SEMA Show v Las Vegas se stala místem světové premiéry dlouho očekávaného hypersportu texaské značky Hennessey. Novinka ohromuje svým designem i slibovanými výkony.
Tady na tom není vůbec nic automatického, žádný hydrodynamický měnič, žádné elektronicky řízené spojky apod., fyzický pohyb páky přímo přesouvá kolečka. Převodovky ve WRC jsou podle mě v principu normální automaty, kde pilot pouze dává instrukci k přeřazení a samotné řazení vykoná stroj...
Má jet. zatím to nedokázal. Ale věřím, že to dá. jnak mě otravuje, jak tyhle křapky (u kterých je rychlost JEDINÝM) cílem jaou srovnáván s všestranným a po všech stránkách funkčním skvostným Bugatti. To jsou pak primitivní napdpisy, že....
Jinak ten, kdo to kupí v tom manuálu, je fakt TVRDÝ CHLAP!!!!
Re: Som veľmi zvedavý, aké pneumatiky to zvládnu... :-)
Nevím, jestli dobře chápeš cílovku takových aut... většina jich skončí ve sbírce v klimatizované garáži, ale pokud už si to někdo koupí na ježdění, tak ne proto, aby ušetřil meloun a jezdil max. 250.
Re: Som veľmi zvedavý, aké pneumatiky to zvládnu... :-)
je otázka, aké pneu majú reálni kupcovia. Je pravdepodobné, že pred kamerky dajú nejaké kusovky na rekord a keď si to zlatý chlapec kúpi, tak mu povedia, že ak si dá normálne pneu, ušetrí melón a nikto aj tak nerozozná, aké má a nikto v reále nejazdí 400 kmh.
Som veľmi zvedavý, aké pneumatiky to zvládnu... :-)
Pre automobilky nie je až taký problém vyrobiť superrýchle auto. Veľkým limitom pri rýchlostiach nad 350 km/h sú pneumatiky, ktoré sa štandardne pre takéto rýchlosti nevyrábajú. Musia byť preto "ušité" na mieru konkrétneho superšportu. To bol jeden z najväčší problémov Veyronu a aj Chironu. Pretože taká pneumatika by mala vydržať aspoň pár tisíc kilometrov, a nie 300 kilometrov ako vo formule...
Takže by ma mimoriadne zaujímalo, na akých gumách to "superauto" jazdí. A aká je životnosť jeho pneumatík...
No, ano, Bugatti je určitě komplexnější výrobek, a dá se říci, že Hennessey tahá za kratší konec...ovšem jen do doby, než začneme srovnávat zázemí obou firem (nemluvě o tom, že Bugatti zatím bylo v podstatě ztrátová záležitost) .
Touto optikou je F5 naráz neuvěřitelné auto.