Spy Photos: Opel Insignia OPC
Nejvíce maskovanou částí této Insignie s karoserií liftback je příď. Zde se očekává agresivnější design a větší otvory přivádějící vzduch k brzdám a motoru. Na kolik půjde o design a jak to bude s funkčností těchto změn není zatím příliš jasné. Právě při okruhovém testování by totiž tyto novinky měly plnit svou funkci, aby se ukázalo, zda je chladicí soustava motor schopna uchladit i při náročném režimu. Stejná logika platí i pro chlazení a výdrž brzd.
Vzadu se změnil jen nárazník, v němž bude integrován tvar připomínající difuzor, ale také dvojice koncovek výfuku, jako tomu bylo u Vecter OPC.
Pod kapotou očekáváme koncernový vidlicový šestiválec s přeplňováním v některé evoluční verzi. Standardně dává tento motor v Insignii 191 kW při 5000 ot./min, u Vectry OPC to bylo 206 kW při 5500 ot./min, takže u Insignie to musí být ještě o něco více.
Insignia OPC by mohla od Saabu 9-3 Turbo X adoptovat nový systém pohonu všech kol se spojkou Haldex 4. generace a aktivním přerozdělováním točivého momentu na kolech zadní nápravy.