Profi
Přihlásit pro přidání komentáře
jeliman
"U vaření totiž musíte sedět, uvnitř californie se samozřejmě nenapřímíte ani náhodou," takže teď si dej Machalo pár facek, pak si to auto půjč znovu a zkus horní postel nadzvednout. Zjistíš, že se vyklopí do stanu na střeše. A víš proč? Je to proto, aby se v autě dalo pohodlně stát. AHA!
draha
Tenhle článek akorát mate lidi. 2017 California Ocean DSG 4motion 150kW + další volitelná výbava 2,1 mil. to je realita. Je to drahý to souhlas, ale je to specifický auto pro někoho kdo chce obytňak i auto pro každodenní ježdění v jednom. Obytňák který jede 180 v poho, všechno uvnitř je vychytaný , každý místo je využitý. Není to plnohodnotný , nemá sprchu, nemá záchod. O věcech které berete sebou musíte přemýšlet protože místa není nazbyt. Kola se dávají na 5 té dveře, na místě je lepší nebo spíš nutné kola sundat. Na střechu lze dát rakev. U vaření uvnitř můžete normálně stát, grilovačku ale zásadně venku. Teplo do horní části jde hůř to je pravda. :-!
Pokud se bavíme o kombinaci obytňáku i auta pro každodenní ježdění tak tohle podle mě spojuje spíše mínusy obou kategorií. Jako obytňák je to zoufale malé a nevybavené, jako auto pro každodenní ježdění už zas zbytečně velké a hlavně drahé. Holt kompromisy obvykle moc nefungují
Ale souhlas že někdo to třeba vidí jinak, přece jen se to trochu prodává
Ale souhlas že někdo to třeba vidí jinak, přece jen se to trochu prodává
Jako obytňák je to zejména daleko mobilnější a komfortnější než velký auto přestavěný třeba z ducata. S kuchyňkou je to auto pro 4 a tu roli plní v pohodě. A vlastně taky docela "dostupný" v porovnání s různými přestavbami, který jsou často hrubě nad 100 000 €. A to nemluvím o provozních nákladech.
Tisíckrát lepší mi přijde origo vestavba do normální velké dodávky kterou zavedení výrobci dělají už roky a VW díky svému náskoku chystá teprve teď. Dá se s tím uhánět taky vysoko nad dálničními limity, místa je uvnitř násobně víc a při pořízení člověk ušetří tolik peněz, že si může přikoupit ještě normální levné auto na běžné ježdění.
Mimochodem, jak se v té californii převážejí třeba horská kola ?
"jak se v té californii převážejí třeba horská kola?" - rovnako ako batožina, nosič na strechu alebo zadné dvete a tam to pripevníš. Strecha je vysoko a vyžaduje rebrík, ale tie zadné dvere sa dajú 😄
Prostě tahle technika vypadá dobře akorát v katalogu nebo možná někde na výstavě, ale praktické použití bude myslím dobrá havárka. Jedinou výhodou je že to jede jako klasický transpík, ale pro kempovací nebo sportovní využití mizérie. Za hodně peněz málo muziky
- batožina: [odkaz]