Videa
... kdyby redakce zjistila, kdy přestali dělat auta a začali dělat křápy. R5 byla ještě auto, ale v roce 1992 už vyráběli křápy a tak je to dodnes. :no:
R5 bola papierová krabička, ktorá vydržala pár rokov. Práveže v 90. rokoch začal Renault vyrábať poctivejšie autá. R19, prvá Laguna, to už boli solídne autá, v porovnaní s R9, R21.
Mistře redaktore, až na to, že logo a grafika zpracování prošla 2015/16 další úpravou. Již není na žlutém podkladu a lehce se změnilo stínování diamantu. 😄
Presne tak, designmanula a firemna prezentacia celeho Renaultu sa v Aprili 2015 zmenila (odhalenie autosalon v Zeneve). Updatom presiel znak, uz viac nieje na zltom podklade, pozadie je priehladne a pri logu sa nachadza napis Renault, slogan a zlta palicka. Zmenil sa font pisma (aj samotneho charakteristickeho napisu renault). Zmenila sa zvučka, zmenil sa slogan, (stary: Drive the change) nahradil novy: Passion for life.
Povod znaku... tiez sa priklanam k tomu, ze sa jedna o stylizovany symbol zdvihaku, ktory bol jednym z prvych patentov bratov Renaultovcov. Dodnes je fakt, ze ho vsetky Renaulty pouzivaju. Tato odpoved zaznela aj v online diskusii tu na vasom webe s panom Zdenkem Gruntem, riaditelom Renault/Dacia CR
Povod znaku... tiez sa priklanam k tomu, ze sa jedna o stylizovany symbol zdvihaku, ktory bol jednym z prvych patentov bratov Renaultovcov. Dodnes je fakt, ze ho vsetky Renaulty pouzivaju. Tato odpoved zaznela aj v online diskusii tu na vasom webe s panom Zdenkem Gruntem, riaditelom Renault/Dacia CR
Já tam spíš vidím 3,14ču.
Že by to bylo tím, jak sám budeš pánský protiklad toho, co vidíš?
Jaké auto takové logo.
...říká člověk, který se ve svých skoro šedesáti zmohl na starý volítaný báwo s vytůněným nárazníkem. Fajn. U dvacetiletého kluka bych pochopil. Ale takhle je to fakt zoufalý wladyku, fakt zoufalý.
Ale ono je ta česká obsese znakem Renaultu a 3,14 (nikde jinde v Evropě to lidem tuto věc nepřipomíná, asi tam mají sebevědomější a "vzdělanější" chlapi či co) vlastně fajn. Vždy když jsem u svého nového, dobrovolně koupeného vozu s tímto znakem na kapotě a vidím podobnou reakci, bezpečně poznám hloupého, zakomplexovaného čecháčka.
Ps.: Projeď cokoli ze sportovní divize od mistrů z Dieppe a už na vždy se budeš na to své báwo dívat jinak.
Ale ono je ta česká obsese znakem Renaultu a 3,14 (nikde jinde v Evropě to lidem tuto věc nepřipomíná, asi tam mají sebevědomější a "vzdělanější" chlapi či co) vlastně fajn. Vždy když jsem u svého nového, dobrovolně koupeného vozu s tímto znakem na kapotě a vidím podobnou reakci, bezpečně poznám hloupého, zakomplexovaného čecháčka.
Ps.: Projeď cokoli ze sportovní divize od mistrů z Dieppe a už na vždy se budeš na to své báwo dívat jinak.
nikde jinde v Evropě to lidem tuto věc nepřipomíná....
A jseš si jistej ? 😉
[odkaz]
A jseš si jistej ? 😉
[odkaz]
Ono je to hodně lesklý, chrom je skoro jak zrcadlo.....
tak to ťa vcelku ľutujem, to si 3,14ču asi ešte nevidel
Auto s pí.ou ve znaku, vergl plný zázraků............
Ja viem tak, že tvar súčasného loga je zdvihák, ktorý mal Renault patentovaný. Brúsený diamant podľa mňa vyzerá úplne inak poväčšinou. Je fakt, že kedysi som mal Megane a ten mal presne taký zdvihák (ako zrejme každé iné auto) ako logo Renaultu ... Tak ako to je? A prečo diamant - ak je to diamant???
V úvodu komentáře k videu se dovídáme, že dvě překřížená "R" symbolizují tři bratry (zakladatele). Není tam těch písmen nakonec trochu víc?
A u komentáře k logu z r. 1992 se mimo jiné píše, že dostalo nově! 3D efekt. Tak jestli to předchozí z r. 1972 3D efekt naopak nemělo, pak jsem čínský Bůh srandy.
[odkaz]
[odkaz]