Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
125S
0
Jenom bych doplnil, že americká verze Lightweight pouze převzala zmíněné prvky z novější evropské verze s motorem S52B32, která vyšla ve stejnou dobu. Hliníkové boční dveře(s bočními airbagy ocelové), kryt podvozku a "kratší" zadní diferenciál měla i evropská verze 3.2 od roku 1995. V zmíněném roku dostaly obě verze (jak evropská tak americká) také ještě kratší řízení a shodují se také v úpravách podvozku, kromě dvoudílných předních kotoučů. U americké verze se také zvětšil objem motoru na 3,2 s drobnějšími úpravami.
Tomas Dusil, auto.cz
0
Jojo máte pravdu 3.2 má skutečně strmější řízení. Jaké je ale jeho převod nebo kolik otáček volantu mezi dorazy je třeba jsem se nedočetl. Ano a dveře kupé jsou u 3.2 skutečně hliníkové. Sedan zůstal u ocelových. Holt člověk nemůže všechno vědět.
125S
0
Já taky nevím vše. Řízení má u varianty 3.2 převod od 15,6 až 17,6:1.
boost.
To jsem se v článku nedočetl. Já na ltw nic divného teda nic nevidím.
pre p. Dusila bola asi po 20 rokoch novinka že emericka M3 e36 nemala taký motor ako v Európe.
Proč by to pro mě měla být novinka? Psal jsem to už někdy před deseti lety, když jsem začínal. Samozřejmě někde jinde. Pro mě to žádná novinka není. Spíš mě zaujalo, že to označují S50 i když to spíš vypadá jako M50, ale to jen tak na okraj.
Paulie001
Hlavne bych poprosil opravit tuto zrudnost...Z techničtějších změn lze zmínit hliníkový potah obou bočních dveří.
Nejedna se o hlinikovy potah 8-s , ale hlinikove dvere. Od rana cekam,zda to bude opraveno, kdyz uz ty dvere zminoval vyse v jinem komentari 125s
Jinak ale jsem rad za tento clanek, pekne si pripomenout zajimave verze automobilovych ikon minulosti.
Nejedna se o hlinikovy potah 8-s , ale hlinikove dvere. Od rana cekam,zda to bude opraveno, kdyz uz ty dvere zminoval vyse v jinem komentari 125s
Jinak ale jsem rad za tento clanek, pekne si pripomenout zajimave verze automobilovych ikon minulosti.
No vidíte a Američané to uváděli jako vnější plech. No asi je to blbost vzhledem k oxidaci ocelového rámu. Také jsem se někde dočetl, že dveře by měly být komplet z hliníku.
Díky, už to vypadá lépe.
Každopádně oceňuji obsáhlost článku a snad budou podobné následovat. Tento typ informací vždy ocením daleko více, než 30 různých článků o 10 větách, ze kterých se vlastně ani moc informací nedozvíme. Ale třeba je to jen můj názor, který nebude sdílený většinou (často nesdílím stejné názory s hlavním proudem).
Každopádně oceňuji obsáhlost článku a snad budou podobné následovat. Tento typ informací vždy ocením daleko více, než 30 různých článků o 10 větách, ze kterých se vlastně ani moc informací nedozvíme. Ale třeba je to jen můj názor, který nebude sdílený většinou (často nesdílím stejné názory s hlavním proudem).
Predevsim bych upravil to, ze v Evrope se M3 s S52 nikdy neprodavala. Vzdy a pouze😒br />
S50 - EU,
S52 - USA
S52 je skoro totozne jako M52, ma pouze jinaci vrtani a zdvih, vacky, tvrdsi pruziny na ventilech a jiny vyfukovy system ...
S52 - USA
S52 je skoro totozne jako M52, ma pouze jinaci vrtani a zdvih, vacky, tvrdsi pruziny na ventilech a jiny vyfukovy system ...