Ferrari představilo evoluci svého speciálu pro zákaznický program XX. Novinka pojmenovaná FXX-K Evo i nadále vychází z modelu LaFerrari a pyšní se aerodynamikou své karoserie.
Možná je to tím, že na tohle auto (a jemu podobná) nikdy nebudu mít finance ale prostě nechápu ten koncept toho, že si koupím auto za 2 miliony dolarů a ti co mi ho prodali mi >dovolí< se v něm svézt jen 9x za rok. Může mi někdo vysvětlit, proč by to kdo dělal? Však přece auto si kupuji abych ho mohl používat dle sebe a ne aby mi někdo určoval termíny.
No, nedovedu si dost dobře představit, jak bys ho chtěl podle sebe používat. I kdyby pro tebe nebyly peníze hlavní problém.
Kdo si zaplatí program Ferrari XX má prachy, má minimálně i jiná, civilnější Ferrari a asi i bude umět řídit.
Auto na silnici nemůže, údržba a servis je v téměř závodním režimu velmi speciální a pronájem soukromého ježdění na okruzích typu Paul Ricard, Mugello, Monza, Šanghaj, Spa Fracorchamps, Mosport, Silverstone, Imola a zase Mugello si dost dobře nedovedu představit, stejně jako pouhou dopravu auta a potřebného materiálu vč. lidí - mechaniků do příslušných lokací. O což se stará Ferrari.
Chápu, že bys ho rád vzal nejraději po ose do Mostu nebo do Brna a vyprášil tam kožich všem těm rádoby závodníkům v oktávečkách. To ale fakt nejde. ;-)
Tak že to auto nemůže na silnici beru, takových je víc, prostě je to trackday hračka. Po vlastní ose bych to v ČR neriskoval >:D Co se dopravy na okruh týče, tady je ta hlavní věc kterou nechápu. Ferrari si to auto po koupi nechá a nedovolí majiteli vzít si ho domů. Člověk který na to auto má má určitě i na náklaďák a návěs tomu uzpůsobený. Co se servisování týče, Ferrari by to mohlo na dálku kontrolovat přes palubní počítač. Jako jak to tak píšu tak koukam že pro Ferrari je asi jednodušší si to auto nechat >:D Ale pořád je tu ta věc, že tam není ani ta možnost. A taky sem to pochopil tak, že se s tim ti majitelé svezou fakt jenom na těch jejich spešl akcích a ani není možnost nechat si to dovézt na nějaké track days.