsou lépe odhlučněná, mají pohodlnější podvozky atd. Kromě komfortu investují i do materiálů, zpracování. D3 dokáže v individualizačních programech vyrobit ledacos, ale to, co je tam výjimečné, je tady standard.

Ty možná chceš něco naprosto nesmyslného, přesto Maybach ve své době Phantom rozdrtil. Ne v prodejních číslech, ale v tom, jaké zákazníky přilákal. Bylo to auto pro lidi, kteří se chtěli nechat vozit vzadu (to auto pro to bylo jak dělané; to kanape, které bylo tak oblíbené, že ho museli začít nabízet i v 57, jak byla vyřešena přepážka atd.). A nechtěli něco příliš okázalého. Maybach dokázal splynout s provozem, šel snadno přehlédnout. Lidé na jejich individualizaci utráceli hodně peněz. Zatímco Rollsy se spíš prodávaly předkonfigurované z placu/ skladu; vypadalo to, že si našly méně sofistikovanou klientelu, která prostě chtěla ohromit. Daimler bohužel přecenil velikost cílové skupiny. I v té době existoval ještě Pullman, ale Daimler ho skoro nikomu nechtěl prodat. Bohužel jsem neměl tu čest s poslední generací. Ten by teoreticky mohl být dobrou náhradou za 62. Tedy až na to, že se podle mne nepovedl exteriér.

Já právě o okázalost moc nestojím, takže mi byl nejblíž Maybach a proto mi je blíž Mulsanne (tedy hlavně před faceliftem) než Rolls. Také v tom hraje roli interiér. Rolls mi uvnitř nesedí. Třeba to ovládání klimatizace. Ještě víc plochého dřeva. I když se musím přiznat, že jsem jednou viděl Phantom Coupé v kombinaci, která se mi celkem líbila. Takže by se asi dalo něco vymyslet. A to byla také jedna věc, která se mi na Rollsu líbila - na rozdíl od ostatních nabízeli kupé. Bohužel, Phantom Coupé by neměl mít nástupce.
Avatar - flyboyeda
A řekne mi někdo z vás , proč to má ten bezín otáčky jako na
flyboyeda
| 11. 9. 2017 09:44
??
Avatar - Bubáq
A řekne mi někdo z vás , proč to má ten bezín otáčky jako na
Bubáq
| 11. 9. 2017 10:44
A jaké má otáčky?
Avatar - flyboyeda
A řekne mi někdo z vás , proč to má ten bezín otáčky jako na
flyboyeda
| 11. 9. 2017 10:51
A řekne mi někdo z vás , proč to má ten bezín otáčky jako na
kalousek
| 11. 9. 2017 12:50
Aby při tom výkonu mohl mít velký krouťák
A řekne mi někdo z vás , proč to má ten bezín otáčky jako na
okoloidúci
| 11. 9. 2017 13:13
Pozrite sa na tento graf [odkaz] a znova sa zamyslite.
Avatar - N6600
Budem hnidopich, ale neda mi to...
N6600
| 11. 9. 2017 11:01
Ked uz autor recenzuje auto pre hornych 10 tisic, mal by sa tak aj patricne obliect. Oblecenie, co ma na sebe, vyjadruje znacnu neuctu voci znacke a autu. Byt clovekom, co mu odovzdaval auto na test, odmietol by som mu odovzdat kluce :/
Avatar - Brumbal
Rolls Royce Phantom
Brumbal
| 11. 9. 2017 11:52
Kdyz uz Bentley Mulsanne neni rychlejsi variaci RR Phantom, tak britska aristokracie me je sympatictejsi v exterieru ale hlavne v interieru u Rolls Royce Phantom.
Kto by už len chcel takéto auto???
okoloidúci
| 11. 9. 2017 13:25
Ada je zase tady nemá rád toto auto pretože:
- pod kapotou je zastaralý zážehový motor s nízkým kompresným poměrem, který chlastá a netáhne,
- chybí manuální převodovka,
- chybí ruční brzda,
- budíky sú vzhuru nohama,
- je tam zadní náhon, přičenž jediný správný je 4x4,
- sklopením zadních sedadel nevznikne rovná plocha,
- tahá to pupek po zemi.

Avatar - Barry Lyndon
nelíbí
Barry Lyndon
| 11. 9. 2017 18:34
marně hledám na designu něco, co autora tak uchvátilo. Já vidím koncernový pokus o luxus jehož výsledkem je podivný kýč (vně i uvnitř) dobrý leda pro Číňany (to nemyslím ve zlém, mají prostě jiný vkus). To ty škodovky šly panu designerovi o dost líp...
Ten (chtělo by se říct klasicky koncernově) nepovedený podvozek tomu pak nasazuje korunu. Když už takové auto, tak RR Phantom, ti to mají zřejmě zmáknuté o nějaký ten level líp (a i designově vypadá na rozdíl od tohoto pokusu tak nějak samozřejmě).

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku