Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Subaru Impreza poprvé naživo: Je obrovská, přestože na to nevypadá. V ČR bude ještě letos!

Nové Subaru Impreza ve Frankfurtu zažívá evropskou premiéru. Hatchback se zcela novou technikou klame tělem – uvnitř nabízí prostor jako sedan střední třídy!
Zpět na článek
14. 9. 2017 10:08
14. 9. 2017 10:18
14. 9. 2017 15:30
14. 9. 2017 19:48
14. 9. 2017 19:46
15. 9. 2017 08:03
20. 9. 2017 11:03
14. 9. 2017 17:19
15. 9. 2017 06:16
15. 9. 2017 07:36
15. 9. 2017 06:18
20. 9. 2017 12:03
20. 9. 2017 12:15
14. 9. 2017 13:21
14. 9. 2017 11:03
14. 9. 2017 12:20
14. 9. 2017 17:30
15. 9. 2017 06:03
15. 9. 2017 10:11
15. 9. 2017 16:59
15. 9. 2017 22:42
14. 9. 2017 17:39
14. 9. 2017 11:19
14. 9. 2017 12:21
15. 9. 2017 07:09
20. 9. 2017 12:35
14. 9. 2017 14:25
14. 9. 2017 12:13
14. 9. 2017 12:23
14. 9. 2017 12:30
14. 9. 2017 17:57
15. 9. 2017 06:00
14. 9. 2017 14:29
14. 9. 2017 15:10
14. 9. 2017 18:06
15. 9. 2017 05:55
14. 9. 2017 17:59
14. 9. 2017 12:00
14. 9. 2017 12:28
14. 9. 2017 15:10
14. 9. 2017 12:12
14. 9. 2017 12:29
15. 9. 2017 07:22
14. 9. 2017 11:28
14. 9. 2017 11:41
14. 9. 2017 12:14
14. 9. 2017 12:41
15. 9. 2017 07:23
14. 9. 2017 12:18
14. 9. 2017 13:59
14. 9. 2017 15:06
14. 9. 2017 15:39
14. 9. 2017 16:33
14. 9. 2017 16:35
14. 9. 2017 16:43
14. 9. 2017 17:08
14. 9. 2017 20:26
14. 9. 2017 22:21
14. 9. 2017 19:03
14. 9. 2017 20:28
15. 9. 2017 05:53
14. 9. 2017 18:43
14. 9. 2017 15:51
14. 9. 2017 16:18
14. 9. 2017 18:18
14. 9. 2017 10:59
14. 9. 2017 13:21
14. 9. 2017 15:55
14. 9. 2017 16:24
14. 9. 2017 18:34
14. 9. 2017 22:02
20. 9. 2017 14:06
15. 9. 2017 05:35
15. 9. 2017 00:56
15. 9. 2017 09:47
15. 9. 2017 00:06
15. 9. 2017 00:59
15. 9. 2017 05:46
25. 9. 2017 17:56
25. 9. 2017 22:03
20. 9. 2017 13:52
14. 9. 2017 18:26
14. 9. 2017 22:42
14. 9. 2017 23:07
18. 9. 2017 13:11
19. 9. 2017 12:30
20. 9. 2017 14:19
Avatar - Ozzman
14. 9. 2017 10:08
A co to je ?
Je to hatchback, nebo kombi? Nebo nějaký hybrid ?
Rozbalit vlákno
215
14. 9. 2017 10:18
Re: A co to je ?
Mně se docela líbí. Uvidíme cenu a nabídku výbav. Jako se dvěma motorama a jednou převodovkou linear moc nevidím důvod, proč ho vzít místo Golfa. Zlatá stará nabídka - 1,5l, 2 litr, 2 litr turbo pro WRX, manuály, poté i slušný 2l nafták....
Avatar - Ozzman
14. 9. 2017 10:31
Re: A co to je ?
Tak je to Subaru, levné to určitě nebude. Ale to není ani Golf. Mne spíš vadí, že to není ani ryba ani rak. Když chci kombík, chci všechno co ho dělá kombíkem. Kufr, variabilitu, ližiny. Pokud chci kompaktní HB, tak tohle se mi zdá až moc dlouhé :-) A ty parametry motorizace jsou docela tristní na rok 2017.
Avatar - wakantanka
14. 9. 2017 10:37
Re: A co to je ?
Podľa mňa to musí byť HB, pretože kombík od Imprezy sa volá Levorg, či? :-)
Avatar - Ozzman
14. 9. 2017 10:44
Re: A co to je ?
Asi máš pravdu, ale podívej na fotky, tohle rozhodně nevypadá jako konkurent Astry, Golfu či Fokusu >:D
Avatar - Hammunasakra
14. 9. 2017 10:46
Re: A co to je ?
Vždyť to máš i v článku = prostorem je spíš konkurent Insignie, Pašíka a Mondea >:-[]
Avatar - Ozzman
14. 9. 2017 11:12
Re: A co to je ?
Takže z ikonické Imprezy se nám stal nějaký kočkopes... :/ a Ještě napůl zdechlý >:D
Avatar - removed
14. 9. 2017 11:20
Re: A co to je ?
tak design hezký, s tou zdechlinou bys mohl mít pravdu
Avatar - Hammunasakra
14. 9. 2017 11:23
Re: A co to je ?
Ani ne = tohle je Impreza pro maminu, do města atp. Pro taťku je [odkaz] ;-)

Holt to neni VW aby hybrid, verzi pro maminu i R dávali všechno do stejný krabice :-)
Avatar - Ozzman
14. 9. 2017 11:31
Re: A co to je ?
Dobře, tak to si tomu dal korunu >:D Impreza je auto pro maminu do města >:D Teď ti tady nalítne subaruklub a bude tě tu lynčovat >:D

Do města si umím představit desítky vhodnějších aut, menších, dynamičtějších, úspornějších, praktičtějších.

Právě, že to není VW, tak bych od Imprezy čekal i nějakou tu zábavu, důvod proč si to auto koupit i jako obyčejnou Imprezu.... STI je uplně jiná liga, i cenová.
Avatar - Hammunasakra
14. 9. 2017 11:42
Re: A co to je ?
Jj pro pravdu se lidi zloběj = ten znám >:D

Ale tohle auto s těmahle motorama je fakt spíš pro běžnej denní provoz = pro maminu :-)

Do Prahy si taky umim představit vhodnější = třeba nějakej menší hybrid žejo >:-[]

Ale pro běžný denní popojíždění = je tahle Impreza nejspíš vhodnější než spoustu turbo prdítek = kterejch se u nás prodá násobně násobky víc ;-)

Auta pro zábavu nevydělávaj a prodáváj se naprosto okrajově a minimálně. Díky že Subaru dělá něco jako WRX STi

Japonci prostě nejdou cestou absolutní unifikace = viz ten Golf kterej je fakt stejnej jako hybrid, elektro, běžná verze i R = a teď nalítne VWklub a bude mě lynčovat že tam sou zřetelný rozdíly >:D

Mě se japonskej přístup líbí víc = než to narvat do jedný karoserie radši udělaj Toybaru atp. Byť tou unifikací samozřejmě ušetříš

Myslim že tohle kombihatchback nebo co Subaru Impreza bude na takový to běžný denní ježdění = daleko lepší než.. většina krabic od mlíka s turbem = jedno jaký značky :-! ;-)
Avatar - Ozzman
14. 9. 2017 11:59
Re: A co to je ?
Souhlasím s parametry na denní provoz pro maminu i s tím hybridem do města. Ale pak už tady je napováženou, za kolik ta sranda bude a jestli opravdu nemohu dostat za své peníze buď auto rychlejší, nebo větší, nebo úspornější..

P.s. ještě mne napadlo pro někoho na hory, kdo chce jen 4x4 a o nic se nestarat.
Avatar - Hammunasakra
14. 9. 2017 12:07
Re: A co to je ?
Peníze sou jiná věc = a posuzování hodnot z našich postsocialistickejch příjmů eště jiná >:-[]

Někdo to tu psal = základní Impreza s 1.6 je v Austrálii, Kanadě atp. spíš levný auto. Ale prodá se jich tam násobky = což umožňuje tu nižší cenu. Evropanovi asi hlava nebere že v USA se prodá víc Subaru než VW

Tohle vůbec neni auto pro mě = ale jak sem psal: Pro mraky mamin teda rodin pro takový to běžný denní ježdění = nejspíš daleko myslim fakt daleko lepší než si hodně nadšenců oturbovanejch krabic od mlíka myslí.
Zvlášť když nemusíš nadoraz šetřit a vezmeš 2litr = těch 115 kW bylo naprosto pohodovejch v Legacy = teda tam bylo snad 121 ale to je fuk. Prostě asi slušný docela hezký velmi prostorný auto pro.. :-)
Avatar - Ozzman
14. 9. 2017 12:13
Re: A co to je ?
Tak je to logické. Pokud by tato Impreza byla naceněna, jako levné auto, tak jim češi utrhají ruce, Fabie a i30tky se mohou jít klouzat >:D

A s těmi nadšenci oturbených krabic. Ono je to spíš takhle a teď se na to podívej trochu z jiného pohledu.

Mám v nabídce auto s 1.4/1.6, které má takové parametry a pak za stejné peníze 1.2/1.0 s turbem. Sednu a jedu, turbo táhne, letí, spotřeba je podobná. Auto většina lidí nekupuje na 10-20 let, tak v tu chvíli neřeší spolehlivost ( a i ta nemusí být zlá, né všichni dělají propadáky, jako byl slavný 1.2TSI a i to TSI se zlepšuje).

Nevěřím, že někdo je nadšen z toho, že má pod kapotou tříválec a malý objem, ale je nadšen, že za svoje peníze dostane lepší dynamiku, než by dostal u konkurence, nebo než nabízely automobilky ve svých modelech o dekédu dříve.

Jen si srovnej základní parametry třeba dvojkové Octavie s 1.4 MPI/1.6MPI s 1.0 TSI.

Chápeš, co se ti snažím říct?

Legacy 121Kw jsem jezdil, naprosto dostačující auto pro rodinné cestování, stejně tak jsem jezdil i boxer diesel, i 3.0H6. Starší Imprezu s 2.0 jakbysme.... Proto mi takováhle Impreza trochu bije do očí.
Avatar - JDM
14. 9. 2017 15:30
Re: A co to je ?
Nevím co řešíte je to normální auto který si navíc nehraje, takový větší HB s pohonem všech kol atmosférický motorem, není to 20in1 nemá to milion ***in aby si to koupilo co nejvic jelimanu... Subaru si kupují lidi kteří ví proč ho chtějí.
Avatar - Ozzman
14. 9. 2017 16:59
Re: A co to je ?
A proč tedy chtít línější a dost pravděpodobně dražší HB, než nabízí konkurence ?
Avatar - twistedTSD
14. 9. 2017 18:58
Re: A co to je ?
Já si myslím, že Impreza prostě není primárně zaměřena na evropský trh. Ta předchozí se zde prodávala jen na vybraných trzích.
Avatar - JDM
14. 9. 2017 19:48
Re: A co to je ?
možná že po ni byla poptavka tak se subaru rozhodlo je tady začít zase prodávat .
15. 9. 2017 07:52
Re: A co to je ?
co to je vybraný trh?? V Německu se impreza prodává i v současné verzi ,stejně i ve Švýcarsku, to jen náš importér, či impotentní dovozce(dle přání vyber), se nedomluvil.
Mimochodem, Impreza v Německu není nijak drahá, naopak, na čtyřkolku skvělá cena, u nás je Subaru všeobecně předražené. Přemýšlím o Levorgu a vím, že ho koupím v NNěmecku, ušetřím cca 100 000,- za skladovku oproti ČR .
Avatar - JDM
14. 9. 2017 19:46
Re: A co to je ?
a proč chtít levnější tuctový HB který ničím neviniká , nemá poho 4x4, jízdně neoslní , krásou taky ... Subaru dělá auta která jsou kvalitní , a jezdí dobře , nejsou nabušený nejmodernější technikou a vychytávkama ale to neznamená že nemá cenu ho chtít každý nechce mít počítač na čtyřech kolech jsou lidi kteří chtějí dobře jezdící bezpečný auto s jednoduchou technikou ... Víš ty subara se vyrábí v japonsku a sem se dováží , odečti si od ceny dopravu a clo toho , kolik by stál takovej importovanej evropskej HB na japonským trhu?
Avatar - Ozzman
14. 9. 2017 20:47
Re: A co to je ?
Promň, ale tohle nemůže moc vynikat jízdou, což byla deviza Subaru, protože má chcíplý motor a automat >:D

Jinak, aby si mi rozuměl, jsem docela fanoušek Subaru, projel jsem hodně modelů, hlavně starších, od Justy po Outbacky a STI. Dříve ta auta měla koule. Tohle možná vypadá dobře, ale je to přerostlé a pomalé.

Forester je alespoň cenově zajímavý, Outback taky i když není nejhečí (zlatá genearce s H6) a Levorg dejme tomu, bohužel zase jen s AT....
15. 9. 2017 03:32
Re: A co to je ?
Subaru kromě sportovních verzí BRZ, WRX, STI, nikdy nemělo v běžné produkci vozů tendenci dělat rovinkové sprintery a ani starší generace a nebo motorizace 3.0 H6 neměla tyto tendence. Pokud budu chtít něco splašeného na sprinty, nekoupím si standardní model Subaru, ale klidně něco jiného a levnějšího. Devizou běžných vozů značky Subaru jsou především skvělé jízdní vlastnosti za každého počasí a průjezdy zatáčkami, stejně tak nějaký sníh tě zabrzdí pouze, pokud sedneš na břicho. To je Subaru a pokud jsi se Subaru opravdu jezdil, tak jsi na to mohl už dávno přijít sám. Mám Subaru Legacy IV generace s motorem 2.0R v kombíku v automatu a maximální spokojenost. Nové generace se mě vzhledově už nelíbí, výjimkou je pouze Levorg, který právě vychází z Legacy IV. Z Japonců vyčnívá vzhledově snad už jedině Mazda.
Avatar - Ozzman
15. 9. 2017 07:28
Re: A co to je ?
Chtěl jsem ti původně napsat obsáhlý komentář, ale někde níže jsi sám napsal, že to chce alespoň 110kw dvoulitr. Tím to asi můžeme uzavřít, protože ta 1.6, která je popisována v článku a o které tu diskutujeme, je dle mne pro Imprezu nedůstojná, hlavně parametry v kontextu s né jistě nízkou cenou v roce 2017 a této třídy aut.

Ještě bych dodal, že Subaru má dobré jízdní vlastnosti, ale bohužel, dnes na klasické české okrsce, kdy sněhu je minimum, takto motorizované Impreze i přes 4x4 ujede nějaký trochu lépe motorizovaný Fokus, nebo Golf za menší peníze. Nehaním auto, spíš mi to příjde pro Imprezu trochu nedůstojné.
15. 9. 2017 07:56
Re: A co to je ?
Jestli za tím nebudou ty flotilové emisní limity.. ta 1,6 se prodává v Impreze v Německu dodnes a je to základní motor, vsadím botky že dvoulitr přijde, a nakonec i oturbená...
Avatar - JDM
15. 9. 2017 08:03
Re: A co to je ?
A furt kdo komu ujede já denně jezdim s kombikem s 1.8 na 74kw a neujede mi nikdo (7 let praxe na impreze wrx) ale to je jedno proč furt řešit co čemu ujede? Jo ta 1.6 nebude nic moc ale nekupuje se to na závodění někomu to klidně stačí a jde mu o podvozek, 4x4 atd. Koukni kolik jezdí starejch oktavek a ty mají zrychlení taky kolem 12 vteřin s 1.9turbo a taky s tím lidi jezdí a kupují to
Avatar - feroj
20. 9. 2017 11:03
Re: A co to je ?
"Do města si umím představit desítky vhodnějších aut, menších, dynamičtějších, úspornějších, praktičtějších."

aj ja... a napriek tomu tam v kolonách postávajú(poskakujú na DSG) samé TDi, CDTI, ecoDci ....a čudúju sa že sa im každých 60-100km spúšťa vypaľovanie DPF :-O

do mesta , jazda v kolone, posúvanie sa v zápche(aj keď nie len tam, len si to treba skúsiť)... je Subaru CVT s hydromeničom od a benzín atm. asi najlepšia voľba.
Avatar - JuckiCZ
14. 9. 2017 11:30
Re: A co to je ?
Pokud to bude mít světlou výšku aspoň 16cm, tak by to právě mohl být konkurent dnes oblíbených SUV.
Ta mají většinou taky 16 - 18 cm SV, místa taky o něco víc jak v HB, ale míň jak v kombíku, tady bude v základu 4x4, s dvoulitrem naprosto dostatečná dynamika a slušná spotřeba (Forester s ním jezdí do 7,5).
Ceny bych se taky moc nebál, Subaru není dražší než stejně vybavený Němec (podle cen XV, které musí být dražší, by to mělo být s dvoulitrem pod 550 s dobrou základní výbavou a klasickou zárukou na 5 let), tak teď už jen neprosrat reklamu ;-).
Moc držím pěsti a velmi začínám uvažovat!
A taky mi hlava nebere, proč tam nejde 1,6ka z Levorga :-/
Avatar - Ozzman
14. 9. 2017 11:33
Re: A co to je ?
Jenže to co popisuješ, je právě XV, vyšší výška, dvoulitr, není malé, ale není velké. XV se mi líbí, proto nějak nechápu, co je tedy ta Impreza. Kdo chce větší auto, je tu Forester (mimochodem ten se dá sehnat dnes hodně zajímavě a i v základu má co nabídnout).
Avatar - Hammunasakra
14. 9. 2017 12:11
Re: A co to je ?
Tahle Impreza je dle všeho uvnitř skoro výrazně větší než XV = u Subaru nejdou do větších aut což je smutný ale vzhledem k reálný situaci na trhu rozumný = a velmi dobře pokrývaj tuhle oblast řekněme nejprodávanějších aut
Avatar - JuckiCZ
14. 9. 2017 12:18
Re: A co to je ?
Ale všude se píše, že toto je nižší XV, tady se dozvídám, že trochu protáhlejší, tudíž prostornější.
XV není příliš srovnatelné s menšími SUV právě proto, že je super do terénu i díky 22cm SV, což je o 4-6 víc, než většina konkurence a to je hodně velkej rozdíl!
Lidi očividně nekupují SUV kvůli terénu a tady by mohlo stačit těch 16cm, jak má RAV4, CRV apod., proto píšu, že mi to přijde jako konkurent spíš těch SUV, protože nevím, v čem by pak Imprezu taková RAVka překonávala, respektive proč by ji chtěl někdo místo tohoto Subaru ;-).
14. 9. 2017 17:19
Re: A co to je ?
To by mě zajímalo, o jaké většině SUV to píšeš. Neznám moc SUV pod 20 (bez nastavitelné výšky se pohybují spíš mezi 20 a 25). Napadá mě jen CR-V a RAV4. Nebo Yeti, ale ten byl opravdu malý (tak o 20-25 cm kratší než XV, tedy prakticky třídu) a podle mne byl spíš na hraně jako SUV. To spíš crossovery, tam se dá taková výška čekat, ale ty už vůbec nesleduji a i tam jsem myslím zaznamenal kousky ke 20.
Avatar - JuckiCZ
14. 9. 2017 17:39
Re: A co to je ?
Beru malá SUV, tam už se ty rozdíly mezi tímto a crossovery docela stírají.
Tuto skupinu jsem zvolil proto, protože cenově nebude na hony vzdálená této Impreze (počítám kolem 600k) a prostorově to jsou taky o něco větší hatchbacky.
Takže (mm): Honda CR-V - 165, Toyota RAV4 - 163, Kia Sportage - 172, Hyundai Tucson - 172, Ford Kuga - 156, Mazda CX-5 - 192, Suzuki S-cross - 180, Mitsubishi Outlander - 180 a to jsou jen ty, co mě rychle napadly, crossover je tam podle mě jen ten S-cross, všechno ostatní považuju za SUV...
15. 9. 2017 06:16
Re: A co to je ?
Ta hodnota u Kugy je těžko uvěřitelná. Když jsem se rychle podíval, tak vypadla všelijaká čísla od 14 do 20 cm a moc se mi nechce se v tom prohrabávat. Osobně ji mám zařazenou kolem 20. O CR-V a RAV4 vím, ale pokud si dobře vzpomínám, tam ty extrémně nízké byly pro FWD, AWD na tom byly o něco lépe. Korejce vůbec neznám, Suzuki také ne, Outlander jsem znal jen v druhé (předchozí) generaci. CX-5 mám zařazenou kolem 21 cm (první generace, AWD).
Avatar - JuckiCZ
15. 9. 2017 07:25
Re: A co to je ?
Kuga má uvedeno 148 - 208 podle motoru, pohonu a zatížení.
Paradox je, že zrovna benzínové verze ve čtyřkolce mívají často nejnižší světlou výšku (viz např. RAV4 178 diesel FWD, 177 hybrid, 163 AWD).
[odkaz]
Mazda je tady se 192mm.
Je to mravenčí práce se k tomu dostat, často se tento údaj vůbec neuvádí ;-).
Mě jde o to, že v rámci aut, která jsou u mě jsou v hledáčku, tento model velmi zaujal a předběhl právě ty SUV, o kterých vážně uvažuji (právě pokud nebude mít SV 13 cm jako Levorg - což je hrozně málo, nebo zase 22 cm jako zbytek Subaru - pro mě zbytečně moc).
Avatar - Emel
15. 9. 2017 07:36
Re: A co to je ?
Spousta toho začíná kolem 650 ceník (CRV, 500x, Sportage)... ale za 600 by to mělo být sehnatelné.

Impreza z fotek rozhodně na nějakou velkou světlou výšku nevypadá.
Avatar - Beefcake
15. 9. 2017 22:29
Re: A co to je ?
Tak to je pre teba idealny Outback s 20cm.
Australcania pre Imprezu uvadzaju 13cm. To je jednoducho cestna stvorkolka do kazdeho pocasia. Na blbnutie mimo je XV/Forester/Outback.
Ked tam v AU vidim ten 3.6L 6valcekovy atmosfericky Outback so 191kW, chce sa mi plakat :-(
Avatar - JuckiCZ
16. 9. 2017 06:20
Re: A co to je ?
To já vím, že je pro mě ideální auto Outback, ale tam je problém s cenou. 950k je oproti ostatní autům, o kterých uvažuji velkej rozdíl. Outlander/CR-V/RAV4/Santa fe/Forester to vše je kolem 700k a Pokud nebude Impreza těch 13, ale třeba 16, už by se dalo uvažovat i o ní...
Ale můj názor na to, že Outback je nejideálnější/nejuniverzálnější auto na trhu, ten stále trvá ;-).
Abys mě pochopil, já nepotřebuju blbnout mimo silnice, potřebuju párkrát do roka odvézt vlek s dřevem z lesa, párkrát do roka odtáhnout vlek s koněm z vlhké pastviny, občas zajet autem po polňačce až k řece, když jedu na ryby apod.
Avatar - Beefcake
16. 9. 2017 11:41
Re: A co to je ?
Kup Forester a nespekuluj. 2cm ti mozu len pomoct. Ma aj lepsie najazdove uhly ako Outback. Pokial teda nepotrebujes este vacsie rodinne auto, cize Outback.
Forester je fakt univerzalne auto.
Impreza podla mna aj tu bude 13cm.
Avatar - JuckiCZ
14. 9. 2017 17:47
Re: A co to je ?
A další značky se s Imprezou moc srovnat nedají, protože Nissan, Peugeot, Citroen ani Renault čtyřkolku v benzínu nenabízejí a třeba Mokka X je malá a má jen 143 mm.
Jo a v rámci VW se zas tak neorientuju zase já, ti mě odradí vždycky už jen cenou... ;-)
15. 9. 2017 06:18
Re: A co to je ?
Ty tam nemáš vůbec nic z Evropy, což nejsou jen Francouzi nebo VW. Z USA jen Ford. Já zase znám v první řadě evropská auta, japonská mě hodně často minou (ať už kvůli vzhledu, nebo si nedokáži vybrat výbavu).
Avatar - JuckiCZ
15. 9. 2017 07:06
Re: A co to je ?
Impreza je benzínová čtyřkolka. Tak mi teda napiš, která auta (kromě mnou zmiňovaného VW group, tam mám mezery) považuješ za SUV, prodávají se u nás ve verzi AWD a benzín a cenově je seženeš kolem 600k.
Nepřijde mi, že bych zapomněl na tolik modelů ;-).
Avatar - wakantanka
14. 9. 2017 14:27
Re: A co to je ?
No ktovie aký bude veľký Levorg next generation ? >:D
Avatar - Hammunasakra
14. 9. 2017 14:33
Re: A co to je ?
Lidi od Subaru? >:D

Stávající akrorát prošel faceliftem [odkaz]
Avatar - wakantanka
14. 9. 2017 20:53
Re: A co to je ?
hádam ti nemusím vysvetľovať čo znamená nová generácia a čo facelift?
Avatar - Hammunasakra
14. 9. 2017 21:04
Re: A co to je ?
To je rozdíl? A vědi to u Bentley a druhý generace Continental GT? Teda faceliftu kterýmu řikali 2. generace? A u pašíka B6 faceliftu na novou generaci B7? :-)

Ale vážně = jak sem napsal: Lidi od Subaru už teď vědi = jaká bude příští generace ;-)

No a stávající Levorg náhodou zrovna teď prošel faceliftem :-)

Ta 1.6 je ze 70% nová = o 14 kg lehčí přitom o 10% vyšší torzní tuhost a o 5% nižší vibrace. Podobně je upravenej 2litr = ten je dokonce z 80% z novejch dílů
Dál mírně upravenej je i Lineartronic = místo původních 150 článků jich má dneska 174 takže má v důsledku nižší tření. Řetěz dodává německej Sheffler = zbytek je vlastní = Subaru

Kdyby to bylo o VW = je tady o tom tak deset článků = tady pro jistotu = jako obvykle = ani píp :-)

Člověk se pak vlastně nediví proč si tolik lidí myslí jak je koncern VWyspělej a všichni ostatní.. >:-[]
Avatar - feroj
20. 9. 2017 12:03
Re: A co to je ?
Levorg na novej platforme bude o niečo širší, bude mať väčší rázvor, vylepšené systémy... atď ;-)
niečo k "starému" [odkaz]
Avatar - woody-alien
14. 9. 2017 10:44
Re: A co to je ?
Jj, taky mu tam dali tu 1.6 malinko lepší, když už má tahat zbytečný krámy v kufru. :-)
Avatar - Ozzman
14. 9. 2017 11:13
Re: A co to je ?
Mě by spíš zajímalo, co chce vozit Impreza s těmi parametry a jistě né dumpingové ceně >:-[]
Avatar - feroj
20. 9. 2017 12:15
Re: A co to je ?
predstav si že v JPN stojí 300k Levorg v najvyššej výbave cca 26tis€, menej ako základný 170k v CR, SR... XV s 2.0i cca 16tis.€ v JPN, v CR bude na 23tis oklieštená 1.6? .... keď si zoberieš že cena prepravy 1ks môže byť cca 1000€ ... lenže zastupenie v EU si vymohla súkromná firma EF zo Švajcu (vzhľadom na objem predaja je EU na chvoste ) ... ten si k tomu niečo zaráta, lebo biznis, EU si pacne svoje dane a eco poplatky na ochranu D, F, T automobiliek... a máš cenu SUBARU v EU :-O
14. 9. 2017 12:13
Re: A co to je ?
mám na teba sviští otázku. Chcem meniť olej po 3 tisíckach (vo tom žádná) a v manuáli odporúčajú značku ecstar. Mám to rešpektovať alebo môžem vybrať inú značku podľa špecifikácie? Normálne by som to neriešil a dal inú značku, ale dnes je doslova každý motor iný a nedá sa vylúčiť, že je tam nejaká špecifická zákernosť, ktorá by sa mi mohla vypomstiť. Čím kŕmiš tvojho? .
Avatar - woody-alien
14. 9. 2017 12:53
Re: A co to je ?
Hmm, no ten Ecstar je podle mě pouhopouhá malá domů. Olej Suzuki, co si pod tím máš představit ?
V případě Swifta jsem to nechal na autorizáku. Dávaj mi tam Shell Helix Ultra.
14. 9. 2017 13:18
Re: A co to je ?
vidím to podobne, dík za ino.
Avatar - Emel
14. 9. 2017 13:21
Re: A co to je ?
Chystám se koupit Motul X-Clean... ale asi je to vcelku jedno.
Avatar - wakantanka
14. 9. 2017 14:29
Re: A co to je ?
čiste technicky v manuáli od auta by si mal mať vyšpecifikované aký olej do toho výrobca predpisuje, nielen viskozitu, ale aj SAE a toho by som sa držal v prípade zámeny.
14. 9. 2017 15:11
Re: A co to je ?
je to tam, viem čo tam mám naliať, len si overujem, či náhodou nemôže byť ten ich ecstar nejaký špéci na svišťa, ale myslím že nie a aj vy si zdá sa myslíte to isté ;-)
Avatar - Jaros71
14. 9. 2017 19:40
Re: A co to je ?
Levorg se povedl ..a tohle vypadá na SUBARU dost dobře.. :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
14. 9. 2017 10:45
Re: A co to je ?
Tabulka parametrů je jako obvykle na ACZ blbě :-)

Parametry sou odpovídající = slušně táhnoucí atmosféry boxer. Turbo krabici od mlíka musíš hledat jinde >:-[]

Na turbo má Subaru Levorg = tohle je Impreza = ta má turbo až [odkaz] :yes: :-)
Avatar - Dinar
14. 9. 2017 11:03
Re: A co to je ?
Jo tak "slušně táhnoucí atmosferický boxer", >:D aha, no proti gustu, já jen, že ty parametry 84kW, 0-100 12,4s, vmax 180km/h, vypadají v kontextu xkomentových pláčů v diskusích o nedostatečnosti litrového motoru v octavii, velmi komicky. Jak jen se s tímhle bude moct někdo vydat do Chorvatska na rodinou dovolenou, ty hory přece nemůže přejet. >:D >:D
Ale chápu, subaru, je třeba přivřít oko. ;-)
Avatar - Ozzman
14. 9. 2017 11:14
Re: A co to je ?
To teda... >:D Jak by se tu najednou hodil nějaký litrový outurbený tříhrnek, což? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
14. 9. 2017 12:15
Re: A co to je ?
Ani náhodou = oturbenej 4hrnek 1.6 [odkaz] ti Subaru nabízí v podobnym = na ty cesty do Chorvatska vhodnějšim autě

Turbo je zas blbější na denní popojíždění na krátký vzdálenosti po městech. I když si to asi dokonce většina lidí nepřipouští ;-)
Avatar - Dinar
14. 9. 2017 12:20
Re: A co to je ?
Ano, impreza 4x4, typické auto do města. >:D
Avatar - Hammunasakra
14. 9. 2017 13:22
Re: A co to je ?
Ano = i když to nechápeš a myslíš si jak si vtipnej >:-[]

Tohle auto tahle impreza je auto spíš pro maminy, pro běžný denní dojíždění s dětma do školy atp. ;-)

Proto se v Austrálii, Kanadě, USA tak dobře Subaru prodává = i když to asi nikdy nepochopíš = to nic, sou horší věci :-)
14. 9. 2017 17:30
Re: A co to je ?
Tohle je auto do města leda tak standardy USA. Nebo ti to snad připomíná například Jazz? Pohon všech kol? Proč ne. I Swišť nebo Panda se dělají jako 4x4 (v Japonsku třeba i Yaris nebo Mazda 2).
Avatar - Hammunasakra
14. 9. 2017 17:41
Re: A co to je ?
Ale já to tak myslim = a nejen USA. Viz jiný moje příspěvky = v zemích kde se prodává = tady samozřejmě ne a ani v Evropě zas tak moc ne
15. 9. 2017 06:03
Re: A co to je ?
My však nejsme Američané a nediskutujeme tu na americkém webu, že.
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2017 09:12
Re: A co to je ?
Nojo taky nejsme australani atd. = bohužel :-)

V česku tohle auto nemá moc šancí = nemá krabici od mlíka s turbem = místo toho 4 válce atmo. Bude se s nim jezdit asi příjemně = ale ne u nás ;-)
15. 9. 2017 10:11
Re: A co to je ?
I kdyby měla nějakou základní přeplňovanou malorážku, prodeje by to podle mne moc nevylepšilo.
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2017 13:39
Re: A co to je ?
To máš asi pravdu = smutný žejo ;-)
Avatar - Emel
15. 9. 2017 16:59
Re: A co to je ?
Otázka úhlu pohledu. Za mě by bylo smutný, kdyby tu jezdila samá auta Made in Japan a PRC.
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2017 17:29
Re: A co to je ?
Proč zrovna PRC?

To neni o úhlu pohledu = tady drtivě převládá německá škodovka a pak další německý značky. Japonců tu moc neni, korejců trochu americký skoro vůbec

Bez úhlu pohledu = mírně víc třeba Subaru a trochu míň škodovek = to by pestrosti vůbec neuškodilo

Jestli teda tvuj úhel pohledu neni eště víc škodovek a koncernu atp. = současná dominance je nedostatečná :-)
Avatar - Emel
15. 9. 2017 22:42
Re: A co to je ?
No protože to je trend, kterého se trošku bojím... když už nosíme čínský hadry a boty, ukusujeme u toho španělská jablka a koukáme na korejské televize a mobily, tak aspoň auta můžeme mít naše. Česká, nebo aspoň evropská.

Pestrost je hezká věc, ale pestrost není všechno. Za mě je český trh v pořádku... to, co vidím na ulicích třeba v Praze, si nezadá s žádným evropským velkoměstem... nebo rozhodně ne tak, jak by odpovídalo poměru kupních sil obyvatelstva.
14. 9. 2017 13:28
Re: A co to je ?
Pre manželky na rozvoz detí do školy na na krúžky :-) >:D
Avatar - Hammunasakra
14. 9. 2017 13:37
Re: A co to je ?
Nojo = i když ti to stejně jako Dinarovi hlava nebere = fakt :-) >:-[]
14. 9. 2017 13:43
Re: A co to je ?
Skús sa rozpísať, čo mne a Dinarovi hlava neberie.Na bežné pohybovanie sa po meste ti stačí z nižšie strednej triedy čokoľvek so základným motorom a to ešte nemusíš so sebou vláčiť balast v podobne 4x4 :-! = fakt
Avatar - Ozzman
14. 9. 2017 13:53
Re: A co to je ?
Tak třeba 3 měsíce v roce pro rozvoz dětí po Špindlu >:D
Avatar - wakantanka
14. 9. 2017 14:30
Re: A co to je ?
alebo na krúžky niekde v Alpách, resp. za polárnym kruhom >:D
14. 9. 2017 17:39
Re: A co to je ?
Tak v Rakousku nebo Švýcarsku jsou oblíbené i malé čtyřkolky. Když si vezmu, kolik je Jimny v okolí domu mých rodičů, což je ve středních Čechách... žádné hory, ale v malé, ospalé vesničce jich je snad pět. Ani Škoda tam nemá od jednoho modelu takové zastoupení a to jsou kousek od MB.
Avatar - Hammunasakra
14. 9. 2017 14:30
Re: A co to je ?
Náhodou zrovna loni sem trochu času věnoval tomu co se hodí na ježdění po městě ;-)

Nejsem fanda současnejch absurdních prodejů 4x4 = ale u Subaru tomu došli jinak = celkovou koncepcí konstrukce vozu [odkaz]

No a tahle Impreza je i přes tvou a Dinarovu hlavu = udělaná na to denní ježdění. Proto ty atmo motory atd. Jestli si byl třeba i na jinejch kontinentech = Evropa je druhej nejmenší a přitom docela hustě obydlenej = tak to by tomu pochopení možná mohlo pomoct :-)
Avatar - wakantanka
14. 9. 2017 15:27