Videa
Alfa Romeo Stelvio QV je nejrychlejší SUV na Severní smyčce. Podívejte se na její rekordní jízdu
143 komentářů
Cas giulie qv z ringu dosud nikdo nevysvetlil. Na kazdem okruhu je horsi nez m3, presto na ringu hlasi 7😁7 a stelvio cas jako m3...
Noo a co by si chtěl vysvětlovat na čase Giulie QV? Viděl si onboard video? Na tom není co vysvětlovat. Prostě je to auto rychlý a na okruhu perfektně funguje.
Cetl jsi, co jsem napsal?
Neni snad na svete okruh, kde je alfa rychlejsi nez M3 a uz vubec ne vyrazne.
Snad jediny takovy okruh je severni smycka a pouze dle udaju alfy romeo...
a ted zase mame verit, ze stelvio je stejne rychle, jako M3. To bohuzel take pravda neni...
A onboard video svedci o cem? Vis ze ho jelo seriove auto? Doe mych zkusenosti je napr. giulia qv podstatne mekci nez na tom videu. Nevime nic o pneu, o upravach podvozku, o tom, co z toho vyndali apod. Jedine, co vime je, ze se to jaksi nedari zopakovat kdekoli jinde.
Neni snad na svete okruh, kde je alfa rychlejsi nez M3 a uz vubec ne vyrazne.
Snad jediny takovy okruh je severni smycka a pouze dle udaju alfy romeo...
a ted zase mame verit, ze stelvio je stejne rychle, jako M3. To bohuzel take pravda neni...
A onboard video svedci o cem? Vis ze ho jelo seriove auto? Doe mych zkusenosti je napr. giulia qv podstatne mekci nez na tom videu. Nevime nic o pneu, o upravach podvozku, o tom, co z toho vyndali apod. Jedine, co vime je, ze se to jaksi nedari zopakovat kdekoli jinde.
QV ale rychlejší než M3 je [odkaz] dokonce ve všem
A všude [odkaz]
M motor i podvozek BMW je skvělej, Ferrari motor je lepší a platforma Alfy taky :-! 😉
A všude [odkaz]
M motor i podvozek BMW je skvělej, Ferrari motor je lepší a platforma Alfy taky :-! 😉
to je fakt, ze su testy, kde bola alfa rychlejsia
ale ohladom rekordu su nejake kecy po nete :-!
ale ohladom rekordu su nejake kecy po nete :-!
Já, kdybych chtěl Tedovi oponovat, že na všech okruzích kromě ringu je M3 rychlejší, asi bych to nedělal pomocí hodnot zrychlení v přímce, ani pomocí testu What car. Já bych šel hledat časy ze všech okruhů, kde Giulia porazila M3.
Neumím dobře angl. ale neříká věta z tvého odkazu "Ultimately, the Giulia’s stronger performance couldn’t outweigh the M3’s higher handling limits on timed laps around our test track." to co říká Ted?
Neumím dobře angl. ale neříká věta z tvého odkazu "Ultimately, the Giulia’s stronger performance couldn’t outweigh the M3’s higher handling limits on timed laps around our test track." to co říká Ted?
Tak to udělej 😉
Těch srovnání je dost a QV si stojí dobře = M3 porazí díky většímu výkonu a Ferrari motoru celkem v pohodě. Dle všeho má i lepší podvozek = nic proti M3
Velký překvapení je MB C AMG :yes: 😄
Těch srovnání je dost a QV si stojí dobře = M3 porazí díky většímu výkonu a Ferrari motoru celkem v pohodě. Dle všeho má i lepší podvozek = nic proti M3
Velký překvapení je MB C AMG :yes: 😄
Ono to vyzerá, ze M3 je lepšia na technickejších tratiach, kde nie je možnosť využiť plný výkonnostný potenciál. Na ringu je dosť miernych zákrut, skoro rovina a tam sa 20% výkonu navrch musí prejaviť.
Bavime se o okruhovych casech. S giulii se vetsinou srovnava competition pack, protoze i tam ma vykonove manko oproti qv...
Nicmene rychly prehled zde😒br /> [odkaz]
A podotykam, ze se jedna o casy serioveho provedeni bez competition packu.
Ty casy jsou konzistentne pomalejsi nez treba u gt4, a pak nam tam jeden vyskoci a to je ring... tam, kde gt4 ma cas 7:42, M3 7:52 a svete div se qiulia qv 7😁2.
[odkaz]
[odkaz]
Dal jsem si s tim praci to najit, tak doufam, ze to ocenite.
Btw oba kanaly doporucuju odebirat.
Nicmene rychly prehled zde😒br /> [odkaz]
A podotykam, ze se jedna o casy serioveho provedeni bez competition packu.
Ty casy jsou konzistentne pomalejsi nez treba u gt4, a pak nam tam jeden vyskoci a to je ring... tam, kde gt4 ma cas 7:42, M3 7:52 a svete div se qiulia qv 7😁2.
[odkaz]
[odkaz]
Dal jsem si s tim praci to najit, tak doufam, ze to ocenite.
Btw oba kanaly doporucuju odebirat.
Tos měl asi napsat hamunasakrovi, já ti neoponoval. Já jsem poukázal na to, že hamunasakra opět argumentuje jak i.diot, něčím, co s daným tématem nesouvisí.A dokládá test, kde sami testéři říkají (pokud jsem si to správně přiložil), že i oni dosáhli s M3 lepšího času na jejich okruhu.
Po de Bilovi i diot = ty fakt nezklameš 😄
A jak si pěkně s edou notuješ = seš pyšnej? >😒]
Už si zmák tu matiku ze základky? 😉
Na okruzích je to se všema autama stejný = podle nastavení tomu nebo onomu sedne různej okruh. Aby to bylo aspoň trochu objektivní chtělo by to vždycky aspoň tak 3 okruhy = úmyslně hodně odlišný. Ale to určitě víš = jen prostě potřebuješ napsat de-bil i-idot a tak = prostě Karel 😐
A jak si pěkně s edou notuješ = seš pyšnej? >😒]
Už si zmák tu matiku ze základky? 😉
Na okruzích je to se všema autama stejný = podle nastavení tomu nebo onomu sedne různej okruh. Aby to bylo aspoň trochu objektivní chtělo by to vždycky aspoň tak 3 okruhy = úmyslně hodně odlišný. Ale to určitě víš = jen prostě potřebuješ napsat de-bil i-idot a tak = prostě Karel 😐
Že bych si notoval s edou, to jsem si nevšiml.To tys s ním strávil včerejší večer. Uznávám, že je ještě hloupější, než ty. A to je co říct.
No vida, druhý den jsi našel aspoň trochu relevantní argument do debaty o Giulii a okruhu.
Já za to nemůžu, že máš v hlavě slámu a včera jsi argumentoval proti okruhovým časům papírovým zrychlením. A testem, kde řekli, že je M3 na okruhu rychlejší.
No vida, druhý den jsi našel aspoň trochu relevantní argument do debaty o Giulii a okruhu.
Já za to nemůžu, že máš v hlavě slámu a včera jsi argumentoval proti okruhovým časům papírovým zrychlením. A testem, kde řekli, že je M3 na okruhu rychlejší.
No spíš to bylo trochu ve 3 >😁
Ale eda je fascinující = eště víc než sem si vždycky myslel 😄
Supersporty jako Clio V6, Porsche Boxster, Ariel Atom atp. = to neomrzí >😒]
Srovnání Giulie, M3 atd. je zajímavý = ve většině testů se přiklonili spíš k Giulii. Hodně většinově 😉
Na okruzích je to jak ťuknul Ted a teď já = záleží na..
Sláma v hlavě, de-bil, i-diot = prostě ty si ty tuposti nemůžeš odpustit viď 8-s
Nepracuješ ty v nějaký montovně [odkaz] >😁 >😒]
Ale eda je fascinující = eště víc než sem si vždycky myslel 😄
Supersporty jako Clio V6, Porsche Boxster, Ariel Atom atp. = to neomrzí >😒]
Srovnání Giulie, M3 atd. je zajímavý = ve většině testů se přiklonili spíš k Giulii. Hodně většinově 😉
Na okruzích je to jak ťuknul Ted a teď já = záleží na..
Sláma v hlavě, de-bil, i-diot = prostě ty si ty tuposti nemůžeš odpustit viď 8-s
Nepracuješ ty v nějaký montovně [odkaz] >😁 >😒]
Já bych si je rád odpustil. Ale ono to nějak nejde. Dneska píšeš - "na okruhu je to jak ťuknul Ted".
Včera jsi na Tedovo "na okruzích je rychlejší M3" psal "Giulia je rychlejší ve všem a všude".
Buď nechápeš, o čem někdo mluví (Ted mluvil zcela jasně o okruhu, ne třeba o zábavnosti atd.), nebo prostě potřebuješ za každou cenu obhajovat oblíbence, a to tak, že dokonce dáváš odkazy říkající opak co ty. A vidět tě přiznat omyl, to je vzácný jak zatmění slunce. Radši to vždycky okecáš.
Pak je těžký se s tebou normálně bavit.
Včera jsi na Tedovo "na okruzích je rychlejší M3" psal "Giulia je rychlejší ve všem a všude".
Buď nechápeš, o čem někdo mluví (Ted mluvil zcela jasně o okruhu, ne třeba o zábavnosti atd.), nebo prostě potřebuješ za každou cenu obhajovat oblíbence, a to tak, že dokonce dáváš odkazy říkající opak co ty. A vidět tě přiznat omyl, to je vzácný jak zatmění slunce. Radši to vždycky okecáš.
Pak je těžký se s tebou normálně bavit.
Myslim Tedovo že záleží na okruhu :-!
Srovnávací testy dopadaj jak dopadaj = Giulie a občas před ní Mercedes AMG :yes😒br />
Normální je velmi ošidný slovo = normální neni to co si myslí Karel 😉
A z jednoho článku si 3 lidi občas taky vezmou 3 různý věci = vono taky: proč by se všichni měli soustředit jen na to = co si z toho vezmeš zrovna ty 😄
Jestli se považuješ za přesně průměrnýho = budiž. Ale sou blbší i chytřejší a vůbec jiný = a ty holt prostě z tvýho pohledu pak: Nejsou normální >😒]
Realita tohohle sporu je = že Giulia v naprostý většině vyhrává srovnávačku s M3. Na okruzích by to bylo zajímavý srovnání = ale tolik jich přes Tedovo dnešní 9:21 zas nemáme. Ale jak doufá v ocenění = tak já jeho snahu oceňuju :yes:
Na nejznámějšim okruhu je rychlejší Giulia
Srovnávací testy dopadaj jak dopadaj = Giulie a občas před ní Mercedes AMG :yes😒br />
Normální je velmi ošidný slovo = normální neni to co si myslí Karel 😉
A z jednoho článku si 3 lidi občas taky vezmou 3 různý věci = vono taky: proč by se všichni měli soustředit jen na to = co si z toho vezmeš zrovna ty 😄
Jestli se považuješ za přesně průměrnýho = budiž. Ale sou blbší i chytřejší a vůbec jiný = a ty holt prostě z tvýho pohledu pak: Nejsou normální >😒]
Realita tohohle sporu je = že Giulia v naprostý většině vyhrává srovnávačku s M3. Na okruzích by to bylo zajímavý srovnání = ale tolik jich přes Tedovo dnešní 9:21 zas nemáme. Ale jak doufá v ocenění = tak já jeho snahu oceňuju :yes:
Na nejznámějšim okruhu je rychlejší Giulia
O tom, jak dopadají srovnávací testy, se tu ale nikdo nebavil. Nikdo. A jsme zas u toho. Nijak to nesouvisí s časem na okruzích, tak proč je do toho motáš? :no:
Ale to souvisí = a sme u toho že v tvý hlavě ne = což znamená že to je normální = takže to je jediný správně a nikdy jinak >😒]
V těch srovnáních byly i naměřený časy = rychlejší je Giulia = ve všem
Zopakuju = jediný opravdu objektivní by bylo vzít obě auta ve stejnym nastavení na xy okruhů. Absolutní minimum by byly řekněme 3 a úmyslně odlišný ale spíš tak 10 = to by byla jediná fakt objektivní odpověď :-!
Ale to nemáme = takže můžeme dedukovat = jak to udělal Ted = že nastavení Giulie vyhovuje okruhu typu Nürburgring a na členitějšim okruhu nebo jak to napsal je ve výhodě zase M3. Ale objektivní to nebude po 2 okruzích ani po těch minimálních 3 různýho typu který jako minimální minimum vidim já = ale po třeba těch 10ti
Takže tvoje naprosto neobjektivní resumé že naměřený časy a srovnávací testy nemaj zcela žádnou souvislost = to je prostě neobjektivní závěr 😄
V těch srovnáních byly i naměřený časy = rychlejší je Giulia = ve všem
Zopakuju = jediný opravdu objektivní by bylo vzít obě auta ve stejnym nastavení na xy okruhů. Absolutní minimum by byly řekněme 3 a úmyslně odlišný ale spíš tak 10 = to by byla jediná fakt objektivní odpověď :-!
Ale to nemáme = takže můžeme dedukovat = jak to udělal Ted = že nastavení Giulie vyhovuje okruhu typu Nürburgring a na členitějšim okruhu nebo jak to napsal je ve výhodě zase M3. Ale objektivní to nebude po 2 okruzích ani po těch minimálních 3 různýho typu který jako minimální minimum vidim já = ale po třeba těch 10ti
Takže tvoje naprosto neobjektivní resumé že naměřený časy a srovnávací testy nemaj zcela žádnou souvislost = to je prostě neobjektivní závěr 😄
Prosímtě můžeš mi to co nejpřesněji přeložit? "Ultimately, the Giulia’s stronger performance couldn’t outweigh the M3’s higher handling limits on timed laps around our test track.". Díky.
Netřeba = přeložil sis to správně
Ale vyložil blbě 😄
A na základě jedný věty jednoho člověka.. ses rozhod že toho se budeš držet a všechny ostatní měření a srovnání maj hodnotu nula = a to považuješ za normální 😉
Když tuhle větu považuješ za absolutní = jak si vysvětluješ čas na nejznámějšim okruhu světa? 😄
Ale vyložil blbě 😄
A na základě jedný věty jednoho člověka.. ses rozhod že toho se budeš držet a všechny ostatní měření a srovnání maj hodnotu nula = a to považuješ za normální 😉
Když tuhle větu považuješ za absolutní = jak si vysvětluješ čas na nejznámějšim okruhu světa? 😄
Tak hele- přijde mi dost možný, že silnější Giulie na rychlém NR využije dynamiku líp, než M3 podvozek a vyhraje. A na kratších techničtějších okruzích vyhraje M3. Klidně to tak může být.
Ale ty dáš místo tohoto coby argument jeden test s měřeními zrychlení a druhý test, který tvrdí opak co ty.
Já se od začátku nebavím o tom, jestli má Ted pravdu nebo ne, ale o tom, že argumentuješ naprostými nesmysly.
Ale ty dáš místo tohoto coby argument jeden test s měřeními zrychlení a druhý test, který tvrdí opak co ty.
Já se od začátku nebavím o tom, jestli má Ted pravdu nebo ne, ale o tom, že argumentuješ naprostými nesmysly.
Jo = napsal to Ted, napsal sem to já = a teď i ty. Záleží na typu okruhu = takže buď máš srovnání z víc okruhů, nebo.. aspoň srovnávací testy a naměřený časy + pár okruhů
Nojo = vim že to co nenapíšeš ty považuješ za nesmysl = a proto je nutný to doplnit de-bilama, i-diotama atd. Už i tomu MT občas nevěříš a nechceš vzít co napsal = aspoň že mu nenadáváš jako mě
Podívej se na edu s kterym si nenotuješ a jeho vlastní definici supersportů = já tam drobnej průnik teda vnímám = slámu v hlavě ste na mě chrlili zhruba stejnou kadencí 😄
Viz já 10:54 = takhle nějak to prostě je a myslim že si to uvědomuješ i ty = a nepíšu ti že si sláma v hlavě = to zas normální přijde mě 😉
Nojo = vim že to co nenapíšeš ty považuješ za nesmysl = a proto je nutný to doplnit de-bilama, i-diotama atd. Už i tomu MT občas nevěříš a nechceš vzít co napsal = aspoň že mu nenadáváš jako mě
Podívej se na edu s kterym si nenotuješ a jeho vlastní definici supersportů = já tam drobnej průnik teda vnímám = slámu v hlavě ste na mě chrlili zhruba stejnou kadencí 😄
Viz já 10:54 = takhle nějak to prostě je a myslim že si to uvědomuješ i ty = a nepíšu ti že si sláma v hlavě = to zas normální přijde mě 😉
Včera jsi psal kraviny. Dneska sis to uvědomil a konečně tě napadl normální argument.
Žádný "naměřený časy" jsi tu včera nedal. Kromě hodnot zrychlení.
Tečka.
Žádný "naměřený časy" jsi tu včera nedal. Kromě hodnot zrychlení.
Tečka.
Včera sem psal to samý co dneska = píšu furt to samý 😉
Maximálně sem ti dneska = dovysvětlil nějakou souvislost 😄
Jo naměřený časy pružnosti a zrychlení = na všechny možný rychlosti. Třeba na 0-200 km/h už tam byl myslim docela velkej rozdíl
Puntík >😒]
Maximálně sem ti dneska = dovysvětlil nějakou souvislost 😄
Jo naměřený časy pružnosti a zrychlení = na všechny možný rychlosti. Třeba na 0-200 km/h už tam byl myslim docela velkej rozdíl
Puntík >😒]
Sorry hanu, ale kdybys o okruzich neco vedel, urcite bys mel s casem alfy stejny problem jako ja... 7😁2 je cas, prekonavajici spoustu daleko rychlejsich aut u nichz bys mohl rict, ze pokud je pravda co tvrdis a je to spis rychly okruh, coz severni smycka nepochybne je, tak by tam ty silnejsi auta byly vyrazne rychlejsi. Problem je, ze tam alfa prekonava auta vyrazne rychlejsi jak v primce, tak na tech vsech ostatnich okruzich. Na fastestlaps je na vice okruzich standardni m3 rychlejsi. Vse je velmi blizko sebe. A najednou na severni smycce o 20 sekund
A stelvio stejne jako M3...
To je proste vysmech, to musis uznat. Vem takovou 911 turbo s 997 naklepe mu vsude jen ne na ringu ale postavit komunikaci na takovym nesmyslu je do nebe volajici....
A stelvio stejne jako M3...
To je proste vysmech, to musis uznat. Vem takovou 911 turbo s 997 naklepe mu vsude jen ne na ringu ale postavit komunikaci na takovym nesmyslu je do nebe volajici....
Rád pokecám s odborníkem na okruhy kterej toho ví víc než já = správně si připomenul fasteslaps.com = na kterej sem dal první odkaz já 😄
Na Hockenheimu je rychlejší Alfa = 1:13:10 M3 vs 1:12:40 s QV
Stejně na okruhu TopGearu 1:21:60 M3 vs 1:21:40 s QV
No a samozřejmě ten výsměch Nürburgring = kterej je o stejný matice ze základky kterou včera řešil Karel. Vysvětlení rozdílu na Nordschleife je víc než jednoduchý. Podívej se na první číslici třeba toho TopGearu a uvědom si délku trati. No a pak kolik minut jedeš Severní smyčku = Sorry Tede 😉
To že Alfa má asi nejlepší platformu = na tom se shodne většina profíků. To že R6 M3 je skvělej o tom žádná, že 6válec Ferrari lepší = o tom taky :yes: 😄
Mě v těch srovnáních nejvíc zaujal Mercedes AMG = kterej zvlád porazit obě tyhle skvělý auta = fakt hodně dobrý :yes😒br />
Ale Giulia QV a asi i technicky velmi spřízněný Stelvio QV sou fantasticky postavený auta :yes: :yes:
Na Hockenheimu je rychlejší Alfa = 1:13:10 M3 vs 1:12:40 s QV
Stejně na okruhu TopGearu 1:21:60 M3 vs 1:21:40 s QV
No a samozřejmě ten výsměch Nürburgring = kterej je o stejný matice ze základky kterou včera řešil Karel. Vysvětlení rozdílu na Nordschleife je víc než jednoduchý. Podívej se na první číslici třeba toho TopGearu a uvědom si délku trati. No a pak kolik minut jedeš Severní smyčku = Sorry Tede 😉
To že Alfa má asi nejlepší platformu = na tom se shodne většina profíků. To že R6 M3 je skvělej o tom žádná, že 6válec Ferrari lepší = o tom taky :yes: 😄
Mě v těch srovnáních nejvíc zaujal Mercedes AMG = kterej zvlád porazit obě tyhle skvělý auta = fakt hodně dobrý :yes😒br />
Ale Giulia QV a asi i technicky velmi spřízněný Stelvio QV sou fantasticky postavený auta :yes: :yes:
Ring ma nejakejch 21km? A co, kde se z 2 desetin z casu pres minutu stane do dalsich sedmi minut z toho stane 20! Sekund?
A co rikas na ostatni vsude rychlejsi, silnejsi a lehci auta ??
Co treba 997 911 turbo s??
Proti nim neni alfa lepsi ani na rovinkach ani na rychlych tratich ani na technickych...
Kazdy, kdo si da praci to vidi, nechapu, proc ty nechces?
A co rikas na ostatni vsude rychlejsi, silnejsi a lehci auta ??
Co treba 997 911 turbo s??
Proti nim neni alfa lepsi ani na rovinkach ani na rychlych tratich ani na technickych...
Kazdy, kdo si da praci to vidi, nechapu, proc ty nechces?
No nic = zkusil sem to 😉
Fakt každý? S kolika každejma si to rozebíral? 😄
Jinak viz ladění auta = což jako odborník na okruhy jak o sobě píšeš víš = dělá sakra hodně 😉
Tuhle bylo pěkný srovnání HH v AutoTipu = včetně měření nejen na kolo ale jednotlivejch pasáží. Obrovský rozdíly! A jak si sám správně napsal Ring nebo [odkaz] sou evidentně typ okruhu který nastavení QV seděj
Je to asi jako bys měl jedno nastavení F1 a s tim jezdil všechny okruhy = to by byly rozdíly! 😄
Naladit QV rsp. Stelvio QV zrovna na Severní smyčku neni až takovej problém. Jak dopadaj srovnávací testy M3 vs QV víš = nebo ty taky zpochybňuješ?
M3 je v uvozovkách jen vyladěná 3er, nová platforma Giulie je dál = a dál je i motor
997 bylo skvělý ale zrovna za posledních deset nebo kolik let nastal doslova raketovej vzestup [odkaz]
Jak moc to poskočilo si možná dost lidí vůbec neuvědomuje. Což má i vliv na starší BMW 3 vs QV
Proto sem dával palec nahoru tomu MB AMG = to fakt překvapilo :yes😒br />
Každý v mym okolí si myslí spíš to samý co já = proč ty nechceš? 😄
Fakt každý? S kolika každejma si to rozebíral? 😄
Jinak viz ladění auta = což jako odborník na okruhy jak o sobě píšeš víš = dělá sakra hodně 😉
Tuhle bylo pěkný srovnání HH v AutoTipu = včetně měření nejen na kolo ale jednotlivejch pasáží. Obrovský rozdíly! A jak si sám správně napsal Ring nebo [odkaz] sou evidentně typ okruhu který nastavení QV seděj
Je to asi jako bys měl jedno nastavení F1 a s tim jezdil všechny okruhy = to by byly rozdíly! 😄
Naladit QV rsp. Stelvio QV zrovna na Severní smyčku neni až takovej problém. Jak dopadaj srovnávací testy M3 vs QV víš = nebo ty taky zpochybňuješ?
M3 je v uvozovkách jen vyladěná 3er, nová platforma Giulie je dál = a dál je i motor
997 bylo skvělý ale zrovna za posledních deset nebo kolik let nastal doslova raketovej vzestup [odkaz]
Jak moc to poskočilo si možná dost lidí vůbec neuvědomuje. Což má i vliv na starší BMW 3 vs QV
Proto sem dával palec nahoru tomu MB AMG = to fakt překvapilo :yes😒br />
Každý v mym okolí si myslí spíš to samý co já = proč ty nechceš? 😄
Myslim, ze mam celkem dobrou predstavu, kam se porsche posunulo. Prehlizis me argumenty a asi chybi realna zkusenost...
Pokud nevidis nesmyslnost toho casu, ktery je ostatne zpochybnovan i na fastestlaps, nebudu te presvedcovat. A tesim se, az se v moste nejaka alfa ukaze a nebude se stydet vzit si casomiru.
Pokud nevidis nesmyslnost toho casu, ktery je ostatne zpochybnovan i na fastestlaps, nebudu te presvedcovat. A tesim se, az se v moste nejaka alfa ukaze a nebude se stydet vzit si casomiru.
Ne Porsche = všichni se posunuli! Myšleno obecně technika = posun je furt ale chvílema rychlejší, zrovna tohle desetiletí to bylo docela skokový
Máš pravdu = až totálně přehlížíš moje argumenty 😄
Co teda řikáš na srovnávačky M3 vs QV? Snad všude vyhrálo QV = to se ti taky nezdá?
QV neni dokonalý [odkaz] ale skvělý rozhodně jo [odkaz] 😉
Máš pravdu = až totálně přehlížíš moje argumenty 😄
Co teda řikáš na srovnávačky M3 vs QV? Snad všude vyhrálo QV = to se ti taky nezdá?
QV neni dokonalý [odkaz] ale skvělý rozhodně jo [odkaz] 😉
Pokud se bavime o tom, co bych si vybral, tak v tom mam jasno. M3 bych nechtel, je neprijemna. Guilii radsi, ale jeste radsi M2 a jeste radsi gt4...
Ale na okruhu je casto m3 rychlejsi a o tom jsme vedli diskusi.
Ale na okruhu je casto m3 rychlejsi a o tom jsme vedli diskusi.
Mě by asi nejvíc lákala M2
Akorát sem editoval a chtěl dát eště jeden odkaz [odkaz]
Akorát sem editoval a chtěl dát eště jeden odkaz [odkaz]
A jeste radsi gt3 rs...
M2 je super az na tu magorinu s tlakem pneu a rezimama.
A jeste jedna vec... giulii nikdy za svy penize. Svou petrolheadi povinnost jsem si jiz splnil. Jako sluzebni vzdycky. 😉
M2 je super az na tu magorinu s tlakem pneu a rezimama.
A jeste jedna vec... giulii nikdy za svy penize. Svou petrolheadi povinnost jsem si jiz splnil. Jako sluzebni vzdycky. 😉
Po de Bilovi i diot = ty fakt nezklameš 😄
A jak si pěkně s edou notuješ = seš pyšnej? >😒]
Už si zmák tu matiku ze základky? 😉
Na okruzích je to se všema autama stejný = podle nastavení tomu nebo onomu sedne různej okruh. Aby to bylo aspoň trochu objektivní chtělo by to vždycky aspoň tak 3 okruhy = úmyslně hodně odlišný. Ale to určitě víš = jen prostě potřebuješ napsat de-bil i-idot a tak = prostě Karel 😐
A jak si pěkně s edou notuješ = seš pyšnej? >😒]
Už si zmák tu matiku ze základky? 😉
Na okruzích je to se všema autama stejný = podle nastavení tomu nebo onomu sedne různej okruh. Aby to bylo aspoň trochu objektivní chtělo by to vždycky aspoň tak 3 okruhy = úmyslně hodně odlišný. Ale to určitě víš = jen prostě potřebuješ napsat de-bil i-idot a tak = prostě Karel 😐
Kolik ti je prosím tě? Tohle poměřování kdo má o pár mm delšího pinďoura je dost dětinský. Nikoho nezajímá na kterým okruhu je rychlejší M3 a na kterým Giulia. Obojí jsou to špičkový auta, který dokážou zákazníkovi nabídnout adrenalin a sportovní výkony. Víc netřeba řešit.Ten čas je jasný z onboard videa a není na něm co vysvětlovat. Jestli to je o pár vteřin víc nebo míň než má M3 není podstatný. Myslíš, že BMW na to při testech navlíklo levný zimáky a do kufru si hodili 50 kilo bagáže, aby jejich výsledky byly víc košer?
v dodavce
Najrychlejsie auto na hocakej okreske je biela dodavka to nevies? 😄 Tato je navyse aj pekna. 😄
Nejrychlejší na okresce sem byl dnes já. Stálo mě to pětikilo... 😉
....že ty už jazdíš na sport+ ?
Ale houno, zatím jen na sport a to jen někdy. Tenhle stroj, přesně jak sem předpokládal, by mě přivedl na mizinu. Proto budu příští rok prodávat a vrátím se do SUV. :-! Tam je to "pokušení" značně zredukované... 😉
hmmmm,však to nebude mať snáď ani 6tis km pri predaji.
iudex už si mne ruce.... 😉
SQ7 je rychlejší
a i kdyby ne, s SQ7 nemusím každý týden do servisu,
Alfa Romeo dostala příležitost změnít vnímání této značky, jako nekvalitní a poruchové, příležitost promarnila a jenom potvrdila, že je to šunt
a i kdyby ne, s SQ7 nemusím každý týden do servisu,
Alfa Romeo dostala příležitost změnít vnímání této značky, jako nekvalitní a poruchové, příležitost promarnila a jenom potvrdila, že je to šunt
SQ7 je nesrovnatelně dražší a hodně hodně pomalejší [odkaz] [odkaz]
Audi patří k lídrum [odkaz] [odkaz] ale poruchovosti
Tim že napíšeš blbost = se realitou nestane. I když se ti Audi líbí 😉
Audi patří k lídrum [odkaz] [odkaz] ale poruchovosti
Tim že napíšeš blbost = se realitou nestane. I když se ti Audi líbí 😉
tomu bludu že je Alfa Romeo kvalitní jako fakt věříš ? nepraštil ses do hlavy ?
proč dáváš na srovnáni Giuli, když je tu řeš o Stelvio ?
proč dáváš na srovnáni Giuli, když je tu řeš o Stelvio ?
Protože to je identická technika = asi by ses měl praštit do hlavy = třeba by to pomohlo >😒]
Otázka je proč ty věříš že s Q7 nemusíš každej tejden do servisu [odkaz] [odkaz] abych to otočil. Proč si to myslíš? 😐
Řešit jestli je letos zrovna spolehlivější Audi nebo Alfa je fakt blbost [odkaz] obě si už roky stojej blbě = Audi je jen dražší blbě 😄
Ale uznávám že na Bentley nemá ani jedna = to je už roky totální trágedie >😁
Otázka je proč ty věříš že s Q7 nemusíš každej tejden do servisu [odkaz] [odkaz] abych to otočil. Proč si to myslíš? 😐
Řešit jestli je letos zrovna spolehlivější Audi nebo Alfa je fakt blbost [odkaz] obě si už roky stojej blbě = Audi je jen dražší blbě 😄
Ale uznávám že na Bentley nemá ani jedna = to je už roky totální trágedie >😁
Od doby co Alfu Romeo koupil Fiat, vyrábí Alfa Romeo, nekvalitné s r a č k y
kámo teď jsi mi nahrál na smeč a ukázal jsi mi jak jsi hloupý
ty srovnáváš auta , která sic možná mají pár stejných komponentů ale to jsou to úplně jiná auta jak můžeš srovnávat Limuzínu Giuliu s skutečným SUV SQ7
navíc ta s r a č k a Stelvio, mi vůbe ale ani trochu nepřipadá jako SUV je to spíš něco jako BMW 3 GT a 5GT
Takže něco co není SUV (Stelvio) je pomalejší jak skutečné SUV SQ7
říct že Giulia sdílí techniku s Stelvio, proto mi tu hodíš časy Giuli a srovnáváš to s SUV, jsi normální ? očividně jsi retardovaný
to potom můžu Stelvio srovnat třeba s RS6 podle tvé logiky, protože SQ7 určitě má nějaké součástky z tohoto auta
kámo teď jsi mi nahrál na smeč a ukázal jsi mi jak jsi hloupý
ty srovnáváš auta , která sic možná mají pár stejných komponentů ale to jsou to úplně jiná auta jak můžeš srovnávat Limuzínu Giuliu s skutečným SUV SQ7
navíc ta s r a č k a Stelvio, mi vůbe ale ani trochu nepřipadá jako SUV je to spíš něco jako BMW 3 GT a 5GT
Takže něco co není SUV (Stelvio) je pomalejší jak skutečné SUV SQ7
říct že Giulia sdílí techniku s Stelvio, proto mi tu hodíš časy Giuli a srovnáváš to s SUV, jsi normální ? očividně jsi retardovaný
to potom můžu Stelvio srovnat třeba s RS6 podle tvé logiky, protože SQ7 určitě má nějaké součástky z tohoto auta
Neztrapňuj se = víc než je to nutný 😄
Hele vo co že se mnou takhle nevydržíš mluvit z očí do očí? >😒]
Hele vo co že se mnou takhle nevydržíš mluvit z očí do očí? >😒]
to bych určutě nevydržel, se divát do očí takovýmu d e b i l o v i jako jseš ty, samozřejmě že bych to nevydržel
jestli se tu oháníš matematikou ty nulo, tak už vím proč máš takový sebevědomí, protože prostě hloupí lidé mají větší sebevědomí tečka
jestli se tu oháníš matematikou ty nulo, tak už vím proč máš takový sebevědomí, protože prostě hloupí lidé mají větší sebevědomí tečka
Wooow :yes: >😁
Ty data,o Audi tě rozpálily :yes: :yes: >😒]
Došlo ti co a jak? Reakce tě prozradila 😄
Ty data,o Audi tě rozpálily :yes: :yes: >😒]
Došlo ti co a jak? Reakce tě prozradila 😄
ty jsi dement Stelvio je v terénu naprosto neschopné a vůbec to není SUV, nemůžeš ho proto srovnávat s SUV ale sobě rovnými, takže aby to bylo objektivní a o objektivitu mi jde vždy, tak srovnáme Stelvis s RS6 a ejhle žádné video nenajdeš , proč asi
Ty odkazy na poruchovost motorů jsou dost podivný. Nebyl by problém najít takový, kde Honda je s obrovským náskokem - také jen v motorech!!! - první. Tady 20.
Maserati má údajně nejspolehlivější motory, ale na jejich celkovém indexu spolehlivosti je na úplném chvostu tabulky a to tak, že s brutálním náskokem.
Daihatsu - s obřím náskokem nejspolehlivější (podle nich 20xspolehlivější než druhá Honda), má nejhorší motory.
Nějak jim to nesedí.
Alfa je podle nich méně spolehlivá než Audi.
Maserati má údajně nejspolehlivější motory, ale na jejich celkovém indexu spolehlivosti je na úplném chvostu tabulky a to tak, že s brutálním náskokem.
Daihatsu - s obřím náskokem nejspolehlivější (podle nich 20xspolehlivější než druhá Honda), má nejhorší motory.
Nějak jim to nesedí.
Alfa je podle nich méně spolehlivá než Audi.
Sedí to naprosto přesně = zveřejňovaný každej rok. Přesný údaje = že ti to nesedí do tvejch představ o autech = to je jiná věc 😉
Audi = náskok díky nespolehlivosti = v tom ale neni samo = prémiový značky D3 dopadaj všechny nic moc [odkaz]
Audi = náskok díky nespolehlivosti = v tom ale neni samo = prémiový značky D3 dopadaj všechny nic moc [odkaz]
Ze ja si nedal pokoj. Na jasny argumenty vzdycky odpovis jak de.bil. tak rad diskutujes,ale diskuze nejsi schopen. To se tyka i odpovedi vys. Das odkazy na papirovy udaje a test,ktery za prve rika opak co ty a za druhe je stejne irelevantni jako udaje o zrychleni.
Nojo = tentokrát de Bil? Ty nikdy nezklameš :yes: :yes: >😁
Děsivý co s tebou vwždycky udělá nějaká statistika materiál o nekvalitě VW Audi Bentley = prostě koncernu 😐
Víš Karle drzej a techniky aut totálně neznalej = když něčemu nerozumíš nechápeš neznáš = neni to vždycky tim že sou všichni de Bilové 😉
Děsivý co s tebou vwždycky udělá nějaká statistika materiál o nekvalitě VW Audi Bentley = prostě koncernu 😐
Víš Karle drzej a techniky aut totálně neznalej = když něčemu nerozumíš nechápeš neznáš = neni to vždycky tim že sou všichni de Bilové 😉
Tak jo, mám dost času, proč ne: Daihatsu. Index spolehlivosti 2. Druhá nejlepší v pořadí Honda 42(!!!) . "2" znamená, že to auto se nepoláme, to je téměř nula.
Tentýž autor statistiky ale říká, že Daihatsu je NEJHORŠÍ v motorech, s pravděpodobností selhání 33,3%!!! Jistě mi ty,( technicky velmi znalý), dokážeš bez deb.ilních keců okolo vysvětlit, jak je možný, že auto co se v podstatě vůbec neporouchá má nejhorší motory, z nichž se porouchá každý třetí. Aniž by se to odrazilo v indexu spolehlivosti, který je 2, slovy dva, jinak dvacetkrát lepší než v pořadí druhá Honda.
Děkuji předem odborníku.
Tentýž autor statistiky ale říká, že Daihatsu je NEJHORŠÍ v motorech, s pravděpodobností selhání 33,3%!!! Jistě mi ty,( technicky velmi znalý), dokážeš bez deb.ilních keců okolo vysvětlit, jak je možný, že auto co se v podstatě vůbec neporouchá má nejhorší motory, z nichž se porouchá každý třetí. Aniž by se to odrazilo v indexu spolehlivosti, který je 2, slovy dva, jinak dvacetkrát lepší než v pořadí druhá Honda.
Děkuji předem odborníku.
Snadno = nemá to co dělat s technickejma znalostma ale matematikou
Jde o počet těch Daihatsu ve statistice 😄
Jde o počet těch Daihatsu ve statistice 😄
slovo jako Matematika vůbec neber do huby
Aha. Takže motor nejhorší, auto přitom nejlepší a všechno ok, dobrá statistika? Ok, jak jinak.
Ano 😉
Pokud bylo ve statistice třeba jen 50 Daihatsu, buď se třetině pos.ral motor, nebo nebo jsou jsou téměř bez poruchy. Jak může platit obojí?
To je ta matika 😄
Statistiky pojišťovny sou nejlepší možný = to Daihatsu je něco jako výjimka potvrzující pravidlo = myslim ve smyslu výpovědní hodnoty vzhledem k počtu kusů = jinak údaje jako takový sou pravý i u toho Daihatsu
Statistiky pojišťovny sou nejlepší možný = to Daihatsu je něco jako výjimka potvrzující pravidlo = myslim ve smyslu výpovědní hodnoty vzhledem k počtu kusů = jinak údaje jako takový sou pravý i u toho Daihatsu
A v jakým vesmíru jsi našel tu matiku, co říká, že když se třetině aut po.sere motor, tak se žádný auto nepolámalo?
Ale tam není žádný = žejo 😄
A matika je snad stejná ve všech vesmírech = se domnívaj nejlepší mozky planety 😉
A matika je snad stejná ve všech vesmírech = se domnívaj nejlepší mozky planety 😉
Zbytečná debata jako vždy. Absolutně nejsi schopen něčeho jinýho, než obecných keců. :no😒br />
Mmch, když se podívám na J.D.Power nebo Consumer reports - u obou je Audi nadprůměrné, u jedné z nich dokonce 4. nejlepší.Čím to? To je zásadně jiný výsledek, než u tvého odkazu.
Mmch, když se podívám na J.D.Power nebo Consumer reports - u obou je Audi nadprůměrné, u jedné z nich dokonce 4. nejlepší.Čím to? To je zásadně jiný výsledek, než u tvého odkazu.
[odkaz]
...keď sa po okruhoch naháňajú SUV... 8-s
No, když se ten vůz podíváš pozornějí, tak on zase tak moc SUV není, že? :-!
Zrovna jsem to chtěl říct vypadá to jak 4dveřová Audi A3ka
Kdežto SQ7 jako SUV vypadá a v lehkém terénu je docela schopné, což o tomhle italským hnusu pochybuju
Kdežto SQ7 jako SUV vypadá a v lehkém terénu je docela schopné, což o tomhle italským hnusu pochybuju
Audi prohrálo asi o pár centimetrů, ale i kdyby to bylo 10 metrů, pro mě je vítěz SQ7
protože SUV dokáže držet krok s supersportem
[odkaz]
protože SUV dokáže držet krok s supersportem
[odkaz]
Všiml sis vůbec toho, že ten "supersport" má 237 koní? Skoro polovina SQ7. Co ještě prosímtě považuješ za supersport, abych věděl? >😁
Za supersport považuji vše co má motor uprostřed, to zanmená před zadní nápravou, samozřejmě že kdyby přišla zatáčka SQ7 už by ztrácelo, ale zas je to 4x4
auta s motorem ve předu nepovažuji za supersporty a to všechny bez výjmky a je mi fuk jaký mají výkon
auta s motorem ve předu nepovažuji za supersporty a to všechny bez výjmky a je mi fuk jaký mají výkon
Co dodat >😒]
Já já já = považuju za supersport 237 koní a 4válec 😄
Já já já = považuju za supersport 237 koní a 4válec 😄
Supersport vycházi z Formule1, proto umístění motoru, auta s motorem vepředu vycházejí z GT, nejrychlejší auta na okruzích mají motor před zadní nápravou, výjmkou 911ky ,což je kategorie sama pro sebe, to je kategorie 911
4válec 1.7 není supersport = přestože to cos napsal teď není taková kravina jako předchozí příspěvky 😉
když to má 237 na 895 kilo, tak průměrné auto vážící 1,5 tuny by mělo necelých 400 koní už to chápeš bezmozečku ?
navíc jde o dokonale rozloženou hmotnost a čím míň kilo máš v zatáčce tím líp, menší nároky na výkon , na brzdy na přilnavost, prostě čistá radost z jízdy
navíc jde o dokonale rozloženou hmotnost a čím míň kilo máš v zatáčce tím líp, menší nároky na výkon , na brzdy na přilnavost, prostě čistá radost z jízdy
pokud to má 900 kilo
I kdyby to byl Ariel Atom a mělo to 500 kg = neudělá to z toho supersport 😄
opatrně s definicí supersportu hlupáčku, tohle není Autosal=n TV prima, podle kterých je supersport skoro každé auto
hmotnost je klíčová a jestli to nechápeš jsi hloupý, není potřeba k tomu dodávat nic víc
hmotnost je klíčová a jestli to nechápeš jsi hloupý, není potřeba k tomu dodávat nic víc
K tomu fakt nejde nic dodat >😁 >😁
Jak si to psal s tim sebevědomim? >😒]
Jak si to psal s tim sebevědomim? >😒]
zase mluvíš z cesty
Jako že zase nechápeš? To je mi lito = v tvym věku už se to asi nezmění = je mi lito 😄
mě se hrozně líbí jak si ty: b l b e c k večeři myslí, jak jsi mi to nandal, myslet si to můžeš,ale to je tak asi všechno, protože já narozdíl od tebe vím 😄
Teď si mě zaujal = co víš? >😒]
že jsi ***
Čítanková reakce na ty děsivwý statistiky koncernovejch aut :yes: >😒]
Jak se ti líbil Blbce k večeři? Viděls původní francouzskej originál, americkou verzi nebo byl v divadle? 😉
Jak se ti líbil Blbce k večeři? Viděls původní francouzskej originál, americkou verzi nebo byl v divadle? 😉
všechny tři varianty na blbce
hele řekni mi tvou definici na supersport, chci se zasmát pobav mě prosím
hele řekni mi tvou definici na supersport, chci se zasmát pobav mě prosím
A vidíš se jako Pierre Brochant? To netrumfnu = lepší fór nevymyslim 😄
Supersport? Já narozdil od tebe nemám žádnou svou definici 😉
Ariel Atom nebo Alfa 4c sou :yes: ale supersporty to stejně jako Porsche Boxster nejsou :-!
Supersport? Já narozdil od tebe nemám žádnou svou definici 😉
Ariel Atom nebo Alfa 4c sou :yes: ale supersporty to stejně jako Porsche Boxster nejsou :-!
když není definice, podle čeho to rozlyšuješ ? (Boxster , 4c a Ariel supersorty jsou o tom nebudu diskutovat)
ale když víš co není supersport tak co podle tebe je supersport a podle čeho to rozlišíš, to se jen tak podíváš na auto a řekneš tohle je supersport a tohle není ?
ale když víš co není supersport tak co podle tebe je supersport a podle čeho to rozlišíš, to se jen tak podíváš na auto a řekneš tohle je supersport a tohle není ?
Ok znova: Já narozdi od tebe nemám žádnou svou vlastni definici 😉
Jo = už se o auta chvíli zajímám = takže se většinou podívám a vim = tohle je supersport a tohle ne :-! 😄
Jo = už se o auta chvíli zajímám = takže se většinou podívám a vim = tohle je supersport a tohle ne :-! 😄
Jo, já bych řekl, že přesně takhle ty to máš se vším.
"Většinou se podívám a vím". >😒]
"Většinou se podívám a vím". >😒]
ty jsi vážně *** tuplovanej, tvoje definice, podívám se a vím je vskutku brilantní a nějak mě u tebe nepřekvapuje
Vy ste ale dvojka.Lietajúci edík,nejak ti tečú nervy keď kolegovi už nadávaš?
aj Clio V6 je superšport ?
čo taká motokára?
aj Clio V6 je superšport ?
čo taká motokára?
Porsche má takové prodeje, že by si teď klidně mohlo dovolit nabízet pouze benzínová auta (případně + elektriku).
V SQ7 nafta aspoň dává smysl = i když [odkaz]
Na druhou stranu je to konečně pohledné auto (dokonce i zezadu).
Cena je problém = ale zdaleka ne jen u Panamery. Zdražily v podstatě všechny drahý auta
A nejen auta [odkaz] [odkaz]