Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW podporuje elektromobilitu i u nás. Zdarma půjčí 50 elektrických Golfů. Ale komu?

V rámci projektu Demo e-car zamíří elektrický Golf třeba na Autodrom Most, kde se s ním bude moct svézt i široká veřejnost. VW e-Golf využije i pražský magistrát.
Zpět na článek
15. 10. 2017 14:56
15. 10. 2017 17:39
15. 10. 2017 18:14
15. 10. 2017 18:47
22. 10. 2017 23:37
15. 10. 2017 14:56
nechapu
Kdyz to nejde prodat, tak to budem pujcovat
Rozbalit vlákno
3
15. 10. 2017 17:39
Re: nechapu
Přsně
A hodně u toho žvanit.
Říká se tomu vytírání očí.
el. VW jsou neprodejné.
V drtivé většině VW servisů neservisovatelné.
Je to šaškárna.
15. 10. 2017 18:14
Re: nechapu
A je to nejlevnější forma reklamy, než kdyby ji draze platily např. v TV. Neví někdo zda stouply prodeje i8 po té nehodě? Případně vzrostl zájem o toto auto.
15. 10. 2017 18:47
Re: nechapu
..tak zde reklama "koncernu" docela funguje,ne..
15. 10. 2017 21:54
E-Golf vs. klasicky Golf
E - Golf je nepredajny a ani by som ho nechcel.
Klasicky Golf 1,4 TSI stoji ccca 20 000 eur, E-Golf 35 000 eur - 5000 eur statna dotacia do konca roka 2017, cize 30 000 eur za E- Golfa. Takze rozdiel 10 000 eur pri cenach benzinu a spotrebe 5,5 litra kombinovanej by som musel najazdit 140 000km aby sa to vyrovnalo za predpokladu elektrika zadarmo, co nie je cize este vacsi najazd.
Pri mojom najazde sa to neoplati, lebo baterky davno stratia kapacitu a myslim, ze u vacsiny motoristov to bude tak. Ako bezny vodic, ktory nemrha svojimi financnymi prostriedkami kupim si Golfa s 1,4 TSI ;-) a usetrim.......................
Rozbalit vlákno
4
16. 10. 2017 09:08
Re: E-Golf vs. klasicky Golf
Kdo počítá jenom peníze, tak si ho nikdy nekoupí. Je to o životnímu přístupu. Ale je pravda, že je to zatím moc drahé. Ale do hybridu asi příště půjdu, možná CNG, ale na to nemám takový nájezd.
16. 10. 2017 09:41
Re: E-Golf vs. klasicky Golf
Ja len, ze dotacia je na slovensky sposob, takze tych 5k nedostanes hned aa budes rad, ked ich vobec dostanes. Kupit si to musis za svoje, dotacia sa vyplaca na 3x v rocnych intervaloch (po registracii, po roku a po dalsom roku) Ak sa balik stihne minut skor, rozdiel ti uz nedoplatia.
Ad2. Neviem ci e-golf nie je vo vyssej vybave ako len golf za 20k - nejak blizsie som to ale neskumal.
Ad3 - pri sucasnych hybridoch je zaruka 10r na kapacitu baterie. Bateriek by som sa asi nebal.

Ako vravi johny je to skor o pristupe ako o peniazoch a byvat vo vecsom meste, mat doma zasuvku, tak elektro vobec nie je zly napad.
16. 10. 2017 11:35
Re: E-Golf vs. klasicky Golf
a co garancky a vymeny oleju, rozvodu a dalsiho co se meni a kontroluje navic u fosilnich aut na tech 140 tisicichc km? co ulevy na poplatcich ktere zrovna v nemecku nejsou zrocna male? nic z toho nepocitas? aha tak jo >:D

a ten Golf 1.4TSI ma stejnou vybavu jako E-Golf pri danych cenach co uvadis ? aha tak jo >:D

a straty kapacit baterii jsou krasne hlavne u odpurcu elektromobility, predpokladam ze veris ze baterky se musi menit kazde 2 roky a vydrzej sotva 100 tisic km vid? no tak to mu ver dal, a veris taky na Jeziska / Santu ?
Avatar - Blue Sun
16. 10. 2017 12:06
Re: E-Golf vs. klasicky Golf
To víš, dnes každý zná baterky leda z mobilu či notebooku, kam se žádná extra kvalita nedává. To, že v autech je realita trošku jiná, už vidět nechtějí.
22. 10. 2017 23:37
elektro
Jdou na to chytře - nalákat na elektromobily úředníky a politiky, aby jim pak schválili nějaké výjimky a neházeli klacky po nohy. At si říkaj co chtějí, pro normálního člověka to je a ještě pát let bude hudba budoucnosti. Sice je fajn, že se elektromobily začínají objevovat ve velkych bazarech a roste počet dobíjecích stanic, ale ta cena... zatím se mi to nebyplatí a dám přednost ojetý škodovce
Rozbalit vlákno
0