Prim v pěstování i zpracování řepky hraje Agrofert v roce 2016 oseto řepkou 19.536 hektarů půdy tj 5% z veškeré zemědělské půdy v ČR a 17 % celkové výměry zemědělské půdy, kterou společnosti koncernu Agrofert obdělávají [odkaz]
Pro Agrofert je řepka výhodná i s ohledem na produkci biopaliv. Firma Preol spadající pod Agrofert je od roku 2015 jediným českým výrobcem metylesteru řepkového oleje [odkaz]
Řepka je ale pro Agrofert dobrý byznys již dlouho před sklizní. "Agrofert má u řepky kompletní uzavřený cyklus. Na jedné straně dodávají osiva, hnojiva, pesticidy a pak řepku vykupují [odkaz] ;-)
já nepočítal, já jen opisuju a jak je to tam napsaný tak je to tam napsaný, možná tam zapoměli nulu, co na tom sejde? každopádně soudruh bureš to má spočítaný >:D >:D >:D
Za pesticidy!!
Hm, on nepočítal, jenom opisoval, nemyslel. Ale hlavně, že šíří bludy. Potom to tu má k něčemu vypadat, když i tito mají občanky a volební právo.............
popravde ja by som radsej na nasom trhu videl aj nejaku novu primeru a almeru nielen kaskaja ale tak co uz ;-\ ... mnohym ludom dnes uz na nakupy a bezny zivot fabia proste nestaci... chcu uz viac a viac .... a ked na to maju tak si to kupia.. vsetko je to aj o biznise a nie uz len o nejakych najnutnejsich potrebach...
Co jste mi tu dali posledně odkaz na carsalesbase, ;-) občas si něco přečtu, a pokud jde o německou premii, není to s rezultáty tak jednoduché.
Vysčítal jsem modely v jednotlivých třídách, za první půlrok 2017.
Compact segment: BMW 142, MB 108, Audi 90 (tis. ks)
Midsize: Audi 111, BMW 108, MB 97
Large: MB 71, BMW 53, Audi 46
Limo: MB 7,7 BMW 6,5 Audi 2,5
Mid/compact SUV: MB 51, BMW 33, Audi 32
Large SUV: BMW 26, MB 21, Audi 17
Vysčítávat si nic nemusíš, máš tam vysčítané jak automobilky, tak segmenty a to zvlášť mainstream a prémii.
Btw. některé segmenty jsi si vysčítal blbě, třeba v Mid/compact SUV je pořadí přesně opačné než píšeš.
1. Audi 115 tis (Q5, Q3, Q2)
2. BMW 93 tis. (X3, X4, X1)
3. Mergl 84 tis. (GLC, GLA)
mam citak ze audi sa v cz stalo "obetou" vlastneho koncernu... alebo inak povedane... miesto A3 ludia v cz volia asi skor golfy a faceliftovane octavky... miesto A4 zase superby a passaty a miesto Q2 to bude za podobnu cenu zrejme vacsi tigi a karoq + kodiaq alebo atecu... a budem uprimny.. aj mne sa taky arteon uz paci viac ako nejaka A4 a rovnako karoq viac ako Q2... ano viem.. motory ulozenie napravy a bla bla... ale vacsina majitelov uz dnes toto neriesi... takze je im uplne jedno aku "premiovu" plosinu a ulozenie motora ma A4 a kludne si kupia "nepremioveho" arteona defakto este krajsieho a zaujimavejsieho.. navyse v kabine je to uz fakt takmer rovnake napriec celym koncernom takze ci mas A4 alebo nejakeho passata alebo arteona ci superba je uz fakt takmer jedno... prave tym ze sa na audi uz dotahuje posledne roky aj vw a skoda... tym sa predaje audin ( aspon u nas na "vychode" kde nema kazdy na 3 auta ) uz kusok zazdili... a maju to tazsie ako pred 10 rokmi ked rozdiel medzi audi a skodou bol cely vesmir... samozrejme na zapade je to ine a tam clovek nema problem a kupi si kludne audi mesto vw aj ked uz bude takmer zhodne s lacnejsim vw ...ale u nas vidim tento trend "nepremioviek" berucich predaje premiovkam... zrovnava sa to.. zase je to o tom istom... a prave na to "zrovnavanie" casom premiovky doplatia nielen u nas ... ;-)
PS: akurat tie velke nove Q7 fakt vidno.. je ich aj u nas hodne ale inak nejake A3 alebo A4 a Q2-ky a Q3-ky su u nas obetami z vlastnych koncernovych radov....
Já bych řekl, že Audi je obětí přemrštěných cen. Když jsem měl loni auto přes víkend v servisu, půjčili mi jako náhradní A4 Quatro cca 2 roky starý, s 2 L TDI 180 k. To bylo asi tak vše, co mne na tom autě nadchlo. Ten pohon ve spojení se slušným motorem a manuálem. Nic víc, interier úplně obyčejný, v té divné "šedozelenobéžové" barvě. Auto za více jak mega a podle mne na tuhle cenu nemá. Ani nemělo dvouzonovku.
To ja som mal nedávno 320xd GT výbava holokaust,cenníkovú cenu neviem ale to by som asi radšej išiel do nabušeného pašíka či insignie.
Sklamanie preveliké zo zvukovej kulisy od motora.
Pravda mna znamy previezol v novom BMW 520 d touring a tiez som nebol nadseny ten 4 valec je hlucnejsi ako som si myslel a auto poskakovalo dost nerozne ... Zalezi aj od gum aky podvozok atd... nechcem kydat ale moj 8 rocny syn povedal ze je to menej pohodlne ako moj stary MB ... neviem co tam mal za priplatky nepytal som sa a nechcel som s nicim urazit ale 520 d ma na sedadle spolujazdca moc nepresvedcilo... Ako pises hore urcite zalezi od vybavy pneumatik air matic atd...
Kedze na firme mame velmi pestry vozovy park, tak viem porovnat niektore veci priamo. Ten, co si kupi A3 oproti lepsie vybavenemu golfu by musel na hlavu spadnut. Audi je na tom aj kvalitativne horsie. Detto varianta A4 vs passat. U A6 ale zacina uplne ina liga. Avsak vybava spravi obrovsky rozdiel - ak mas kupit vyssiu triedu v holobyte, tak to radsej nizsiu triedu vo vyssej vybave hoci za rovnake peniaze.
Kolega si vybral noveho superba - je to 2.0TDI dsg, nic viac - myslim ze je to ta najznisia vybava - ta hnusna tmavomodra farba k tomu. To auto nic nema a je to brutalne citit. Uroven fabie bez pardonu.
Mne osobne by vadilo to, ze mam znacku a vnutri trpim. Musi to mat uroven v oboch pripadoch, alebo aspon vnutri ok a navonok sa nepotrebujem ukazovat.
nic netrva vecne ;-) .. cesky trh rastol uz peknych par rokov a to skutocne povedal by som az "nezdravym" a neudrzatelnym tempom... takze teraz uz zrejme pojedete z kopce( sinusovka nepusti ) drzte si klobuky ;-) .. ale tento trend je prirodzeny a caka raz kazdeho
ani kia v amerike uz nejde stale len hore ... neda sa rast vecne