Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Ted
nejsem v tomto tématu nezaujaty ale nechci jen hajit vlastní garaz...
ja mam obrovskej problém s tim zvukem, co to produkuje. někdo ho dokonce je schopen pochválit, ale to se vazne neda.... se sportovni výfukem je to auto tak hlucne, ze se to da stezi vydrzet hodinu v kuse. Ja jsem to auto radeji prestal vytáčet, protože uz jsem to nechtel poslouchat.
není to o urovni decibelu ale o libozvucnosti, která tomuto motoru zcela chybi... při kratke testovacce vam to neprijde, ale půjčte si ho na dele a budete se divit.
tak a ted si jdu mnout ty ruce 😄
ja mam obrovskej problém s tim zvukem, co to produkuje. někdo ho dokonce je schopen pochválit, ale to se vazne neda.... se sportovni výfukem je to auto tak hlucne, ze se to da stezi vydrzet hodinu v kuse. Ja jsem to auto radeji prestal vytáčet, protože uz jsem to nechtel poslouchat.
není to o urovni decibelu ale o libozvucnosti, která tomuto motoru zcela chybi... při kratke testovacce vam to neprijde, ale půjčte si ho na dele a budete se divit.
tak a ted si jdu mnout ty ruce 😄
Cayman s B6 bol sen mnohých, taká menšia, ale agilnejšia 911ka, vo verzii GTS to bolo dokonalé šoférske auto s charakterom. Majitelia posledných šesťvalcových GTS si mädlia ruky a opatrujjú v garáži future classic (mimochodom kúpiť minulé GTS sa skoro nedá a ak už nejaký inzerát na jazdenku je, tak za cenu nového). A dnes Porsche za 70 tisíc so štvorvalcom? Ďakujem, neprosím. Nemám najmenšie pochybnosti o jazdných vlastnostiach, agilite či dynamike. Ale proste charakter vysokootáčkového šesťvalcového boxera sa nedá nahradiť zvukom z reprákov, ak mi stačí štvorvalec, môžem sa rovno uspokojiť s nejakým hothečom za polovicu ceny. Naopak v rovnakej cenovej kategórii je famózna M2 so šesťvalcom.
Zase tak hrozné to pak není. TT není špatné auto, ale i základní Cayman je trochu jiné svezení. Ano, už to není šestiválec, což je bez pochyb škoda, za to je rychlejší a snadněji odolává dotírajícím se hatchbackům. U GTS je to přeci jen větší škoda, to tím nedostatkem síly netrpělo. A i když je pro mne zvuk motoru důležitý, neumím si představit, že bych se jen kvůli čtyřválci spokojil s HH. Motor za kabinou, pohon zadních kol, to je jiný svět. Ani M2/ M240i by mě neodlákaly.
Tenhle přechod na přeplňování ve mne v první řadě vyvolal větší zájem o základní varianty. Dříve jsem měl pocit, že je "nutné" si připlatit za silnější. Bylo by zajímavé sledovat, jak by si dnešní základní Cayman poradil s předchozím GTS.