Profi
Hammunasakra
2
S červenejma diskama [odkaz] 😄
Přejít do diskuze
Díky moc za reakci!
Bohužel, nemáme vlastní portál.... S lítostí jsme se museli neoficiálně uchýlit pod křídla ACZ. To má ale tu výhodu, že tady vychází takové slátaniny, na něž naše rádio může reagovat často a s radostí.
Tzn., že jakékoliv reklamace lze předat pouze ACZ, nikoliv Rádiu Bubáq.
Co se týče ankety: ona vážně nemá smysl, když nejsou navrženy sázky. Naše rádio navrhuje sázku o 5 nanuků Míša classic.
A z opatrnosti sázíme na 2059.... 😄
Bohužel, nemáme vlastní portál.... S lítostí jsme se museli neoficiálně uchýlit pod křídla ACZ. To má ale tu výhodu, že tady vychází takové slátaniny, na něž naše rádio může reagovat často a s radostí.
Tzn., že jakékoliv reklamace lze předat pouze ACZ, nikoliv Rádiu Bubáq.
Co se týče ankety: ona vážně nemá smysl, když nejsou navrženy sázky. Naše rádio navrhuje sázku o 5 nanuků Míša classic.
A z opatrnosti sázíme na 2059.... 😄
Málokdo to ví: AVIA Přelouč vrhla nebývale vysoké částky do vývoje elektrických středních nákladních automobilů určených pro krátko- a středně- traťové zásobování.
Částky, které se pohybují v řádu miliard, jsou neobvykle vysoké v porovnání celého regionu (jak V4, tak Střední a Východní Evropa).
Manažeři Tesly si všimli nebezpečí hrozícího z Východu až poté, co české a slovenské sdělovací prostředky uveřejnily krátkou noticku o tom, že v Karviné se rozjela výstavba obrovského závodu na výrobu trakčních a skladovacích baterií. A protože je známo, že tyto baterie mají neobvyklou a nesmírně progresivní konstrukci, jež pravděpodobně umožní 9-tunové plně naložené Avii dorazit z Prahy do Londýna a zpět na jedno nabití, rozhodli se odložit prezentaci jejich vlastní novinky na dobu, kdy jejich vlastní baterie budou konkurenceschopné.
Nedosti na tom: Ministerstvo průmyslu a agentura Čekinvest dnes společně oznámily, že s ohledem na nutnost podpory výroby s vysokou přidanou hodnotou v ČR připravily novou průmyslovou zónu pro výstavbu tzv. Supra-Giga-Factory v místech, kde se v současné době připravuje útlum úhelného kutání. Výstavba mnohem větších, než nyní očekávaných kapacit na výrobu baterií podle českého patentu je vynucena obrovskou poptávkou ve SRN. Volkswagen, BMW a Daimler Benz definitivně rozhodly, že převedou na elektřinu 100% své automobilové produkce do konce roku 2018. Pobídkou jsou jim právě zázračné vlastnosti baterií z Karviné. Dá se tedy očekávat, že nejen MAN, SCANIA a MERCEDES BENZ, ale také dosud neznámá značka, která bude nově zařazena do portfolia BMW, nasměřují své nákladní automobily na elektrickou trakci již během příštího roku. To je skvělá zpráva, nicméně obyvatelé ČR a SR se již nemohou dočkat doby, kdy AVIA Přelouč vyhlásí šrotovné na staré Avie a tím pomůže jejich odstranění z tuzemských silnic pro příšernou kouřivost.
Tolik dnešní pozitivní zprávy rádia Bubáq. Snad se nám podařilo pravdivě popsat celé zákulisí rozhodnutí Ílona Maska neriskovat a odložit výrobu nákladních Tesel na dobu, kdy získají kontrakt na baterie hovorově zvané "karvinky".
Částky, které se pohybují v řádu miliard, jsou neobvykle vysoké v porovnání celého regionu (jak V4, tak Střední a Východní Evropa).
Manažeři Tesly si všimli nebezpečí hrozícího z Východu až poté, co české a slovenské sdělovací prostředky uveřejnily krátkou noticku o tom, že v Karviné se rozjela výstavba obrovského závodu na výrobu trakčních a skladovacích baterií. A protože je známo, že tyto baterie mají neobvyklou a nesmírně progresivní konstrukci, jež pravděpodobně umožní 9-tunové plně naložené Avii dorazit z Prahy do Londýna a zpět na jedno nabití, rozhodli se odložit prezentaci jejich vlastní novinky na dobu, kdy jejich vlastní baterie budou konkurenceschopné.
Nedosti na tom: Ministerstvo průmyslu a agentura Čekinvest dnes společně oznámily, že s ohledem na nutnost podpory výroby s vysokou přidanou hodnotou v ČR připravily novou průmyslovou zónu pro výstavbu tzv. Supra-Giga-Factory v místech, kde se v současné době připravuje útlum úhelného kutání. Výstavba mnohem větších, než nyní očekávaných kapacit na výrobu baterií podle českého patentu je vynucena obrovskou poptávkou ve SRN. Volkswagen, BMW a Daimler Benz definitivně rozhodly, že převedou na elektřinu 100% své automobilové produkce do konce roku 2018. Pobídkou jsou jim právě zázračné vlastnosti baterií z Karviné. Dá se tedy očekávat, že nejen MAN, SCANIA a MERCEDES BENZ, ale také dosud neznámá značka, která bude nově zařazena do portfolia BMW, nasměřují své nákladní automobily na elektrickou trakci již během příštího roku. To je skvělá zpráva, nicméně obyvatelé ČR a SR se již nemohou dočkat doby, kdy AVIA Přelouč vyhlásí šrotovné na staré Avie a tím pomůže jejich odstranění z tuzemských silnic pro příšernou kouřivost.
Tolik dnešní pozitivní zprávy rádia Bubáq. Snad se nám podařilo pravdivě popsat celé zákulisí rozhodnutí Ílona Maska neriskovat a odložit výrobu nákladních Tesel na dobu, kdy získají kontrakt na baterie hovorově zvané "karvinky".