Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - iudex
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 08:31
Parádne hot-kombi. Kým RS5 mi na športiak príde od pohľadu príliš usadlá, u Avantu ten look perfektne sedí. RS Avant je jedno z áut, ktoré majú blízko k ideálu, dokonalému kompromisu medzi praktickosťou a dynamikou. Nie je veľa áut, ktoré vystrelia 5 ľudí s komplet batožinou za 4,1s na stovku. :-)
Ale tá cena... To je fakt silná káva, za kombi strednej triedy dať 80000 eur, to je proste veľa. ;-\
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 08:49
Ale no taaaak. Je ti jasne, ze s 5 ludmi a batozinou to z 0-100 neda ani omylom?
Avatar - iudex
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 09:02
To je asi rovnako samozrejmé, ako že to v reále nebude jazdiť za papierovú spotrebu. A?
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 09:12
Ale jasne. Len mi to po nabudeni dvojitym espressom prislo ako taka nekriticky oslavna oda a nedalo mi ;)
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 15:30
Které auto za 2M jezdí plně naložené s pěti pasažéry?:)
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 19:05
Nepleť sem cenu, víš, je to zakázané. ;-)
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 09:03
80tis? To se jeste bude majitel drzet dos u zeme za tu cenu :-)
Za me ma vetsi smysl RS6. Kombik je rodine auto, tady to asi nebude brano primarne na vikendove blbnuti nekde na okruhu a jako rodine auto se mi vic hodi myslenka RS6. To je ultimatni kombik. RS4 Avant je pak RS6 avant pro chude. >:D
Avatar - Hammunasakra
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 09:40
Pro chudé a [odkaz] :-)

Za mě a myslim že za většinu má větší smysl RS6 :-!
Avatar - iudex
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 09:41
Alebo pre tých s menšou garážou/parkovacím miestom. ;-) Ale samozrejme súhlas, RS6 je ešte viac hot, ako aj viac kombi.
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 11:00
Za me nema smysl ani jedno. krome specifickych vyuziti treba jako Medical Car. Treba takove TT RS ma srovnatelne zrychleni a stoji cca polovinu.
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 11:29
A do TT RS nalozis sebe, manzelku, dve deti a bagaz na dovolenou nebo na vikend? ;-)
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 13:04
Ne, ty nalozim do normalni A4/A6 avant co si koupim za usetrene penize.
Nebo ty snad jezdis po okruhu s manzelkou a deckama? >:D
Avatar - Hammunasakra
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 13:11
Jedině s celou rodinou [odkaz] >:-[]
Avatar - iudex
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 13:45
A to si ako vypočítal?
TT RS samotná stojí 66400 eur, RS4 Avant stojí 79800; povedz mi, kde kúpim A4 Avant (či dokonca A6 Avant) za 13400 eur, nech tam zájdem? >:-[]
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 14:02
To bylo srovnani s RS6, ne s RS4.
Avatar - iudex
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 14:24
Tak ono vždy môžeš povedať, že za cenu auta X máš autá Y+Z. Ak je ale podmienka jedno auto, tak tá myšlienka jedného univerzála je logická, resp. jediná možná. Stretávam sa s tým často, človek nemá finančné problémy, má luxusný byt v centre mesta za 100-200t eur a k tomu len 1 parkovacie miesto, potom druhé auto jednoducho nemá kam dať, aj keby naňho mal.
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 15:45
To jakoze nekdo ma na luxusni byt v centru a RS6 a nema na dve parkovaci mista?
Btw problemem univerzalnich vyrobku vetsinou byva, ze navzdory sve cene nevynikaji v nicem; z dvoutunoveho kombiku proste sportovni auto neudelas ani kdyby ses *** a na rodinne jezdeni to ma zase zbytecne vysokou spotrebu pricemz v tom stejne pojedes devadesatkou.
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 15:58
Trosku si protirecis. Najednu stranu se divis ze clovek co ma RS6 nema na dve parkovaci mista (btw. opomijis moznost ze jsou mista kde ikdybyses na hlavu stavel, dalsi misto nedsotanes) a niz napises, ze to ma na rodinne jezdeni zbytecne vysokou spotrebu. Tak ted nevim, resi ten imaginarni kupec penize, nebo neresi? :-)

A pises o kompromisu, a ono TTRS neni taky tak trochu kompromisni? Pravoverny sportak je cayman nebo boxster, proti nim si TT RS nese navic 2 mista velikosti vhodna tak max pro zavazadla, kdo ale poleze na okruh s kuframa, ze... zbytecna hmotnost navic.

Tohle je ale jen takove diskusni kafrani, to co je nebo neni zbytecne nakonec rozsekne zakaznik a soude podle toho co v provozu potkavam ja, pak ten kompromis RS4 a RS6 tahne vyrazne vic nez "nekompromisni" TT RS. ;-)

Tady nas diskusni kolega s cervenyma krvinkama ve tvaru ctyr kruhu a s RS6 v avataru by treba mohl znat i nejaka cisla, kolik RS4 a RS6 se rocne proda a kolik se proda TT RS?
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 17:26
Spotreba neni jenom o penezich ale treba taky o tom, jak casto musis zastavovat kvuli tankovani (pricemz nevim, jestli bych do RS6 napumpoval jen tak neco z nejblizsi stanice, u ktere zastavim nekde v Chorvatsku).

Argumentace zakaznikem a prodejem je uplne mimo, zakaznik je neinformovany, impulzivni, lehce ovlivnitelny a nevi co chce; dnes v provozu muzes potkat "sportovni" M verzi dieseloveho SUV a neznamena to, ze je to smysluplna kombinace.
Nakonec Blesku se taky proda vic nez National Geographic...
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 19:15
Tak poporade:
1) rozumnejsi benzin dnes sezenes snad vsude, a tam kde nesezenes lepsi benzin bych mel problem nabrat i naftu
2) Argumentace zakaznikem je jedina spravna. Tady se nebavime o prodeji rohliku, ale o autech za 100k+ Euro, to uz si rozmysli kazdej. Nebo kdyz nerozmysli, tak to ze udelal chybu pozna a priste nakoupi uz teda spravne (spravnejc). Navic, pochybuju ze by prodejce sam se nesnazil prodat kombo TT RS + A6 TDI, jak napsal iudex vyrazne drazsi nez "jen" RS6, radeji nez jednu RS6 kdyby videl ze se na neco podobne necha kupec zlomit.

3) kompromisni TT RS vs. boxster atd. jsi statecne odignoroval :-)

Takze abych to pochopil, to co si mysli lidi co si ty auta kupuji (a co vyjadri prave tim nakupem) dle tebe nic neznamena, maji se zeptat tebe co je a co neni pro ne smysluplna kombinace pro ne. Vim, napsal jsem to "pro ne" 2x, smyslem opakovani bylo podtrhnout pointu, takze: vazne se chces pasovat do role ze vis lip co potrebuju treba ja sam, nez ja sam? :-)
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 21:03
Ja bych naopak rekl ze clovek ktery kupuje auto za 20k EUR bude o pomeru ceny a vyuzitelne hodnoty premyslet vic; clovek, ktery kupuje auto za 100k+ EUR ho vetsinou ma jako status symbol a nejakou smysluplnost neresi (jinak receno, v tehle cenove kategorii si lidi kupuji co chteji, ne co potrebuji).
A jelikoz v poslednich letech je trendem "cim vetsi auto, tim lepsi" tak si lidi kupuji ruzne "sportovni" kombiky a SUV velikosti mensiho mikrobusu.a jezdi s tim do prace nebo na sobotni nakupy.

Boxster jsem odignoroval proto, ze nevidim smysl ve srovnavani ruznych znacek, to muzu rovnou napsat ze bych si koupil Morgan EV3 (ale jestli to chces slyest tak jo, z tveho vyberu bych bral Boxster).
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 21:34
Tak prece si myslis ze vis co chci lip nez ja sam >:D

K tomu boxstru, az budeme priste poradat podobne slohove cviceni, mel bys rict vsechna pravidla predem. To se pak clovek ztraci v tom kde se najednou berou okruhy, mantinely nakupu jen u te same znacky... cert aby se v tom vyznal. :-)
Avatar - Dinar
Hot-kombi
| 14. 9. 2017 08:04
Ano, zákazník je neinformovaný a lehce ovlivnitelný, někteří se dokonce domnívají, že koupí ttrs si pořizují auto na okruhy. >:D

Principielně se ale shodneme, taky nevidím důvod křížit sportovnost s praktičností, nakonec je to vždy kompromis, na druhé straně preference a potřeby lidí jsou různé, ovlivněné růz. faktory, jako např. už zmíněný počet aut limitovaný park. možnostmi atp., tedy ohrnovat nos nad někým, kdo si pořídí RS4 kombi jako nad neználkem je jen povrchní machrování.
Hot-kombi
| 14. 9. 2017 15:05
Také je rozdíl mezi sportovním a rychlým. Když někdo kouká na podobné auto, neznamená to nutně, že chce něco sportovního. Řeči o okruzích jsou pak mimo. Ani schopnější auta typicky nejsou z továrny připravená na okruhové nasazení. A člověk by si mohl vsadit, že by je kvůli záruce ani nenapadlo tvrdit, že je podobné auto určené na okruhy (okruh samotný nevadí jako odpovídající styl jízdy).

Osobně mám rád dobrý kompromis mezi talentem a použitelností. Abych v tom schopném, řekněme sportovním autě, mohl běžně jezdit. K čemu mi je, že mám doma sportovní auto, když v něm pak nesedím, když dostanu chuť, uvidím zajímavou silnici? Chci sedět ve vhodném autě, abych takových příležitostí mohl využívat. Možná ne ideálním, ale dostatečně dobrém, abych se pobavil. A každý nemůže (nebo nechce) ustoupit tak daleko, aby běžně jezdil třeba 911.
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 15:17
Kde presne se vzal v nasi debate ten okruh? Nebo ty jezdis dovolenkovat / vikendy travis zasadne na okruhu?

Smyslem aut jako RS4 a RS6 je mit vykony supersportu v rodinnem baleni, mit ho vzdy u sebe, byt pripraven na ty ojedinele okamziky kdy je spravny cas a misto a to kdykoliv. K cemu ti je ze ti doma v garazi stoji zaparkovane TT RS kdyz po ceste na chatu narazis na hezkou okresku, ale sedis v dieslove A6? Tohle je prece ten duvod proc jsou auta jako M3, RS4, RS6 tak popularni. Jsou to lepsi HH, vse v jednom, to je jejich kouzlo.
O dalsich legitimnich duvodech se uz rozepsal iudex a ja s nim souhlasim.
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 16:52
Jestli se nemylim tak na okreskach - vcetne tech hezkych - se muze jezdit maximalne devadesatkou.
Nebo nakolik dle tebe v tebou popsane situaci dokazes vyuzit vykon takoveho auta (bez toho aby ti decka poblila zadni sedacku)?
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 17:07
>:D co na to rict
Avatar - white label
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 17:10
Zřejmě pro TTRS apod., limit 90 km/h naopak neplatí... ;-)
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 17:39
Na okruhu ne a kupovat takove auto na jezdeni po beznych silnicich (jestli nebydlis v Nemecku) je zbytecnost.
Avatar - white label
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 20:10
Chceš tím snad říct, že zrovna TTRS je ideální volba na okruh?
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 21:04
Ne, chci tim rict ze okruh je idealni volba pro TTRS.

(Ale jinak jo, z dvojice RS6 TTRS bych na okruh bral to druhe.)
Avatar - Dinar
Hot-kombi
| 14. 9. 2017 08:08
Není, ttrs je na okruh kompromis, jinými slovy pořád řešíš kompromis, jen se na škále sport-praktičnost mezi těmi zmíněnými modely posunuješ trochu více na jednu nebo druhou stranu.
Avatar - white label
Hot-kombi
| 14. 9. 2017 11:52
Okruh není ideální volba ani pro RS6, ani pro TTRS.
Hot-kombi
| 14. 9. 2017 15:13
Tak nějak. Nebo třeba jedeš s rodinkou do hor a zatímco dělají, kdo ví co, ty se můžeš trochu pobavit za volantem. Je to jednodušší, než za sebou tahat plaťák s hračkou. Případně můžete jet ve dvou autech, ale na větší vzdálenosti to může být zajímavé.
Avatar - _Karel_
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 18:37
Edit
Avatar - AUDIRS6
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 11:10
OOOO, dnes tu počujem "na seba" len samú chválu >:D ;-) :yes:
Ale máte pravdu súdruzi samozrejme všetci ;-)

A ešte ako bonus, už od uvedenia RS5 a tých kadejakých vstupov a výstupov vzduchu ( falošných ) pri svetlách, "IMSA" blatníkoch a bohužial napevno nacapenom displeji MMI na palubke, sa mi proste RS5 / RS4 musí aj menej páčiť ;-\
Plus puntičkýrsto ad-absurdum: Spomínate si na čas uvedenia RS3 na trh ? Ako sa mi nepáčil predný nárazník s tým spojlerom /lízatkom ? že tie jeho konce smerovali tak nejako nie naväzujúco do tých bočných vstupov vzduchu v nárazníku ? Tu je to to isté teraz. RS3 sa s FL napravila, tož aj tu treba čakať na FL aby to vyzeralo "normálne" ? 8-s
Nič, pass, proste táto RS4 ide povedľa mňa bez nejakého väčšieho povšimnutia. :-!
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 14:26
Ty vstupy u světel vpředu a výstupy světel vzadu nejsou falešné. Zelené Audi RS5 testované zde na auto.cz jsem si detailně prohlédl na živo.

V realu design funguje, vypadá parádně. A interiér je také pecka i posez za volantem ;-)
Avatar - AUDIRS6
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 15:01
Nemôžem sa ale zbaviť pocitu, že mi to tam proste neladí.
Proste to na mňa pôsobí dojmom, že nejaký "stredne veľký tuner" zobraloriginál RS4/5, chcel na nej mať tie "IMSA GTO" blatníky a potreboval ju teda už zpredu nejako rozšíriť.
Keďže si nemohol dovoliť dať vyrobiť väčšie svetlá, ktoré by tam zapasovali, použil iba hentaké lacné plastové odliatky, ktoré teda majú nasávať vzduch, respektíve odsávať vzadu - a to odsávanie vzadu by malo zmysel, keby mali čo odsávať, ale kedˇže tam predtým nieje žiaden vstup vzduchu, tak ten výstup je čistý nezmysel. Proste neakceptovateľné. Na predných svetlách by som to ešte zožral - výkonné svetlá a ich elektronika sa zahrievajú, tak im dopriali trochu čerstvého vzduchu navyše. Ale vyzerá to nevkusne.
Nie vedúci, proste nie. Toto nieje moja šálka kávy, a je ti jasné ako brutálne to musí vyznieť od človeka s mojim nickom, ktorý Audi zbožňuje a v každej čo i len trochu relevantnej situácii obhajuje pred neprajníkmi.
Interiér - kvalita, tam nieje o čom debatovať, Audi je dlhodobo benchmark, ale sú drobnosti (tablet), ktoré im tiež neodpustím. O hatla-patla-matla A8-displeji sa tu ani rozpisovať neidem. Asi som v krízi stredného veku, že sa začínam transformovať na ufrflaného stašieho uja >:-[] Proste stačí, že máme všetci patla-matla mobily, starať sa ešte o o dosť viac patla-matla plôch v aute... 8-s :*)

Ak si dostatočne mladý a je to podľa tvojho gusta, užívaj si to ;-)

Ja tým pádom budem nútený ešte viac makať a zarábať, aby som si ďaľší voz mohol dopriať taký, ktorý také displeje nebude mať.
Hmm..., čo by to tak mohlo byť ? :-|
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 19:06
Já jsem to zelené Audi měl pujcene na pět hodin a užil jsem ho na okreskách. Napisu blog, přidám video (a pak mě zatknou). :-)
Hot-kombi
| 13. 9. 2017 15:18
Spomen certa. >:D ;-)
Avatar - Dinar
Hot-kombi
| 14. 9. 2017 08:32
Design je určitě silnou stránkou RS4, tedy pokud někdo nečeká, že sport verze konfekčního auta musí vypadat jako tuzerův sen, viz. CTR například. Běžná A4 v kombíku je v této generaci etalonem fádnosti, tak nenápadné auto, aby člověk pohledal, RS prvky tomu dávají šmrnc, opravdu zásadní, pro mně osobně jsou např. zjevením tahle kola [odkaz] v současném trendu vyumělkovaných xpaprsků různě pozalamovaných a ve třech barvách, je to svěží závan "rafinované jednoduchosti." Celkově má u mně design RS4 za jedna. :-) :yes:
Avatar - white label
Hot-kombi
| 14. 9. 2017 11:49
Souhlas, ta kola jsou super, na rozdíl od těch na titulce, které jsou zřejmě naopak příkladem toho, o čem jsi psal (...v současném trendu vyumělkovaných xpaprsků různě pozalamovaných...).
cena, S4 / RS4
| 13. 9. 2017 15:46
takze oproti S4 ma o 50 koni vic? za tu cenu? od rs4 bych cekal vic.
cena je podle me nesmysl.
cena, S4 / RS4
| 13. 9. 2017 16:39
Má o 100 koní víc.
Avatar - white label
cena, S4 / RS4
| 13. 9. 2017 17:05
Výkonový rozdíl je cca +100 PS/+ 100 Nm, ale hlavně rozdíl mezi těmi auty přece není jen o tom.
Dnes je bohužel trendy vydělit cenu auta počtem koní a hned je "jasno", které auto má navrch.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku