Novinky
Silnější motory měli sovětské ziguliky. Standardně 1500, lepší 1600. Tehdy, v době bez turba, byl objem motoru základ všeho.
Dávat do 'sportovní' verze 1200 bylo chucpe, ale doba byla složitá a zdroje politicky omezené. Po roce 85 se toto zlepšilo s příchodem prevodovky 5q a motoru13x.
Dávat do 'sportovní' verze 1200 bylo chucpe, ale doba byla složitá a zdroje politicky omezené. Po roce 85 se toto zlepšilo s příchodem prevodovky 5q a motoru13x.
Měl tu čest tento vůz ve svých 30 letech (1983) vlastnit...
Jízdní vlastnosti na svou dobu byly výborné.
Na "západě"se již prodávala pod názvem Rapid.
Chyběla mu v převodovce jen ta 5....byla pak později v R.130..
V bývalé Jugoslávii působila jako zjevení,líbila se,neznali ji tam.
Chtěli jí se mnou vyměnit za 2 vozy Zastava 101 - licenční Fiat 128
😄
Jízdní vlastnosti na svou dobu byly výborné.
Na "západě"se již prodávala pod názvem Rapid.
Chyběla mu v převodovce jen ta 5....byla pak později v R.130..
V bývalé Jugoslávii působila jako zjevení,líbila se,neznali ji tam.
Chtěli jí se mnou vyměnit za 2 vozy Zastava 101 - licenční Fiat 128
😄
jeden čĺánek o Škodovce za druhým...hlavně kvantita !