Ekonomika
Rozhovor s Markem Moravcem o prodeji aut na internetu: Polovina kupujících neví, co vlastně chce
5 komentářů
Schválně jsem se zaregistroval pred nějakou dobou, protože uvažuji o nákupu nového vozidla a nechtělo se mi obehavat autosalony a vyjednávat ceny z časového důvodu.
Nakonec jen od nich sliby. Napoprvé, že budu mít nabídky do 2-3 dnů. Nic se nedělo.Pak mi volali po nějaké době a opět, že zaurgujou autosalony a opět se nic nestálo. Žádná omluva, žádná další komunikace. Jestli tohle je nějaká rádoby se tvářící kvalitní služba, tak ani omylem.
Nakonec jen od nich sliby. Napoprvé, že budu mít nabídky do 2-3 dnů. Nic se nedělo.Pak mi volali po nějaké době a opět, že zaurgujou autosalony a opět se nic nestálo. Žádná omluva, žádná další komunikace. Jestli tohle je nějaká rádoby se tvářící kvalitní služba, tak ani omylem.
časom sa určite budú autá predávať online ako vysavače, vrátane dovozu domov. Ľudí bude viac zaujímať konektivita ako jazda. Si predstavte, že majú možnosť v káre sledovať web, fejsbúk, filmy, videohudbu, prečo by sa otravovali nejakým šoférovaním? Autá budú autonómne a nikomu nebude chýbať kvrdlanie pákou. Môže sa nám to páčiť alebo nemusí, ale bude to tak. Dnes je to predčasné, dnes to ešte nepôjde.
To samozrejme bude vice ci men's proto srsti tradicnim prodejcum, kteri pri prodeji auta soukromym osobam rozehravaji takove divadlo, ze by se divil sam Prachensky. Inu je treba hrat na city.
Jakmile do prodeje vstoupi bezemocialni internet, je to fundamentalni zmena vsech marketingovych principu.