Ekonomika
To že je čtyřoká oktávka hnusná a že se fasuje pouze za trest se s jejím prodejním úspěchem vůbec nevylučuje. Spíš to jen odráží míru nevkusu, technické nevzdělanosti a neschopnosti vlastního rozhodování lidí s kupní sílou v současné společnosti.
Obdobným příkladem jsou třeba výrobky od společnosti Apple. Ten kdyby začal prodávat h*vno zabalené v bílém igelitovém sáčku pod názvem iShit tak by na to stejně lidi stáli tři dny dopředu frontu ještě by si přiloženou nálepku s nakousnutým jablkem hrdě vylepili na záď svého rapida.
Obdobným příkladem jsou třeba výrobky od společnosti Apple. Ten kdyby začal prodávat h*vno zabalené v bílém igelitovém sáčku pod názvem iShit tak by na to stejně lidi stáli tři dny dopředu frontu ještě by si přiloženou nálepku s nakousnutým jablkem hrdě vylepili na záď svého rapida.
hnusnejch rohliku se taky prodava vic nez tech dobrejch. skodovka je hnuj pro dobytek. skodovkou jezdis protoze musis. skodovka se nekupuje ale fasuje a to plati i po evrope. evropa je proste v pr*deli. budou psat mistni redakcni pisalci opevne ody az se dostane na treti misto dacia?
Na evropském trhu je pro celková čísla rozhodující velikost domácího trhu. Pro výrobce s desetimilionovým domácím trhem, je první desítka prostě úspěch, nemluvě o octavii samotné, kterou porazil jen prodejní fenomén golf a o třídu menší clio.
Škodovka je v Německu vnímaná jako domácí značka. I tak je to dlouhodobé desáté místo velkým úspěchem. Je to možné i tím, že nikdo jiný v této třídě nenabízí liftback.
Chtěl bych reklamovat chybu ve statistice. Jak dělali součtu, tak zapomněli na souseda z Nošovic, protože všem ujel.
Tak kazda diskuse ma svoje "mouchy" ( az dorazi holden)
Ja to te skodovce preju, ( prece jen je to drzak, minimalne co se danovych odvodu tyka), ale uz ted mne zajima pristi generace. Hlavne jsem zvedav na pristi reseni predni masky.
Ja to te skodovce preju, ( prece jen je to drzak, minimalne co se danovych odvodu tyka), ale uz ted mne zajima pristi generace. Hlavne jsem zvedav na pristi reseni predni masky.
Ano, reakce jsou velmi pozitivní až nadšené. Přetáhnutí specialsitů z BMW M se očividně vyplatilo...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Tak myslím, že na Googlita nemá cenu reagovat. A to ani na Octavii (ač se mi také nelíbí, tak je úspěšná), ani na Apple, který evidentně nikdy nepoužíval 😉
No a kolik existuje malých "lokálních" značek, respektive výrobců automobilů nabízejících auta převážně nižší střední třídy s porovnatelnýma prodejema?
Nechci se nějak moc oktávky zastávat, ale úspěch to je.
Škodovce se evidentně daří oslovit zákazníky, kteří upřednostní trochu obraný auto oproti VW za podstatně lepší peníze. Tím mám na mysli Oktávku a Superba, kde oba vychází podstatně levnějc než Golf nebo Passat.
Nedávno jsme do rodiny objednávali Golfa (1,4TSI DSG, trochu dovybavenej highline) a do firmy Kodiaqa (1,4TSI manuál 4x4, střední výbava a pár drobností) a ty auta vyšly cenově téměř nastejno.
Nechci se nějak moc oktávky zastávat, ale úspěch to je.
Škodovce se evidentně daří oslovit zákazníky, kteří upřednostní trochu obraný auto oproti VW za podstatně lepší peníze. Tím mám na mysli Oktávku a Superba, kde oba vychází podstatně levnějc než Golf nebo Passat.
Nedávno jsme do rodiny objednávali Golfa (1,4TSI DSG, trochu dovybavenej highline) a do firmy Kodiaqa (1,4TSI manuál 4x4, střední výbava a pár drobností) a ty auta vyšly cenově téměř nastejno.
S tim nakousnutym jabkem celkem i souhlasim. Ale zase kdo dokaze v globalnim meritku udelat takovej marketing 😉
To zní fakt pěkně = škoda že ta báje nemá až tak moc společnýho s realitou
Škodovka je Golf s kufrem a tak je vnímaná. Kdyby to byla malá samostatná značka z desetimilionovýho trhu nebyla by ani zlomkem tam kde je = nejspíš by už spíš zkrachovala
Protože je vnímaná jako to co je = je tam kde je 😄
Co tahle verze? Neni realitě blíž? 😉
Škodovka je Golf s kufrem a tak je vnímaná. Kdyby to byla malá samostatná značka z desetimilionovýho trhu nebyla by ani zlomkem tam kde je = nejspíš by už spíš zkrachovala
Protože je vnímaná jako to co je = je tam kde je 😄
Co tahle verze? Neni realitě blíž? 😉
Když jsem konfiguroval na jaře Supa tak vycházel o 100tis. levnějc (206kW, větraný sedačky, velká navi a tak) a teď koukám dali na Passata taky slevu na set multimédií, takže rozdíl jsou sotva desetitisíce a u Golfu je to taky tak. A u Kodiaqu a Tiguanu Allspace je to kolem 50 tis. Kč.
Takže díky za upřesnění, rozdíly jsou minimální.
Takže díky za upřesnění, rozdíly jsou minimální.
Ked uz spocitavat, tak rovno pridaj aj Leon. 😄 To je zase Golf s inym znakom na kapote 😄
No a taky světem proběhly první recenze i30 N, z jehož výkonů všem novinářům svorně padla huba.
A jax na to přišel?
Golf s 1.4 a manuálem... jediná použitelná motorizace... v kombíku, vybavená tak akorát má
i vyšla ceníkově 575.000,-.
Srovnatelná Oktávka 635.000,- Kč.
Když už bych musel koncern.. a mohl si vybírat... tak je ten Golf lepší volba.
Ale jak tady jeden píše, i když často jazykem neomaleným... Oktávka se nekupuje, Oktávka se fasuje... takže bez výběru.
😄
Golf s 1.4 a manuálem... jediná použitelná motorizace... v kombíku, vybavená tak akorát má
i vyšla ceníkově 575.000,-.
Srovnatelná Oktávka 635.000,- Kč.
Když už bych musel koncern.. a mohl si vybírat... tak je ten Golf lepší volba.
Ale jak tady jeden píše, i když často jazykem neomaleným... Oktávka se nekupuje, Oktávka se fasuje... takže bez výběru.
😄
Jojo, ta matematika... třetí, každé třetí... vždyť je to fuk. Hlavně se spravedlivě rozčílit, zanadávat si... najdeš si tu kamarády 😄
Další důvod proč Octavii nechci i kdyby byla ze zlata. Každý třetí bambula kterého bych potkal by měl stejné auto jako já. Ještě by to chtělo šedivé uniformy co před lety nosili všichni v Číně. Jo, stádečko je stádečko.
Že se mi tam hodně líbí a že tam sou auta hodně drahý = a škodovka je tam dražší než tady 😉
Fakt myslíš že už je to přesně naopak [odkaz] jak tvrdíš? 😄
Fakt myslíš že už je to přesně naopak [odkaz] jak tvrdíš? 😄
Nebudu polemizovat s nevkusem, ale "technická nevzdělanost, neschopnost vlastního rozhodování"? Co to je za kraviny? Ona je oktávka nějak technicky podřadná vůči konkurenci? Tady se člověk dočte perly.....
To je podle mě nějaký šum. Octa je právě tak akorát dlouhodobě v evropský 10, nekdy třeba 8... světová není realistická bez rozšíření do us minimálně... v horizontu 10 let... ale proti nástupu suv.
Nevím, že by tebou zmiňované značky měly německého brášku od kterého by se lišily jen nižší cenou a trochu jinou kastlou. Škodovka je prostě brána jako VW a podle mě se za to ani nestydí. Stejně jako VW pro jižní trhy - SEAT.
Myslím druhé úterý v tom měsíci... nebo to byla třetí středa?
Aby bylo jasno: nestrefuju se ani tak do škodovky, jako do těch pisálků tady...
Aby bylo jasno: nestrefuju se ani tak do škodovky, jako do těch pisálků tady...
No vidiš, já používám soukromně iPhone (super) a pracovně jsem donucen používat ostružinu, což je z pohledu běžného uživatele naprosté utrpení a jsem rád, že to už v podstatě zabalila (tj asi mě čeká služební droid). A jak píše Googlit, také jsem vyfasoval služební OIII, ale soužití s ní je pohodička 😉
Aha... ne, myslím za celý rok, to je ta pravá statistika, 1-8 je jen průběžné pořadí.
Golf je jasně #1, tam není o čem, i když prý... ne, prostě #1 😄
Octavia a Astra jsou dvojka a trojka, podle focus2move je 1-6 Octa vpředu, podle carsalesbase ztrácí ale dotahuje, tam to bude zajímavé.
Focus ztrácí už relativně dost, jeho šance na bednu jsou letos už asi pryč, hlavně dle carsalesbase... ale #4 má snad jisté, což je konec konců úplně stejná situace jako ve střední třídě.
No a pak je Megane a 308, to je skoro jistě #5 a #6, jen není jisté, v jakém pořadí.
Teoreticky by se mohl dotáhnout Leon, hlavně dle focus2move neztrácí tolik... ale nemyslím, že se to stane.
PS: zdravím Hama s jeho přesvědčením, že jedno z Francouzů letos i30 dá... skoro to vypadá, že bych mohl sázet, jestli to dá Ceed a i30 dohromady.
Golf je jasně #1, tam není o čem, i když prý... ne, prostě #1 😄
Octavia a Astra jsou dvojka a trojka, podle focus2move je 1-6 Octa vpředu, podle carsalesbase ztrácí ale dotahuje, tam to bude zajímavé.
Focus ztrácí už relativně dost, jeho šance na bednu jsou letos už asi pryč, hlavně dle carsalesbase... ale #4 má snad jisté, což je konec konců úplně stejná situace jako ve střední třídě.
No a pak je Megane a 308, to je skoro jistě #5 a #6, jen není jisté, v jakém pořadí.
Teoreticky by se mohl dotáhnout Leon, hlavně dle focus2move neztrácí tolik... ale nemyslím, že se to stane.
PS: zdravím Hama s jeho přesvědčením, že jedno z Francouzů letos i30 dá... skoro to vypadá, že bych mohl sázet, jestli to dá Ceed a i30 dohromady.
Vlastenec by musel nakupovat na farmářských trzích.
Lidl není o nic horší, než ostatní řetězce. Dají se tam koupit dobrý potraviny.
Byly doby, kdy jsme je (doma) bojkotovali kvůli kácení stromů, ale to už je dávno.
Lidl není o nic horší, než ostatní řetězce. Dají se tam koupit dobrý potraviny.
Byly doby, kdy jsme je (doma) bojkotovali kvůli kácení stromů, ale to už je dávno.
Ja na to, ze se mi libi poradi noveho Tiguanu. To je super pocin z koncernoveho portfolia ( myslim Tiguan ). Pokud bych jednoho dne musel mit tzv. SUV, byl by Tiguan nejzhavejsim kandidatem.
Jj dneska je Okta nejen pro němce něco jako dřív Bora a Jetta = prostě Golf s kufrem 😄
Protože si psal že nejdražší je tady = no a neni
Co ten odkaz? Neumíš si s tim poradit = proč si k tomu krom všeobecně známýho faktu že v Dánsku sou auta drahý nenapsal nic? 😉
Co ten odkaz? Neumíš si s tim poradit = proč si k tomu krom všeobecně známýho faktu že v Dánsku sou auta drahý nenapsal nic? 😉
máš recht...slovosled... to je tak, když to kolem tebe jazykově hučí jak v Babylonu 😄
"nasleduje chaos v prioritách všech (čili manželky a dětí) 😄
"nasleduje chaos v prioritách všech (čili manželky a dětí) 😄
i když prý.... >😁 Kouzelné slovíčko, tohle prý. Můžeš se za ním v diskuzích schovávat, když ti tvé prognózy jaksi nevyjdou. 😉
ad PS: Jako že to teď teda bude podle výzkumu Nejlepší česko-slovenský kombík ? 😉
ad PS: Jako že to teď teda bude podle výzkumu Nejlepší česko-slovenský kombík ? 😉
Konfigurovany jo, ale jsou tam i skladovky k odběru... tj. určitě se to vyrábí jen je dlouhý pořadník.
Nechal jsem si udělat nabídku a po zadání přišlo orientační datum výroby v květnu 2019.
Bohužel je to tak. Většina skladovek jsou buď předobjednávky nebo dorazivší kusy lidí, kteří to vzdali.
Bohužel je to tak. Většina skladovek jsou buď předobjednávky nebo dorazivší kusy lidí, kteří to vzdali.
V pohode. Ja ostruzinu drzim kvuli klasicke klabosnici (tlacitkove).
Technicky nic proti Skode, ( kdyz v nasem fleetu tvori 80 % vozoveho parku) designove jsem z novr zklaman. Ale to je moje vec.
Technicky nic proti Skode, ( kdyz v nasem fleetu tvori 80 % vozoveho parku) designove jsem z novr zklaman. Ale to je moje vec.
Tak daleko jsem o tom urcite nepremyslel. Ale je fakt, ze Apple neni nic pro me. Jsem ostruzinovej dynosaurus
To neni o bohužel = prostě jí vnímaj jaká je 😉
A německá firma značka to prostě dneska je = zaplatili 40 miliard a okamžitě dalších 80 miliard investovali aby z ní to co dneska je udělali. Povedlo se
Kdyby byla česká a nikdo jí nekoupil = zkrachovala by
Viz Dacie pozvednout východoevropskou značku uměj i frantíci = ale zrovna Škodovka je v Německu vnímaná jako verze VW. Proč tvrdíš opak?
A německá firma značka to prostě dneska je = zaplatili 40 miliard a okamžitě dalších 80 miliard investovali aby z ní to co dneska je udělali. Povedlo se
Kdyby byla česká a nikdo jí nekoupil = zkrachovala by
Viz Dacie pozvednout východoevropskou značku uměj i frantíci = ale zrovna Škodovka je v Německu vnímaná jako verze VW. Proč tvrdíš opak?
Mas recht. Predpokladam, ze pod clankem o japonsky radobypremii by to byl rozdil zasadni, ale jak de vo skodovku, tak je to vlastne burt, halogeny nebo petrolejka, vem to cert >😁
Prisaham na vsechna ctyri oka, ze jsem si vcera i30 ve zpetnem zrcatku popletl s Audi. Sice tak na 5 sec., ale samotneho mne to prekvapilo.
Tak sluší se Škodě k prodejům Octávií v Evropě pogratulovat.Dobrá práce o tom žádná.Ale.
Je zde jedno ale.Dle prohlášení managerů měla být Octávia v první desítce nejprodávanějších modelů celosvětově (možná mě opravíte,že dvacítce,je to možné) a celosvětově má Octavia pokles z 25 na28 pozici -9.3% o 20000ks méně.
[odkaz]
Tak uvidíme do konce roku.
Je zde jedno ale.Dle prohlášení managerů měla být Octávia v první desítce nejprodávanějších modelů celosvětově (možná mě opravíte,že dvacítce,je to možné) a celosvětově má Octavia pokles z 25 na28 pozici -9.3% o 20000ks méně.
[odkaz]
Tak uvidíme do konce roku.
Ještě nedávno jsem slyšel o čekačce rok. I to je sakra hodně.A určitě to negativně ovlivní prodeje.
Jsem zvědavý co v příštím roce udělá se statistikou Subaru. Její nová Impreza a XV míří na největší bod s největším potenciálem. Pohon 4x4 benzín je nedostatkové zboží v nižší střední třídě a u crossoverů. Vitara a scross ztrácejí bohužel kvalitou vnitřku (velikostí konkurují spíše Capturu a 200😄 a na Atecu v kombinaci 1.4 tsi awd je čekací doba 20 měsíců. Octavia a Leon mají u 1.8 tsi čekací dobu 9 měsíců.
Potom je zajímavé, že tam nikde před Octávkou (a dokonce ani nikde v TOP10) nevidím Megana, což je třídní konkurent Octavie.
Nojo = Dacia by se taky tak dobře neprodávala kdyby nebyla součástí = o tom žádná 😉
Já su čech jak poleno = a vim že škodovka neni česká. A nemám rád VW = ale privatizaci Škodovky považuju za příkladnou :yes: :yes😒br />
Tak dohromady se celý roky dával Golf a Jetta a Bora = takže.. 😄
Moje noční můra sou komunisti a vůbec levicově smýšlející ekonomický patlalové v čele státu = jestli si nějakej moula koupí spíš VW nebo Rendlíka = to je dokud si já můžu vybírat trochu jedno
Mrzí mě že většina lidí nakupuje v Lidlu = já bych spíš upřednostnil kdyby v Praze nezkrachoval Meinl [odkaz] to fakt zamrzí = auto můžeš kdyžtak koupit i v zahraničí a jednou za čas tam de zajet i na servis. S jídlem je to horší 😉
Já su čech jak poleno = a vim že škodovka neni česká. A nemám rád VW = ale privatizaci Škodovky považuju za příkladnou :yes: :yes😒br />
Tak dohromady se celý roky dával Golf a Jetta a Bora = takže.. 😄
Moje noční můra sou komunisti a vůbec levicově smýšlející ekonomický patlalové v čele státu = jestli si nějakej moula koupí spíš VW nebo Rendlíka = to je dokud si já můžu vybírat trochu jedno
Mrzí mě že většina lidí nakupuje v Lidlu = já bych spíš upřednostnil kdyby v Praze nezkrachoval Meinl [odkaz] to fakt zamrzí = auto můžeš kdyžtak koupit i v zahraničí a jednou za čas tam de zajet i na servis. S jídlem je to horší 😉
Jasně, to je výhoda. Škodovka díky tomu muže nabídnout i techniku, jejíž vývoj by jinak nebyl rentabilní, případně ji nabízet levněji. Takový Levorg je omezený na jedinou verzi.
Discont to je v zahraničí luza u nás top. >😁 lidi jsou divný perou se o máslo za 47kc, stojí fronty na oblečení v lidlu, kupují škodovky.... >😁
Ano je součástí koncernu pro který dřív byla výroba aut okrajová záležitost. Pro mě to jsou rozhodně lepší auta ale chápu že ne pro všechny to je mi jasný ale když to porovnám se škodovku tak ta má jistou výhodu v tom ze pracuje s nějakou platformou a technikou kterou jí někdo dodá. Jo úspěch to je rozhodně ale zase tak pyšní na to být nemusíme 😄
Tak Subaru je taky součást velkého koncernu, jen ten koncern není automobilka. A přesvědčení, že vyrábí nějak lepší auta, pro mě osobně dneska neplatí.
Jenže škodovka není lokální malá automobilka ale je součástí obrovského koncernu. Malá lokální automobilka je třeba Subaru a koukni na její prodeje nebo Suzuki... To jsou malý samostatný automobilky který dokážou vyrábět (ne montovat) auta pro celý svět a daří se jim dobře. Škodovka je prostě levnej vw a tak to lidi berou dostaneš víceméně to stejný ale za min peněz... Nedokážu si představit že si někdo myslí že škoda je lepší než vw to nejde ji může se někomu víc líbit to klidně ale jak píšu je to to samé v bledě modrým...
To jsi ještě vyvázl dobře. Ty jsi sice prohrál slušnou láhev ale Provocateur má dodneška ty Fiesty na dvoře a všude po okolí. Prostě Pyrrhovo vítězství. >😒] 😉
Velký respekt samozřejmě patří těm, co jsou na základě anonymní stránky ochotní něco obětovat :yes:
Tak...prvni vyznamna zmena - manzelka, druha deti... nasleduje naprosty chaos ve vsech prioritach a predevsim... prestanes byt nerd, protoze jinak umres hladem 😉
Tak to je Pogo trefa! Sám sem čuměl, že tady nejsou a u sousedů se jich válí stovky. :yes:
Jo, tohle Korci nedávají a evidentně už nedají, asi moc rychle opustili cenovou parketu low-costu a za běžné ceny nižší střední jim to v Evropě nikdo nebaští. Pošli mi do SZ adresu, už jí jdu zabalit.
Ohledně ostružiny, mám Blend = křáp. Ohledně OIII mám naštěstí před FL verzi, takže v pohodě, 2 roky a 85tis. km bez problémů. Jen beru plyn/benzin a jezdím na servisky 😉
Tak nebude asi čekací lhůtou, ale spíš tím, že tuto kombinaci ještě nevyrábějí. Nechápu, proč ji nabízejí. Asi proto, aby nějaký novinář mohl napsat, co všechno jde objednat. Pestrá a široká koncernová motorová paleta v praxi.
Ne, já (nejspíš) ne, tohle byla auta pro sdílené užití ve firmě... projedu a uvidím, ale moc šancí tomu nedávám.
Moje kola jsou zatím ve hvězdách... Subaru, Mercedes - znáš to 😉 . A pár stovek by asi nehrálo roli.
Moje kola jsou zatím ve hvězdách... Subaru, Mercedes - znáš to 😉 . A pár stovek by asi nehrálo roli.
Taky jsem koukal, jak opařený. V konfiguraci 4x4 benzín je volná kvóta až květen 2019. Kdybych chtěl naftu, tak možná prosinec 2018.
Proto není Karoq v této kombinaci možno ani objednat.
Proto není Karoq v této kombinaci možno ani objednat.
20 se mi nezdá, ale nevím. Každopádně... za pololetí byla Ateca prý v registracích nad plánem, i když je těžké říct, jestli i v absolutních číslech, nebo jen v podílu... a jestli je stejně chápána třída😒br />
The Seat Ateca consolidates its 8th place, taking 5,7% of the segment, which is above the brand’s own projections of about 5%.
[odkaz]
The Seat Ateca consolidates its 8th place, taking 5,7% of the segment, which is above the brand’s own projections of about 5%.
[odkaz]
No, souboj o medaile v mainstreamové kompaktní třídě bude letos ještě hodně napínavá záležitost. Když vezmeme jako zdroj Jato, tak má Astra z prvního pololetí relativně slušný náskok, na měsíční ztrátu 3tks měsíčně by to ale nestačilo.
PS: samozřejmě myslím medaili stříbrnou a bronzovou 😄
PS: samozřejmě myslím medaili stříbrnou a bronzovou 😄
No nevím, cenové srovnání head to head Passat vs. Superb je hodně vyrovnané... v našem případě teď vyšel o pár stovek měsíčně levněji Passat (+-stejná výbava, slabší nafta, manuál, operák 3x40tkm)... což mě trošku štve, radši bych Superba 😄
Důvod - při srovnatelné ceně vyšší sleva při odběru dvou aut.
Důvod - při srovnatelné ceně vyšší sleva při odběru dvou aut.
To už je pozdě = neni mi 15 = takže už se asi moc nezměnim 😄
A v tom nemít rád ekonomický mamlasy v čele státu = zas tak izolovanej nejsem 😉
A v tom nemít rád ekonomický mamlasy v čele státu = zas tak izolovanej nejsem 😉
No jo, to je plná huba bojkotu a vlastenectví a pak jede člověk v páteční poledne kolem (dobře...do) Lidlu a parkoviště praská ve švech. >😒]
Vždyť píšu že sou to malůvky = a moc verzí světel neni. Výbava neni problém = LED už má snad teď ne?
To že bude dál 4 oká víš jistě? Zase šikmooká nebo 4 stejný = podobný?
To že bude dál 4 oká víš jistě? Zase šikmooká nebo 4 stejný = podobný?
To jsou jenom malůvky.Další generace bude také čtyřoká.Bude mít autonomní řízení level 3,aut.parkování viz Superb Caesar a LED Matrix světla.
Prodej 2020-2021.
Prodej 2020-2021.
"Výfuk (i30 N): Výfuková soustava je speciálně navržená pro co nejmenší zpětný tlak a tedy i rychlý odvod spalin. To pomáhá minimalizovat prodlevu turbodmychadla. Nechybí ani klapky, takže řidič má možnost nastavit intenzitu zvuku. Zároveň byl použit i umělý přívod zvuku do kabiny - za nás tedy bohužel."
Na Atecu 20 měsíců? Tak to je ve škodovce něco špatně, to je extrém extrémů, Seat není Ferrari. A to chtějí ještě rozjet Karoq. 8-s
Nemyslel jsem počet, ale umístění.
Já psal o celkovém umístění a ty o umístění ve třídě... 😉
Já psal o celkovém umístění a ty o umístění ve třídě... 😉
Lidl je diskont = je fakt že zrovna u nás se nabídka diskontu a normálního řetězce až tak moc neodlišuje >😒]
Což je ale jinak smutný = hodně smutný 😐
Což je ale jinak smutný = hodně smutný 😐
Škodovka, podobně jako Rols Royce nebo Mini, není v Německu vnímána jako domácí značka, chápu, že bys tuhle obezličku rád, ale bohužel... :-!
Hm, a citroen je peugeot s jiným volantem... která automobilka není součástí nějakého koncernu? V Evropě budeš hledat těžko. Octavie je svébytný model, postupně si s každou generací buduje postavení, evidentně jí to jde dobře, ve třetí gen. je to celoevropsky prodejně velmi úspěšné auto, a nahlíženo prismatem velikosti domácího trhu, je úspěch o to větší. Ten čecháčkovský psychický problém s úspěchem něčeho domácího je pro tebe bohužel typický.
P.S. Pozor na tu premisu o octavii coby golfu s kufrem. To by znamenalo, po sečtení prodejů golfu a octavie, že VW doslova drtí konkurenci. Tvoje další noční můra, tak opatrně. >😁
P.S. Pozor na tu premisu o octavii coby golfu s kufrem. To by znamenalo, po sečtení prodejů golfu a octavie, že VW doslova drtí konkurenci. Tvoje další noční můra, tak opatrně. >😁
no tak takové auto nechci,bo pojedu do tesca pro nákup a jedu domů s igelitovkou vlakem...
Nebojte se tedy, jako vždy, když se zde píše o Škodovce ozvat, ať víme že žijete >😁 >😁