Novinky
GTS
Ale no tak, pokud chceš projíždět zatáčky řízeným smykem logicky si vybereš auto s pohonem RWD nebo 4x4. Síla 280k je například využitelná při razantním zrychlení, předjíždění, či při jiných normálních jízdních režimech. Každej přece nemusí hned jezdit do zatáčky dveřma napřed... >😁
Babo,Babo,když neuřídíš 2,0T tak do R36 raději nelez >😁 A ještě pro pořádek OPC line paket 1 nebo 2 není OPC. Je tam třeba jinak nastavený podvozek IDS+ a spousta jiných "drobností". Myslím,že jenom tlacháš a s OPC si jezdil možná ve snu.A R36 si dneska protáh po dětském koberci v měřítku 1/43. To to sedělo co. >😁
Pierro
Babo, klud, ja odporúčam driftovačku v stodvaciáši a potom mokrú handru. Nafasuješ ju od starej Blažkovej nalavo od dverí... >😒]
Tieto vseobecne kydy mam najradsej... Vsetky FWD su nedotacave... no iste. Ale ide o mieru... Na co potom mi je 280k, ked ich nikde nemozem vyuzit???
a prerostla Nova Insignia ako sportove auto bude??? Ako to vies? Mozno bude, ale fakt to nemozes ani len tusit v tomto momente, ako sa im to podari. Chlapci, trosku objektivity.
R36 je super a nie je mieneny ako nejaky extra sportak. Aj ked je hodne tvrda a prehnane draha.
a vysmech mi pride stara VECTRA C OPC. V serii absolutne nesportove auto (to ale vobec nevadi, no sice plave a naklana sa sialene, ale je zas velmi pohodlne).
Odporucam sa chytrolini radsej povozit s R36 a potom mudrovat (a to VW sakra nemam rad).
R36 je super a nie je mieneny ako nejaky extra sportak. Aj ked je hodne tvrda a prehnane draha.
a vysmech mi pride stara VECTRA C OPC. V serii absolutne nesportove auto (to ale vobec nevadi, no sice plave a naklana sa sialene, ale je zas velmi pohodlne).
Odporucam sa chytrolini radsej povozit s R36 a potom mudrovat (a to VW sakra nemam rad).
GTS
Insignia OPC bude lepší než Passat R36 a se Superbem 3.6 V6 ji srovnávat nebudu, protože tahle divná pseudo limuzína nikdy nebude sportovním autem. >😒]
GTS
Já nevím, ale u auta se silným motorem a FWD pohonem nemůžeš čekat, že po razatním přidání plynu v zatáčce pojede auto zvolenou stopu. Prostě jsou předokolky nedotáčivý a fyzikální zákony asi těžko změníš.
Moje osobní zkušenost Vectrou GTS 2.0 T liftback na 17" kolech - je to silné auto s naprosto nezáludnými jízdními vlastnostmi, pokud má ještě podvozek IDS plus a kouzelné tlačítko SPORT nemá to chybu... :yes: :-!
Moje osobní zkušenost Vectrou GTS 2.0 T liftback na 17" kolech - je to silné auto s naprosto nezáludnými jízdními vlastnostmi, pokud má ještě podvozek IDS plus a kouzelné tlačítko SPORT nemá to chybu... :yes: :-!
Ja si nepamatam, ze by som videl TOP GEAR z OPC a v zivote som nepisal svoj nazor na jazdne vlastnosti auta, o ktorom som len cital v teste. Takze autom som soferoval a to nie raz, aj ked LIFTBACK... Ja som nespokojny aj s tym silnym 2.0 TURBO s OPC paketom, na trochu zvlnenej ceste sa aj to stava naprosto neovladatelne (a to bol CARAVAN).
Pneumatiky Ti asi velmi tazko zrusia nedotacavost, mozu mat ale lepsi grip. Auto je tazke na predok a to naramne. Navyse ale a mi proste stalo, ze som pridal na vyajzde v zakrute a auto akosi prestalo brat do uvahy natocenie kolies... A nehovorim o jazde pri zmene zakrut lava prava a prenasani vahy.
OPC - podla mna popri hond opdarenej CORSA OPC a relativne aj ASTRA OPC GTC (aj ked teda ten motor ma velku turbodieru), tak VECTRA OPC mi prisla ako velmi zly vtip a dalsie povozenie na zmenu nazoru absolutne nepotrebujem.
Conti gumy zrovna nemam rad, ale CSC2 a hlavne CSC3 su hodne dobre.
Pneumatiky Ti asi velmi tazko zrusia nedotacavost, mozu mat ale lepsi grip. Auto je tazke na predok a to naramne. Navyse ale a mi proste stalo, ze som pridal na vyajzde v zakrute a auto akosi prestalo brat do uvahy natocenie kolies... A nehovorim o jazde pri zmene zakrut lava prava a prenasani vahy.
OPC - podla mna popri hond opdarenej CORSA OPC a relativne aj ASTRA OPC GTC (aj ked teda ten motor ma velku turbodieru), tak VECTRA OPC mi prisla ako velmi zly vtip a dalsie povozenie na zmenu nazoru absolutne nepotrebujem.
Conti gumy zrovna nemam rad, ale CSC2 a hlavne CSC3 su hodne dobre.
Vectru OPC Caravan vlastním a vím o čem píšu. Vetru nesmíš dát na 19" kola. Na 19 je 35 profil pneu a auto je nedotáčivé.To je přesně ta konfigurace z kterou jezdil Top Gear.Na základě toho videa vzniklo spousta fám a pomluv.Navíc seriové Conti s profilem 35 jsou nedotáčivý úplně na všem s čím jsem měl tu čest jet.
Na 18" s profilem 40 je to naprosto jiné auto a zase záleží i na druhu pneu.Seriové Conti s profilem 40 jsou o něco horší než Dunlop MAXX,které jsem tam momentálně dal.
Prostě "babo" nech se povozit a udělej si svůj názor. A když pojedeš někdy do Čech tak se stav já tě povozím 😉
A názor na Top Gear :no:
Na 18" s profilem 40 je to naprosto jiné auto a zase záleží i na druhu pneu.Seriové Conti s profilem 40 jsou o něco horší než Dunlop MAXX,které jsem tam momentálně dal.
Prostě "babo" nech se povozit a udělej si svůj názor. A když pojedeš někdy do Čech tak se stav já tě povozím 😉
A názor na Top Gear :no:
tak Ty sa sa zjavne oboma autami fakt viezol asi, ze ano.... Vectra OPC je asi jednoznacne najnepodarenejsia ostra verzia v strednej triede. Nedotacava, torque steer, proste vsetko zle. Sice superb 3.6 V6 som nesiel, ale R36 strci Vectra OPC do kapsy ale lavou zadnou.
Vectra OPC je ako americky muscle car. Zbesila rychlost v priamke, ale zakruty - katastrofa
Vectra OPC je ako americky muscle car. Zbesila rychlost v priamke, ale zakruty - katastrofa
acALIEN
taky si myslim, je to dane tim,ze kdyz Opel na neco napise OPC,tak to znamena ,,zapomente na komfort, tady se jede", jde o to, co kdo uprednostnuje.Ale libi se mi,ze kdyz uz na to OPC daji,ze se drzi myslenky opravdu sportovniho provedeni a nej jen silneho motoru, na to maj GTC..
Se Supem 3,6V6 a R36 si poradí současná verze Vectry OPC levou zadní. A nejenom s touto dvojicí.
Já budu pragmatický. Superb bude v Česku asi prodejnější(I když by nemusel), ale R36 bude mít velice problémový život...
Mno tak s "naším" superbem mám pocit, že docela hravě.... Superb je totiž spíš na "rychlé pohodlí", kdežto OPCéčko je přece jen laděno víc do sportovna...
Pierro
Tak jsem docela zvědav, jak si tahle potvora poradí se svatouškem R36 a naším Supem 3,6 V6....
Vectra C neplave, ani se přehnaně nenaklání, sedan je měkčí, protože je lazen na komfort, GTS je tvrdší a má v sérii snížený podvozek, v rychlejších zatáčkách sedí dobře. OPC má podvozek nastavený ostřeji než GTS.
Myslím, že svezení s R36 bude připomínat jízdu v lehce upraveném Passatu. Tohle postarší auto opravdu není sportovní náčiní. ;-\