Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Safrane se vrátil

Renault zkouší štěstí na středovýchodních trzích se známým jménem a velkým sedanem. Jeho původ je v korejském modelu Samsung SM5.
Zpět na článek
26. 8. 2008 11:30
26. 8. 2008 11:31
neregistrovaný "Driano"
26. 8. 2008 14:25
neregistrovaný "Stillborn"
26. 8. 2008 19:20
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
27. 8. 2008 10:31
neregistrovaný "Stillborn"
27. 8. 2008 10:29
neregistrovaný "Stillborn"
26. 8. 2008 12:03
26. 8. 2008 12:04
26. 8. 2008 12:37
26. 8. 2008 12:43
26. 8. 2008 14:03
26. 8. 2008 15:16
26. 8. 2008 19:00
27. 8. 2008 08:52
26. 8. 2008 12:47
26. 8. 2008 14:45
neregistrovaný "yaroukh"
26. 8. 2008 15:03
26. 8. 2008 16:36
26. 8. 2008 12:52
neregistrovaný "yaroukh"
26. 8. 2008 12:53
neregistrovaný "Trolik"
26. 8. 2008 13:09
26. 8. 2008 19:43
26. 8. 2008 13:28
neregistrovaný "TROLL 7"
26. 8. 2008 13:34
neregistrovaný "Paninaro"
26. 8. 2008 19:24
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 8. 2008 19:46
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 8. 2008 20:00
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 8. 2008 20:10
27. 8. 2008 00:03
27. 8. 2008 10:11
27. 8. 2008 10:14
27. 8. 2008 19:24
28. 8. 2008 00:24
neregistrovaný "Horways"
31. 8. 2008 00:18
neregistrovaný "sardasdarn"
Avatar - PlumJelinek
26. 8. 2008 11:30
Asiat
Obrazky noveho Safranu jsem videl uz na jinej serveru predtim, nez byt tady ten clanek na auto.cz a hned pri prvnim pohledu mi bylo jasne, ze tohle nemuze byt klasicky francouzsky Renault urceny pro Evropu. To, ze speje k sikmookym je videt na prvni pohled. Je to skoda, kdyz jsem zezacatku uvidel titulek "Reanult Safrane", tesim jsem se, ze Reanult opet jen ozivil stare jmeno pro nastupce Vel Satisu. Stareho Safrana jsem mel rad.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Driano"
26. 8. 2008 11:31
Safrane, Thalia.......Sandero
Jak tento Safrane, tak nová Thalia.....oba vypadají jako variace na Dacii Sandero, stejná maska, stejný mdlý výraz.. Chápu, jsou to modely pro méně náročné trhy, doufám, že nový Megane bude designem originál.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - PlumJelinek
26. 8. 2008 11:33
Re: Safrane, Thalia.......Sandero
S tim souhlasim.....presne - variace na sandero....renault by se mel designem spise lepsich modelu a stejne rysy pak pouzit i u levnejsich
Avatar - Pekelná Micinka
26. 8. 2008 11:32
Znetvůrce automobilů
8-s 8-s 8-s
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Pierro
26. 8. 2008 11:54
Re: Znetvůrce automobilů
Maria panno, to je teda hnus velebnosti... jak si tomuhle renault dovolil dát jméno Safrane? To je zneuctění památky krásného auta. Tahle obludnost vypadá hůř jak všechna Thalie dohromady. Doufám, že to zůstane v číně. C4 sedan je vedle toho nádherná kára....
neregistrovaný "Stillborn"
26. 8. 2008 14:25
Re: Znetvůrce automobilů
Naprosto souhlasím... Dříve dělal renault extravagantní modely, které nezřídka předběhly dobu... Kde sou ty časy? Dnes se zatím v poslední době z bran Renaultu řinou samé šerednosti (čáastečně laguna, nová thalia a teď tohle???) :no: :no:
Avatar - Ronault.
26. 8. 2008 15:14
Re: Znetvůrce automobilů
Nevím, jestli neumíte číst nebo to jenom hrajete.

Safrane je určen pro rozvojové trhy, stejně jako Thalia, což není nic jiného, než převlečený Logan, či cheš-li Sandero. Podívej se laskavě na to, co prodává takový VW v Číně nebo na nového Gola o pár řádků níže než něco plácneš. Tenhle Safrane se u nás v EU prodávat nikdá nebude.
Avatar - Pierro
26. 8. 2008 15:21
Re: Znetvůrce automobilů
klííííííd >:D
Avatar - Ronault.
26. 8. 2008 15:25
Re: Znetvůrce automobilů
Mě lidská hloupost nikdy nenachávala klidným >:D
Avatar - Pierro
26. 8. 2008 15:34
Re: Znetvůrce automobilů
Viděl jsi tu nad někde doktora popřípadně jeho malého podržtašku že se tak ježíš??
Avatar - Ronault.
26. 8. 2008 15:43
Re: Znetvůrce automobilů
To ne, ale vidím tady tzv. titulkový syndrom. V praxi se to projevuje tak, že čtenář uvidí titulek, fotku a jde si postěžovat nebo se ptát do diskuze a až pak si přečte celý článek... 8-s
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 8. 2008 19:20
Re: Znetvůrce automobilů
:yes: :yes: :yes:
Avatar - R32
27. 8. 2008 08:47
Re: Znetvůrce automobilů
Nóó neviem koho každého si predstavuješ pod pojmom "rozvojový trh" lebo Thalie brázdia jak po vašich (CZ) tak po našich (SK) cestách... a rozhodne sa nejedná o individuálny dovoz z tých rozvojových krajín >:D
27. 8. 2008 21:45
Re: Znetvůrce automobilů
A ty nejsi z rozvojové země ?
Avatar - R32
28. 8. 2008 21:17
Re: Znetvůrce automobilů
Jasne... naše rozvojové krajiny spolu totiž susedia... >:D
neregistrovaný "Stillborn"
27. 8. 2008 10:31
Re: Znetvůrce automobilů
Než začneš napadat, tak si TY přečti co jsem napsal já. O prodeji v EU sem nenapsal ani slovo. A článek jsem četl celý. ;-) A thalia se jen pro info prodává i u nás.... Jinak ale máš pravdu, pro asijské trhy se hold navrhují jiná auta... A Gol tedy opravdu taky není žádný krasavec :-)
26. 8. 2008 16:49
Re: Znetvůrce automobilů
Že se nová Laguna nelíbí tobě, vůbec nic neznamená.
Avatar - gld
26. 8. 2008 19:39
Re: Znetvůrce automobilů
laguna, zvlášť v grandtoure je nádherná :-)
Avatar - Plautus
27. 8. 2008 10:22
Re: Znetvůrce automobilů
to áno, ale je to asi jediné auto, ktoré sa Renaultu v poslednej dobe skutočne podarilo a to sa mi liftback od Laguny moc nepáči, ale Grandtouru ten zadok skutočne pridal na kráse...
neregistrovaný "Stillborn"
27. 8. 2008 10:29
Re: Znetvůrce automobilů
samozřejmě, že to nic neznamená >:D je to čistě jen věc názoru a zrovna se mi to hodilo do krámu, víš co... :-)
Avatar - euro89
26. 8. 2008 12:03
Nissan Teana
jedinej Renaut, kterej vypadá pěkně je vlastně Nissan Teana... >:D jinak nejsem si jistej, ale myslim, že zobrazenej Safrane se prodává na domácim trhu jako Samsung SM7 a né SM5... ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
26. 8. 2008 12:04
smutné
Až mi je zle keď vidím meno Safrane na takej americko-kórejskej gebuzíne...vždy to bolo opačne, iné autá vychádzali s Renaultov (Nissan Kubistar, Opel Movano,...) no teraz sa to otočilo...Safrane mal byť dizajnový skvost a nie dvojča dákeho Samsungu :-(
Rozbalit vlákno
11
Avatar - euro89
26. 8. 2008 12:37
Re: smutné
je dobře, že to udělali ze Samsungu (resp. Nissanu), ptž Renault by udělal zase nějakej hnus na zblití... tohle je první pěkný auto s kosočtvercem ve znaku...
Avatar - DBS
26. 8. 2008 12:43
Re: smutné
Tak to jsi asi spadl z jiné planety ne?Vždyť i Thalia je hezčí než tenhle hnus.Doufám,že nástupce Vel Satisu se bude jmenovta safrane a bude mnohem hezčí.
Avatar - peter222
26. 8. 2008 14:03
Re: smutné
To nevadí aký názov tomu dali hlavne ,že sa to do európy nedostane. Tak ako aj Európa tak aj Ázia urednostnujú určitý druh dizajnu pre áziu je tento sedaník úplne OK. :yes:
Avatar - Ronault.
26. 8. 2008 15:16
Re: smutné
Aspoň někdo tomu rozumí... :yes:
26. 8. 2008 17:08
Re: smutné
euro ty to vždy tak nejak v diskusií zaje**beš že to má kvalitu >:D . Práve teraz rozmýšľam či si tomyslel vážne alebo nie ??? aK hej si totálne mimo :no:
Avatar - euro89
26. 8. 2008 19:00
Re: smutné
>:D ...myslel jsem to vážně!! za 1. se mi vůbec Renaulty nelíbí, ba co víc, považuju je za vůbec nejhnusnější auta na trhu a za 2. se mi naopak líbí design velkejch japonskejch sedanů jako je Nissan Laurel, Cima, President, Toyota Crown, Century, Mitsubishi Diamant a další... proto považuju rencka vycházejícího z Nissanu Teana za jediný hezký auto týhle značky...
Avatar - R32
27. 8. 2008 08:52
Re: smutné
No a čo je podstatné, bude to jediný ozaj kvalitný a spoľahlivý Renault >:-[]
Avatar - gld
26. 8. 2008 12:47
Re: smutné
veru je to škoda takto dodrbať pojem "safrane"..to mal byť designový skvost a nie kórejská "prémiovka" so znakom renaultu :no:

na druhú stranu chlapci z renaultu asi uvažovali a porátali si že vývoj nového safranu by sa im nikdy nevrátil a bol by to stratový projekt...takto stačí prelepiť znaky a majú nový model..a až tak strašne to nevyzerá..aspoň spredu :-)
neregistrovaný "yaroukh"
26. 8. 2008 14:45
Re: smutné
netřeba do toho tahat Koreu nebo dokonce Ameriku (to jsem vůbec nepobral); Nissany ani Renaulty nebyly nikdy zrovna designové skvosty (čest vyjímkám)
extravagance není všechno (např. Nekonečný je taky extravagantní :-)
26. 8. 2008 15:03
Re: smutné
To auto je Nissan, tedy nic americko-korejskeho. A kdyz se podivame na [odkaz] , nevypada to ani tak zle...
Avatar - Ricardo
26. 8. 2008 16:36
Re: smutné
Je to tak, Safrane je jeden z nejhezčích Renaultů (a určitě nejelegentnější vůbec) a teď to jméno naplácnou na něco co vypadá jako pokus o parodii Nissanu pro USA ;-\ 8-s
neregistrovaný "yaroukh"
26. 8. 2008 12:52
No tak to safra ne
*BLUP* :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Trolik"
26. 8. 2008 12:53
KEBY...
auto by bolo pekne keby...keby to bol vytvor cinskej znacky alebo dajme tomu korejskej.ale renault? to snad nemyslia vazne.a navyse dat mu meno Safrane.je to skoda.toto meno mohli pouzit radsej pre nastupcu Vel Satisu (aj ked mne sa nazov Vel Satis paci viac ako Safrane) no uz sa to asi tak nestane ked toto meno dostal tento blud.predok mi pripomina nejaky prototyp lady (teda 5-10 rokov pozadu za europou),naozaj cudne tvary a zadne svetla novy hyundai accent a cele je to tak divne.akorat interier vyzera aspon na tej jednej foto celkom schopne aj ked ku renaultom ma daleko...
Rozbalit vlákno
2
26. 8. 2008 13:09
Re: KEBY...
Ty asi bud nevies citat, alebo by si to potreboval mat nakreslene. To je auto korejskej znacky... vsak je to samsung... No, a ten samsung, zas nissan. Toto je nafuknuta Altima, a trosku zkoreizovana. Co sa potom tomu cudujes. A vnasate tu renaulty do nebies, pritom spravili par hnusnych aut, toto je iba tak nijake auto. Proste ziadny napad na nom neni vidiet, ale radsej nenapadne, ako trebars neaka ta kacica a la megane "katchback"...
Avatar - gld
26. 8. 2008 19:43
Re: KEBY...
lepší katchback ako VW Golf V a 1/2 ;-)
neregistrovaný "TROLL 7"
26. 8. 2008 13:28
starý Nissan = nový Renault
v triede lacných áut by to šlo, v triede luxusných áut mi to príde dosť špatné
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paninaro"
26. 8. 2008 13:34
NEVIDĚL BYCH TO TAK TRAGICKY
Je jasné, že by každý v případě Ranaultu přivítal čistokrévného Francouze a ne žádný derivat Nissan-Samsung. Ale při současných nákladech na vývoj se budou taková řešení objevovat stále častěji. No pokud jde o vzhled karoserie a naladění, tak to si u Renaultu pohlídají, aby to byl stále Ranault. A pokud jde o střeva, tak by to mohlo Renaultům pouze prospět. Myslím, že Nissan-Samsung jako platforma není přeci vůbec nic špatného. ;-)
Rozbalit vlákno
4
26. 8. 2008 15:06
Re: NEVIDĚL BYCH TO TAK TRAGICKY
tak :yes:
Avatar - PlumJelinek
26. 8. 2008 15:38
Re: NEVIDĚL BYCH TO TAK TRAGICKY
Co se tyce toho vzhledu, nezda se mi ze by si to Renault moc pohlidal, zezadu vypada jak nejakej Hyundai a ze predu jak nafoukly Sandero....a to se do tridy luxusnich vozu s Francouzksym puvodem opravdu moc nehodi
Avatar - Ronault.
26. 8. 2008 15:53
Re: NEVIDĚL BYCH TO TAK TRAGICKY
No však nahoře píšou, že auto je určeno pro rozvojové trhy, ne pro evropské prodeje, takže tenhle design, i když pro nás otřesný, splní své poslání...
Avatar - R32
27. 8. 2008 09:08
Re: NEVIDĚL BYCH TO TAK TRAGICKY
Akosi sa všetci sústredili na tento Safran a pritom pár "dní" pred tým bolo predstavené prvé SUV od Renaultu - Kaleos. A aj to je čistokrvný Renault néé ?? ;-)
26. 8. 2008 17:49
Omluvte krásu...
Auto je mi ukradený, ale líbí se mi, jak jsou z toho fanoušci Rendlů úplně říčný! Zvlášť jeden z nich! >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 8. 2008 19:24
Re: Omluvte Navtecha
Starej brachu, už zase vyvádíš?

Na to, že to je jen pro východní trhy vypadá celkem sympaticky. Navíc je jméno Safrane reinkarnované, což je dobře.
26. 8. 2008 19:38
Re: Omluvte krásu...
Nač opět ty slova obhajoby? Mě je přeci jasný, že "kam se hrabe BMW". Nevysiluj se...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 8. 2008 19:46
Re: Omluvte Navtecha
Co BMW, ale Rolls-Royce... >:D
Avatar - Ronault.
26. 8. 2008 21:04
Re: Omluvte Navtecha
Není to tak dávno, co tady jeden šílel v diskuzi pod Superbem ;-)
26. 8. 2008 21:11
Re: Omluvte Navtecha
Šílel? Myslíš, jako tady v každym příspěvku ty omluvný moudra proč a jak to je se Safranem? Je to tady jak u nějakýho slavnýho jutičního procesu s vrahem, co sice zabil, ale myslel to upřímně. ;-)
Avatar - Ronault.
26. 8. 2008 21:38
Re: Omluvte Navtecha
Každý to vidíme jinak... škoda, že se občas nemůžeme vidět z druhé strany
27. 8. 2008 01:16
Re: Omluvte Navtecha
Snad mi nechceš ukázat slipy? >:D
Avatar - Ronault.
27. 8. 2008 02:44
Re: Omluvte Navtecha
Já jsem trenkař >:D
27. 8. 2008 02:53
Re: Omluvte Navtecha
Ty si vůl:)))))
Avatar - Ronault.
27. 8. 2008 03:05
Re: Omluvte Navtecha
Co ty nespíš jako každý slušný motorista?
Avatar - T613
27. 8. 2008 07:59
Re: Omluvte Navtecha
>:-[] :yes:
Avatar - Dylan McKay
26. 8. 2008 19:56
Dobrý tah!
Od evropského Renaultu se větších modelů hned tak nedočkáme, ale Renault ví, kde vydělat penízky. Zároveň nabídne jistě pohodlnou a kvalitní limuzínu s věhlasným a vznešeným jménem- Safrane!
Nechci vypadat zaujatě, ale mě se líbí. Věčné rejpaly designu žádám, aby si prohlédli design u VW nebo u Lexusu. Zástupy aut bez tváře...
Safrane dodá chuť, vyrobit Renaultu skvost v podobě nástupce Vel Satise! :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 8. 2008 20:00
Re: Dobrý tah!
Už le Quement prohlásil, že se chtějí k avandgardě vrátit. Já bych si představoval nástupce Vel Satisu v podobě "bohyně" Nepty. Sám Renault by si prý představoval své luxusní modely budoucnosti... :-)
Avatar - jurajos
26. 8. 2008 20:10
Safrane?
Zeby som zrovna z takejto reinkarnacie mena Safrane skakal po plafon sa neda povedat...ale tato derivacia US Nissana Altimy mi na Aziu nepride spatna. Takze :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
27. 8. 2008 00:01
Ohrnuty pysk
Az bude rendliku mezi korejskymi a cinskymi supliky jako safranu, reknu si ze je skoda, ze umrela dalsi velka evropska znacka. I kdyz bych si o nich pro povestnou "kvalitu" uz 20 let nic nekoupil. Ale je nesporne, ze skvosty R4, R5, R8, R16 a R12 byly tak povedene, ze ve sve dobe mezi evropskymi vozy hraly prim - a uz proto bude jednou rendliku velka skoda. Jestli mu obchodne pomuze tohle, tak proc ne. Je to nahodou od jinych kreatur docela zkousnutelne. Neurazi, nenadchne. Pokud by trochu neco udelali s tou maskou, co vypada jako ohrnuty pysk a dava tomu takovy slintavy vyraz a nabidli to v kombiku a verzi 4 motion, asi by to kupodivu zaznamenalo na trhu uspech.
Rozbalit vlákno
0
27. 8. 2008 00:03
Jaka je pravda
stejne jako autombilky z jineho kontinentu se snazi prizpusobyt sve modely tak aby bylo mozne je prodavat v evrope tak i renault udela neco aby to mohl prodavat v koreii! Tohle auto v evrope uvidite na fotkach a maximalne na nejakem autosalonu. Podivejte se co japonske znacky prodavaji na domacim trhu! A proc to neprodavaji i v evrope? Protoze kazdy kontinent ma jine vnimani designu. Myslite si snad ze by chevrolet prodaval na domacim USA trhu Aveo nebo Spark >:D Bohuzel tady si vetsina precte titulek Renault Safrane podiva se na fotky a pak se tady snazi vykricet do sveta reci tipu: co to Renault udelal zase za hnus. Me se taky nelibi ale verim ze v Koreii jsou z toho treba nadseni.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Plautus
27. 8. 2008 10:11
paródia
príde mi to, akoby Renault musel mať za každú cenu vozidlo - konkurenta pre Citroen C6...osobne mi to však príde ako ´juhokórejská´ paródia na C6...vôbec sa mi to nepáči...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Plautus
27. 8. 2008 10:14
k: paródia
a to som ešte veľmi ublížil Kórejcom, lebo aj tí už vedia spraviť lepší dizajn
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
27. 8. 2008 19:24
Proc Renault?
Mno, puvodniho Safrana jsme v rodine jednu dobu meli, auto to bylo pohodove, pohledne a pohodlne.. nicmene designovy zazrak to zase nebyl, spise konzervativni auto. Az facelift to posunul trosku k avantgarde.

Tohle taky ostudu neudela, spis se ale divim, proc to koncern bude prodavat jako Renault... ze by bylo potreba vylepsit statistiky :-)?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dylan McKay
27. 8. 2008 19:27
MOJE.AUTO.CZ
Můžu se vás zeptat? Funguje vám MOJE.AUTO.CZ
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Horways"
28. 8. 2008 00:24
.
Celkem povedený auto. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sardasdarn"
31. 8. 2008 00:18
Co to je?
Kam se poděl francouzský šarm? To dnes design navrhují počítače bez zásahu člověka? Tak mi to totiž připadá, když vydím poslední modely této kdysi výtvarnicky aktivní automobilky.
Copak designéři už nemají nápady jak udělat auto krásným? Stávající generace Megana ještě ujde a svým způsobem je i hezká, ale co provedly s Lagunou a teď i Safranem nemá s krásou aoutomobilového designu co dělat. Možná to nazývají funkční krásou nebo já nevím, ale lidskému oku to opravdu nelahodí. Alespoň tomu mému. Ani Twingo už není to co bývalo. Měli udělat jen designovou evoluci a ne revoluci.
Renaulte.
Jest-li se nezlepšíš, přijdeš o všechny své zákazníky. Nebo teda drtivou většinu.
No.
Alespoň o ty, kteří májí vkus.
Rozbalit vlákno
0