Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jak je spolehlivý můj vůz vím nejlíp já, nepotřebuju statist
| 27. 10. 2017 19:05
O tyhle marketingově reklamní oblbováky se ještě někdo zajímá, nebe se podle nich snad dokonce rozhoduje při koupi ? Nic než statistika s různě pokřivenými výklady.
Jak je spolehlivý můj vůz vím nejlíp já, nepotřebuju statist
| 27. 10. 2017 19:32
No tak máš škodovku no - jsou i horší... :-)
Jak je spolehlivý můj vůz vím nejlíp já, nepotřebuju statist
| 27. 10. 2017 22:23
No to teda nemám a nikomu neřeknu co mám, ještě by někdo zneužil můj soukromý údaj pro nějakou pofiderní statistiku. O značce to není, je potřeba si z toho tady dělat srandu.
Avatar - Fána
Jak je spolehlivý můj vůz vím nejlíp já, nepotřebuju statist
| 28. 10. 2017 03:11
Je zajimavé že se vždycky najdou neznalci, závistivci kteří napíšou aniž by pochopili vo co go, že buď máš Škodovku a nebo BMW. Kdyby auto nebylo spolehlivé tak ho přeci nebudu vlastnit. Každý vzdělaný vlastník ví jak spolehlivé a proč je jeho auto. A statistikám se vysmívá. Jezdiči samozřejmě statistiky vítají. Pro ně holinky nebo hodinky jedno jsou.
Avatar - maxi!
dalsie tabulky....
| 27. 10. 2017 19:39
treba to vnimat ako dalsie info do skladacky, ktore mame v hlave z roznych zdrojov.
zato nejaku vypovedajucu hodnotu v tom vidim.... :-!
dalsie tabulky....
| 27. 10. 2017 19:59
Ja popravde veľmi nie.
Avatar - WinDiesel
dalsie tabulky....
| 27. 10. 2017 20:13
je to velmi zmatečná statistika :no:
dalsie tabulky....
| 27. 10. 2017 21:12
To je. Jak mi môže niečo napovedať štatistika, v ktorej niektoré modely figurujú zvlášť s naftou a zvlášť benzínové, iné zas pekne spolu a iné tam ani nie sú, aby nás namiesto nich potešili modely, ktoré sa predávajú rádovo v kusoch...
dalsie tabulky....
| 28. 10. 2017 09:06
Kdo chce psa bit, hul i najde, ale tady se da oboje jednoduse logicky zduvodnit.
Na vubec uvazovani nad statiatickou analyzou clovek potrebuje mit data, stanovi si tedy minimalni velikost statistickeho souboru pro kazdy model, rekneme treba 1000 aut a:
Kdyz ho nedosahne = auto v statistice chybi
Kdyz ho dosahne jen pro diesel+benzin spolecne = auto se v statistice objevi, ale nebude pohony roslisovat a uvede spolehlivost za dany model celkove
Kdyz mam dat vazne dostatek pro kazdy jednotlivy pohon (nebo dokonce muzu jit jeste dal, k prevodovkam, k vykonovym rozpetim atd) = auto se v statistice objevi a ja si navic muzu dovolit ho rozdelit a vypovidaci hodnota vuci ostatnim modelum tim neutrpi

Jedine co lze tehle statistice objektivne vytknout je michani spolehlivosti praskle zarovky s prasklou hlavou. Anebo ji to taky vycitame jen z neznalosti a autori tehle statistiky I na toto mysleli a pri patrani po svych datech I toto zohlednili, coz samozrejme ACZ pri pouhem opisovani clanku z internetu nema sanci zjistit. Uprimne bych se hodne divil kdyby tohle, takovou naprosto zasadni vec, opomenul.

Ergo prro mne to vypovidaci hodnotu ma. Ne stoprocentni, ale rozhodne ne nulovou. Takze souhlas s maxi.
dalsie tabulky....
| 28. 10. 2017 11:58
Tak v tomto sa nezhodneme.
dalsie tabulky....
| 28. 10. 2017 13:02
Ano pokud auto daného souboru nedosáhne, ve statistice chybí. To jsou třeba ty Alfy Romeo. Jenže to rozhodně nikterak nevysvětluje, proč se tahle značka umístila na tak dobrém místě a třeba Jeep, který má rovněž jediného zástupce v tabulkách na posledním (navíc Jeep má s Alfou Romeo společného víc, než je zdrávo)
Avatar - _Karel_
dalsie tabulky....
| 27. 10. 2017 20:38
Ale houby, jinde je MB na čele, tady na chvostu. Audi totéž v opačném gardu. Až budou statistiky ze servisů, tak snad. A ta Alfa - to mluví samo za sebe.
Najlepšie je,
| 27. 10. 2017 19:57
ako sa priamo v článku píše o tom, že tie štatistiky sú vlastne nanič. Tak na čo ste sakra ten článok vôbec robili a vycapili ho sem? Škoda času, energie aj priestoru. Radšej sme mohli počkať, kým nám Aleš napíše nejaký fajn článok o niečom z histórie.
Avatar - Atlis
Najlepšie je,
| 27. 10. 2017 20:00
Aby mohli napísať, že je to nanič tabuľka, lebo tam nevedie koncern... >:-[]
Štatistika o ničom
| 27. 10. 2017 20:32
Škoda Citigo a VW Up lezú z tej istej výrobnej linky, ale v teste majú rozdielne hodnotenie.
Štatistika o ničom
| 27. 10. 2017 21:12
Tie autá sa robia na Slovensku, to je určite sabotáž... >:D
Štatistika o ničom
| 28. 10. 2017 07:00
asi to muze byt i o tom ze majitele VW casteji jezdi s blbostma do servisu kdezto skodovkari si to nechaj opravit u nejakyho garaznika.....
Štatistika o ničom
| 28. 10. 2017 08:27
To není statistika. Je to jen anketa. A tuším, že to nakonec nebude ani o závadách.
Štatistika o ničom
| 28. 10. 2017 09:43
Víme, Renault je kdesi vzádu, tak je to o ničem >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
Štatistika o ničom
| 28. 10. 2017 11:57
Zajímavé srovnání je mezi Outlanderem (ano koupil jsem dobře) a Kvaškajem od Hnissanu, který doplatil na tradiční nekvalitu francouzských komponentů. Za dva roky, až rendlíci u Mitsubishi zavedou katování kostů, se výrobky Mitsubishi budou propadat stejně, jako u Hnissanu. :no:
Avatar - Ada je zase tady
Re: Štatistika o ničom
| 31. 5. 2019 08:15
Benzínová Škoda Yeti je tam dvakrát, mnohem spolehlivější dieselová verze tam není
Avatar - Beefcake
eee
| 28. 10. 2017 01:11
To je riadna somarina, pytat sa ludi.
Naviac "Jak dopadly auta stará maximálně tři roky" - by ma zaujimalo, ako do toho zapada Skodjak, ked sa zacal predavat nedavno, takze je to brutalne skreslene.
eee
| 28. 10. 2017 09:10
No zacal se prodavat teprve nedavno a uz 20% majitelu resilo nejaky problem, to neni ani tak zkreslujici jako spis dost nemile.
Avatar - miromen
eee
| 28. 10. 2017 12:24
No jeden majitel ani tak neřeši u kodiaqa nespolehlivost jako jeho nekvalitni zpracovani v interieru a udrncany podvozek. A to s nim ma ujeto par kilometru. Bohužel dal na pozitivni recenze a teď toho docela lituje.
Je to Anketa, čo je na tom ťažké pochopiť?
neregistrovaný "SR20"
| 28. 10. 2017 10:19
Je to anketa. Pýtali sa 14000 majiteľov nových áut, čo sa im na aute pokazilo, čo nefunguje, ci to znefunkčnilo auto, koľko to stálo a či to bolo opravené v záruke.
Z týchto otázok bol spravený vážený priemer a bola vyhotovená tabuľka.
Takže nie STK, ale majitelia hodnotili svoje autá.
U mňa to je pozitívny prieskum. A majiteľ lowcost Škody bude mať iné očakávania než Mercedesu, takže aj toto tam bude zohľadňovať rolu.
Avatar - Beefcake
Je to Anketa, čo je na tom ťažké pochopiť?
| 28. 10. 2017 20:49
Prave, ze to je najvacsi problem. Ak sa ma hodnotit spolahlivost, nemoze nad chybou mavnut rukou, lebo auto bolo lacne !
Pane redaktore, proč uvádíte evidentní nepravdy?
| 28. 10. 2017 10:21
Vaše opakované tvrzení, že "Problém je, že anketa vůbec nespecifikuje o jaké problémy s auty se jednalo" je nesmysl, který si zjistí každý, kdo umí číst. Přímo v promočlánku k danému výzkumu je uvedeno:

Faults were classified into 14 groups: battery, bodywork, brakes, engine, engine electrics, exhaust, exterior lights, fuel system, gearbox/clutch, interior trim, non-engine electrics, steering, suspension and other.

For each fault, we asked the owner to identify time spent off the road using categories ranging from less than one day to more than a week. We also asked them to tell us how much the repairs cost, from being fixed under warranty for free to more than Ł1500. This information was weighted according to the severity of the fault; those that cost the most and kept the car off the road the longest were penalised most.

A v jiném podrobném článku si lze zjistit jednotlivé váhy pro definované skupiny závad. Takže by možná bylo lepší jenom důsledně články opisovat a nevymýšlet si bludy.

To že jej zpochybňují někteří diskutéři je jenom problém obhajoby jejich garáže, to že jej neumí bez chyb opsat a navrch jej zpochybní lživými argumenty redaktor webu o autech je docela ostuda.
Pane redaktore, proč uvádíte evidentní nepravdy?
| 28. 10. 2017 13:19
Problém je, že těch 14 skupin je stále příliš obecných. Co je to závada na baterce? Je rozdíl jestli je jenom stará a nebo vám třeba přebíjejícím alternátorem vyvaří elektrolyt. A taky je rozdíl pod se vybije tím, že někdo nechal třeba rozsvícená světla. To už je blbost uživatele a ne techniky. Co je závada na bodywork? Koroze nebo špatné slícování panelů. Navíc většina tech závad byla řešená v záruce (což bych u uvedených aut minimálně v prvních dvou letech očekával), kdy ten dotyčný vůbec neví kolik ta oprava stojí. Zákazník pouze podepíše garanční zakázku a obvykle se přijímacího technika neptá na cenu. Proč taky, když to neplatí. Takže by mě opravdu moc zajímalo, jak ti lidé, kterých se ptali věděli cenu opravy, když to neplatili. Ono totiž garanční ceny jsou často jiné, než ceny opravy jsou jiné než na zákazníka. A to že auto stráví hodně času v servisu často vůbec nezáleží na opravě a jejím rozsahu. Ale třeba na tom, zda je daný díl k dispozici. Nebo taky na tom, jestli je skladník líný to objednat či mechanik opravovat. Ono na garanci si totiž nevydělá tolik jako na servisní prohlídce či výměně spojky (právě proto, že jsou jiné ty ceny). Tot praxe v servisech. Pochybuji, že v UK to mají jinak.
Pane redaktore, proč uvádíte evidentní nepravdy?
| 28. 10. 2017 17:08
Jestli se baterka vybije protože je to šmejd nebo proto, že šmejd je auto a nevypne spotřebiče když zákazník vytáhne klíčky ze zapalování a nechá zaplá třeba světla nebo auto někde probíjí a zatěžuje baterku i při stání nějakými bludnými proudy nikoho normálního nezajímá. Každého zajímá jestli stojí a nejede, jak často, jak dlouho trvá oprava a kolik stojí.
Jistěže zákazník neví co oprava stojí, když je auto v záruce, proto se také v dotazníku ptali, zda to byla oprava zdarma v rámci záruky nebo kolik zákazník platil když nebyla, viz moje citace z článku WhatCar.
To co píšeš normálního zákazníka nezajímá, zákazníka zajímá jak často jej auto "vyrušuje" svými vrtochy, jak dlouho trvá jejich odstranění a kolik jej to stojí nebo nestojí. Nic víc, jestli se skladník ožral a nedal včas díly na dílnu nebo je dokonce daná značka musí vozit přes půl Evropy zákazníka nezajímá, to je problém automobilky a její servisní sítě. Kvalita servisu je nedílnou součástí kvality výrobku jako takového, je mi docela šumák jestli čekám dva měsíce na opravu protože servis nemá potřebný díl nebo proto, že ten díl má, ale jeho výměna je složitá a trvá dva měsíce, pro mě jako zákazníka je výsledek absolutně stejný.
chybne zaradenie
| 28. 10. 2017 11:08
CR-V, CX-5 a RAV4 (podla tabulky velke SUV) patri do rovnakej triedy ako ix35/Tucson, Sportage, Tiguan, Kuga, Duster, Qashqai (podla tabulky male SUV)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku