Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Legendární Škoda Garde v dobovém testu: Prý by jí doslova slušel výkonnější motor

5 komentářů

Avatar - Jenik3
Jenik3
Silnější motory měli sovětské ziguliky. Standardně 1500, lepší 1600. Tehdy, v době bez turba, byl objem motoru základ všeho.
Dávat do 'sportovní' verze 1200 bylo chucpe, ale doba byla složitá a zdroje politicky omezené. Po roce 85 se toto zlepšilo s příchodem prevodovky 5q a motoru13x.
peterle
Aj základná Lada 1200 mala výkon 44 kW.
Avatar - Joky
Joky
mezi těmi 2000 propušténými ze Škodovky bude i místní redakce ( po právu).... Tak rychle
jeden čĺánek o Škodovce za druhým...hlavně kvantita !
Standa53
Měl tu čest tento vůz ve svých 30 letech (1983) vlastnit...
Jízdní vlastnosti na svou dobu byly výborné.
Na "západě"se již prodávala pod názvem Rapid.
Chyběla mu v převodovce jen ta 5....byla pak později v R.130..
V bývalé Jugoslávii působila jako zjevení,líbila se,neznali ji tam.
Chtěli jí se mnou vyměnit za 2 vozy Zastava 101 - licenční Fiat 128
😄
pradek
Když opsat, tak bez chyb. Od kdy se plocha měří na m3? Dále alternátor dává 14V, ne 4