Novinky
Zbytečný bububu, motory V10 a W12 v kocernu budou ještě dlouho, bez nich se Lambo a Bentley v dohledné době neobejde a opakově to deklarovali. Otázka jejich aplikace do A8 a R8 je pak ryze otázkou marketingu a ne samotného vývoje jednotek, že by se A8 vzdala svého vrcholu se právě kvůli marketingu a prestiži přepokládat nedá, navíc při počtech prodaných ks to není problém ani pro flotilové emise. R8 by sice s V8 fungovat mohla, ale otázka jestli ze sebe Audi bude dobrovolně chtít dělat chudší Lambo.
Nepravděpodobný = V10 zmizí asi už brzy. W12 časem nejspíš taky
Jak řikáš, velmi nepravděpodobný, lambo má novou V10 skoro hotovou, Bentley potvrdilo že bude dvanáctiválce dělat klidně jako poslední značka na světě, k čemuž je taky sakra daleko 😉 Takže motory budou v rámci VW na další dvě generace jistě (cca 15let), a jestli je audi použije nebo ne už je jen otázkou marketingu.
Nepoužije = o tom je řeč 😉
Právě že použije, protože budou relativně snadno dostupné a konkurence nedovolí se jich vzdát, min. pokud se budem bavit o A8. R8 je vzhledem k prodejům a postavení v rámci portfolia audi takový exot že tam se může stát cokoliv. 😉
Právě že ne = aspoň to sami prohlašujou 😄
V R8 bude V6 = ne prémiový R6 jako v MB a BMW ale V 😉
Celkově motorů výrazně ubude = V10 de první, W12 asi po něm
V R8 bude V6 = ne prémiový R6 jako v MB a BMW ale V 😉
Celkově motorů výrazně ubude = V10 de první, W12 asi po něm
R6 by byl problematický, když by byl ještě delší než V10 a Audi nemá ani jiný model, kam by šel strčit (proto používají W12 místo V12). Teď mají navíc vývoj větších motorů spojený s Porsche, kde R6 nedává smysl.
Normálně bych si tipl, že jako první opustí dvanáctiválce BMW (to je v tomhle dost progresivní), ale tam je ve hře Rolls. Nemá smysl nechávat ten motor ležet na stole, když ho máš, a RR jen tak V12 neopustí (to bude ještě nějakou dobu trvat). A bez V6 by konec V12 asi ohrozil i V8, protože by to byla jediná vidlicová konfigurace. R8 dnes nikdo dělat nebude.
Normálně bych si tipl, že jako první opustí dvanáctiválce BMW (to je v tomhle dost progresivní), ale tam je ve hře Rolls. Nemá smysl nechávat ten motor ležet na stole, když ho máš, a RR jen tak V12 neopustí (to bude ještě nějakou dobu trvat). A bez V6 by konec V12 asi ohrozil i V8, protože by to byla jediná vidlicová konfigurace. R8 dnes nikdo dělat nebude.
No zatím jediné prohlášení o omezení nabídky audi je tato spekulace, která navíc mluví nejblíže o roce 2025. Vyloučit se to samozřejmě nedá. Naopak to že motory V10 a W12 budou v koncernu k dispozici je naprosto jisté, tedy minimálně na těch dalších cca 15 let. A co bude potom bůh ví, věštit z koule co bude v roce 2032 prostě seriozně nejde 😉
U R8 se spekuluje spíše o R5 a V8, ale je možná i ta V6. To že to je V6 a ne R6 je logické, koncern prostě dělá vidlicové motory.
U R8 se spekuluje spíše o R5 a V8, ale je možná i ta V6. To že to je V6 a ne R6 je logické, koncern prostě dělá vidlicové motory.
Ale ty, co agresivně překrývají text a musí se napřed pokaždé odstranit, mě pěkně s.erou !
A co se motorů Audi týče [odkaz]
ciste prakticky BMW i8 ukazuje ze lidem je fuk jestli tam je 3 valec nebo 12 valec, postupne budou navysovat u dalsich modelu vykon elektromotoru a kapacitu baterek podle technologii (ktere jsou ted u i8 smesne nizke, jen 96kW a 7kWh) a lidi tak prestanou vnimat ze tam nejaky spalovak vubec je, pritom treba v R8 by klidne mohlo bejt nejake V6 okolo 250kW + 150kW elektromotor + 10kWh baterek, a byla by to jeste vetsi bestie nez je R8+ s tema 450kW z V10, a kdyby to drtive vetsine lidem ukazali se zakrytym motorm, tak nepoznaj nic ani podle zvuku :-!
2655 ks F-Type
939 ks 488 GTB
936 ks AMG GT
873 ks DB11
833 ks R8
808 ks Continentálů
Tedy všechno sporťáky s pořádnými motory v řadě případů s daleko vyšší cenovkou než i8.
Naproti tomu se ve stejném období prodalo
565 ks i8
83 ks NSX
tedy zlomeček toho, co obnáší celý trh.
Že dnes musí automobilky cpát do každé modelové řady elektrické a hybridní varianty a motory, které postrádají odpovídající počet válců a příslušný zdvihový objem, není proto, že by to bylo lepší, ale jen proto, že musí plnit nesmyslné flotilové ekologické předpisy, které vymýšlejí političtí deb.ilové odtržení od reálného života s pokroucenými hodnotami a cíli. To myslím celosvětově, nejen v ČR.
To máme za to, že jsme vyměkli, samá demokracie, liberálnost, životní prostředí a šup, najednou se bez pokuty ani nevychčiješ u stromu, auta plná kurvítek ale zato bez motoru. O velkém bratrovi ani nemluvím. Je jen otázka času, kdy součástí registrační značky bude gps lokátor a pokuty za jakékoliv překročení rychlosti se budou automaticky posílat. Nezaplatíš tak ani nenastartuješ. Nikomu už teď nezávidím mládí.
Dlouhodobé mediální megamasáže potom samozřejmě mohou způsobit, že psychicky méně odolní jedinci bez vlastního názoru se nechají těmito kravinami okouzlit a všem sdělují, jak jsou hybridy, elektroauta a mikromotůrečky fajn.
Děkuji, nechci. 😉
My to ešte nejak doklepeme a užijeme čo nám ponúka doba a na dôchodku budeme už iná spomínať.
Teraz ako mám pod rukou občas tú mládež (nie všetci) tak auto berú iba ako dopravný prostriedok. Teraz je dôležitý tel/tablet či je z čoho sa zhulit a sociálne siete a pod.
Vyber aut👋moto vtedy a dnes to je úplne iné kafe. Ja keď som si kúpil prvé auto 110R tak to bolo niečo.
P.S. 110R měla svého času půjčené moje sestra od Vernera Ličky (Baník Ostrava), a to auto už tehdy vypadalo mnohonásobně líp, než jezdilo...
to co ty ted beres jako svet v poradku je otazka asi 15 let dejin kdy meli automobilky v Evrope rozmach, uplne stejnej rozmach pak prisel s dieselem a zacli ho zase cpat uplne vsude a nebejt jo extra svazanych pravidel tak by byl diesel snad i v F1 >😁 takze jsi proste klasicky konzument PR ktery proste hlasa presne to co automobilky hlasali a jeste tak par let hlasat chtej 😉
proste ovce :-!
Jestli jsi mě podle mého komentu z 12:53 ohodnotil jako "klasického konzumenta PR, který hlásá přesně to, co automobilky hlásaly a ještě tak pár let hlásat chtějí" (omlouvám se za úpravu pravopisu při citaci), tak už fakt přemýšlím, jestli nejsem ta ovce. ;-\
Uznávám, že někomu může ten poněkud ohroublý projev u motorky imponovat, nevyrovnaný průběh výkonu se zde taky moc neřeší, zejména s jeho dostatkem resp. přebytkem pro motorku a nějaká ta vibrace k tomu, tak nějak, taky patří. Alespoň jezdec na nudné trase neusne za řídítkama. 😄 😉
Provokace ? 😄 No, já to psal jako lehkou, rádoby žertovnou nadsázku. S troškou jedu, přiznávám. 😉
Ano. A v tomhle případě se ta vibrace skutečně omezovala na úzké spektrum otáček. Byly to však zrovna otáčky při typické cestovní rychlosti na dálnici na nejvyšší převod. Jo, můžeš jet rychleji, pomaleji, nebo i podřadit, ale je to trochu na prd. Ten motor znám z jiného, sportovnějšího modelu, kde takové problémy nedělá. Proto předpokládám, že je problém někde v motorce (a nebyla to kusová záležitost).